Şimdi Ara

AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.780
Cevap
50
Favori
91.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • naklov2129 N kullanıcısına yanıt

    Anladığım kadarıyla konunun tekniğine hakimsiniz. Forumumuzda bu bilgilerinizi derlediğiniz konular açarsanız çok seviniriz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    şeref duyarım :)

  • naklov2129 N kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim.  

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Dediğiniz gibi ne zaman altyapı çalışması yapılacağını sormak için talep oluşturdum tekrardan ama yine telekomun verdiği önceki cevabı tekrarladılar. Darlama daha fazla bizi demek istiyorlar sanırım.  Neyse yapacak birşey yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caliskansahis44 C kullanıcısına yanıt

    Henüz netleşmemiştir hocam. İlerde yeniden bir talep açarsınız.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    İkinci talebi hiç iletmemişler sanırım cevaptan belli, birebir aynı mesajı tekrarlamışlar. Dediğiniz gibi yaparım, teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caliskansahis44 C kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam. Bir süre sonra tekrar deneyin dilerseniz. Rica ederim hocam.
  • ben buradan yazdım fiber gelecek dediler ne gelen var ne giden. işin rezil tarafı bende adsl var önümdeki apartmanda fiber var. REZALET

  • Merhaba hocam. 2021 planları içerisinde yapılır inşallah.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba hocam. 2021 planları içerisinde yapılır inşallah.

    yıl 2021, tartıştığımız konulara bak, o fiber 10 sene önce tüm hanelere çekilmeliydi ama YAPMADILAR.

  • Geçtiğimiz yılın haziran ayında bizim binada da çalışma yapıldı hocam fiber ile ilgili. Ancak kablo ekibi gelmedi henüz. Aldığım bilgiye göre 2021 içerisinde tamamlanacakmış. Ben de geç olsun güç olmasın diyorum. Ancak dediğiniz gibi, çok önceleri çözülseydi bu meseleler güzel olurdu.   

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Geçtiğimiz yılın haziran ayında bizim binada da çalışma yapıldı hocam fiber ile ilgili. Ancak kablo ekibi gelmedi henüz. Aldığım bilgiye göre 2021 içerisinde tamamlanacakmış. Ben de geç olsun güç olmasın diyorum. Ancak dediğiniz gibi, çok önceleri çözülseydi bu meseleler güzel olurdu.   

    2005-2015 arası YATIRIM yazı ile sıfır. en verimli yılları boşa geçirdiler. ADSL ile vakit öldürdüler. ADSL fibere geçiş için ara bir çözümdü ama kalıcı hale getirdiler. Hala ADSL dayatması bir insanlık suçudur, hele o upload yok mu??? iş yapmayı imkansızlaştırıyor. 1 GB dosya yükleyeceğim saatler geçiyor ve yüklenmiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi power-pc -- 21 Ocak 2021; 18:56:45 >




  • Hocam merhaba.

    Fiyatlar gereği insanlar VDSL altyapıya sahip olsa bile ADSL kullanmaya devam edebiliyor. Fiyat konusu da insanları düşündürüyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Hocam merhaba.

    Fiyatlar gereği insanlar VDSL altyapıya sahip olsa bile ADSL kullanmaya devam edebiliyor. Fiyat konusu da insanları düşündürüyor.

    bende vdsl2 bile yok, sorguladığımda port yok görünüyor. vdsl2 port olsa 35 mbps alabilirim ama yok.

  • Gelir insallah hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba hocam.


    Telekom müdürlüğü size yakın ise bizzat başvuru yaparak Erişim Planlama ile görüşmenizi tavsiye ederim. Kısa sürede de çözülür hocam problem.

    Tekrardan merhabalar. Bu soruna istinaden türk telekom müdürlüğünden başvuru yapmıştım, geçen hafta ekip bağlantıya gelmişti. Evin önündeki direğe çıktı ve deneme yapmıştı, ekipteki diğer arkadaş santrale falan gitti sanırım. Oradan 6, 8, 10'a geçiyorum diyerek diğer çalışana söyledi. Sanırım sinyal denemesi yapıyorlardı.


    Ankastre'de problem olduğunu söyledi ve bağlantı gerçekleşmedi. Birini arayarak adresi söyleyerek onarım için kayıt açtılar galiba. Ancak şöyle bu ekipten önce gelen ekip kabloda sıkıntığını söylemişti. Evde yoktum önceden geldiklerinde direğe çıktılar mı bilmiyorum. Ayrıca bugün müşteri hizmetleri aradı ankastre arızasından dolayı bağlantınız gerçekleşmemiş, elektrikçiye yaptırdıktan vssonra tekrar bizi arayarak başvuru yapabilirsiniz dedi.



    Eğer problem ankastre'de ve yaptırırsam bağlantı olacak ise yaptırayım ama bu seferde kabloda problem olacak diyecekler diye emin olamadım. Sizce nasıl bir yol izleyeyim? Ankastre yapımı maliyetli bir şey midir?





  • first9 kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Direğin üzerindeki ankastre sizin sorumluluğunuzda değildir. Yeniden başvuru yapın hocam, bu durumu da belirtin. Ankastrenin direğin üzerinde olduğunu, sizin sorumluluk alanınızda olmadığını belirtin lütfen.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba.


    Direğin üzerindeki ankastre sizin sorumluluğunuzda değildir. Yeniden başvuru yapın hocam, bu durumu da belirtin. Ankastrenin direğin üzerinde olduğunu, sizin sorumluluk alanınızda olmadığını belirtin lütfen.

    Ankastre değişim veya tamir süreci ne kadar sürüyor peki hocam? Port kutusu gibi uzun mu sürer? En son gelen ekibin üzerinden 1 hafta geçti ses soluk yok. Sadece başvuruyu iptal ettiler.

  • first9 kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Bu konuda bir bilgim yok hocam. Bölgeden bölgeye değişen durumlar çünkü. Siz yeniden başvuru oluşturun, sürekli kendinizi hatırlatın lütfen. Düzelir umarım kısa sürede.

  • Buradan Hız Profili güncelleme talebi iletebilir miyiz? Selam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.