Şimdi Ara

accent era mı focus mu??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
78
Cevap
0
Favori
19.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sıfır hyundai accent era 1.5 CRDi-VGT Style mi?? yoksa 2007-2008 ve üstü ford focus 1.6 tdci collection sedan mı?? düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim



  • 2011 model 0 km olduğu için hyundai accent era.
    ayrıca era'nın crdi motoru, focus'un tdci motorunu her koşulda tokatlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kritios

    2011 model 0 km olduğu için hyundai accent era.
    ayrıca era'nın crdi motoru, focus'un tdci motorunu her koşulda tokatlar.

    özellikle bu kısmına katılıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DevilsDance35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kritios

    2011 model 0 km olduğu için hyundai accent era.
    ayrıca era'nın crdi motoru, focus'un tdci motorunu her koşulda tokatlar.

    özellikle bu kısmına katılıyorum.

    Alıntıları Göster
    motor özelliklerini karşılaştırdım pek fark yok arkadaşlar.accent 110hp focus 90hp fakat 0-100 ikisinde de aynı.konfor,yol tutuş olarak bakarsak olaya bana focus daha iyi gibi geliyo ama bilmiyorm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptug.55

    motor özelliklerini karşılaştırdım pek fark yok arkadaşlar.accent 110hp focus 90hp fakat 0-100 ikisinde de aynı.konfor,yol tutuş olarak bakarsak olaya bana focus daha iyi gibi geliyo ama bilmiyorm

    Alıntıları Göster
    c segmanti araçlar içinde en iyi yoltutuşa sahip araç focus'tur.
    çünkü süspansiyon sistemi konfor odaklı değil yol tutuş odaklı tasarlanmıştır.
    bir megane 3 focus'tan daha konforludur.
    era'nında amortisörleri sert'tir.
    bozuk ve çukurlu yollarda arka tarafını zıplatır.
    era ile focus kıyasında motor haricinde focus diğer özelliklerde öne çıkar.
    çünkü sınıf farkı var ama focus'un tdci motoru öne çıkması imkansız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kritios

    c segmanti araçlar içinde en iyi yoltutuşa sahip araç focus'tur.
    çünkü süspansiyon sistemi konfor odaklı değil yol tutuş odaklı tasarlanmıştır.
    bir megane 3 focus'tan daha konforludur.
    era'nında amortisörleri sert'tir.
    bozuk ve çukurlu yollarda arka tarafını zıplatır.
    era ile focus kıyasında motor haricinde focus diğer özelliklerde öne çıkar.
    çünkü sınıf farkı var ama focus'un tdci motoru öne çıkması imkansız

    Alıntıları Göster
    yapma kritios megane focustan nasıl daha konforlu olabilir focus hem yol tutuş hemde bi o kadar konforlu bence.focusu bizzat ben sürdüm dayımda var 1.6 tdci 110hp arac insanın altında durmuyo anında tepki veriyo gaz pedalına basınca.accent sürmedim açıkçası yakında onuda test edecem bakalım nasıl bi sonuç olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptug.55

    yapma kritios megane focustan nasıl daha konforlu olabilir focus hem yol tutuş hemde bi o kadar konforlu bence.focusu bizzat ben sürdüm dayımda var 1.6 tdci 110hp arac insanın altında durmuyo anında tepki veriyo gaz pedalına basınca.accent sürmedim açıkçası yakında onuda test edecem bakalım nasıl bi sonuç olacak.

    Alıntıları Göster
    megane 3 derken konfordan kastım amortisörlerinin focus'a kıyasla yumaşak olması sebebiyle focus gibi bozuk yollarda sarsıntı yapmaz.
    içeriye daha az hissettirir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    megane mı clio mu?
    6 yıl önce açıldı
    opel astra mi ford focus mu
    11 yıl önce açıldı
    aveo mu fiesta mı
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kritios

    megane 3 derken konfordan kastım amortisörlerinin focus'a kıyasla yumaşak olması sebebiyle focus gibi bozuk yollarda sarsıntı yapmaz.
    içeriye daha az hissettirir.

    Alıntıları Göster
    Focus ile Erayı kıyaslamak bile yanlış olur.

    Bence Focus şartsız.

    Birdefa sınıf farkı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptug.55

    motor özelliklerini karşılaştırdım pek fark yok arkadaşlar.accent 110hp focus 90hp fakat 0-100 ikisinde de aynı.konfor,yol tutuş olarak bakarsak olaya bana focus daha iyi gibi geliyo ama bilmiyorm


    Torkları unutmayın. O torklar yokmu o torklar neler yapıyor şaşırırsınız.
    Yanıltmasın sizi.

    Devir düşürüp devri yükseltmelerde Tork çok önemlidir.
  • quote:

    kritios Tarih 4 Kasım 2010; 11:06:09
    megane 3 derken konfordan kastım amortisörlerinin focus'a kıyasla yumaşak olması sebebiyle focus gibi bozuk yollarda sarsıntı yapmaz.
    içeriye daha az hissettirir.

    doğrudur megane'a hiç binmedim daha yumuşak olabilir dediğiniz gibi.
    quote:

    ogunmas Tarih 4 Kasım 2010; 17:18:12


    quote:

    Orijinalden alıntı: alptug.55

    motor özelliklerini karşılaştırdım pek fark yok arkadaşlar.accent 110hp focus 90hp fakat 0-100 ikisinde de aynı.konfor,yol tutuş olarak bakarsak olaya bana focus daha iyi gibi geliyo ama bilmiyorm



    Torkları unutmayın. O torklar yokmu o torklar neler yapıyor şaşırırsınız.
    Yanıltmasın sizi.

    Devir düşürüp devri yükseltmelerde Tork çok önemlidir.


    evet torkun önemli olduğunu biliyorum fakat accent era 1.5 CRDi-VGT kaç NM torka sahip bulamadım.focus'un 90ps'lik motoru 204NM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptug.55

    quote:

    kritios Tarih 4 Kasım 2010; 11:06:09
    megane 3 derken konfordan kastım amortisörlerinin focus'a kıyasla yumaşak olması sebebiyle focus gibi bozuk yollarda sarsıntı yapmaz.
    içeriye daha az hissettirir.

    doğrudur megane'a hiç binmedim daha yumuşak olabilir dediğiniz gibi.
    quote:

    ogunmas Tarih 4 Kasım 2010; 17:18:12


    quote:

    Orijinalden alıntı: alptug.55

    motor özelliklerini karşılaştırdım pek fark yok arkadaşlar.accent 110hp focus 90hp fakat 0-100 ikisinde de aynı.konfor,yol tutuş olarak bakarsak olaya bana focus daha iyi gibi geliyo ama bilmiyorm



    Torkları unutmayın. O torklar yokmu o torklar neler yapıyor şaşırırsınız.
    Yanıltmasın sizi.

    Devir düşürüp devri yükseltmelerde Tork çok önemlidir.


    evet torkun önemli olduğunu biliyorum fakat accent era 1.5 CRDi-VGT kaç NM torka sahip bulamadım.focus'un 90ps'lik motoru 204NM.

    Alıntıları Göster
    Accent Era CRDI tork 240 NM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevizkabugu

    Accent Era CRDI tork 240 NM.

    Alıntıları Göster
    evet biraz araştırınca bende buldum 3-4 sitede 235nm yazıyo.sağlam torkmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptug.55

    evet biraz araştırınca bende buldum 3-4 sitede 235nm yazıyo.sağlam torkmuş

    Alıntıları Göster
    aynı zamanda Tork yakıta direk etkileyen bir etkendir.
    5 kaldırmadığında 4 kaldırmazsa 3 sonra 4 sonra 5

    Diğer türlü 5 1500-2000 d/Dk , en kötü 4 sonra 5 Bu da yüksek devir yüksek yakıt demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    aynı zamanda Tork yakıta direk etkileyen bir etkendir.
    5 kaldırmadığında 4 kaldırmazsa 3 sonra 4 sonra 5

    Diğer türlü 5 1500-2000 d/Dk , en kötü 4 sonra 5 Bu da yüksek devir yüksek yakıt demektir.

    Alıntıları Göster
    bence focusla era aynı sınıf değil karşılaştırmayın derim... aracın gitmesi herşey demek değil birde durması var bunun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalworks

    bence focusla era aynı sınıf değil karşılaştırmayın derim... aracın gitmesi herşey demek değil birde durması var bunun.

    Alıntıları Göster
    accent ve focus...
    tabii ki focus..
    fark var
    (ne focus sahibiyim ne accent)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webislander

    accent ve focus...
    tabii ki focus..
    fark var
    (ne focus sahibiyim ne accent)

    Alıntıları Göster
    quote:

    webislander Tarih 6 Kasım 2010; 14:22:35
    accent ve focus...
    tabii ki focus..
    fark var
    (ne focus sahibiyim ne accent)

    tarafsız bi yorum olmuş teşekkürler

    quote:

    emrahozkan Tarih 6 Kasım 2010; 12:41:27
    bence focusla era aynı sınıf değil karşılaştırmayın derim... aracın gitmesi herşey demek değil birde durması var bunun.

    haklısın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahozkan

    bence focusla era aynı sınıf değil karşılaştırmayın derim... aracın gitmesi herşey demek değil birde durması var bunun.

    merak etme accent era sınıfının en kısa duruş mesafesine sahip olan honda jazz'dan(38 metre) sonra 2.'dir.
    ABS ve EBD destekli fren sistemiyle 100 den 0 km sürate 39 m de durabilmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kritios -- 7 Kasım 2010; 2:03:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kritios

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrahozkan

    bence focusla era aynı sınıf değil karşılaştırmayın derim... aracın gitmesi herşey demek değil birde durması var bunun.

    merak etme accent era sınıfının en kısa duruş mesafesine sahip olan honda jazz'dan(38 metre) sonra 2.'dir.
    ABS ve EBD destekli fren sistemiyle 100 den 0 km sürate 39 m de durabilmektedir.

    Alıntıları Göster
    Kimse donanım farkından bahsetmemiş. Focus'ta değil ama Megane 2'de hız sabitleyici özelliğini sıklıkla kullanırdım. Temmuz 2010'da Samsun-Erzurum yolculuğum çok rahat olmuştu. Şu anda 2010 model dizel era kullanıyorum. 1 saatten uzun yolda hız sabitleyici keşke olsaydı diyorum. Ayağım ağrıyor. Focuc'un 2006 model ve üstü Ghia,collection, Titanium donanımlarında hız sabitleyici bulunmaktadır. Ben de Focus tavsiye ederim.

     accent era mı focus mu??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duster55

    Kimse donanım farkından bahsetmemiş. Focus'ta değil ama Megane 2'de hız sabitleyici özelliğini sıklıkla kullanırdım. Temmuz 2010'da Samsun-Erzurum yolculuğum çok rahat olmuştu. Şu anda 2010 model dizel era kullanıyorum. 1 saatten uzun yolda hız sabitleyici keşke olsaydı diyorum. Ayağım ağrıyor. Focuc'un 2006 model ve üstü Ghia,collection, Titanium donanımlarında hız sabitleyici bulunmaktadır. Ben de Focus tavsiye ederim.

     accent era mı focus mu??


    Alıntıları Göster
    biri 3-4 yıl kullanılmış, ön konsoluna elli kez hapşırılmış, döşemeye sigara kokusu sinmiş, hatta aynı döşemeye yabancı biri tarafından yüzlerce kez osurulmuş, kasislere paldır küldür girmiş, yokuşlarda yüz defa durup kalkmış debriyajından kokular gelmiş..
    diğerinin ise poşetleri üstünde, çizik yok, içi kumaş kokuyor, kaymak gibi, sıfır..

    benim karşılaştırma kriterlerim de bunlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    biri 3-4 yıl kullanılmış, ön konsoluna elli kez hapşırılmış, döşemeye sigara kokusu sinmiş, hatta aynı döşemeye yabancı biri tarafından yüzlerce kez osurulmuş, kasislere paldır küldür girmiş, yokuşlarda yüz defa durup kalkmış debriyajından kokular gelmiş..
    diğerinin ise poşetleri üstünde, çizik yok, içi kumaş kokuyor, kaymak gibi, sıfır..

    benim karşılaştırma kriterlerim de bunlar..

    Alıntıları Göster
    quote:

    sefamegane Tarih 7 Kasım 2010; 12:47:39
    Kimse donanım farkından bahsetmemiş. Focus'ta değil ama Megane 2'de hız sabitleyici özelliğini sıklıkla kullanırdım. Temmuz 2010'da Samsun-Erzurum yolculuğum çok rahat olmuştu. Şu anda 2010 model dizel era kullanıyorum. 1 saatten uzun yolda hız sabitleyici keşke olsaydı diyorum. Ayağım ağrıyor. Focuc'un 2006 model ve üstü Ghia,collection, Titanium donanımlarında hız sabitleyici bulunmaktadır. Ben de Focus tavsiye ederim.


    evet hız sabitleyici konusu gerçekten önemli hele ki uzun yollarda çok rahat ediyo insan,önemli detay.era'lar da hız sabitleyici hiç yok sanırım o kadar baktım ama rastlamadım hiç.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.