Elbette; ancak Avrupa’da bu araçların satın alınma sebebi ile, ülkemizdeki nedenin çok farklı olduğunu siz de belirttiniz zaten. Avrupa ve Amerika’dan bahsetme nedenim ise, buradaki insanların alım gücü göz önünde bulundurulduğunda “bu arabalar, bu paraları hal etmiyor” demiyor oluşu. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
A segmentinde lider değişti! (2. sayfa)



-
-
Şu an hiçbir şey bu ülkede bulunduğu fiyatı hak etmiyor. Belki de toplum olarak biz bunu hak ediyoruz.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Son cümlenizin başındaki “belki de” kısmını çıkarırsak daha doğru olacak :))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İtalyan halkı o kadar acınası durumdaki sürekli fiat 500, opel adam gibi arabalara biniyorlar tüh tüh...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yalnız A segmenti araçlar yabana atılacak araçlar değil, dingil mesafeleri 2400 mm ve üzerinde. 2000li yılların başında birçok B segmenti aracın (Polo vs) dingil mesafesi bu civarda. Hatta daha da önceleri Uno'nun falan dingil mesafesi 2.40dan da az.
Sadece burunları biraz kısa bu araçların, iç hacimleri birçok B segmentinden de ferah.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 17 Ekim 2020; 12:27:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu tamamen millette para olmamasıyla alakalı bir durum, gizli kahraman falan tamamen uydurma ,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: aserkang
Bu tamamen millette para olmamasıyla alakalı bir durum, gizli kahraman falan tamamen uydurma ,Cidden bu "gizli kahraman"ın ne anlamda kullandığımı idrak edemeyişiniz beni üzüyor.
Tekrar yazıyorum;
Hyundai i10 gibi tanıtımı ve PR'ı yüksek, her bayisinde test sürüş imkanı olan yerli üretim bir aracın karşısında, reklamı ve test aracı olmayan bir ithal aracın başarısından bahsediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İ10 un ilk tanıtımı çıktığında dikkatimi çekmişti. Gerek iç gerekse dış görünüşü çok hoş bir araç. Full donanımı alınır alınırsa. Boş modelleri gerçekten boştu. O durumda da şöyle bir olay oluyordu i10 nun full modeli mi i20 min boş modelimi seçeneği arasında kalınabiliyordu. Gerçi şuan fiyat farkları ile bu makas açılmış olabilir. İ10 a bakan birisinin radarına bir çok araba girebiliyor donanım olarak. Ama dediğiniz gibi gizli kahraman picanto ise kişiyi kendisine sabitliyor. Donanım olarak müşterini tatmin ediyor. İlk araç olarak picanto alınabilir ama 3-4 kişilik aile için bagaj faktörü ile alınmayacak bir araç haline dönüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: sml_akyzİ10 un ilk tanıtımı çıktığında dikkatimi çekmişti. Gerek iç gerekse dış görünüşü çok hoş bir araç. Full donanımı alınır alınırsa. Boş modelleri gerçekten boştu. O durumda da şöyle bir olay oluyordu i10 nun full modeli mi i20 min boş modelimi seçeneği arasında kalınabiliyordu. Gerçi şuan fiyat farkları ile bu makas açılmış olabilir. İ10 a bakan birisinin radarına bir çok araba girebiliyor donanım olarak. Ama dediğiniz gibi gizli kahraman picanto ise kişiyi kendisine sabitliyor. Donanım olarak müşterini tatmin ediyor. İlk araç olarak picanto alınabilir ama 3-4 kişilik aile için bagaj faktörü ile alınmayacak bir araç haline dönüyor.
3-4 kişilik bir aile alsın diye üretilmiş araçlar değil zaten A segmenti.
1) Genç bir sürücünün ilk aracı olabilir
2) Evin 2. aracı olabilir
3) Bir çiftin ilk aracı olabilir vs vs
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 17 Ekim 2020; 13:3:57 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
O konuda hemfikiriz. Türkiye için şartlar ve bakış açıları değişebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
iki arac arasinda kaldim.
Kia Picanto Cool & Hyundai i10 Elite
Sizce hangisini alayim?
-
Picanto genelde evin ikinci aracı olarak alınıyor.. kalabalık yada Türk aile yapısına A segmenti zaten uygun bir segment değil kaldı ki belki de bu segmentte bence en iyi araçlardan biri Fiat panda dur gerek crossover gerek 4x4 versiyonları ile pek çok ihtiyaca cevap verebilecek bir araçtır onun bile satış rakamları çok başarılı değil..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: 17Scorpion
Sahte kahramanlar üretmeye çalışmayalım. Burada bir kahramanlık hikayesi yok. Burada acınası bir halk var. Bu gidişle bundan 5 yıl sonra A ve B segment araba piyasası daha da kızışır. O zaman ne başlık atacağız ?5 yıla Hindistan'da olan 3 tekerlekli motosikletler yaygınlaşır. A B ye gerek kalmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ahahaha . Bu aklıma gelmemişti :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
A segmentinde diğer kuzenler Pug 107 ve Citroen C1 vardı, onlarda tarih oldu gibi. A sınıfında güzel araçlardı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Bu mesaj silindi.Sapacestar'a ne demeli?
Yıllardır ısrarla kendisini B segmenti sanıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: serta2iki arac arasinda kaldim.
Kia Picanto Cool & Hyundai i10 Elite
Sizce hangisini alayim?
1.0 tercih edecekseniz Picanto (donanım olarak çok iyi)
1.2 olarak tercih edecekseniz Elite paket olmak kaydıyla i10 (çünkü motoru daha güçlü)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugun picantoyu inceledim. Cool paket yeterli geldi. 2020 modelini alip kullananlar araclarindan memnunmudur?
Cool paket 150000 TL. Fiyat aldim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: serta2
Bugun picantoyu inceledim. Cool paket yeterli geldi. 2020 modelini alip kullananlar araclarindan memnunmudur?
Cool paket 150000 TL. Fiyat aldim.Facebook grubunda yeni AMT kullanıcıları mevcut, ordan fikir edinebilirsiniz.
Kia Picanto Türkiye Fan Club
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 20 Ekim 2020; 21:59:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X