Şimdi Ara

AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.681
Cevap
68
Favori
135.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar hocam,

    Oturduğumuz cadde üzerinde ve arka sokağımızda birçok TT fiber altyapısı olan binalar var. Şu anda VDSL 35 Mbps kullanıyoruz ama hat en fazla 50 mbps destekliyor, biz 100 Mbps'e geçmek istiyoruz. Bu yüzden açık kapı üzerinden fiber altyapı talebimi ilettim. Sizce şansım var mıdır? İstanbul Ümraniye'de ikamet ediyoruz.
  • batusakin01 kullanıcısına yanıt

    Ne dediklerini söyleyince burada paylaşır mısınız?


    Bende aynı şekilde bir yer için demiştim. Apartmanınızda ki kablolarınız eski yenileyin dediler. Halbuki fiber talebinde bulunmuştum.

  • thelordof kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam. Cuma günü başvurdum, umarım bu hafta içinde cevap gelir.

  • batusakin01 kullanıcısına yanıt
    Vdsl üzerinden 100 hızı ulaştırmak mümkün ise fiber talebi onaylanmayabilir. Altyapıda güncelleme yapılabilir. Mümkün değil ise fiber için talebiniz kayıt edilip yeterli talep ve bütçe olması durumunda yapılır hocam.
  • thelordof kullanıcısına yanıt

    Dün cevap geldi, maalesef BTK'ye başvurun dediler. Dün sabah CİMER'den kayıt oluşturdum, öğle saatlerinde de LinkedIn üzerinden Ümit Önal'a mesaj attım. Az önce Türk Telekom aradı başka ISS kullandığım için bir şey yapamayacaklarını söyledi ama bölge müdürlüğüne uğrayıp yüz yüze görüşebilirsiniz dedi. CİMER'den de bir şey çıkmazsa haftaya Ümraniye Telekom'a uğrayacağım.

    AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.
  • batusakin01 kullanıcısına yanıt

    Bir kere de uğraştırmadan olumlu bir şey söyleseler keşke :(

  • thelordof kullanıcısına yanıt

    Keşke hocam. Böyle darlamamız ve uğraşmamız gerekiyor ki hizmet vermek akıllarına gelsin.

  • batusakin01 kullanıcısına yanıt

    Öyle vallahi

  • batusakin01 kullanıcısına yanıt
    Ümraniye Telekom müdürlüğünde erişim planlama birimi ile görüşebilirsiniz hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xgny58x

    Hocam merhaba. Hatta DSLAM kilidi olduğunu öğrendim ama bu kilidi bir türlü kaldirtamiyorum. Müşteri hizmetleri bilmiyor mu bilmemezlikten mi geliyor anlamadım şikayet oluşturuyorum sürekli bot cevaplarla hatta problem yok modem ve kabloları kontrol edin cevabı geliyor. Taahhütsüz olarak Netspeed önerir misiniz hocam onlarda 100 mbps deneyeyim diyorum ama 75 mbpsljk paket var onlarda da ne yapacağımı şaşırdım.

    @millenicom bir el atın lütfen pm den yazıyorum cevap veren yok en sonunda iptal edeceğim o olacak.

    Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.




  • @XpressMusic34 hocam belki hatırlarsınız daha önceki mesajlarımda aralık 2020 3. hafta iş planı demişlerdi. Bende 3. hafta geçince bir daha yazdım. Normalde 6-8 gün içerisinde cevap geliyordu bu sefer yazdıktan 2 gün sonra cevap geldi. Birde hep Hatay Türk Telekom Müdürlüğü cevaplıyordu bu sefer ilçe (İskenderun) cevaplamış. Belki ondan dolayı 2 günde cevap gelmiştir. Cevap şöyle :

    AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.
  • Merhaba hocam. Tabi anımsıyorum.

    Ne güzel hocam, çok sevindirici haberler. Çok geç olmadan aktif olacaktır.
  • Hocam daha kazı yapılmasını bekliyorum. Aktif olmasına daha çok var :D Binaya gelen internet hattı bile yok daha. Oyalıyorlar gibime geldi. Kazı izni kasım başında alındı daha hiçbir çalışma göremedim. Normalde izin alındıktan sonra bu kadar sürüyor mu bilemedim.
  • İş programı yoğundur hocam, halledilir hepsi merak etmeyin.
  • İnşallah hocam. Gelişme olduğunda buraya aktaracağım.
  • Tamamdır hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Tamamdır hocam.

    Merhabalar hocam benim de port sıkıntım var yani saha ekibi beni arayıp saha dolabından binanıza gelen kapasite yetersiz dedi. Açık kapı üzerinden başvurdum ancak çok fazla anlamadığımdan soruyorum direkteki kutudan mı binamıza kapasite yok acaba. Öyle bir şey ise kendim direkten eve kablo çekebilir miyim. İyi Forumlar.

  • deniz0986 D kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Bağlı olduğunuz saha dolabındaki portların yetersizliği sebebiyle oluşan bir durum hocam. Bu süreçte belirli aralıklarla talebinizi iletmeniz gerekiyor. Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün erişim planlama birimine başvuru yapabilirsiniz konuyla ilgili. Belirli aralıklarla da tuketici.btk.gov.tr adresine talebinizi iletiniz.

  • Cevabınız için teşekkür ederim hocam açık kapıdan cevap gelsin ona göre dediğiniz adımları da izleyeceğim inşallah, iyi forumlar dilerim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.