Şimdi Ara

93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
34.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evettt, bende katılayım dedim eski araç inceleyenlerin arasına İnceleyeceğimiz araç başlıkta yazan A kasa Opel Vectra incelemesi. Öncelikle model ve motoru hakkında bilgi vermek istiyorum:
    --------------------------------------------------------------------------------Wikipedia'dan alıntıdır.
    Opel Vectra, Opel Ascona'un yerine 1988 yılından 2008 yılına kadar üretilen modellerden biridir. 1995 yılında ikinci nesli çıkan ve 1999 yılında makyajlanan Vectra 2002'nin Eylül ayında tamamen yenilendi ve üçüncü nesline kavuştu. Vectra C kasa isimli otomobil 2006 yılında makyajlandı. Vectra efsanesi 2008 yılında sonra erdi. Vectra'nın yeni nesli Insignia ismiyle tanıtıldı ve satışa sunuldu.
    --------------------------------------------------------------------------------Wikipedia'dan alıntıdır.

    Bizde ki A kasa teknik özellikleri:
    Uzunluk: 4,430mm
    Genişlik: 1.700mm
    Yükseklik: 1.400mm
    Ağırlık: 1245kg(LPG işletince böyle yazdı, normalde 1180kg)
    Hava sürtünme katsayısı: 0,29cw

    2.0i motor bilgileri:
    Motor kodu: 20NE
    Hacim: 1998cc
    Güç: 116PS @5200RPM
    Tork: 175NM @2600RPM
    Sübap sayısı: 8
    Yakıt püskürtme türü: Çok noktadan enjeksiyon

    Aracımızın dıştan görünüşü:
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Motorumuz:
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Üstünde herhangi bir kapak, marka yazısı vb. olmayınca kötü gözüküyor
    Göstergemiz:
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    263.000km yi devirmesene rağmen sadece contanın düz LPG nedeniyle çürüyüp conta değişimi için motor kapağını açtırdık. Ancak 2013 Kış'ta sıralı sisteme çevirttik. Biz aldığımızda(2008) 231.000 küsür kilometredeydi.
    Yılların etkisiyle artık çatlayan vites topuzumuz
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Sol arka kapıdan bir çekim:
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Nedense hiç ön kapıdan çekmek aklıma gelmedi
    Bizdeki donanım versiyonu olan GL yazısı:
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Opel işaretimiz
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Hep aklımda kalmasını istediğim plaka
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Artık APP plaka mı oluyor ne oluyor bilmiyorum ama biz aldığımızda bu şekildeydi.
    Torpido gözümüz ve üstündeki eşya koyma şeysi:
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Dolu kusura bakmayın Bazı versiyonlarında o eşya koyma yerinde airbag mevcut.
    Vee arabanın içinde disko ortamı yaratan teybimiz
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Çakmaklık:
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Deri koltuk olan versiyonlarında yanılmıyorsam çakmaklığın altında ki boşluk yerine koltuk ısıtma tuşları konumlandırılmış.
    Direksiyon simidimiz:
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    El freni, bozuk para koyma yeri ve 4 camı kontrol etme düğmeleri:
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Arka camlar kapı kolundan kontrol edilse de ön kapı kollarında yer olduğu halde cam açma kapama düğmeleri mevcut değil. Bazı modellerde o boş yerlerde ayna kontrol düğmeleri mevcut.
    Yine eşya koyma yeri ama biz İstanbul'dan Aksaray'a yolculuk yaptığımız için çekirdek koyma yeri olarak kullandık
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Arka tarafta ki küllük:
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    A kasaların döşemelerinde kronik sorun vardır. Döşemeler zamanla yırtılır. Babam da uygun renkte parça alıp kendisi düzeltti
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Arka kapıda ki cam açma kapama düğmesi:
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Arka koltuktan bir fotoğraf:
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)
    Aracın içi gayet ferah. 1.80 boyunda 3 kişi rahatça yolculuk yapabilir.
    Vee 530 litrelik bagajımız
     93 model A kasa Opel Vectra 2.0i incelemesi(Güncel--19 Ekim 2013)

    Performans: Üzerinde 114 beygir gücüne ve 175nm torka sahip olan motor kasayı gayet iyi bir şekilde kaldırıyor. Ancak şanzımanı çok uzun oranlı olduğu için çabuk hızlanabilmek için vites düşürmeniz gerekebilir. Düşük devirde yüksek tork verdiği için motorun hantallık gibi birşey pek söz konusu değil. Zaten 8 sübaplı araçlar düşük devirlerde daha iyidir(öyle okumuştum, belki yanlış bir bilgidir.) Fabrika verisinde son hız 198 km/h olarak belirtilmiş.
    İnternetten bulduğum örnek bir video. Dişli oranları gerçekten uzun:


    Konfor: Süspansiyon sistemi sert olduğu için çukurları çok hissettirmekte ancak otoban gibi yollarda titreşim seviyesi az olup, yol sesi gibi şeyler pek söz konusu değil. Motor sesi 135-140km/h'den sonra gelmeye başlıyor. Rüzgar sesi de 140'dan sonra gelmeye başlıyor(ya da ben pek fazla diğer arabalara binmediğim için aslında rüzgar sesi 80-90'da başlayıp kulaklarım alışmış olabilir) Uzun yolda koltuklarda yormuyor.
    Donanım: Bizde ki GL versiyonu olup 2.0i versiyonun en boşu. Klima mevcut değil. Onun yerine camı açıp serinleme sistemini kullanıyoruz. 4 cam otomatik olup sıkışma önleyicili. Arka camlar için çocuk kilidi bulunmakta.
    Sağlamlık/Güvenlik: Araç bana göre tank gibi Aldıktan 1 sene sonra biz 30 km/h ile seyrederken bir anda Peugeot 206 park yerinden çıkıp önümüze fırladı. Hatırladığım kadarıyla bizim ön tamponda ki kaplamanın tırnağı yerinden çıkmıştı. Babam ona vurduğunda yerine geçti. Boyasında bir sorun yoktu. Ancak 206'nın sağ ön çamurluğa bayağı bi içine çökmüştü. Bir de 2012 Kurban Bayramı'nda kuzenim sokaktan dönemeyip VW Bora'nın sağ arka kapıdan başlayıp ön kapıya kadar çizip çökertmişti. Bizde sadece tamponun vidası çıktı ve tamponun köşesinde yakında bakıldığında(1m uzaktan) anlaşılacak çizikler oluştu. Bora'nın sağ iki kapının da boyaları kalktı, çıtaları yamuldu. Onda bayağı bi masraf çıktı ancak sigorta sağolsun o ödedi Yandan darbelere karşı 4 kapının içinde de çelik barlar bulunmakta.
    4 tekerde de disk fren sistemi bulunmakta ancak bizde ki donanım versiyonunda ABS bulunmamakta.
    Yol tutuş: Babam dayımla yolculuk yaparken bazen onun Megane 2'sini alıyor. Yol tutuş olarak sorduğumda Vectra ile girdiği virajlara Megane ile girdiğinde savrulduğunu söylüyor.
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Evet arkadaşlar biraz karışık oldu, kusura bakmayın. Daha fazla fotoğraf eklemek isterdim ancak aracı amcama satmış bulunmaktayız o yüzden daha fazla resim ekleyemem gibi. Umarım incelemeyi beğenirsiniz

    Not: Hatam olursa uyarırsanız sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi createemir -- 16 Temmuz 2014; 2:19:02 >







  • Teşekkürler inceleme için :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 'Şükrü

    Teşekkürler inceleme için :)
    Güncellendi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: createemir

    Güncellendi.

    Alıntıları Göster
    13 senedir bizde de var 91 model, hakkında kitap yazacak kadar bilirim bu arabayı
    Vites topuzu aşınmaz ama el freni ve vites körüğü felaket aşınır.Kapı içi döşemesi bizde sadece ön koltuklardaki gitti,arkalar sapasağlam :)
    Direksiyon kutusu yaptırsan da bozulur Başka da birşeyi kolay kolay bozulmaz.
    Ön cam tuşları o kadar geridedir ki yılların alışkanlığı da olsa bazen arayıp da bulamazsın
    Pedal açıları çok diktir,bu da şehiriçi dur kalk trafikte adamın anasını ağlatır fakat uzun yolda cruise control aramazsınız.
    Arka kapıların kapanma sesi toklukta çığır açmıştır,hastasıyım.
    Sahiplerinin bir çoğu iç ışığın nereden yandığını bilmez
    Klimalı modellerde torpido soğutucusu vardır.Direksiyon yükseklik ayarı yoktur ama koltuk yükseklik ayarı vardır. (niyeyse)

    Falan filan :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    13 senedir bizde de var 91 model, hakkında kitap yazacak kadar bilirim bu arabayı
    Vites topuzu aşınmaz ama el freni ve vites körüğü felaket aşınır.Kapı içi döşemesi bizde sadece ön koltuklardaki gitti,arkalar sapasağlam :)
    Direksiyon kutusu yaptırsan da bozulur Başka da birşeyi kolay kolay bozulmaz.
    Ön cam tuşları o kadar geridedir ki yılların alışkanlığı da olsa bazen arayıp da bulamazsın
    Pedal açıları çok diktir,bu da şehiriçi dur kalk trafikte adamın anasını ağlatır fakat uzun yolda cruise control aramazsınız.
    Arka kapıların kapanma sesi toklukta çığır açmıştır,hastasıyım.
    Sahiplerinin bir çoğu iç ışığın nereden yandığını bilmez
    Klimalı modellerde torpido soğutucusu vardır.Direksiyon yükseklik ayarı yoktur ama koltuk yükseklik ayarı vardır. (niyeyse)

    Falan filan :)

    Aynen bizde de arkalar sağlam ancak önler felaket
    O iç ışık ayrı bi mesele zaten, hala far açma düğmesini çekmek yerine başka bir yere tuş koymamalarını anlamış değilim. Sizde ki hangi versiyon, 1.8, 2.0, 2.0 16V, GL, GLS, GT ?

    Edit: Profilinizden resmini buldum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi createemir -- 21 Ağustos 2013; 22:48:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    13 senedir bizde de var 91 model, hakkında kitap yazacak kadar bilirim bu arabayı
    Vites topuzu aşınmaz ama el freni ve vites körüğü felaket aşınır.Kapı içi döşemesi bizde sadece ön koltuklardaki gitti,arkalar sapasağlam :)
    Direksiyon kutusu yaptırsan da bozulur Başka da birşeyi kolay kolay bozulmaz.
    Ön cam tuşları o kadar geridedir ki yılların alışkanlığı da olsa bazen arayıp da bulamazsın
    Pedal açıları çok diktir,bu da şehiriçi dur kalk trafikte adamın anasını ağlatır fakat uzun yolda cruise control aramazsınız.
    Arka kapıların kapanma sesi toklukta çığır açmıştır,hastasıyım.
    Sahiplerinin bir çoğu iç ışığın nereden yandığını bilmez
    Klimalı modellerde torpido soğutucusu vardır.Direksiyon yükseklik ayarı yoktur ama koltuk yükseklik ayarı vardır. (niyeyse)

    Falan filan :)

    Alıntıları Göster
    Araç kullanmakta ustalaştığım modeldir kendileri. (ilk öğrenmeyi fairway'de Öğrenmiştim.) 1994 model opel vectra GLS 1.115 kg 2.0i 115 HP motor 5 vites 3100 devirde tam 140 km/h.
    Şu araçtan aldığım sürüş keyfini şu ana kadar hiç bir araçtan alamadım, hele o gaz pedalı yok mu gaz pedalı yumuşacık ve siz ne istiyorsanız onu yapıyordu.
    O yıllarda belkide eşine az rastlanır özelliklerinden biride philips marka orjinal teybini açtığınızda arkadaki anteni otomatik çıkıyor kapattığınızda ise yuvasına geri dönüyordu.
    Direksiyonu hidrolik miydi tam hatırlamıyorum ancak ne çok sert ne çok yumuşak tı ikisinin ortasındaydı. İlk viteslerde biraz ağır kalıyordu ama devrini aldıktan sonra mermi gibi gidiyordu namussuz.
    Tabiyi ki benzinide umutmayalım su gibi içerdi ama hakkınıda veriridi.. Yine o yıllarda eşine pek az rastlanır bir özellik anahtarı şöför kapısına sokup yarım çevirdiğinizde camları kapatıyordu.
    Sinyal kolunu bıraktığınız yöndeki farların ve stop lambaların yaması yokmu... Yanlış bilmiyorsam. ABS fren sistemi yoktu ( Bir kaç kez dip fren yaptım fren pedalı hiç titremedi) ancak kesinlikle en
    sert şekilde fren yapmama rağmen kesinlikle tekerlekler kilitlenmiyordu. Yol tutuşuna diyecek zaten laf yok,

    Bununla ilgilide şöyle bir anım var; sene 2001-2002 lise çağlarım tam deli fişeğim d 100 çıkar amiyane tabilrle ortalığın a.k. makasmı dersiniz, yolda yarışmı dersiniz her halt var.
    Bir gün arabayı yine kaçırmış ve mahalle aralarında 70-80 yapıyorum. Çok uzun bir rampa inişi vardı inişiten sonra sağa 90 derece dönüş solada 60-70 derelik dönüş vardı, ben rampa aşağı bastım sonra vitesi boşa
    attım doğal olarak araç iyice hızlandı ve o anda olanlar oldu ve direksiyon başında dona kaldım sonrasında hatırladıkları sırasıyla ibrenin 80 de oluşu, frene basışım, 1 metre ile ıska geçtiğim 4 insan ve
    park halindeki silindire 50 cm kala duruşumdu. Birde direksiyonu sağa yani 90 derecelik tarafa kırmıştım o hızla o dönüşü nasıl yaptığımı hala anlamadım ve o günün sabahında kendi kendime
    " olm Ahmet bu sana Rabbinden bir uyarı idi " dedim ve o günden itibaren kesinlikle hız kurallarına uyarım ve emniyet kemerimi takarım ( ayda yılda bir defa d 100 de basıyorum ve makas atıyorum dikkatli şekilde aslında yanlış ama işte bazen insan gaza geliyor ) Yani anlıyacağın yol tutuş olarak ta modeline göre çok iyiydi.

    İnşallah rabbim nasip ederde 1994 model SFİ Vectra GT alabilirim.




  • createemir kullanıcısına yanıt
    2.0 GL kaputtan armalı,Almanya çıkışlı :) Klima da var.
    Adam akıllı araba bulacağıma inansam GT'yi hala alır binerdim :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Araç kullanmakta ustalaştığım modeldir kendileri. (ilk öğrenmeyi fairway'de Öğrenmiştim.) 1994 model opel vectra GLS 1.115 kg 2.0i 115 HP motor 5 vites 3100 devirde tam 140 km/h.
    Şu araçtan aldığım sürüş keyfini şu ana kadar hiç bir araçtan alamadım, hele o gaz pedalı yok mu gaz pedalı yumuşacık ve siz ne istiyorsanız onu yapıyordu.
    O yıllarda belkide eşine az rastlanır özelliklerinden biride philips marka orjinal teybini açtığınızda arkadaki anteni otomatik çıkıyor kapattığınızda ise yuvasına geri dönüyordu.
    Direksiyonu hidrolik miydi tam hatırlamıyorum ancak ne çok sert ne çok yumuşak tı ikisinin ortasındaydı. İlk viteslerde biraz ağır kalıyordu ama devrini aldıktan sonra mermi gibi gidiyordu namussuz.
    Tabiyi ki benzinide umutmayalım su gibi içerdi ama hakkınıda veriridi.. Yine o yıllarda eşine pek az rastlanır bir özellik anahtarı şöför kapısına sokup yarım çevirdiğinizde camları kapatıyordu.
    Sinyal kolunu bıraktığınız yöndeki farların ve stop lambaların yaması yokmu... Yanlış bilmiyorsam. ABS fren sistemi yoktu ( Bir kaç kez dip fren yaptım fren pedalı hiç titremedi) ancak kesinlikle en
    sert şekilde fren yapmama rağmen kesinlikle tekerlekler kilitlenmiyordu. Yol tutuşuna diyecek zaten laf yok,

    Bununla ilgilide şöyle bir anım var; sene 2001-2002 lise çağlarım tam deli fişeğim d 100 çıkar amiyane tabilrle ortalığın a.k. makasmı dersiniz, yolda yarışmı dersiniz her halt var.
    Bir gün arabayı yine kaçırmış ve mahalle aralarında 70-80 yapıyorum. Çok uzun bir rampa inişi vardı inişiten sonra sağa 90 derece dönüş solada 60-70 derelik dönüş vardı, ben rampa aşağı bastım sonra vitesi boşa
    attım doğal olarak araç iyice hızlandı ve o anda olanlar oldu ve direksiyon başında dona kaldım sonrasında hatırladıkları sırasıyla ibrenin 80 de oluşu, frene basışım, 1 metre ile ıska geçtiğim 4 insan ve
    park halindeki silindire 50 cm kala duruşumdu. Birde direksiyonu sağa yani 90 derecelik tarafa kırmıştım o hızla o dönüşü nasıl yaptığımı hala anlamadım ve o günün sabahında kendi kendime
    " olm Ahmet bu sana Rabbinden bir uyarı idi " dedim ve o günden itibaren kesinlikle hız kurallarına uyarım ve emniyet kemerimi takarım ( ayda yılda bir defa d 100 de basıyorum ve makas atıyorum dikkatli şekilde aslında yanlış ama işte bazen insan gaza geliyor ) Yani anlıyacağın yol tutuş olarak ta modeline göre çok iyiydi.

    İnşallah rabbim nasip ederde 1994 model SFİ Vectra GT alabilirim.

    Ben de araba kullanmayı bu araçta öğrendim. Bundan önce Şahin vardı, onda babamın kucağına oturur, direksiyonu kontrol ederdim Direksiyon hidrolik diye biliyorum. İnşallah gönlünüze göre bir araba bulursunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    2.0 GL kaputtan armalı,Almanya çıkışlı :) Klima da var.
    Adam akıllı araba bulacağıma inansam GT'yi hala alır binerdim :)

    Bizde ki makyajlı kasa, yani ön panjurdan armalı, İzmir üretimi Hayalim ya bir Calibra Turbo'ya sahip olmak, ya da aynı Calibra'da olduğu gibi C20LET motorlu bir Vectra A'ya sahip olmak. İçini döşemesini vb. herşeyini sıfırlıcaksın. İzolasyonu, aracın dıştan koruması herşeyini yapıp, orta konsola güzel bir kontrol sistemi(klima, teyp vb.) yaptıracaksın. Sonra otobanda keyfini çıkaracaksın. İnşallah böyle günleri görebilirim




  • createemir kullanıcısına yanıt
    Amin De çok para isityorlar yahu... Direksiyon hidrolikse baya sertti o zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lacano -- 21 Ağustos 2013; 23:01:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano



    Amin De çok para isityorlar yahu... Direksiyon hidrolikse baya sertti o zaman.

    Bilmiyorum, direksiyon benim hoşuma gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Amin De çok para isityorlar yahu... Direksiyon hidrolikse baya sertti o zaman.
    o zamanlar çok sükseli arabaydı,parayı bulan bunu alırdı hey gidi günler hey
  • vectranın zirveden bir önceki kasasıydı. 18 yıl önce (15 yaşımdayken ) bunun 1.8 s 90 bg versiyonunu kullandım. O zamanlar babasının arabasıyla arabasıyla arkadaşları gezdirmek modaydı. Arkadaşımın babasının aracıydı arada getirirdi. Gözümün önünde bir çok defa 212 km/s hız yapmıştı. Ötesine gidemiyordu zaten. GT ise mükemmel bir araçtı. Bu kasadan sonra süper bir tasarımla gelen vectra ondan sonra öldü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    vectranın zirveden bir önceki kasasıydı. 18 yıl önce (15 yaşımdayken ) bunun 1.8 s 90 bg versiyonunu kullandım. O zamanlar babasının arabasıyla arabasıyla arkadaşları gezdirmek modaydı. Arkadaşımın babasının aracıydı arada getirirdi. Gözümün önünde bir çok defa 212 km/s hız yapmıştı. Ötesine gidemiyordu zaten. GT ise mükemmel bir araçtı. Bu kasadan sonra süper bir tasarımla gelen vectra ondan sonra öldü.
    resim çekmeden önce bi temizlese idin keşke.

    Türkiyeye ilk gelen GT'lerden birini babam almıştı. Hiç unutmam sabahları saat 5'e alarm kurar kalkar kocaeline gider gelirdi sırf surat yapmak için.
    Şİmdi 90'ı geçmiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    resim çekmeden önce bi temizlese idin keşke.

    Türkiyeye ilk gelen GT'lerden birini babam almıştı. Hiç unutmam sabahları saat 5'e alarm kurar kalkar kocaeline gider gelirdi sırf surat yapmak için.
    Şİmdi 90'ı geçmiyor

    Alıntıları Göster
    guzel paylasım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    guzel paylasım

    Alıntıları Göster
    Bizde de 92 modeli vardı yıllar önce, o zamanlar 4 cam otomatik, alarmlı, sunrooflu araba pek bulunmazdı. O zamanlar 93 üstü olanlarla kıyasladığımda bir direksiyonunu sevmezdim. 93te çıkan zarif direksiyon önceki şişkin direksiyona göre güzel dururdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    resim çekmeden önce bi temizlese idin keşke.



    +1
  • km saati 20 olarakmi basliyor arac durmuyormu fotoraf cekerken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kucuktum cok net hatirlamiyorum ama babamin arkadasinin 95 vectra gls'si vardi.Sehirlerarasi yolculuklsrda filan alirdi babam. Donunce full depo verirdi tabi (benzinin fiyati o derece ucuz oldugu zamanlar).
    Araba o kadar hosuma giderdi ki anlatamam. Klimasi vardi, arkasi bana kocaman gelirdi. Aksamlari arka cam tuslarinin isigi filan yaninca mest olurdum. Kapi kilidi tam ele otururdu acip acip kapatirdim.Kucuklugumde bindigim en luks aracti. Ta ki uzay kasa cikana kadar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: destroy44

    Kucuktum cok net hatirlamiyorum ama babamin arkadasinin 95 vectra gls'si vardi.Sehirlerarasi yolculuklsrda filan alirdi babam. Donunce full depo verirdi tabi (benzinin fiyati o derece ucuz oldugu zamanlar).
    Araba o kadar hosuma giderdi ki anlatamam. Klimasi vardi, arkasi bana kocaman gelirdi. Aksamlari arka cam tuslarinin isigi filan yaninca mest olurdum. Kapi kilidi tam ele otururdu acip acip kapatirdim.Kucuklugumde bindigim en luks aracti. Ta ki uzay kasa cikana kadar...
    arabayı çok pis kullanıyorsunuz ... ben olsam sizden araba almazdım
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.