Şimdi Ara

Abarth egzoz'a ceza saçmalığı... Trafik ceza fiyatları arttı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
5.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OrQuN

    Ülkede bahsedilen orjinal ürünlere o paraları verebilecek insan sayısı çok az olduğu için bu egzos işinin ayarı kaçıyor hepten çakal oluyor. Şahin zaten 10 lira adam gidip 5 liraya egzos mu yaptıracak alıyor 500 liralık mal gece öttüre öttüre geçiyor olan anasının kulaklarına oluyor.
    Yaptırmayacak o zaman.

    Yada ayfon a 10.000₺ vereceğine marka egzoz alsın


    Bu apaçilerin ysptıklarının ceremesini marka egzoz alanlar çekmemeli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Dediğin gibi olsa eğer, neden markalar borla, flowmaster, corsa, remus, x force, supersprint, ragazzon, greddy, hks gibi egzozlar çıkarsın?

    Bu markaların 2000₺ den aşağı ürünü yok, üst modellerini alsan 8-10k fiyatı var.

    Bu bi zevktir.

    Alıntıları Göster
    Borla egzozu alayımda neye takıcam? Ferrarim yada mustang ım yok. Hadi 2007 borç harç mustang a girdim. Manifold taki basınç düşmesini önleyip, silindir çıkışı ve yarı çap ayarını yapacak kaç tane usta var türkiye de? Bu saydığın egzozların hemen hepsi belli kalite araçlarda tam randıman verebiliyor. Adam akıllı işçilik herşeyi dahil 20,25 bini bulur. Motorunda ihtiyaçları var. Şimdi ülkenin koşullarında denetleme kurumu nasıl ayırt edicek apaçi egzoz u ile kompleksi tam oturmuş egzoz u? Kaldı ki avrupa ve amerika da ses normlarına dair ciddi yaptırımlar başladı bile. F1 in bile eski motor sesi yok. Yada konuya şöyle yaklaşayım.. bmw i8 in egzoz a ihtiyacı var mı? Bence yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Logan1990

    Borla egzozu alayımda neye takıcam? Ferrarim yada mustang ım yok. Hadi 2007 borç harç mustang a girdim. Manifold taki basınç düşmesini önleyip, silindir çıkışı ve yarı çap ayarını yapacak kaç tane usta var türkiye de? Bu saydığın egzozların hemen hepsi belli kalite araçlarda tam randıman verebiliyor. Adam akıllı işçilik herşeyi dahil 20,25 bini bulur. Motorunda ihtiyaçları var. Şimdi ülkenin koşullarında denetleme kurumu nasıl ayırt edicek apaçi egzoz u ile kompleksi tam oturmuş egzoz u? Kaldı ki avrupa ve amerika da ses normlarına dair ciddi yaptırımlar başladı bile. F1 in bile eski motor sesi yok. Yada konuya şöyle yaklaşayım.. bmw i8 in egzoz a ihtiyacı var mı? Bence yok.

    Alıntıları Göster
    - istediğin egzozu istediğin araca takarsın.

    - devletin çakmamı orjinal mi diye uğraşmasına gerek yok, çakma olanlar belli tofaşlar Hondalar seatlar 2010 öncesi BMW ler.

    Zaten çakma egzoz anında anlaşılır konudaki ilk mesajıma iki Punto videosu koydum biri sanayi çakma egzoz diğeri supersprint.

    Sokakta anında fark ediyorum ben, arabaya az ilgisi olan herkes fark eder hatta arabaya ilgisi olmasına bile gerek yok.

    Yapılacak şey basit

    Marka egzozu alacaksın uygulayıp ruhsata işleteceksin tüve gidip desibel raporu alacaksın, polis çevirmesinde ruhsata bakacak ya devam et diyecek yada arabayı çekip 10k ceza yazacak.

    Bak bakalım sanayi egzozcu Şahinciler egzoz takıyor mu?

    Çok egzoz istiyorlarsa ayfon iks es maks beşyüz on iki cigabayt telefon almayıp egzoz alsınlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Egzoz için mustang'e gerek yok ki. Altyapısı izin veren neredeyse her arabaya güzel bir ECU ayarıyla takılır, gayet de randımanlı olur. Modele özgü üretime de gerek yok, belli başlar markalar standart ölçülerde her türlü egzoz parçası üretiyor.
    Benim merak ettiğim şu. Egzoz gürültüsü için belirli bir desibel standartı gelse ve bunu aşana direkt ceza yazılsa -ki sonuna kadar destekliyorum-; bu konuda egzozu eleştiren arkadaşlar, doğru düzgün custom egzozlara yine karşı mı çıkacak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 12 Mart 2019; 21:16:57 >
  • boş zamanınızda youtube'a illegale Raser und Tuning ya da poser kontrollen yazın ve seyredin, alman polisi bu gürültülü eksozculara ve modifiyecilere ne yapıyor. bu tür hastalıklı araçları çekip götürüyorlar. af yok.
  • ohhhhhh umarım 10 bin tl olur.
  • Polislerimiz motorsiklet egzoslarınıda pas geçmesin,araba motorsiklet fark etmeden cezalar 10 bin tlden başlamalıdır.
    Köylüler gidip köylerinde bağırtabilir,burası şehir.

    Asker kutlamasınada şöyle bir 20 bin tl cezası gelse iyi olacak,köylü adetlerinize artık yeter.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMERİKAN BULLDOG -- 12 Mart 2019; 21:30:3 >
  • Kimsenin gürültü yapıp insanları rahatsız etme hakkı yok. İster egsoz bağırtarak olsun ister konvoy halinde kornaya basıyor olsun gürültü yapan her türlü araca ceza kesilmesi gerekiyor.

    6 aylık bebeğimizi çocuk arabasında zar zor uyuttuk, asker uğurlaması yapan konvoyun biri geliyor biri geçiyor ufacık bebeğin ödü koptu. Daha bunun yaşlısı var hastası var.

    Avrupa'da Amerika'da kim gürültü çıkarıyor umrumda değil. Birileri kendini eğlendirecek diye çevresini rahatsız edemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skyrim'de bile şehirde shout atınca adamlar kızıyor ceza veriyor.Gerçek hayatta tabiki ceza alırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Bu adamın cezası iptal olmuştur yalnız. Ceza iptal edilir, isteseydi tazminat bile alırdı. Zamanında Bağdat caddesinde egzoz cezası yiyen ve aracı bağlanan Murcielago'nun sahibi hem cezasını iptal ettirdi, hemde dava açıp iyi bir tazminat almıştı. Böyle bir makinası olanın cahil polise laf anlatmasına lüzum yok yani, istediği cezayı yazabilir.

    ----
    Konuya gelince Türkiyede böyle modifiye, egzoz, motor swap işleri falan hakkıyla hukukuyla yürümez. Bir kontrol-denetim, sertifika mekanizması yok, zaten bizde böyle bir otomobil kültürü yok, görmemişiz, bakınca yukarıdaki yorumlara acı gerçeği görüyorsun "kural var gardaşım arabana dokanmayacan". Sanki Supersprint, Borla, Magnaflow gibi dünya devleri merdiven altı kaçak üretim yapıyorlar da, dünyaya uyuşuturucu taciri gibi kaçak gönderiyorlar egzozları. Avrupada Amerika apaçi ülkesi, bunları aracına takan gavurlar da çorbacı, cahil. Polisler de gazcı olduğu için ceza kesmiyorlar bu ülkelerde. Bir yol olmaz bizden.
    bu platforma 2009 yılında üye oldum

    yakın zamandır yorumlarınıza bakarım mantık,akıl teknik vs şeyler içerir

    ve bir mastar oluştururdu,fakat şu mesajınızla hepsini yakıp yıkıp yok ettiniz.

    burası muz cumhuriyetimi,öyle istediği makinaya istediği parayı ve vergiyi veren diğer insanları rahatsız etme yetkisini kimden alıyor

    yazık valla..

    bu ve buna benzer türevleri görünce hemen kolluk kuvvetlerini arıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 12 Mart 2019; 22:26:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Kimsenin gürültü yapıp insanları rahatsız etme hakkı yok. İster egsoz bağırtarak olsun ister konvoy halinde kornaya basıyor olsun gürültü yapan her türlü araca ceza kesilmesi gerekiyor.

    6 aylık bebeğimizi çocuk arabasında zar zor uyuttuk, asker uğurlaması yapan konvoyun biri geliyor biri geçiyor ufacık bebeğin ödü koptu. Daha bunun yaşlısı var hastası var.

    Avrupa'da Amerika'da kim gürültü çıkarıyor umrumda değil. Birileri kendini eğlendirecek diye çevresini rahatsız edemez.
    Nick+avatar+mesaj uyumu

    Yaw he he

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o zaman herkes kendince mantıklı bir şey bulup araca yapar
    sonra egzoza ne diye kafa yoruyorsunuz ,paranız mı çok ?

    gerçi bazı arabalarda görüyoruz kocaman yazılar vs. ,aslında bunlarda yasak ama o şekilde nasıl serbestçe geziyorlarsa ?
  • Herkesin özgürlügü bir başkasının özgürlük alanına ulaşana kadardır... Hiç kimsenin gürültü kirliliği yaparak diğerlerini taciz etmeye hakkı olmamalı... cezalar daha da arttırılmalı... Sırf küfür yemek için gençlerimiz bir de üste para harcıyor... Bu ülkede para kazanmak hakikaten çok kolay... Kimse para kazanamıyorum demesin...

    Anasını bacısını seven sis yokken arka sis farı açmaz...

    (Son satır konuyla alakalı değil ama kitle aynı olduğundan aklıma geldi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Mesajımdan parayı verenin arabayı bağırtıp insanları rahatsız etmesini onayladığım anlamını mı çıkardın? Eminsin yani Lambo sahibinin trafikte beklerken haksız yere ceza falan yemediğinden? 60 küsur yaşında işinde gücünde bir adam olmadığından? Eminsin değil mi, zira zengin olduğu için ahlaksız olmak zorunda, bağlantılarını kullanıp adaleti yanıltmak zorunda.

    Pes. Sokakta abart egzoz bağırtan apaçiye olan nefretinizden, doğru olan uygulamayı yanlıştan, haklıyı haksızdan ayıramayacak duruma gelmişsiniz. Lambo olayının aslını yazardım ama lüzum yok, siz anlamadan, okumadan nefret saçmaya devam edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yayanın bile hoşuna gider yazmış bir de. Hay senin zihniyetine.
  • egzoz sadece sesi arttırmak için takılmaz. performans için görüntü için veya güzel ses için takılabilir. belirli standart ve limitler onlara uyanlara izin verirsin.
  • istiyorum hemen sat aracını dizel al.

    senin özgürlüğün bir başkasını rahatsız edene kadardır. gözümde bangır bangır bağıran parti araçlarından farkın yok.
  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    bmw 5.20 ile dolaşırken çıkan sesle trafik polisinin durması sonucu ;

    -olum warex nerde ?

    + amirim vallahi yok

    ikinci polis memuru

    - olum o motoru sana taksalar sende bağırırsın demesiyle olayın kapanması


  • Bu egzoz isi geri kalmis 3.dunya ulkelerinde sorun oluyor. Sebebi de ekonomik yetersizlik. Adam hayatinda buyuk makineli arabaya binmemiski egzoz modifaksyonunun gerekliligini idrak edebilsin. Japonya gibi kurallar ulkesinde bile tubi’siz ferrari yok :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açılın ben test mühendisiyim. Araçlar sürücü ve çevre güvenliğini kontrol altına almak için tip onay mevzuatına tabiidir. Binek araçlar M1 kategoridedir. Bu kategoride yaklaşık 40 adet direktif ile araçların sürücü ve çevreye yönelik neden olabileceği hasarlar kontrol edilip karayoluna çıkmadan önce Tip Onay verilir. Bu direktiflerden biri de ECE-R 51 olup ses emisyonlarını kontrol eder. Bu direktife göre 9 koltuğa kadar yolcu taşıyıp yük taşımayan araçlar ( yani yollardaki binek araçlar ) 7 metreden ve bazı diğer alan şartları içerisinde alınan ölçüye göre max motor devrinde belli hız ve viteslerde ölçüm noktası yanından geçerken dB(A) cinsinden en fazla 74 desibel ses emisyonu yayabilirler. Daha fazla yaymaları halinde ruhsatta yazan tip onayı düşer. Örnek olması açısından iki bilgi vereyim ses basıncı artimetik artmaz logaritmik artar , ayrıca tarlaların ortasında bir yaz günü kulakta ayrı bir ses okunmazken cihaz ortam sesini 51dB(A) kaydediyor. Konuyla ilgili olarak o egzoslar mevzuata uygun değil bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.