|
9500 dolarlık Geome Xingyuan, BYD'yi alt etti



-
-
Hyundai inster gibi birşey olmuş, 9500$ çin fiyatıyla tabiki satar, listedeki Çinli üretici hakimiyetine bakın hele... :)
-
Çin'li firmalar kendi kendileri ile rekabete başladı sanırım.
Bu fiyatlarla rekabet edebilecek batılı firma varsa da ben bilmiyorum.
-
şahin parasına :D
-
Bizde 200 bin km de ağır hasarlı arabayı 650 bine satıyorlar.
Coğrafya kader değildir kederdir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
çinde orta direk acısından ağlıyor, bisikletle geziyor. bu dandirik arabaları alanlar ortanın üstü orada.
-
İnanılmaz bir fiyat rekabeti var. Resmen birbirlerini yiyorlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Türkiyeyi de kıskanıyorlarmış
-
Ucuz alacak kadar zengin değilim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
En son ne zaman Çin’e gittin?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Nick ve yorumun eşsiz uyumu :)
-
trye gelsin + vergi 50.000 dolar day one
-
Türkiyede orta direk bisiklet bile alamıyor 😄😄 kaldi ki orta direk kalmadi bi tek devlet memuru birde özel sektordeki sansli calisanlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Batılı firmalar ya çalışanlara düşük para vererek ya da robotlara geçip insanları işsiz bırakarak rekabet etmesi lazım, iki türlü de şu anki rahatlıklarından vazgeçmeleri anlamına geliyor.
Başka türlü fiyatları düşüremezler, diğer opsiyon da Çin'e vergi koyup onları rekabet dışı bırakmak işte. Onlar da onu seçti gibi görünüyor.
Hem yüksek gelir ile büyük refah yaşayım hem de çok ucuza ürün üreteyim ikisi bir arada zor. Ayranım dökülmesin olayına geliyor.
Biz bu iki evrenin ortasında olabilecek en kötü yerdeyiz orası ayrı. Gelirimiz düşük iken bir yandan %300 vergi ile dünyanın en pahalı araçlarını almaya çalışıyoruz.
-
Aptal vergilerimiz olmasa da 30-40 yaşındaki çürümeye başlayan araçlarını şunlarla değiştirse halkımız
Yok illa bu halka ihanet etmek ve zulm etmek için yarışıyor tüm siyasetçiler ve 600 tane yaverleri
Yazık be
-
Masal anlatma. Artık herkeste araba var iyi kötü
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çin bunu yaparken 2 ya da 3 neslin içinden geçti. Şimdi ise kaymağını yiyor. İçeride 2 milyara dayanan nüfus ile pazar sorunu da yaşamıyor. Ayrıca hükümet ne derse o oluyor vatandaş ses çıkaramıyor.
Batıda ise yıllardır yenen hurmaların çıkış dönemi yaşanıyor. Orada robotik sisteme geçiş veya ucuza işçi çalıştırma durumunda insanlar sokağa dökülür muhtemelen. Dökülmediği durumda da pazar durgunluğu yaşanır o firmalardan ürün alınmayıp daha doğrusu alınamayıp firmalar iflasa giderler. Bana göre bu saatten sonra Çin gibi bir üretim canavarı ile baş etmek çok mümkün değil. Onun yerine alternatif ülkelere yönelecekler Hindistan gibi ama onlar Çin ile aynı kafaya girme ihtimali taşıyorlar.
Bakalım bir süper zeka çıkıp ortalığı yangın yerine çevirmeden her şeyi dengeleyebilecek mi göreceğiz zamanla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kişisel gelişimime çok faydası oldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Izinmi alacam senden sen masal anlatma asil ...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben rakamlarla konuşuyorum:
2005'de kişi başı araç sayısı 0,164'ken 2025'de 0,365 olmuş. 2,22 kat artmış. sen masal anlatmaya devam mı edeceksin?
Bizde 200 bin km de ağır hasarlı arabayı 650 bine satıyorlar.
Coğrafya kader değildir kederdir |
Türkiyeyi de kıskanıyorlarmış
|
En son ne zaman Çin’e gittin?
|
Nick ve yorumun eşsiz uyumu :)
|
Benzer içerikler
- seat tarraco yorum
- seat leon 1.6 tdi en dolu paket
- cupra formentor kronik sorunları
- seat leon paket sıralaması
- seat toledo 1.4 tdi
- seat arona sıfır fiyatı
- seat leon phev
- seat fiyat listesi 2025
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X