Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.511
Cevap
54
Favori
195.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik


    quote:

    Orijinalden alıntı: YaYa


    quote:

    Orijinalden alıntı: YaYa

    Arkadaşlar sizlere danışmak istediğim bir konu var:

    Hali hazırda 2000 model opel zafira aracımızda atiker sıralı sistem kullanmaktayız, ben motorla ilgili çok fazla bilgi sahibi bir insan değilim ancak çokta cahil sayılmam bildiğim kadarıyla lpg li araçlarda benzin deposundada her zaman bir miktar benzin olmak zorunda çünkü motor ilk marşa basıldığında deposundaki benzin yardımıyla çalışıyor(doğru mu biliyorum) buraya kadar bir sıkıntı yok, geçenlerde aracımızın benzin ışığı yanıyordu bende benzin ışığıda dahil olmak üzere hiçbir uyarı ışığına dayanamayn biri olarak hemen gittim depoya 30 liralık benzin aldım ışıkta tabi o an söndü, neyse ertesi gün eşimle beraber yaklaşık 150 km lik bir yol yaptık yolun büyük kısmında klimada açıktı, ancak oda neki bir baktım daha yeni 30 liralık benzin aldığım arabamda yeniden benzin uyarı ışığı yandı, aklıma ilk gelen acaba klima gidiş gelişte hep açık olduğu için acaba omu bitirdi benzini dedim ama o kadar benzinide klimanın yemiş olma ihtimali pek bana doğru gelmedi, neyse daha sonrasında aracımı tekrar çalıştırırken farkettim ki lpg sisteminden bip bip bip diye bir uyarı geldi(hep gaz biterken verirdi bu uyarıyı ancak depoda o anda gaz vardı) ben yine ne olduğunu anlamadım ama biraz kıllandım, galiba bizim o 150 km yaptığımız yolda araçta bir şekilde gaz devreden çıktı ve biz benzin ile yolculuk yaptım anladığım kadarıyla.

    Şimdi soruma gelecek olursak böyle bir şey mümkünmü yani araç kendi kendine gazdan benzine geçermi(yolculuk sırasında tam emin olmamakla beraber kontağın altında bulunan atiker kontrol kutucuğunda ki ışıklar hep yeşildi sanırım gazı kapadığımızda kırmızı oluyor) sorunumla ilgili acaba ne olmuş olabilir?

    Şimdiden teşekkürler ve herkese kazasız sürüşler dilerim.

    Hic fikri olan yokmu arkadaslar?


    farkında olmadan benzine geçmiş olabilir yada bir sorun sonucu gösterge lpg de olsa bile benzinle gidiyor olabilir.araca baglandıgında daha net anlaşılır.

    Bunun icin atiker servisine gidip gostermek yeterlimi peki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik


    quote:

    Orijinalden alıntı: riva70

    merhaba benim 2004 model 307 1.6 manuel aracım ve atiker multifast sistem kit var ancak ne kadar ayar yaptıysak yapalım arıza lambasını söndüremiyorlar arıza kodu p0171 sistem fakir sıra no 1 bunun bir cözümü yok mu yada osmaniye de yaptıracagım neresi var
    tesekkürler.


    istanbulda olsanız gelin halledelim diyecem ansak orada hangi bayii sorunu çözer bilmiyorum, Ayarlarından olabilir yada grup baglantısı yapılması gerek...


    grup bağlantısı ne demek ? burada yapabilirler mi?
    ben kendin ayar kablosu alıp düzgün ayarı buluncaya kadar ayar yapsam olur mu




  • candan mühendisliği tebrik ediyorum tüm sorulara cevap vermiş .elinize sağlık.

    megane 2 aracıma bende atiker taktırma kararı aldım .

    hangi kit takılmasını tavsiye ediyorsunuz tüm kitlerin yazılımları aynımı yoksa farklımı.


    sanırım safe fast demişsiniz önceki sayfalarda megane 2 ler için uygunmudur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 10 Ağustos 2011; 0:31:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: riva70


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik


    quote:

    Orijinalden alıntı: riva70

    merhaba benim 2004 model 307 1.6 manuel aracım ve atiker multifast sistem kit var ancak ne kadar ayar yaptıysak yapalım arıza lambasını söndüremiyorlar arıza kodu p0171 sistem fakir sıra no 1 bunun bir cözümü yok mu yada osmaniye de yaptıracagım neresi var
    tesekkürler.


    istanbulda olsanız gelin halledelim diyecem ansak orada hangi bayii sorunu çözer bilmiyorum, Ayarlarından olabilir yada grup baglantısı yapılması gerek...


    grup bağlantısı ne demek ? burada yapabilirler mi?
    ben kendin ayar kablosu alıp düzgün ayarı buluncaya kadar ayar yapsam olur mu


    sorun grup baglantısında ise ayarla düzelmez..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    candan mühendisliği tebrik ediyorum tüm sorulara cevap vermiş .elinize sağlık.

    megane 2 aracıma bende atiker taktırma kararı aldım .

    hangi kit takılmasını tavsiye ediyorsunuz tüm kitlerin yazılımları aynımı yoksa farklımı.


    sanırım safe fast demişsiniz önceki sayfalarda megane 2 ler için uygunmudur.





    kesinlikle atiker safe fast takın derim.yakıt ve performans özellikli sizi memnun edecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik


    quote:

    Orijinalden alıntı: erergin

    2 yıl önce 1999 toyota corolla 1.3 aracıma taktırdığım LPG sistemimi geçen aya kadar sorunsuz kullandım. Bir depo LPG ile 360 km yol yaparken bu önce 320'ye sonra da 300'e düştü. Toplamda yaklaşık 35.000-km yol yaptım ve filtre değişimi/bakım işlemlerini de hep 9.000 km'de bir yaptırdım. LPG'yi hep evime yakın olan Petrol Ofisi bayisinden almaktayım, kötü yakıt kullanma durumu da yok. Bilinen bir atiker servisine gittim, eleman araca bilgisayarı bağladı ve 10-15 saniye sonra ayarlar normal ancak enjektörlerin değişmesi lazım o da 150-TL olur dedi çekti gitti. Ben de montajı yapan bayiye gittim, enjektörlerde bir sorun olmadığını yeniden filtre değişimi yapmaları gerektiğini söyledi. Filtreler değiştirilerek yeniden ayar yapıldı ancak sonuç değişmedi. Dahası rölantide düşme, stop etme de başladı. Bu durumda ne yapmamı önerirsiniz. lütfen yardım... ilk kış stop etme sorunu yüzünden en az 10 kere servise gitmiş ve ancak çözebilmiştik. Yeniden aynı sıkıntıya başlamak istemiyorum...


    sorun enjektörlerde bile olsa niye degiştirelim,temizlenerek sorun giderilir ki sorun olmasada 30 bin km de temizlik yapılması lazım.hangi ildesiniz yönlendirelim..


    İlgilendiğiniz için teşekkürler, Ankara'dayım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik


    quote:

    Orijinalden alıntı: riva70


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik


    quote:

    Orijinalden alıntı: riva70

    merhaba benim 2004 model 307 1.6 manuel aracım ve atiker multifast sistem kit var ancak ne kadar ayar yaptıysak yapalım arıza lambasını söndüremiyorlar arıza kodu p0171 sistem fakir sıra no 1 bunun bir cözümü yok mu yada osmaniye de yaptıracagım neresi var
    tesekkürler.


    istanbulda olsanız gelin halledelim diyecem ansak orada hangi bayii sorunu çözer bilmiyorum, Ayarlarından olabilir yada grup baglantısı yapılması gerek...


    grup bağlantısı ne demek ? burada yapabilirler mi?
    ben kendin ayar kablosu alıp düzgün ayarı buluncaya kadar ayar yapsam olur mu


    sorun grup baglantısında ise ayarla düzelmez..


    tesekkur ederim




  • Merhabalar

    Fiat Stilo 1.4 active model aracımda Atiker LPG kit kullanıyorum.
    32binde LPG takılmış ben 50binde aldım aracı, şuan 72bini gördü :)) yaklaşık 40bin km dir LPG yle kullanılıyor.
    20Tl lik gazla istanbulda 100-110 km arası yol yapıyorum (çok fazla trafikte kalmıyorum diyebilir. yoğun trafikte 90km ye inebiliyor.)
    Araç hakkındaki bilgilerden sonra birkaç sorum olacak....

    1) Aracın ilk çalışmasında benzin pompasından kaynaklanan bir aksaklık var, birkaç seferde ancak çalışıyor aracım ama bazende ilk seferde çalışabiliyor.
    bu sorunun benzin pompasını değiştirmeden bir çözümü varmı acaba?

    2) Yaklaşık bir haftadır dikkat ediyorum benzin ibresi gittikçe azalıyor sanki. LPG yle çalışan araçta aynı anda benzin tüketimi de olabilir mi?

    3) Aracın rolantide çalışırken devirde dalgalanmalar oluyor. yaklaşık olarak 600-900 devir arasında gidip gelebiliyor. normal midir?

    4) LPG bakımları için birkaç atikerle konuştum, 10bin rutin bakımı için 40 ila 125 TL arasında farklı rakamlar söyleyen oldu. rıtin bakımın ücreti sizin serviste ne kadar?

    şimdiden teşekkürler....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent_yavuz

    Merhabalar

    Fiat Stilo 1.4 active model aracımda Atiker LPG kit kullanıyorum.
    32binde LPG takılmış ben 50binde aldım aracı, şuan 72bini gördü :)) yaklaşık 40bin km dir LPG yle kullanılıyor.
    20Tl lik gazla istanbulda 100-110 km arası yol yapıyorum (çok fazla trafikte kalmıyorum diyebilir. yoğun trafikte 90km ye inebiliyor.)
    Araç hakkındaki bilgilerden sonra birkaç sorum olacak....

    1) Aracın ilk çalışmasında benzin pompasından kaynaklanan bir aksaklık var, birkaç seferde ancak çalışıyor aracım ama bazende ilk seferde çalışabiliyor.
    bu sorunun benzin pompasını değiştirmeden bir çözümü varmı acaba?

    2) Yaklaşık bir haftadır dikkat ediyorum benzin ibresi gittikçe azalıyor sanki. LPG yle çalışan araçta aynı anda benzin tüketimi de olabilir mi?

    3) Aracın rolantide çalışırken devirde dalgalanmalar oluyor. yaklaşık olarak 600-900 devir arasında gidip gelebiliyor. normal midir?

    4) LPG bakımları için birkaç atikerle konuştum, 10bin rutin bakımı için 40 ila 125 TL arasında farklı rakamlar söyleyen oldu. rıtin bakımın ücreti sizin serviste ne kadar?

    şimdiden teşekkürler....




    - Yakıtınız gayet ideal
    -benzin ponpasından kaynaklı sorunun çözümü yine ponpayı tamit etmek yada degiştirmek.yeni ponpada aracı mümkül oldugu kadar benzisiz bırakmayın.
    -dalgalanma yine aracın kendi bünyesinin sorunu.(rolanti motoru,bogaz temizligi vs)
    -sabit bir fiyat yok ancak bizim servis fiyatımız 50tl.
    keyifli sürüşler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erergin


    quote:

    Orijinalden alıntı: candan mühendislik


    quote:

    Orijinalden alıntı: erergin

    2 yıl önce 1999 toyota corolla 1.3 aracıma taktırdığım LPG sistemimi geçen aya kadar sorunsuz kullandım. Bir depo LPG ile 360 km yol yaparken bu önce 320'ye sonra da 300'e düştü. Toplamda yaklaşık 35.000-km yol yaptım ve filtre değişimi/bakım işlemlerini de hep 9.000 km'de bir yaptırdım. LPG'yi hep evime yakın olan Petrol Ofisi bayisinden almaktayım, kötü yakıt kullanma durumu da yok. Bilinen bir atiker servisine gittim, eleman araca bilgisayarı bağladı ve 10-15 saniye sonra ayarlar normal ancak enjektörlerin değişmesi lazım o da 150-TL olur dedi çekti gitti. Ben de montajı yapan bayiye gittim, enjektörlerde bir sorun olmadığını yeniden filtre değişimi yapmaları gerektiğini söyledi. Filtreler değiştirilerek yeniden ayar yapıldı ancak sonuç değişmedi. Dahası rölantide düşme, stop etme de başladı. Bu durumda ne yapmamı önerirsiniz. lütfen yardım... ilk kış stop etme sorunu yüzünden en az 10 kere servise gitmiş ve ancak çözebilmiştik. Yeniden aynı sıkıntıya başlamak istemiyorum...


    sorun enjektörlerde bile olsa niye degiştirelim,temizlenerek sorun giderilir ki sorun olmasada 30 bin km de temizlik yapılması lazım.hangi ildesiniz yönlendirelim..


    İlgilendiğiniz için teşekkürler, Ankara'dayım...


    ankarada atiker bayiisi epey var.isterseniz 0532 7550285 nolu müşteri hizmetleri sizi yonlendirebir..




  • Merhabalar, aracım toyota carina 2.0 motor, mart ayında atiker safe fast taktırdım, lpg ye geçişlerde stop etme problemine bi çare bulamadık, benzinde hiç problem yok.. Boğaz kelebeğini temizledik, ecu değiştirdik, enjektörleri genişlettik, çalışma sıcaklığını yükselttik, kaç kez olduğunu saymadım biçok defa kalibrasyon yaptık ama halen devam ediyor, bazı sabahları jikle devreye girdiğinden olsa bi sorun olmuyor, ama gündüz sıcak ta 7-8 saat bekleyip akşam çalıştırdığımda jikle devreye girmediğinden olsa gerek gaza geçerken 2-3 defa stop ettiği oluyor, birde gaza çok yüklendiğimde kendiliğinden benzine geçip sonra gaza geri dönüyor.. Bu şikayetleri aynı motor olan başkalarından da duydum, problem nerede acaba..Ustam en son subap ayarı yaptırmamı istedi ama benim ne ses duyduğum var ne de yakıtında bi fazla yakma var o nedenle de yaptırmadım..2000 motor araçlar için extra yapılacak bi işlem varmıdır..ne önerirsiniz..

    Cevaplarsanız sevinirim, teşekkürler...




  • CORSA D 2009 model 1.4 90 beygir (Z14XEP...MOTOR) otomatik ATİKER uyumlu mu?
    Servis landi renzo öneriyor ama pahalı ve LPG yi ekonomi için taktırmak itediğim için ATİKER düşünüyorum.
    ATİKER in hanği modelini tavsiye edersiniz? Fast veya safefast?
    Doğu bölgesindeyim ve usta endişelerimde var Doğru montaj resmi koyabilirmisiniz.
    Teşekkürler
  • aracım 2007 suzuki swift 4*4 su atikerin 990 tl lik sisteminden taktırmayı düşünüyorum şu anda 100km / 7,5 lt yakıt harcıyorum lpg ye geçsem tasarufum ne kadar olur cok km yaban biri değilim kiti kaç km de amorti edebilirim birde sorun yaşarmıyım 3 günde bir servise gidip geliceksem hiç girişmeyim bu işe son olarak izmirde tavsiye edebileceğiniz işinin ehli sagı solu delip geçmeyen bir usta bir servis varmıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurocv

    Merhabalar, aracım toyota carina 2.0 motor, mart ayında atiker safe fast taktırdım, lpg ye geçişlerde stop etme problemine bi çare bulamadık, benzinde hiç problem yok.. Boğaz kelebeğini temizledik, ecu değiştirdik, enjektörleri genişlettik, çalışma sıcaklığını yükselttik, kaç kez olduğunu saymadım biçok defa kalibrasyon yaptık ama halen devam ediyor, bazı sabahları jikle devreye girdiğinden olsa bi sorun olmuyor, ama gündüz sıcak ta 7-8 saat bekleyip akşam çalıştırdığımda jikle devreye girmediğinden olsa gerek gaza geçerken 2-3 defa stop ettiği oluyor, birde gaza çok yüklendiğimde kendiliğinden benzine geçip sonra gaza geri dönüyor.. Bu şikayetleri aynı motor olan başkalarından da duydum, problem nerede acaba..Ustam en son subap ayarı yaptırmamı istedi ama benim ne ses duyduğum var ne de yakıtında bi fazla yakma var o nedenle de yaptırmadım..2000 motor araçlar için extra yapılacak bi işlem varmıdır..ne önerirsiniz..

    Cevaplarsanız sevinirim, teşekkürler...


    Benzine gaza geçmesi devir ucu ya oksitlenmiş yada başka yerden alınmalı.diyer stop sorunları için araca bakmak lazım muhtemelen aracın bünyesinden çıkacaktır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UGUR19

    CORSA D 2009 model 1.4 90 beygir (Z14XEP...MOTOR) otomatik ATİKER uyumlu mu?
    Servis landi renzo öneriyor ama pahalı ve LPG yi ekonomi için taktırmak itediğim için ATİKER düşünüyorum.
    ATİKER in hanği modelini tavsiye edersiniz? Fast veya safefast?
    Doğu bölgesindeyim ve usta endişelerimde var Doğru montaj resmi koyabilirmisiniz.
    Teşekkürler


    aracınıza safefast modeli uygun,baglantısı zor olan bir araç iyi bir servisi tercih sorun çıkmaz.resimlerimiz www.candanmuhendislik.com.tr adresinde




  • Merhabalar,bu gün sefaköy şubenizde atiker safefast lpg kiti taktırdım.Aracım 2011 model grande punto.Aracın çekişi vs. aynı benzindeki gibi,ama yol bilgisayarı birden bire uçtu sanki. Normalde 6.8-7.0 arası olan benzin tüketimi birden bire 10.0 lara fırladı.Bu sorun şubenizde halledilebilirmi acaba?Yada bu durum lpg tüketimimin çok yüksek olacağınımı gösteriyor.Endişelendim doğrusu.
  • merhaba candan mühendislik,

    sormak istediğim opel insignia lara şu an lpg takabılıyor musunuz?takabılıyorsanız sorun olma olasılıgı vs nedır?birçok opelci emme manifoltlarının bir süre sonra(ortalama 40.000km sonra) eridiğini değişim için harcanan paranın lpg ile elde edılen kazancla neredeyse eşit oldugunu bu sebeple lpg ye degmedigini vs yazıyor..nedir bu işin aslı astarı?

    ayrıca vw passat b7 lerde kullanılan tsi motorlara lpg takılma durumu nedir?en son takılamıyordu motor komple yeni bir seri oldugundan değişiklik var mı?

    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fausto2005

    Merhabalar,bu gün sefaköy şubenizde atiker safefast lpg kiti taktırdım.Aracım 2011 model grande punto.Aracın çekişi vs. aynı benzindeki gibi,ama yol bilgisayarı birden bire uçtu sanki. Normalde 6.8-7.0 arası olan benzin tüketimi birden bire 10.0 lara fırladı.Bu sorun şubenizde halledilebilirmi acaba?Yada bu durum lpg tüketimimin çok yüksek olacağınımı gösteriyor.Endişelendim doğrusu.


    hayırlı olsun ,yol bilgisayarları lpgyide genelde +-1 dogrulukta gösterir.aracın yakıtını deneyin ,zaten 1000 km kontrolü için servise ugrayınca bir sorun varsa arkadaşlar yardımcı olacaktır.bol kazançlı sürüşler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiktuk

    merhaba candan mühendislik,

    sormak istediğim opel insignia lara şu an lpg takabılıyor musunuz?takabılıyorsanız sorun olma olasılıgı vs nedır?birçok opelci emme manifoltlarının bir süre sonra(ortalama 40.000km sonra) eridiğini değişim için harcanan paranın lpg ile elde edılen kazancla neredeyse eşit oldugunu bu sebeple lpg ye degmedigini vs yazıyor..nedir bu işin aslı astarı?

    ayrıca vw passat b7 lerde kullanılan tsi motorlara lpg takılma durumu nedir?en son takılamıyordu motor komple yeni bir seri oldugundan değişiklik var mı?

    teşekkürler




    insignia için söylenenler aşagı yukarı dogru.montaj yapıpta şu an 40 bin km yi geçen aracımız oldugu halde bu kmlerde supap sorunu yaşayan araçlarda var.bu konuda tecrübesi olan arkadaşların fikirlerinide buradan alabiliriz.
    tsı ve fsı motorlara montaj yapılıyor fakat tasarruf oranı icabı yapılmıyor diye kestirip atıyoruz konuyu.verilen paranın karşılıgı elde edilen tasarruf az. bu konuyla ilşgili ayrıntı www.candanotogaz.com da




  • hımm tamamdır o zaman..bir de sitenizden ayrıntılara bakayım.insignia defteri kapandı bu durumda benim için..geriye tsi -lpg uyumu kaldı..onda da tasarruf cok az demişsiniz..bu durumda passat defteride kapanma yoluna girdi gibi..

    teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.