Geride bıraktığımız temmuz ayında a101.com.tr adresinden Amazfit Verge marka akıllı saat aldım kardeşim için. Çocuk açtı baktı, bir iki saat kullandıktan sonra şarjının çok hızlı azaldığını söyledi. Kullanmadığı anlarda bile şarjı çok hızlı azalıyordu. Uzun lafın kısası geri gönderdik tüm kutu içeriğiyle birlikte eksiksiz olarak. Cihaza herhangi bir zarar da verilmedi. Ama şu tarihe kadar a101 firması hala iade yapmış değil. Defalarca aramama rağmen bana otomatik mail gönderiyorlar, kutusu açılan elektronik ürünlerin iadesi için servis raporu gerekmekteymiş. Bu kanunun neresinde yazıyor diyorum hiçbir şey diyemiyorlar. Zaten ürünü de iade olarak gönderdikten sonra bir daha takibini yapmadık, ürün de bizde değil. Samimi olarak soruyorum, sizce benim a101'den alışveriş yapmaktan başka bir hatam var mı bu konuda? Tüketici Hakem Heyeti'ne de başvurdum geçenlerde, savunmasını istemiş a101'in. Bana hala kutusu açıldığı için servis raporu gerekiyor diye mesaj atıyolar kafayı yersin. Aynı sorunları yaşamamak için A101'DEN ELEKTRONİK ÜRÜN ALMAYIN! |
Bildirim