Şimdi Ara

AÇIK KAPI : GSM OPERATORLERI ILE ILGILI SORUNLARI ILETEBILIYORSUNUZ.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
6
Favori
3.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 16
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 20
  • Ortalama Mesaj Aralığı 15 gün 1 saat 52 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 10
  • Favoriye Eklediklerim 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • XpressMusic34 (20 mesaj) RevoLand (3 mesaj) efefor (2 mesaj) Srcn81 (2 mesaj) mutalvarol (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (22 mesaj) Mobil (8 mesaj) Uygulama (11 mesaj) (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    İçişleri bakanlığının açık kapı uygulaması ile gsm operatörleri/baz istasyonu talep ve sorunlarınızı,baz istasyonu şikayet vb konuları iletebiliyorsunuz.
    Linkini verelim.
    https://www.acikkapi.gov.tr

    Bu adrese giriş yapmak için gsm onayı yapmanız gerekiyor. Gsm onayının ardından, açılan formda ilgili yerleri doldurduktan sonra;

    HİZMET BAŞLIĞI : DİĞER
    HİZMET ALT BAŞLIĞI : GSM OPERATORLERI İLE BAZ ISTASYONU TALEPLERI ILE ILGILI SORUNLAR
    VEYA
    BAZ ISTASYONU ILE ILGILI SIKAYETLER

    ekranından taleplerinizi iletebilirsiniz.

    İki de ekran görüntüsü ekleyeyim.

    AÇIK KAPI : GSM OPERATORLERI ILE ILGILI SORUNLARI ILETEBILIYORSUNUZ.


    AÇIK KAPI : GSM OPERATORLERI ILE ILGILI SORUNLARI ILETEBILIYORSUNUZ.

    SERVİS SAĞLAYICILAR İÇİN :https://forum.donanimhaber.com/acik-kapi-port-ve-altyapi-taleplerinizi-iletebiliyorsunuz--140709091#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 8 Kasım 2019; 15:0:2 >







  • Başlığa kimse yazmamış, lütfen baz istasyonu, çekim problemi vb. bunları iletelim arkadaşlar.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Yazınca ne oluyor operatörlere topu atıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mutalvarol m kullanıcısına yanıt
    Yazın, denemiş olursunuz hocam. İçişleri bakanlığının bir uygulaması bu.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hiçbir operatör müşteri memnuniyetli değil ,hepsi para odaklı, zamanında köyümüz için bimer cimer şikayet ettim sonuç sıfır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mutalvarol m kullanıcısına yanıt
    Bir de burayı deneyin, sonucu da bu başlıkta paylaşın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Güzel bir hizmet, umarız faydası olır da, şikayetlerden sonuç alınır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim tahahüdüm 12 aralıkda doluyor ben 1 hafta kalamı operatör degişebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saigo S kullanıcısına yanıt
    Süre dolduktan sonra değiştirebilirsiniz. Süre bitmeden önce değiştirmek isterseniz bu durumda ceza bedel sorgulaması yapmalısınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Saigo S kullanıcısına yanıt
    Son kez ay kala ceza ödemessiniz operatörü arayıp teyid edin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kapsama baz istasyonu şikayeti olan yok mu? Süreci öğrenmiş olurduk.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    kapsama degilde vodafone kullanırken bolgede hız dorunu vardı yogunlukdan vs. Onu yazasım var suan tcelldeyim ve daha cıkmam uzun süre ama yazabilirim.
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Olur:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türk TELEKOM da hattım 4 ay once 4.5G iken son 4 aydir 3G den 4.5G ye geçmiyordu birkaç defa ariza kaydı bıraktım çözmediler, En sonunda 4.5G uyumlu sim kartı değiştirmeye zorladilar bayide iken yeni sim kart alıp sim kartı degistirdim tekrar 4.5G olmadı sonra Telekom bayisinde ariza çıkarttım 25 TL Yi ödemem 4.5G yi açtırın deyince müşteri hizmetlerini arayip hallettiler sonra sim kart parasını ödedim sim parası alabilmek için böyle bir numara yaptılar dikkatli olun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Biraz önce gerçekleştirdim ve uzun süredir kapsama sorunu yaşadığımı belirttim. Herhangi bir operatör ismi belirtmedim zira tüm operatörlerde bina sıklığından ötürü kapsama sorunu mevcut. Olumlu/olumsuz gelen bilgilendirmeyi paylaşırım hocam.
  • RevoLand kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim ilginize ama kurum ismi vererek tek tek şikayet dilekçesi oluşturmanız daha iyi olurdu. Zira kurumlara yönlendirirken isim geçmesi daha iyi oluyor. Mesela şu bölgede telekom zayıf gibi. Aynı noktada üçü de sıkıntılıysa üç tane dilekçe yapabilirdiniz ama biraz uğraştırırdı haklısınız. Gelecek cevaba göre öyle yaparsınız olmadı.

    Çok sağolun tekrar konuya olan katkınız için.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Gelecek cevaba göre öyle yapalım hocam, ben teşekkür ederim
  • RevoLand kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hiç boşa uğraşmayın. BTK'ya şikayet edin biz ilgilenmiyoruz diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tam olarak mkyb hocamızın dediği gibi oldu, BTK'ya şikayet edin biz ilgilenmiyoruz diyorlar.

    quote:

    Sayın MERT ERCAN;

    Açık Kapı Bürosu' na 05.12.2019 tarihinde yapmış olduğunuz XXX no' lu başvuru sonuçlanmıştır.

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanlığı Açıkkapı sistemine dahil olmamakla birlikte işlemlerinizin daha hızlı yürütülebilmesi amacıyla operatörler ve BTK ile iletişime geçmeniz daha sağlıklı olacaktır.

    Açık Kapı Bürosu' na başvurduğunuz için teşekkür eder, iyi günler dileriz.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.