Şimdi Ara

a6 2.5 tdi fikir ve düşünceler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
12.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2003 model a6 2.5 tdi 180 bg quattro 150 binde gayet temiz dışardan bir kaç lokal dışında boya yok dendi bu araba ile fikirleriniz motor şanzıman kronik sorun vb. alınır mı alınmaz mı? Fiyat 40 bin tl araştırdım 40-50 bin arasında fiyatlar.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Audi A6 2.5 TDI: Kapsamlı Bir Rehber

    Audi A6 2.5 TDI, üst düzey bir dizel güç aktarma organına sahip orta boy bir lüks otomobildir. Bu model, gücü, verimliliği ve gelişmiş özellikleriyle otomobil tutkunları arasında saygı görmektedir.

    Audi A6 2.5 TDI Motor

    A6 2.5 TDI, 190 beygir güç ve 400 Nm tork üreten 2,5 litrelik bir V6 turbo dizel motordan güç alır. Bu motor, sorunsuz ve güçlü bir sürüş deneyimi sunar.

    A6 2.5 TDI Quattro Yorumları

    A6 2.5 TDI Quattro, dört tekerlekten çekiş sistemi ile donatılmıştır. Bu sistem, özellikle zorlu hava koşullarında veya engebeli arazilerde yol tutuşunu ve kontrolünü artırır. Quattro sistemi, araç sahipleri arasında olumlu yorumlar almaktadır.

    A6 2.5 TDI Alınır mı?

    A6 2.5 TDI, gücü, verimliliği ve güvenilirliği ile bilinen bir otomobildir. Ancak, bakım maliyetleri ve yakıt verimliliği, satın alma kararınızda dikkate alınması gereken faktörler olabilir. Genel olarak, A6 2.5 TDI, üst düzey bir dizel otomobil arayanlar için sağlam bir seçenektir.

    Passat 2.5 TDI V6 Nasıldır?

    Passat 2.5 TDI V6, A6 2.5 TDI ile aynı 2,5 litrelik V6 turbo dizel motoru kullanır. Ancak Passat, daha geniş bir iç mekana ve daha uygun bir fiyat etiketine sahiptir. Passat 2.5 TDI V6, hem güç hem de verimlilik arayanlar için iyi bir seçimdir.

    Sonuç

    Audi A6 2.5 TDI, güç, verimlilik ve gelişmiş özelliklerin ideal bir birleşimini sunan etkileyici bir otomobildir. Quattro dört tekerlekten çekiş sistemi, mükemmel yol tutuşu sağlar ve 2,5 litrelik V6 turbo dizel motor, canlı bir sürüş deneyimi sunar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu tarz araçlar iyi sorgulanmazsa başınıza bela olabilir ilerde.Bakımları tamsa, değişmesi gerekenler değiştiyse, km si orjinalse, temizse elbette alınır.Plaka açıksa öncelikli olarak plakadan bir sorgulama yapmanızı öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dream Cars

    Bu tarz araçlar iyi sorgulanmazsa başınıza bela olabilir ilerde.Bakımları tamsa, değişmesi gerekenler değiştiyse, km si orjinalse, temizse elbette alınır.Plaka açıksa öncelikli olarak plakadan bir sorgulama yapmanızı öneririm.
    karar verirsem tabi dibine kadar sorgularım ama öncelikle düşünceleri tartmam lazım çünkü nerdeyse 10 yaşında araba daha önce audi hiç kullanmadım nasıldır bilmiyorum o yüzden fikir edinmem lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkness88

    karar verirsem tabi dibine kadar sorgularım ama öncelikle düşünceleri tartmam lazım çünkü nerdeyse 10 yaşında araba daha önce audi hiç kullanmadım nasıldır bilmiyorum o yüzden fikir edinmem lazım.

    Alıntıları Göster
    audi çok güzel rahat bir araçtır ama 2003 model hiç kullanmadım yorum yapmak gerekirse km 150 binde yüksek sana 2 yıl sorun çıkarmaz çıkarırsada ufak tefek ama 2 el olarak a6 sonuçta alınabilir motoru yüksek yakıtta sana sorun çıkarmassa biraz yakabilir ama hız olarak asla geri kalmaz .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    audi çok güzel rahat bir araçtır ama 2003 model hiç kullanmadım yorum yapmak gerekirse km 150 binde yüksek sana 2 yıl sorun çıkarmaz çıkarırsada ufak tefek ama 2 el olarak a6 sonuçta alınabilir motoru yüksek yakıtta sana sorun çıkarmassa biraz yakabilir ama hız olarak asla geri kalmaz .

    Alıntıları Göster
    aslında kabaca senede 15-20 bin km denk geliyo dizel için normal km bakımları yapıldıysa sorun olmaz diye düşünüyorum yakıt kısmı sorun değil zaten %80 şehir dışı kullanıyorum. Beni korkutan motor turbo vb sorunları. Sanırsam 200 binden sonra masraf çıkarır diye kastettiniz peki ne gibi şeyler çıkabilir tahmin yürüterek söylebilirseniz sevinirim.




  • Duzgun kullanilip bakimlari tam yapildiysa yagi zamaninda degismisse sorun cukarmaz ne sorun cikaricak al gule gule bin arkadasim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkness88

    aslında kabaca senede 15-20 bin km denk geliyo dizel için normal km bakımları yapıldıysa sorun olmaz diye düşünüyorum yakıt kısmı sorun değil zaten %80 şehir dışı kullanıyorum. Beni korkutan motor turbo vb sorunları. Sanırsam 200 binden sonra masraf çıkarır diye kastettiniz peki ne gibi şeyler çıkabilir tahmin yürüterek söylebilirseniz sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Tdı motorlarda bazı konularda yazıyorlar eski sahipleri 200 binden sonra sorun çıkabilir diye turbo değişir o kadar ama audi gibi güzel markalarında tdı ise kullanılabilir alacagınız markayada baglı kullanım şeklinede turbonun kullanımı çok özenlidir mesela yüksek bir hızda gidip benzinliğe girdiniz motoru hemen durdurursanız turbo içindeki hava bogulur ve sorunlara yol açar ileride bu sorun çıkartır zaten bunları okursun ama tdı güzel teknolojidir heleki audi ise süper...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Passat vs Golf (B8 vs 7-7,5)
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Tdı motorlarda bazı konularda yazıyorlar eski sahipleri 200 binden sonra sorun çıkabilir diye turbo değişir o kadar ama audi gibi güzel markalarında tdı ise kullanılabilir alacagınız markayada baglı kullanım şeklinede turbonun kullanımı çok özenlidir mesela yüksek bir hızda gidip benzinliğe girdiniz motoru hemen durdurursanız turbo içindeki hava bogulur ve sorunlara yol açar ileride bu sorun çıkartır zaten bunları okursun ama tdı güzel teknolojidir heleki audi ise süper...

    Alıntıları Göster
    Tdı motor bu da o zaman bakmaya karar verdim şu an iyice bi kontrolden sonra bakalım ne çıkacak karşımıza teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkness88

    Tdı motor bu da o zaman bakmaya karar verdim şu an iyice bi kontrolden sonra bakalım ne çıkacak karşımıza teşekkürler

    Alıntıları Göster
    öncelikle iç dış s line paketse ki 2.5 tdi quattro ise büyük ihtimal s line pakettir her türlü binilir..size her türlü hemen hemen konfor lüx ve güvende hissayatini 10 yaşındaki bir çok araca nazaran üst seviyelerde sunar..audi sürüş keyfi farklı birşey..keza ben ne kadar bmw ci de olsam audi ki birde quattro ise cidden yol tutuşu muazzam..bir audi ve quattro ile yapabildiklerinizi bir bmw yada mercedes ile yaparsanız kendinizi bi yerlerde bulabilirsiniz :) bunu açık açık söylüyorum (yiğidi öldür hakkını yeme)..2003 dizel bir araca göre 150 bin iyi denilebilecek bir km neticede 10 yaşına yaklaşık bir araba her sene 15 bin yapsa diyelim ki dizel araç olduğu için her yıl 15 binden fazlası yapılabilir rahatlıkla ki buda 150bin km'e tekamül ediyor..audi motor konusunda ne kadar dayanıklıdır inanın hiç bilemiyorum..ama güvenlik ve sürüş konusunda her türlü arkasındayım..eğer arabaya cidden niyetliyseniz biraz parayı gözden çıkarıp baştan aşağı audi doğuş oto vs org.ekspertiz durumuna bir dahil edin..kaza boya değişen mevcut motorun sizi daha ne kadar götürebileceği fln gerekli bi şekilde ekipman ve bilgilerle size aktarılır..




  • Bakımlı ve orjinal bir araçsa,50-60 bine alacağın 0 arabalardan 5-10 gömlek daha üstün bir araçtır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    Bakımlı ve orjinal bir araçsa,50-60 bine alacağın 0 arabalardan 5-10 gömlek daha üstün bir araçtır...
    Yanlız o kasalarda km'si düşürlmemiş araç yok gibi... ben aracın 150 binde olduğuna da inanmıyorum. Ne yazık ki o modellerin km'leri çok rahat düşürülüyor ve aracın kendisi dayanıklı ve sağlam olduğundan az yıpranıyor, km düşürülüp düşürülüp el değiştiriyor. 150 binde olduğuna inansam alırım, ama yok öyle araç...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    Yanlız o kasalarda km'si düşürlmemiş araç yok gibi... ben aracın 150 binde olduğuna da inanmıyorum. Ne yazık ki o modellerin km'leri çok rahat düşürülüyor ve aracın kendisi dayanıklı ve sağlam olduğundan az yıpranıyor, km düşürülüp düşürülüp el değiştiriyor. 150 binde olduğuna inansam alırım, ama yok öyle araç...

    dediğiniz banada biraz mantıklı geldi hem audi hem A6 hemde dizel 2003 model bir araç rahat 200-300 bin km'i görmüştür gibi geliyor..ama şans-kısmet tabi belkide adam fazla kullanmamıştır yinede audi yetkilisine ekspertize göstermeli..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkness88

    aslında kabaca senede 15-20 bin km denk geliyo dizel için normal km bakımları yapıldıysa sorun olmaz diye düşünüyorum yakıt kısmı sorun değil zaten %80 şehir dışı kullanıyorum. Beni korkutan motor turbo vb sorunları. Sanırsam 200 binden sonra masraf çıkarır diye kastettiniz peki ne gibi şeyler çıkabilir tahmin yürüterek söylebilirseniz sevinirim.

    Millet sallamis 2004 1,9 tdi tami tamina 400 bin km kullandik sorun cikarmadi aracimiz sel hasarli olmasina ragmen cok iyi durumdaydi.

    Araci seviyorsan al audi alan baska araca binmez bi daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu aracin yakitui ne kadar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmg02

    bu aracin yakitui ne kadar?
    onuda araştırdım ş.içi 12 den aşağı olmaz diyorlar ş.dışı 7-8 falan zaten o arabada yakıtı düşünmem ben zaten ş.dışı kullanıyorum hep ş.içi pek işim olmuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkness88

    onuda araştırdım ş.içi 12 den aşağı olmaz diyorlar ş.dışı 7-8 falan zaten o arabada yakıtı düşünmem ben zaten ş.dışı kullanıyorum hep ş.içi pek işim olmuyor

    şehir dışı 7 8 mi? 2.500 motor araç için eğer doğruysa mükemmel. 1.6 araçla o civarda yakıyorum zaten.
  • 150 binde dizel a6 bulman cok zor.2003 senesinde dizel alan adam senede 50.000 yapmıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    150 binde dizel a6 bulman cok zor.2003 senesinde dizel alan adam senede 50.000 yapmıştır.
    zaten büyük motorlu araçlar şehir dışı daha az yakar diye biliyorum ş.içi kasarlar biraz dizel olduğunu da hesaba katarsak normal bence. 1.6 dizelle mi 7-8 yakıyorsun? benzinli ise araban normal bende primera var o da o civarda yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkness88

    zaten büyük motorlu araçlar şehir dışı daha az yakar diye biliyorum ş.içi kasarlar biraz dizel olduğunu da hesaba katarsak normal bence. 1.6 dizelle mi 7-8 yakıyorsun? benzinli ise araban normal bende primera var o da o civarda yakıyor.

    Alıntıları Göster
    ayrıca bi sorum olacak km ile oynanmışsa bunu servis anlayabilir mi? Ya da nerden öğrenebilirim daha önce böyle bir şey yaptırmadığım için bana fikir verirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkness88

    onuda araştırdım ş.içi 12 den aşağı olmaz diyorlar ş.dışı 7-8 falan zaten o arabada yakıtı düşünmem ben zaten ş.dışı kullanıyorum hep ş.içi pek işim olmuyor

    şehir dışı 7 8 mi? 2.500 motor araç için eğer doğruysa mükemmel. 1.6 araçla o civarda yakıyorum zaten.

    Zaten olması gereken o... örneğin şehir dışında ve az yüksek hızda bir 3.0 TDI 2.0'TDI'dan az yakıyor (birçok kez denenmiştir), şehiriçinde 2.0 daha az yakıyor...

    Basit bir örnek, düşük hacimli bir araç 130 ile giderken 3-4 bin devirlere ulaşırken, yüksek hacimli araçlar çok daha düşük bir devirde sakin bir şekilde o hızda gidiyor...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.