Şimdi Ara

9500 dolarlık Geome Xingyuan, BYD'yi alt etti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geely Geome Xingyuan
    Çin'in önde gelen elektrikli otomobil üreticilerinden Geely, şehir içi kullanıma yönelik yeni kompakt elektrikli otomobili Geome Xingyuan'ı Ekim ayında satışa sundu. BYD'nin popüler modeli Seagull (Dolphin Mini) ile rekabet etmesi için hazırlanan Geome Xingyuan, beklentilerin bile üzerinde bir ilgiyle karşılandı. Öyle ki araç bu yıl Çin'de en çok rağbet gören modellerden biri hâline geldi.



    En düşük versiyonu 9550 dolar gibi iddialı bir fiyatla satışa sunulan Geome Xingyuan, BYD Seagull'a daha düşük maliyetli bir alternatif arayan kullanıcılar için bir numaralı tercih hâline geldi. Öyle ki aracın satışları BYD'nin modellerini bile geride bıraktı. Nisan ayında Çin'de en çok satan elektrikli otomobil Geome Xingyuan olurken, BYD Song ve Seagull gibi modeller onun gerisinde kaldı. 



    BYD Song artık 10. yılına giren görece yaşlanmış bir model olduğu için listede biraz gerilere doğru gitmesi anlaşılır ama daha iki yıl önce çıkan Seagull'ın Xingyuan'ın gerisine düşmüş olması, Geely'nin daha bütçe dostu bir model sunarak BYD'nin bileğini büktüğünü gösteriyor.





    Geely Geome Xingyuan, Kompakt Tasarımıyla Dikkat Çekiyor



    Geely Geome Xingyuan'ın giriş seviyesinde 58 kW (78hp) güç üreten bir elektrik motoru bulunuyor. Bu versiyonun son hızı 125 km/s ile sınırlandırılmış. Bunun yanı sıra 85 kW (114hp) güce ve 135 km/s azami hıza sahip bir versiyon daha mevcut. CATL tarafından üretilen lityum demir fosfat batarya ile donatılan modelde 30.12 kWsa'lik batarya 310 km, 40.16 kWsa kapasiteli batarya ise 410 km menzil sunuyor. Elbette bu değerlerin Çin'deki CLTC normuna göre verildiğini belirtelim.



    Ayrıca Bkz.MG7 Türkiye'de satışa sunuldu! İşte fiyatı ve özellikleri



    Geome Xingyuan; 4135 mm uzunluğa, 1805 mm genişliğe, 1570 mm yüksekliğe ve 2650 mm aks mesafesine sahip. Otomobilin ağırlığı ise versiyona göre 1215 ile 1285 kg aralığında değişiyor.




    Otomobilin iç mekanında koyu ve açık renk kombinasyonundan oluşan bir tema bizleri karşılıyor. Konsol ve kapı panellerinde yer alan aydınlatılmış şehir silüetiyle de bir şehir otomobili olduğunu açıkça belli ediyor. İki kollu direksiyon simidinin hemen arkasında küçük bir LCD gösterge paneli saklayan modelin tüm fonksiyonları ortadaki büyük multimedya ekranına emanet edilmiş.



    Kompakt bir otomobil olmasına karşın orta konsol epey geniş. Bu alanda iki adet kablosuz cep telefonu şarj ünitesi, küçük bir vites seçici, iki adet bardaklık ve küçük bir depolama alanı yer alıyor. Geome Xingyuan, Meizu tarafından geliştirilen Flyme Auto işletim sistemini kullanıyor. Bu sistem, Meizu telefonlarla yüksek entegrasyona sahip olmakla birlikte oyun ve sanal asistan desteğine de sahip.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Geely, 11.250 dolarlık elektrikli otomobilini tanıttı: Geome Xingyuan
    Geely, 11.250 dolarlık elektrikli otomobilini tanıttı: Geome Xingyuan
    Geely, 11.250 dolarlık elektrikli otomobilini tanıttı: Geome Xingyuan
    Geely, 11.250 dolarlık elektrikli otomobilini tanıttı: Geome Xingyuan
    Geely, 11.250 dolarlık elektrikli otomobilini tanıttı: Geome Xingyuan
    Geely, 11.250 dolarlık elektrikli otomobilini tanıttı: Geome Xingyuan



    Kaynak:https://cleantechnica.com/2025/05/19/geely-xingyuan-takes-top-spot-in-china-april-2025-sales-report/
    Kaynak:https://carnewschina.com/2025/05/18/geely-geometry-xingyuan-the-byd-seagull-challenger-achieves-200000-unit-milestone/







  • Hyundai inster gibi birşey olmuş, 9500$ çin fiyatıyla tabiki satar, listedeki Çinli üretici hakimiyetine bakın hele... :)

  • Çin'li firmalar kendi kendileri ile rekabete başladı sanırım.

    Bu fiyatlarla rekabet edebilecek batılı firma varsa da ben bilmiyorum.

  • şahin parasına :D

  • Bizde 200 bin km de ağır hasarlı arabayı 650 bine satıyorlar.

    Coğrafya kader değildir kederdir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • wolf silver W kullanıcısına yanıt

    çinde orta direk acısından ağlıyor, bisikletle geziyor. bu dandirik arabaları alanlar ortanın üstü orada.

  • İnanılmaz bir fiyat rekabeti var. Resmen birbirlerini yiyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Türkiyeyi de kıskanıyorlarmış

  • Ucuz alacak kadar zengin değilim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    En son ne zaman Çin’e gittin?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Nick ve yorumun eşsiz uyumu :)

  • trye gelsin + vergi 50.000 dolar day one

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Türkiyede orta direk bisiklet bile alamıyor 😄😄 kaldi ki orta direk kalmadi bi tek devlet memuru birde özel sektordeki sansli calisanlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OzdalDogru O kullanıcısına yanıt

    Batılı firmalar ya çalışanlara düşük para vererek ya da robotlara geçip insanları işsiz bırakarak rekabet etmesi lazım, iki türlü de şu anki rahatlıklarından vazgeçmeleri anlamına geliyor.

    Başka türlü fiyatları düşüremezler, diğer opsiyon da Çin'e vergi koyup onları rekabet dışı bırakmak işte. Onlar da onu seçti gibi görünüyor.

    Hem yüksek gelir ile büyük refah yaşayım hem de çok ucuza ürün üreteyim ikisi bir arada zor. Ayranım dökülmesin olayına geliyor.

    Biz bu iki evrenin ortasında olabilecek en kötü yerdeyiz orası ayrı. Gelirimiz düşük iken bir yandan %300 vergi ile dünyanın en pahalı araçlarını almaya çalışıyoruz.

  • Aptal vergilerimiz olmasa da 30-40 yaşındaki çürümeye başlayan araçlarını şunlarla değiştirse halkımız

    Yok illa bu halka ihanet etmek ve zulm etmek için yarışıyor tüm siyasetçiler ve 600 tane yaverleri

    Yazık be

  • Xenon58 X kullanıcısına yanıt
    Masal anlatma. Artık herkeste araba var iyi kötü

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Vain kullanıcısına yanıt

    Çin bunu yaparken 2 ya da 3 neslin içinden geçti. Şimdi ise kaymağını yiyor. İçeride 2 milyara dayanan nüfus ile pazar sorunu da yaşamıyor. Ayrıca hükümet ne derse o oluyor vatandaş ses çıkaramıyor.


    Batıda ise yıllardır yenen hurmaların çıkış dönemi yaşanıyor. Orada robotik sisteme geçiş veya ucuza işçi çalıştırma durumunda insanlar sokağa dökülür muhtemelen. Dökülmediği durumda da pazar durgunluğu yaşanır o firmalardan ürün alınmayıp daha doğrusu alınamayıp firmalar iflasa giderler. Bana göre bu saatten sonra Çin gibi bir üretim canavarı ile baş etmek çok mümkün değil. Onun yerine alternatif ülkelere yönelecekler Hindistan gibi ama onlar Çin ile aynı kafaya girme ihtimali taşıyorlar.


    Bakalım bir süper zeka çıkıp ortalığı yangın yerine çevirmeden her şeyi dengeleyebilecek mi göreceğiz zamanla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerem_sap kullanıcısına yanıt

    Kişisel gelişimime çok faydası oldu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Izinmi alacam senden sen masal anlatma asil ...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xenon58 X kullanıcısına yanıt

    ben rakamlarla konuşuyorum:


    2005'de kişi başı araç sayısı 0,164'ken 2025'de 0,365 olmuş. 2,22 kat artmış. sen masal anlatmaya devam mı edeceksin?

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.