Şimdi Ara

......::::::A T İ K E R [DOSTLUK] KULÜBÜ::::::...... (FoReVeR) (119. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.027
Cevap
5
Favori
199.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, Dostlar Herkeze Hayırlı günler Hayırlı Cumalar

    merhaba @erzo0623

    Arkadaşım inan kimsenin duyarsız falan kaldığı yok öncelikle
    Aynı sorun benim aracımda da var bende bir defa ayara gittim dediğin gibi tekrar ayar yapıldı sorun kısa bir süre düzeldi gibi oldu fakat asıl sorun Atikerle veya sistemle ilgili değil sanırım Neden böyle söylediğime gelince sen bu denemeyi yaptın mı bilmiyorum ama ben yaptım araba aynı şeyi benzinde de yapıyor doğal olarak başka bir sorun var

    Tamirci arkadaşımla sadece telefon da hatta dün görüştüm sorunun büyük ihtimalle rolanti motorundan veya bir kelebekten bahsetti onların kirlenmesinden kaynaklanacağını söyledi Eğer bu parçalarda arıza yoksa temizlenince problemin hallolucağını söyledi Şİmdi bir ara götürüp temizleteceğim bakalım sonuç ne olacak paylaşrım sonucu

    Sana tavsiyem güvendiğin bir tamirciyle görüşmen.

    Saygılar

    quote:

    Orjinalden alıntı: erzo0623

    ÖNCELİKLER HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR.BU 4. YAZISIM.AMA KIMSE SORUNUMLA ILGILI BIR CVP YAZMADI.HER FIRSATTA ATIKERDEN MEMNUNİYETİMİ BİLDİRİYODUM AMA SIKILDIM ARTIK.UFAK BİR SORUN DIYODUM AMA ARTIK CANIMI SIKMAYA BASLADI.ARACIM 94 MODEL OPEL ASTRA 14.İ... 2 AY ONCE SIRALI SISTEM TAKTIRDIM.(ECETEC MOTOR) SORUNUM ARACIMIN ROLANTISI DEVEMLI DUSUYOR.DUSTUGU ICIN FRENE BASTIGIM ANDA İSTOP EDIYOR.TAKTIRDIGIM YERE KAÇ DEFA GOTURDUM.YAPTIKLARI SADECE BILGISAYARLA AYAR.ONDAN SONRA 3-4 GUN İÇİNDE ROLANTI TEKRAR DUSUYOR.2 AYDIR BOYLE.ILK BASLARDA ALISINCA DUZELIR DIYODUM AMA YOK.ARTIK AYARADA GOTURMUYORUM OYLE BINIYORUM.BU KONU HAKKINDA YARDIMCI OLURSANIZ ARTIKK SEVINIRIM...LUTFEN DUYARSIZ KALMAYIN...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: chat-in


    quote:

    Orjinalden alıntı: red_power


    quote:

    Orjinalden alıntı: wolfhonda

    motorsilk link i
    http://forum.donanimhaber.com/m_9459014/tm.htm


    Dostum verdiğin linki inceledim ama yeni motorlar için sorun yaratbilir gibi bazı saptamalar var.Benim motor daha 36000 de başımızı ağrıtmasın sakın ilerde.
    Ayrıca motorla pek aram yok.Bunu aldığımız taktirde nereye ekleyeceğiz.Onuda biliyorsan açıklarmısın.
    Benim araba 3 günde bir yağ seviyesi düşük diyor ama yağın değişmesine 8000 km var daha.Stop edip yola devam edince ikaz sönüyor


    Motor Silk'i ben kullandım. Yanlış hatırlamıyorsam 8000 km den fazla yapmış araçlar için kullanılması tavsiye ediliyor. Aracın çalışmasında olumlu yönde farkedilir bir değişiklik oldu. Ama şunu da belirtmem lazım; araçta LPG dönüşümü yaptırdıktan hemen sonra kullandım motor silk'i. Dolayısıyla bu değişimin Motor Silk'ten mi, LPG dönüşümünden mi yoksa her ikisinden birden mi kaynaklandığını bilemiyorum.

    Motorsilki kullanmayı bende düşümüyorum.Ama illa 45000 bakımını beklememmi lazım.Bu katkı maddesini nereye ekleyeceğim.Şu anda arabada mevcud olan yağı boşlatmam gerekiyormu??




  • quote:

    Orjinalden alıntı: red_power


    quote:

    Orjinalden alıntı: chat-in


    quote:

    Orjinalden alıntı: red_power


    quote:

    Orjinalden alıntı: wolfhonda

    motorsilk link i
    http://forum.donanimhaber.com/m_9459014/tm.htm


    Dostum verdiğin linki inceledim ama yeni motorlar için sorun yaratbilir gibi bazı saptamalar var.Benim motor daha 36000 de başımızı ağrıtmasın sakın ilerde.
    Ayrıca motorla pek aram yok.Bunu aldığımız taktirde nereye ekleyeceğiz.Onuda biliyorsan açıklarmısın.
    Benim araba 3 günde bir yağ seviyesi düşük diyor ama yağın değişmesine 8000 km var daha.Stop edip yola devam edince ikaz sönüyor


    Motor Silk'i ben kullandım. Yanlış hatırlamıyorsam 8000 km den fazla yapmış araçlar için kullanılması tavsiye ediliyor. Aracın çalışmasında olumlu yönde farkedilir bir değişiklik oldu. Ama şunu da belirtmem lazım; araçta LPG dönüşümü yaptırdıktan hemen sonra kullandım motor silk'i. Dolayısıyla bu değişimin Motor Silk'ten mi, LPG dönüşümünden mi yoksa her ikisinden birden mi kaynaklandığını bilemiyorum.

    Motorsilki kullanmayı bende düşümüyorum.Ama illa 45000 bakımını beklememmi lazım.Bu katkı maddesini nereye ekleyeceğim.Şu anda arabada mevcud olan yağı boşlatmam gerekiyormu??



    KULLANIMI
    Yağ ve yağ filtresi yeni değiştirilmelidir.
    ÖNEMLİ NOT: Aracınız 8 lt ye kadar yağ kapasiteli bir araç ise,475 ml lik MOTOR SILK i komple yağa dökünüz.Aracınız 3 lt dahi olsa yine aynı şekilde kutuyu tam olarak boşaltmanız gerekmektedir.Her 8 lt ve katlarına kadar birer kutu katınız.
    Yeni yağ ile motorunuzu çalıştırınız. Hararet 80 oC’ye gelinceye kadar ısıtınız.Motor Sılk kutusunu iyice çalkalayınız. Dibe çökmüş olan (2006*) Bor partiküllerinin karışımını sağlayınız. Motoru stop ediniz ve Motor Sılk’in tamamını aracınızın yağ haznesine ilave ediniz.
    Motor Sılk uygulandıktan sonra motorunuzu 15 dakika rolantide çalıştırınız veya 30 km yol katediniz.
    Tüm sentetik ve mineral yağlarla uyumludur.
    Benzin, dizel, LPG vb. ile çalışan tüm otomobil, otobüs, kamyon, traktör ve iş makineleri ile deniz araçlarında güvenle kullanılabilir.
    Sıfır ve yeni rektefiyeli motorlarda 8000 km’den sonra kullanınız.

    Kaynak:http://www.anadestek.com/




  • Motorsilki kullanmayı bende düşünüyorum.Ama illa 45000 bakımını beklememmi lazım.Bu katkı maddesini nereye ekleyeceğim.Şu anda arabada mevcud olan yağı boşlatmam gerekiyormu??



    merhaba
    20.000 km lik bir motor yağına 6000 km ye kadar
    10.000 km lik bir motor yağına 3000 km ye kadar
    5.000 km lik bir yağa 1500 km ye kadar Motor Silk i aracı ısıtıp yağ kapağından ilave edebilirsiniz. ilave ettikten sonra yüksek devirli bir 20 km veya 20 dk yol gitmeyi ihmal etmeyinki arabadan indiğinizde ürünün çok ucuz olduğunu söyleyenler çoğalsın.

    www.anadestek.com Motor Silk Rehberi

    iyi forumlar
    alieser
  • herkese iyi akşamlar geçen hafta aracıma lpg taktırmaya karar verdim önce başka marka düşünmüştüm ama sonra yerli malı yurdun malı dedik atiker'i tek geçtik yarın takılacak (konya -akşehir öztürk lpg 'de)inşallah cebimizin yangını söner:)iyi çalışmalar saygılar
  • bende 1998 model uno ma atiker taktırmıştım konya da . bir tek taktırılırken lpg kelimesini duydum. yani araç hiç baş ağrıtmadı, emin olun arasıra unutuyorum lpg li olduğunu. performansı arttı diyebilirim. ne arıza nede bakım gördü. yaklaşık 34000 km olmuş.

    tavsiye ederim- hayırlı olsun bu arada güle güle tasarrufla kullan
  • Atiker'i tebrik ederim. Uzun zamandır takip ediyorum. Kulanıcıları genelde memnun. Buda Türkiye için gurur verici bir olay.

    Maalesef diğer bir türk markası vo... pek başarılı değildi.

    Atiker'in arkasındayız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 21 Eylül 2007; 23:56:09 >
  • teşekürler triger.lpg yi ankara sistem otogazda taktırdım.orada atikerin ana bayi...bı dahaki gidişimde senin söylediklerini aktarıyım.insallah sorunu çözerim...tekrar çok teşekkürler
  • slm ersinn..bu sorunla karsılasınca bana da rolantı motorunu temızlet dedıler.bende temizlettim..ama sorun cozulmedı.sonrada bana kelebeği temizlet dediler(birde bir parcayıı degiştirmemi istediler ondan olabilir diye yenısı bıraz pahalıydı.bobin di sanırım) ama onu yaptırmadım..sadece onu yap bunu yap dıyolar bılıyosunkı bınların hepsi ayrı bir masraf.ama tabiki sorunun gidecegini bilsem temizletirim.insallah senın sorun cozulur bende yaptırırım...tesekkurler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erzo0623

    ÖNCELİKLER HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR.BU 4. YAZISIM.AMA KIMSE SORUNUMLA ILGILI BIR CVP YAZMADI.HER FIRSATTA ATIKERDEN MEMNUNİYETİMİ BİLDİRİYODUM AMA SIKILDIM ARTIK.UFAK BİR SORUN DIYODUM AMA ARTIK CANIMI SIKMAYA BASLADI.ARACIM 94 MODEL OPEL ASTRA 14.İ... 2 AY ONCE SIRALI SISTEM TAKTIRDIM.(ECETEC MOTOR) SORUNUM ARACIMIN ROLANTISI DEVEMLI DUSUYOR.DUSTUGU ICIN FRENE BASTIGIM ANDA İSTOP EDIYOR.TAKTIRDIGIM YERE KAÇ DEFA GOTURDUM.YAPTIKLARI SADECE BILGISAYARLA AYAR.ONDAN SONRA 3-4 GUN İÇİNDE ROLANTI TEKRAR DUSUYOR.2 AYDIR BOYLE.ILK BASLARDA ALISINCA DUZELIR DIYODUM AMA YOK.ARTIK AYARADA GOTURMUYORUM OYLE BINIYORUM.BU KONU HAKKINDA YARDIMCI OLURSANIZ ARTIKK SEVINIRIM...LUTFEN DUYARSIZ KALMAYIN...


    Arkadaşım Atiker taktırdığın için önce hayırlı olsun diyeyim.Benim aracım 1996 model opel vectra cd 2000 motor.Bundan bir süre önce benimde aracımda rölanti ikide bir düşmeye ve klimayı açınca stop etmeye,klimasız bile rölanti durumunda stop etmeye başladı ve bu aralar birde lpg den benzine geçmeye başlamıştı,çeşitli illerde ayarlar yapılmasına rağmen bir türlü çözüm bulunamadı ve bu şekilde sivas iline kadar geldim.Atiker burada takılmıştı,tekrar servise gittim ve durumu anlattım,lpg den benzine geçme olayı gaz basınç sönsöründen olur diyerek değiştirdiler ve şuan o sorun kalmadı ve rölanti düşmesi ise hava filitresinin borusunun motor bölümüne takıldığı yerde bir kelebek var ve onun yanında da yine rölanti ayarlayıcısı var.Bu ikisinide sprey balata-fren temizleyicisi ile sökerek temizledik ve bu rölanti düşmesinin önüne geçildi.Bu olay arabayı 3 yıl önce aldığımda benzinliykende olmuştu ve servise gittiğimde yine aynı yeri temizlemişlerdi ve sorun çözülmüştü,zaman zaman bu parçanın yani kelebeğin temizlenmesi gerektiğini söylemişlerdi.Sende bu kelebeği ve varsa rölanti regülatörünü bir temizlet ve bak bakalım durum değişecekmi? Bizede bilği verirsen son durumu öğrenmiş oluruz...Tasarruflu sorunsuz günler dilerim...




  • ofiki teşekkürler.tamam onlara bende bir baktırayım.insallah düzelir.burada sonucu yazarım..sagolasın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erzo0623

    slm ersinn..bu sorunla karsılasınca bana da rolantı motorunu temızlet dedıler.bende temizlettim..ama sorun cozulmedı.sonrada bana kelebeği temizlet dediler(birde bir parcayıı degiştirmemi istediler ondan olabilir diye yenısı bıraz pahalıydı.bobin di sanırım) ama onu yaptırmadım..sadece onu yap bunu yap dıyolar bılıyosunkı bınların hepsi ayrı bir masraf.ama tabiki sorunun gidecegini bilsem temizletirim.insallah senın sorun cozulur bende yaptırırım...tesekkurler


    Arkadaşım rölanti düşmesinin en büyük sebebi sizede söylenildiği gibi bu kelebekten kaynaklanmaktadır,benim aracım 160.000 km de ve bu kelebeğin değiştirilmesine gerek yok,yalnızca iyi bir sıvı yada sprey temizleyici ile bu parçanın temizlenerek yerine takılmasıdır,ben yerinden sökmeden motor ustası bir arkadaşımla kendim temizledim ve otoyo çalıştırdım,rölanti şimdilik düzgün görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okifi -- 22 Eylül 2007; 0:22:31 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: erzo0623

    ofiki teşekkürler.tamam onlara bende bir baktırayım.insallah düzelir.burada sonucu yazarım..sagolasın


    Arkadaşım bu söylenilen parçanın temizlenmesi öyle masraflı bişey değil,ben fren-balata sprey temizleyicisi aldım 5 ytl.bir arkadaşımla kendim temizledim yaklaşık yarım saate sök,temizle,tak bitiyor.
  • OKİFİ ARKADAŞIM ÇOK TEŞEKURLER.BENDE Bİ DENEYECEM PAHALI BİŞEY OLMADIĞINA ÇOK SEVINDIM VALLA YAPTIRAMAZDIM..SAGOLASIN..TEMIZLEYİNCE FORUMA YAZARIM.İLGİNİZ VE ALAKANIZ İÇİN ÇOK TESEKKURLER.BAYA Bİ STRES YAPIYODUM..ÇOK RAHATLADIM TEŞEKKÜRLER.....
  • @chat-in
    @alieser verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
  • bu motorsilk ten sipariş verip deneyeceğim en kısa zamanda umarım okuduklarımızı ve söylenenleri boşa çıkarmaz
  • Arkadaşlar bizden başka kimse kalmadı herhalde; nerede eski dostca hoş sohbetlerimiz,özledik valla. Herhalde ramazan ayının sıkıntısı diye düşünüyorum,şimdi bir cigara,yanında da demli bir çay ne gider ama,neyse burada iftar 18.40 da bugün,hayırlı iftarlar tüm arkadaşlarımıza.
  • BENDE 60 YTL İLE 375 ŞEHİR İÇİ GİDEBİLİYORUM.
    AYRICA REGULATÖRÜN SİSTEMDEKİ GÖREVİ NEDİR?
    REGULATÖR ARIZASI PERFORMANSI VE YAKITI ETKİLER Mİ?
    quote:

    Orjinalden alıntı: wolfhonda

    İYİ bir değer fena sayılmaz benimkide 50 ytl ile şehir içi en fazla 330 km gitmeye başladı
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozans01

    merhaba arkadaşlar,
    59 ytl lik gazla şehiriçi 345 km uygun mu sizce?





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tatut -- 23 Eylül 2007; 0:44:16 >
  • sayfa kaderine terkedilmiş durumda hafta sonu olması itibarıyla
  • yakıtınız iyi görünüyor (160 bin )
    BASINÇ DÜŞÜRÜCÜ(REGÜLATÖR): Yüksek basınçta gelen gazın basıncını atmosfer basıncına düşürür. Sıvı haldeki LPG’yi motor suyunun sıcaklığından faydalanarak gaz haline dönüştürür. Motorun devrine göre LPG ayarını yapar. Regülatör motora en yakın noktaya ve karbüratör üst seviyesi altına montaj edilmelidir. Ayrıca regülatörde yağ, curuf ve yabancı partikülleri tutan bir kısım mevcut olup bir vida ile bu birikimler dışarı atılabilir. Diyaframlar 45.000 km. de bir değişmelidir. Ayrıca kullanılan tüm boru ve hortumlar yüksek basınca dayanıklı malzemeden yapılmıştır



    quote:

    Orjinalden alıntı: tatut

    BENDE 60 YTL İLE 375 ŞEHİR İÇİ GİDEBİLİYORUM.
    AYRICA REGULATÖRÜN SİSTEMDEKİ GÖREVİ NEDİR?
    REGULATÖR ARIZASI PERFORMANSI VE YAKITI ETKİLER Mİ?
    quote:

    Orjinalden alıntı: wolfhonda

    İYİ bir değer fena sayılmaz benimkide 50 ytl ile şehir içi en fazla 330 km gitmeye başladı
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozans01

    merhaba arkadaşlar,
    59 ytl lik gazla şehiriçi 345 km uygun mu sizce?








  • 
Sayfa: önceki 117118119120121
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.