Şimdi Ara

AÇIK KAPI : GSM OPERATORLERI ILE ILGILI SORUNLARI ILETEBILIYORSUNUZ.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
5
Favori
2.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 15
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 18
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 gün 18 saat 27 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Favoriye Eklediklerim 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • XpressMusic34 (18 mesaj) RevoLand (3 mesaj) efefor (2 mesaj) Srcn81 (2 mesaj) mutalvarol (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (20 mesaj) Mobil (8 mesaj) Uygulama (11 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> AÇIK KAPI : GSM OPERATORLERI ILE ILGILI SORUNLARI ILETEBILIYORSUNUZ.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Kurmay Yarbay
    15979 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba,
    İçişleri bakanlığının açık kapı uygulaması ile gsm operatörleri/baz istasyonu talep ve sorunlarınızı,baz istasyonu şikayet vb konuları iletebiliyorsunuz.
    Linkini verelim.
    https://www.acikkapi.gov.tr

    Bu adrese giriş yapmak için gsm onayı yapmanız gerekiyor. Gsm onayının ardından, açılan formda ilgili yerleri doldurduktan sonra;

    HİZMET BAŞLIĞI : DİĞER
    HİZMET ALT BAŞLIĞI : GSM OPERATORLERI İLE BAZ ISTASYONU TALEPLERI ILE ILGILI SORUNLAR
    VEYA
    BAZ ISTASYONU ILE ILGILI SIKAYETLER

    ekranından taleplerinizi iletebilirsiniz.

    İki de ekran görüntüsü ekleyeyim.






    SERVİS SAĞLAYICILAR İÇİN :https://forum.donanimhaber.com/acik-kapi-port-ve-altyapi-taleplerinizi-iletebiliyorsunuz--140709091#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 8 Kasım 2019; 15:0:2 >



    |
    |




  • Kurmay Yarbay
    15979 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Başlığa kimse yazmamış, lütfen baz istasyonu, çekim problemi vb. bunları iletelim arkadaşlar.
  • Yüzbaşı
    850 Mesaj

    Yazınca ne oluyor operatörlere topu atıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15979 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yazın, denemiş olursunuz hocam. İçişleri bakanlığının bir uygulaması bu.
    |
    |
    mutalvarol kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    850 Mesaj

    Hiçbir operatör müşteri memnuniyetli değil ,hepsi para odaklı, zamanında köyümüz için bimer cimer şikayet ettim sonuç sıfır



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15979 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bir de burayı deneyin, sonucu da bu başlıkta paylaşın.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    mutalvarol kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2999 Mesaj
    Güzel bir hizmet, umarız faydası olır da, şikayetlerden sonuç alınır



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Benim tahahüdüm 12 aralıkda doluyor ben 1 hafta kalamı operatör degişebilirim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurmay Yarbay
    15979 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Süre dolduktan sonra değiştirebilirsiniz. Süre bitmeden önce değiştirmek isterseniz bu durumda ceza bedel sorgulaması yapmalısınız.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Saigo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    469 Mesaj

    Son kez ay kala ceza ödemessiniz operatörü arayıp teyid edin



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Saigo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15979 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Kapsama baz istasyonu şikayeti olan yok mu? Süreci öğrenmiş olurduk.
  • Yarbay
    9846 Mesaj

    kapsama degilde vodafone kullanırken bolgede hız dorunu vardı yogunlukdan vs. Onu yazasım var suan tcelldeyim ve daha cıkmam uzun süre ama yazabilirim.
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15979 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Olur:)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    SYLAS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3361 Mesaj
    Türk TELEKOM da hattım 4 ay once 4.5G iken son 4 aydir 3G den 4.5G ye geçmiyordu birkaç defa ariza kaydı bıraktım çözmediler, En sonunda 4.5G uyumlu sim kartı değiştirmeye zorladilar bayide iken yeni sim kart alıp sim kartı degistirdim tekrar 4.5G olmadı sonra Telekom bayisinde ariza çıkarttım 25 TL Yi ödemem 4.5G yi açtırın deyince müşteri hizmetlerini arayip hallettiler sonra sim kart parasını ödedim sim parası alabilmek için böyle bir numara yaptılar dikkatli olun..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    182 Mesaj

    Biraz önce gerçekleştirdim ve uzun süredir kapsama sorunu yaşadığımı belirttim. Herhangi bir operatör ismi belirtmedim zira tüm operatörlerde bina sıklığından ötürü kapsama sorunu mevcut. Olumlu/olumsuz gelen bilgilendirmeyi paylaşırım hocam.
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15979 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkür ederim ilginize ama kurum ismi vererek tek tek şikayet dilekçesi oluşturmanız daha iyi olurdu. Zira kurumlara yönlendirirken isim geçmesi daha iyi oluyor. Mesela şu bölgede telekom zayıf gibi. Aynı noktada üçü de sıkıntılıysa üç tane dilekçe yapabilirdiniz ama biraz uğraştırırdı haklısınız. Gelecek cevaba göre öyle yaparsınız olmadı.

    Çok sağolun tekrar konuya olan katkınız için.
    |
    |
    RevoLand kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    182 Mesaj

    Gelecek cevaba göre öyle yapalım hocam, ben teşekkür ederim
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15979 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Tamamdır hocam. :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    RevoLand kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    9842 Mesaj
    Hiç boşa uğraşmayın. BTK'ya şikayet edin biz ilgilenmiyoruz diyorlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    182 Mesaj

    Tam olarak mkyb hocamızın dediği gibi oldu, BTK'ya şikayet edin biz ilgilenmiyoruz diyorlar.

    quote:

    Sayın MERT ERCAN;

    Açık Kapı Bürosu' na 05.12.2019 tarihinde yapmış olduğunuz XXX no' lu başvuru sonuçlanmıştır.

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanlığı Açıkkapı sistemine dahil olmamakla birlikte işlemlerinizin daha hızlı yürütülebilmesi amacıyla operatörler ve BTK ile iletişime geçmeniz daha sağlıklı olacaktır.

    Açık Kapı Bürosu' na başvurduğunuz için teşekkür eder, iyi günler dileriz.
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.