|
@XpressMusic34 bilgi alıp sonra böyle bir cevap yazdılar ne yapabilirim hatta siz bana böyle başvuru yapabilirsiniz demiştiniz ![]() ![]() |
|
_____________________________
|

|
@XpressMusic34 bilgi alıp sonra böyle bir cevap yazdılar ne yapabilirim hatta siz bana böyle başvuru yapabilirsiniz demiştiniz ![]() ![]() |
|
_____________________________
|
|
Söz konusu başvuru numaranızı referans olarak belirterek, 2023 yılı içerisinde bölgenizde VDSL çalışması yapılıp yapılmayacağını, bu yönde bir talebiniz olduğunu belirten yeni bir kayıt oluşturun hocam. |
|
_____________________________
|
|
ortalama 15 başvuru yaptım ve ffth geldi. denemeye devam edin. |
|
_____________________________
|
|
5 başvuru yaptım bi sonuç cımmadı artık pes edicem bu da olmazsa galiba 6.ıncı olcak |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Dairemde fiber kablo var. Diğer daireler aktif fiber kullanıyor. Eve yeni taşınacağım bende. Telekom boş port yok dedi. Bundan 1 ay önce iss sayfalarından başvuru yapabiliyordum. Şimdi kontrol ettim port yok uyarısı veriyor. Btk ya yazdım sonuç alamadım , açık kapıya şimdi yazdım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() |
|
Btk dan ne şekilde yanıt geldi? Yanıta itiraz etmiş miydiniz? altyapim.net/ Buradan da kontrol edebilirsiniz. |
|
_____________________________
|
|
BTK ya yazdım cevap şu geldi. - İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. İnternet hizmetinden yararlanmak istediğiniz adreste internet altyapımız bulunmakta ancak bölgedeki talep yoğunluğu nedeniyle ek kapasite ihtiyacı oluşmaktadır. Kapasite uygunluğu oluştuğunda ve çalışmalarımız tamamlandığında tarafınıza kısa mesajla bilgilendirme yapılacaktır. Bu süreçte erişim talep ettiğiniz adresteki mobil şebekenin hizmet verilebilirlik durumuna göre Türk Telekom 4,5 G Mobil Tarifelerimizden yararlanabileceğinizi belirtmek isteriz. Türk Telekom Mobil 4,5 G mobil tarifelerimiz için başvurunuzu; Türk Telekom Ofis ve Mağazaları 4441444 Türk Telekom Çağrı Merkezi www.turktelekom.com.tr web adresimizden gerçekleştirebilirsiniz. Saygılarımızla. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihan -- 1 Ocak 2023; 0:53:11 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() |
|
Verilen yanıta itiraz etme hakkınız var hocam. Üstteki "itirazda bulun" düğmesine tıklayın lütfen. Bu arada bağlı olunan müdürlüğe başvurunuz halinde problemin kaynağını öğrenmek daha mümkün oluyor. Umarım kolayca çözülebilecek bir problemdir. |
|
_____________________________
|
|
İtiraz olarak ne yazacağım < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() |
|
Neden hizmet sağlanamadığına dair detaylı bilgi talep edebilirsiniz. Bu sırada eğer yolunuz düşer ve vaktiniz müsait olursa mutlaka bağlı olduğunuz müdürlüğün erişim planlama birimi ile görüşün hocam. |
|
_____________________________
|
|
@XpressMusic34 Hocam size çok teşekkür ederim BTK ya 2 defa yazmama rağmen aynı hazır cevap verilmişti ama Açık kapıya yazınca sorunum çözüldü sanırım haziran 2023 e kadar geleceği söylendi. Bekliyecez artık ![]() |
|
_____________________________
|
|
Ben teşekkür ederim, hayırlı olsun hocam. :) |
|
_____________________________
|
|
Merhaba. VDSL portu açılarak mağduriyet bir süre için giderilmiş. FTTH talebinizi haricen iletmenizde herhangi bir sakınca yoktur hocam. VDSL portunun açılmış olması FTTH talep başvuruları için engel teşkil etmiyor yani. |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
İstanbul'un orta yerinde nezih bir semtte 16 yıldır DSL kullanan Forum üyesi.
Fiber gelsin diye yıllarca uğraştı, yapmadığı şey kalmadı ama başaramadı. Taşındım ve artık GigaFiber kullanıyorum Keenetic Hopper AX3000 ASLA FİBER GELMEYEN ADAMIN HİKAYESİ |
|
Eğer faaliyet alanı kapsamında bulunmuyorsa, 1)Seçenekler arasında neden "internet ve gsm" ile ilgili seçenekler var? 2)Eğer bu hizmet sunulmuyor ise, bu konudaki olumlu dönüş alanlar neye göre olumlu dönüş aldı? Bu aldığınız yanıtı KDK ya taşımanızı tavsiye ederim öncesinde ilgili yanıta itiraz etmelisiniz elbette. Ayrıca 3.5 ay nedir yanıt için :( Şu başvuru metninde bahsi geçen hususlara bakıyorum bir de cevaba bakıyorum. Bu mevzu derinine sorgulanmalı. @Ö1f1 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 3 Mart 2023; 17:6:1 > |
|
_____________________________
|
|
Maalesef toplumumuzda bir kamu hizmetini, piyasada satılan bir ürünü kullanan, yararlanan kişiler, şahsen kendileri arzu ettikleri neticeyi alamadıklarında nedense sanki bu ürün veya hizmet herkes için böylemiş gibi konuşmak çok tercih ediliyor. Forumda sıkça görüyoruz adamın evinde fiber yoktur, hiç bir yerde yok zanneder. Ya da kullandığı mobil operatör yaşadığı yerde kötü performans sergiliyordur, her yerde böyle zanneder. Kamu hizmetleri de elbette diğer hizmetler gibi %100 memnuniyet sağlayamamaktadır. Örneğin, diyelim ki evinizde fiber altyapı istiyorsunuz, altyapı sağalyıcı şirketler de bölgeniz için bir yatırım planlamamış. Kamu hizmetlerini kullanarak konuyla alakalı bir şikayet oluşturuyorsunuz, şirketler de haliyle iligil kamu kurumunu otomatik, kalıp bir mesajı yolluyor, kamu kurumu da size bu mesajı iletiyor. Burada kamu hizmetinin ne gibi bir kabahati vardır? Olmuyorsa olmuyor. Her şey bir noktaya kadar. Neticede Açık Kapı hizmeti, kesinlikle tüm problemleri çözme garantisi sunmuyor vatandaşlara. Açık Kapı'nın bir aracı olduğu unutulmamalı. Şahsen yaşadığınız problemi ve gelen cevabı da henüz incelemedim ancak vakit bulduğumda cevabı okuyacağım. |
|
_____________________________
B.D. 31.07
Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM&#39;ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|