Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.509
Cevap
54
Favori
191.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu ayar işini bence yetkili servislere yaptırın.aracın ayarı bir kere düzgün yapıldıktan sonra genelde degişmez...
    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    atiker safefast in kalibrasyon ayarının nasıl yapılacağını anlatabilirmisiniz? önce rölanti ayarı mı yapılıyor? sonraki aşamalar neler ve nasıl yapılıyor? yüksüz konumda ayar yaparken devir sabit bir devirdemi tutuluyor eğer öyleyse ne kadar süre?
  • yazdan kışa geçerken filtre bakımı ve ayarları yapılsa iyi olur.geçerken titreme nin bir kaç sebebi olur,sıcaklık düşük yada enjektör kirli olabilir..
    quote:

    Orijinalden alıntı: u555

    benim sorum.. araç ilk çalıştırdığımda yaklaşık 3sn. sonra benzinden gaza geçiyor ve geçerken aşırı titriyor.
    bazen bu sure 1 dk ya çıkıyor.
    Birde kışın ayar ve bakım için ne önerirsiniz.Teşekkurler.
  • merhabalar ben aracımı yaklaşık yarım depo benzinle kullandım şu an sorun kısmen düzeldi motorun sesi bile değişti biraz daha kullanırsam düzelecek sanki...

    Peki bu sorunun olmaması için ne yapmam gerekiyor.

    Nozulları küçültmem gerek sanırım yada sadece basınç ayarı yapsam yeterlimidir..

    Kiti taktırdığım servis ilgilenmiyor benzinle alakalı gazda bir problem yok diyor ben bu işi kime yaptıracam kocaeli'deyim..



    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    dediğim yöntemi bi deneyın ve sonucu paylaşın bizimle..
    quote:

    Orijinalden alıntı: yldzyalcin


    yanlış anladım ben onu bujilerle karıştırdım değişmedi enjektörler



    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    benzin enjektörleri mi degişti ?
    quote:

    Orijinalden alıntı: yldzyalcin

    aslında enjektör değişeli daha 4000 km oldu sorun olabilirmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    Aracın enjektörlerinde sorun olabilir bence aracı bir depo benzin bitinceye kadar benzinli kullanıp deneyin..
    quote:

    Orijinalden alıntı: yldzyalcin

    merhabalar öncelikle çalışmalarınızda başarılar diliyorum benim 2001 clio rna aracıma 5 ay önce atiker taktırdım.Aracım sabahları gaza geçene kadar zor ilerliyor sanki biri arkadan asılıyor gaza geçtikten sonra tekrar benzine aldığımda aynı sorun var ama ilkine göre daha az gibi bunun için nasıl bir çözüm önerirsiniz.













    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yldzyalcin -- 11 Ekim 2010; 13:46:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yldzyalcin

    merhabalar öncelikle çalışmalarınızda başarılar diliyorum benim 2001 clio rna aracıma 5 ay önce atiker taktırdım.Aracım sabahları gaza geçene kadar zor ilerliyor sanki biri arkadan asılıyor gaza geçtikten sonra tekrar benzine aldığımda aynı sorun var ama ilkine göre daha az gibi bunun için nasıl bir çözüm önerirsiniz.


    Aynı sorun bizim clioda var 1.4 hb 2000 model..gaza bastığında araç sabit hızda devam ediyor sonra tekrar düzeliyor.. aslında bir sürü sorun var bir daha atiker yanına yaklaşmam taktıracakken bir daha düşünün!!
  • benim aracımda takılı zaten


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burak®


    quote:

    Orijinalden alıntı: yldzyalcin

    merhabalar öncelikle çalışmalarınızda başarılar diliyorum benim 2001 clio rna aracıma 5 ay önce atiker taktırdım.Aracım sabahları gaza geçene kadar zor ilerliyor sanki biri arkadan asılıyor gaza geçtikten sonra tekrar benzine aldığımda aynı sorun var ama ilkine göre daha az gibi bunun için nasıl bir çözüm önerirsiniz.


    Aynı sorun bizim clioda var 1.4 hb 2000 model..gaza bastığında araç sabit hızda devam ediyor sonra tekrar düzeliyor.. aslında bir sürü sorun var bir daha atiker yanına yaklaşmam taktıracakken bir daha düşünün!!




  • doğru ayar ve doğru montajla lpgde sorun yaşamazsınız. önemli olan doğru servisi bulmak. çok övülen bir yerde lpg montajı yaptırmıştım (ismini vermeyeyim) ancak aracın tüm ayarları hatalı yapılmış. havalar soğuyunca durum ortaya çıktı. işi bilen ve kafası çalışan bir servis elemanı tüm sorunlarınızı çözer. benim aracım da soğukta benzinde çalışırken boğuluyordu ayardan sonra herşey düzeldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_kan teknik


    quote:

    Orijinalden alıntı: u555

    benim sorum.. araç ilk çalıştırdığımda yaklaşık 3sn. sonra benzinden gaza geçiyor ve geçerken aşırı titriyor.
    bazen bu sure 1 dk ya çıkıyor.
    Birde kışın ayar ve bakım için ne önerirsiniz.Teşekkurler.

    Aracınızın lpg geçiş sıcaklıgı ideal değerlerde degilse geçişte sorun yaratır pc programı ile sorun giderilir
    Bir diger sebebi ise enj kodlaması yani(sıralaması)yanlış ola bilir geçişlerde sarsıntı yapar hatta stop etmeye kadar sebebiyet verdirir.
    saygılar...

    Teşekkurler..
  • 1-subarularda 4 lü enjektör takılırsa uzun hortum mesafesi sorun olur önce 2 li enjektör takılmalı(ilk dikkatimi çeken).
    2-aracın bünyesinde sorun bile olsa lpg servisi bu konuda yardımcı olmalı aracında sorun var diye başından savmamalı.
    3-montaj hatası olabilir yakınsanız buyrun gelin bakalım yada hangi ildesiniz..

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihfx

    şu olayada bir el atsanız.

    http://forum.donanimhaber.com/m_43599166/tm.htm
  • 0532 7550285 nolu müşteri hizmetlerinden kocaelindeki başka bir atiker servisinden yardım isteyebilirsin

    Orijinalden alıntı: yldzyalcin

    merhabalar ben aracımı yaklaşık yarım depo benzinle kullandım şu an sorun kısmen düzeldi motorun sesi bile değişti biraz daha kullanırsam düzelecek sanki...

    Peki bu sorunun olmaması için ne yapmam gerekiyor.

    Nozulları küçültmem gerek sanırım yada sadece basınç ayarı yapsam yeterlimidir..

    Kiti taktırdığım servis ilgilenmiyor benzinle alakalı gazda bir problem yok diyor ben bu işi kime yaptıracam kocaeli'deyim..



    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    dediğim yöntemi bi deneyın ve sonucu paylaşın bizimle..
    Orijinalden alıntı: yldzyalcin


    yanlış anladım ben onu bujilerle karıştırdım değişmedi enjektörler



    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    benzin enjektörleri mi degişti ?
    Orijinalden alıntı: yldzyalcin

    aslında enjektör değişeli daha 4000 km oldu sorun olabilirmi

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    Aracın enjektörlerinde sorun olabilir bence aracı bir depo benzin bitinceye kadar benzinli kullanıp deneyin..
    Orijinalden alıntı: yldzyalcin

    merhabalar öncelikle çalışmalarınızda başarılar diliyorum benim 2001 clio rna aracıma 5 ay önce atiker taktırdım.Aracım sabahları gaza geçene kadar zor ilerliyor sanki biri arkadan asılıyor gaza geçtikten sonra tekrar benzine aldığımda aynı sorun var ama ilkine göre daha az gibi bunun için nasıl bir çözüm önerirsiniz.




  • teşekkür ederim
    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    0532 7550285 nolu müşteri hizmetlerinden kocaelindeki başka bir atiker servisinden yardım isteyebilirsin
  • aracım 2000 model astra g. sıralı sistem atiker takılı ve sanırım 3. yılı bitti. aracım özellikle sabah ilk çalıştırmalarda bazen de motor sıcak olmasına rağmen yine ilk çalıştırmalarda sabit olmayan bir rölanti ve park yerinden çıkmak için manevra yaparken ileriden geriye geçerken debriyaja yeni den bastığım gibi zayıf rölantiden yığılıp stop eden bir motorum oldu.

    önce enjektörden biri (solenoid vafller yani) bozulmuş 3 enjektörle geziyorsun dendi (çıt çıt diye gelen ses bile belli ediyormuş çalışmayan valfi) yetkili atiker in fiyatının pahalı olması üzerine(170 liraya 10 taksitle tedarik ederek aldığım enjektör/valflere 220 lira peşin fiyat verdiler. atiker e attığım şikayet maili üzerine 150 liraya indiler bir anda fakat iş işten geçmişti ) valtek (siyah kütüklü) enjektörleri başka bir bayiiden temin ettim. en başta bittiğini sandığım bu stop etme sorunu sadece azaldı. ama bitmedi ve o sorunlu rölanti de devam etmekte. bu sorunların hiçbiri benzinde yok bu arada.

    sizce ne yapmalıyım? ankarada üstün otogaz dışında önerebileceğiniz bir yer var mı ?

    not: niye üstün olmasın derken oradaki bekir ve mesut ustalar oradan ayrılıp başka bir yer açtı. olmadı onlara uğrayacağım zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi itsme -- 12 Ekim 2010; 22:56:36 >




  • enjektörler made in ümraniye, 50-60 TL
  • stop etme eger gerçektende sadece lpg de yapıyorsa ilk akla gelen sebep regulatör.regülatör basıncı yükselmesinden dolayı stop edebilir.enjektörler ve meme çapları ikinci olasılık.sorun ne olursaa olsun bayii denemelerini yapar dogru çözümü üreterek para talep eder,sorun çözülmeden para alınmamalı.ankarada kalıteli atiker bayiileri mevcut. 0532 7550285 nolu müşteri hizmetlerinden bayii adresi alabilirsiniz...
    quote:

    Orijinalden alıntı: itsme

    aracım 2000 model astra g. sıralı sistem atiker takılı ve sanırım 3. yılı bitti. aracım özellikle sabah ilk çalıştırmalarda bazen de motor sıcak olmasına rağmen yine ilk çalıştırmalarda sabit olmayan bir rölanti ve park yerinden çıkmak için manevra yaparken ileriden geriye geçerken debriyaja yeni den bastığım gibi zayıf rölantiden yığılıp stop eden bir motorum oldu.

    önce enjektörden biri (solenoid vafller yani) bozulmuş 3 enjektörle geziyorsun dendi (çıt çıt diye gelen ses bile belli ediyormuş çalışmayan valfi) yetkili atiker in fiyatının pahalı olması üzerine(170 liraya 10 taksitle tedarik ederek aldığım enjektör/valflere 220 lira peşin fiyat verdiler. atiker e attığım şikayet maili üzerine 150 liraya indiler bir anda fakat iş işten geçmişti ) valtek (siyah kütüklü) enjektörleri başka bir bayiiden temin ettim. en başta bittiğini sandığım bu stop etme sorunu sadece azaldı. ama bitmedi ve o sorunlu rölanti de devam etmekte. bu sorunların hiçbiri benzinde yok bu arada.

    sizce ne yapmalıyım? ankarada üstün otogaz dışında önerebileceğiniz bir yer var mı ?

    not: niye üstün olmasın derken oradaki bekir ve mesut ustalar oradan ayrılıp başka bir yer açtı. olmadı onlara uğrayacağım zaten.




  • Öncelikle merhabalar,


    Bende 2003 model peugeot 307 var ve atiker sıralı otogaz sistemi takılı. arıza lambası bi yanıyo bi sönüyo servise gösterdiğimde araba gazı bazen tanımadığını ve ondan bu ışığı yaktığını belirtti. Kesin bir sonuç için ne yapmam gerekiyor yardımlarınızı bekliyorum.
  • Lanbanın yanma sebebi zengin veya fakır olma durumuna gore yeniden ayar yapılır.yakınsanız buyrun gelin yardımcı olalım..
    quote:

    Orijinalden alıntı: sserkany28

    Öncelikle merhabalar,


    Bende 2003 model peugeot 307 var ve atiker sıralı otogaz sistemi takılı. arıza lambası bi yanıyo bi sönüyo servise gösterdiğimde araba gazı bazen tanımadığını ve ondan bu ışığı yaktığını belirtti. Kesin bir sonuç için ne yapmam gerekiyor yardımlarınızı bekliyorum.
  • gazlı olsun veya olmasın benzin enjektörleri belirli aralıklarla katkı kullanmak suretiyle tamizlenmeli zaten servislerde bunu uyguluyor ,dolayısıyla belirlli aralıklarla benzin katkısı koymayı tafsiye ederim...
    quote:

    Orijinalden alıntı: yldzyalcin

    merhabalar ben aracımı yaklaşık yarım depo benzinle kullandım şu an sorun kısmen düzeldi motorun sesi bile değişti biraz daha kullanırsam düzelecek sanki...

    Peki bu sorunun olmaması için ne yapmam gerekiyor.

    Nozulları küçültmem gerek sanırım yada sadece basınç ayarı yapsam yeterlimidir..

    Kiti taktırdığım servis ilgilenmiyor benzinle alakalı gazda bir problem yok diyor ben bu işi kime yaptıracam kocaeli'deyim..

    quote]Orijinalden alıntı: yldzyalcin

    merhabalar öncelikle çalışmalarınızda başarılar diliyorum benim 2001 clio rna aracıma 5 ay önce atiker taktırdım.Aracım sabahları gaza geçene kadar zor ilerliyor sanki biri arkadan asılıyor gaza geçtikten sonra tekrar benzine aldığımda aynı sorun var ama ilkine göre daha az gibi bunun için nasıl bir çözüm önerirsiniz.




  • güncel . . . .
  • peki katkı kullanmak benim problemimi çözermi.
    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    gazlı olsun veya olmasın benzin enjektörleri belirli aralıklarla katkı kullanmak suretiyle tamizlenmeli zaten servislerde bunu uyguluyor ,dolayısıyla belirlli aralıklarla benzin katkısı koymayı tafsiye ederim...
  • tabii yarım depo benzin ile birlikte katkıyı bitirim durum degişir....
    Orijinalden alıntı: yldzyalcin

    peki katkı kullanmak benim problemimi çözermi.
    Orijinalden alıntı: candan mühendislik

    gazlı olsun veya olmasın benzin enjektörleri belirli aralıklarla katkı kullanmak suretiyle tamizlenmeli zaten servislerde bunu uyguluyor ,dolayısıyla belirlli aralıklarla benzin katkısı koymayı tafsiye ederim...

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.