Şimdi Ara

95 uno 70s alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracın geçmişinde hafif kazaları var, motor da 200 binde ancak motorda hiç sorun yok diyorlar. belki bir kaç sefer yeniden yapılmıştır. Aslında broadway almayı planlıyordum ancak fiyat çok uygun geliyor bunda 7000 tl istiyor arkadaş. Şehir içi kullanacağım en fazla komşu şehre gideceğim yılda bir kaç kez. Şöyle bir iki ay beklersem fiyatların daha da düşeceğini söyleyenler de var gerçi ama emin değilim. Ne dersiniz arkadaşlar alsam aracı iyi kullansam güzel baksam satarken üzülür müyüm, zarar eder miyim? Çok sorun çıkarır mı bu araçlar?



    _____________________________
  • Benim birader yıllarca kullandı küçük şirin bir araba, camlar manuel ama kapılar otomatik kilitleniyor.
    1.4 motor çekisi gidişi güzel hafif olduğu için palio dan daha iyi,lpg ile güzel çalışıyor.
    Motor iyi ise alın bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    Benim birader yıllarca kullandı küçük şirin bir araba, camlar manuel ama kapılar otomatik kilitleniyor.
    1.4 motor çekisi gidişi güzel hafif olduğu için palio dan daha iyi,lpg ile güzel çalışıyor.
    Motor iyi ise alın bence.

    Arkadaş motor çok iyi diyor gerçi kendi ustama göstermeden almam zaten ama benim usta da hiç bir şeyi beğenmiyor :) kaç tane araba götürdüm beğenmedi. :) Fiyat çok uygun geldi bana. Bu arkadaş normalde araç alıp satan birisi ama bana komisyonsuz aldığı fiyata verecek bir yerden tanış çıktık falan. Beni idare edecek bir araç olduğu için ve satarken de çok sorun yaşamayacağımı düşündüğüm için mantıklı geliyor bana. En az 2 yıl binerim diye düşünüyorum. Bu arada cevap için teşekkürler.
    _____________________________




  • motor 200 binde bitmiştir fiat sonucta bakımlarına dikkat edilmediyse oludur motor.. İyice baktır eski model araba sakaya gelmez heleki avrupa malıysa
    _____________________________
  • büyük şehirlerde ve uzun yollarda kulanmada... köyde kullanacaksan al...
    _____________________________
    doğumum anama hamallıktı,
    yaşamam bana....

    ölümüm bile hamallık,
    cenaze alayına.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    büyük şehirlerde ve uzun yollarda kulanmada... köyde kullanacaksan al...

    +1
    _____________________________
    - AMBULANSA YOL VERİYORUM HAYAT KURTARIYORUM...
    - Bilgi sahibi olmadan lütfen fikir beyan etmeyelim...
    - Anlayamazsınız... Anlasaydınız...
  • Mis gibi araba şehirde de uzun yolda da kullanılır.Parçası da ucuzdur.70s olanları yerli üretim zaten.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Uno 70s alınır mı
    6 yıl önce açıldı
    Fiat bravo 1.6 sx alınır mı ?
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Gümüşhane Dr kullanacağım. Köy yolunda da kullanacağım ama öyle çok kötü bir köy yolu değil. O yüzden sıkıntı yapmıyorum. Ön takım hassas diyorlar. Sadece acaba daha kötü model bir Broadway mi alsam UNO mu ya da biraz daha mı beklesem ona karar veremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Temizse 7ye olabilir. Unolarin piyasasi iyi. Bizim arkadasa yanlarken vurdular. Uno vardi mavi renk. Perte cikti araba. Parayi aldi. Ayni renk uno aldi birdaha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    - Söylesene, hepsini öldürmen şart mıydı? Ben sana sadece korkut demiştim.
    + Insanlar ölürken çok korkuyorlar.
  • 1.90 boyundayım 96 modelini 2 sene kullandım. Uzun yola da çıktım, dağa tepeye de sürdüm. Motorunu gösterin yapılmışsa cok iyi, orjinal ise iyi durumda olsa bile ömrünü tamamlamıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Broadway tavsiye ederim. Konfor ve performans konusunda unodan daha iyidir.
    _____________________________
  • Arabanın satışında sorun çıktı yaw, haciz varmış elemanın üzerinde. Neyse artık hayırlısı yine beklemeye devam :/ herkese teşekkürler yorumları için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.