Şimdi Ara

93 HONDA PRELUDE YARDIM LÜTFEN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar. Istanbul Avrupa Yakası'nda yaşıyorum. 93 model Honda Prelude kullanıyorum. Sıralı sistem LPG var. Motor soğukken sıkıntı yok. Tek seferde marşa basıyor ama bir zaman sonra yani motor ısındıktan sonra, stop ettikten sonra biraz zor çalışıyor. Motorun soğumasını beklemek zorunda kalıyorum. Ayrıca, bir zaman sonra yolda giderken ayağımı gazdan çektiğim zaman motor stop ediyor. Rölanti motorunun bakımı yaptırdım ama sorun elektrik aksamında dedi ustam. Var mı fikriniz? Ya da bildiğiniz iyi bir usta. Trafiğe çıkamaz oldum geçekten. :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cagsan -- 3 Ekim 2014; 16:26:01 >



    _____________________________
  • Boğaz kelebeği ne durumda?
    _____________________________
    2000 Volkswagen Polo 1.4 75 Bg 2013-2014 (Km 122.000-126.000)
    2000 Volvo S40 2.0 136 Bg 2014-2020 (Km 160.000-284.000)
    2020 Fiat Egea 1.4 95 Bg 2020-2022 (Km 4500-43000)
    2016 Renault Megane 1.2 130 Bg 2022-... (Km 67.000-...)
  • O kadar detayı bilmiyorum. :( ustamın dediği şey: ben motorla alakalı bütün bakımı yaptım. Gerisi elektrikçinin işi dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ustanızı değiştirin.
    _____________________________
    2000 Volkswagen Polo 1.4 75 Bg 2013-2014 (Km 122.000-126.000)
    2000 Volvo S40 2.0 136 Bg 2014-2020 (Km 160.000-284.000)
    2020 Fiat Egea 1.4 95 Bg 2020-2022 (Km 4500-43000)
    2016 Renault Megane 1.2 130 Bg 2022-... (Km 67.000-...)
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Evet. İnternette araştırıyorum iyi bir usta.
    _____________________________
  • techturkey sitesinde araştırma yaparsanız daha çok yardımcı olan çıkacaktır.Bu forumda honda'dan anlayan pek yoktur. ancak abimizi konuya davet edelim belki onun konu hakkında bilgisi olabilir veya usta tavsiyesinde bulunabilir.
    _____________________________
    B16B (Type R)VTECFound in:1996–2000 JDM Civic Type R[EK9]JDM Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)Compression: 10.8:1Bore: 81 mm (3.2 in)Stroke: 77.4 mm (3.0 in)Rod/Stroke ratio: 1.84:1Power: 185 hp (138 kW) @ 8200 rpm Rev-limit: 9000 rpm Vtec angagement:6200 rpm EK9 TYPE-R 1.6LT 185 HP ATMOSFERİK''Eğer kanım ile yükselecekse Hz.Muhammed'in dini; durmayın kılıçlar doğrayın beni''. Fatih Sultan Mehmet Han
  • Isı müşürünü değiştirin.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Cagsan C kullanıcısına yanıt
    Sorununuz muhtemelen soketler veya sensörler ile alakalı gibi. Küçükçekmece'de Radar Honda var. Oraya gitmenizi tavsiye ederim.
    _____________________________
    Old Honda's newer die, they just get faster.
  • *President* kullanıcısına yanıt
    Radar Honda'dan Şeref Usta ile konuştum telefonda. Muhtemel sorunu anlıyor gibi. Getir bakarız dedi ama arabayı nasıl götürücem oraya? Sorun bu. :)
    _____________________________
  • la senin araba gaza boguluyo ya
    _____________________________
    vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı
  • jjuuddaass kullanıcısına yanıt
    Uşaam nasıl anladın bunu? Yaşadın mı veya tanık oldun mu böyle bir duruma? Tavsiyen nedir?
    _____________________________
  • bilalöztkr B kullanıcısına yanıt
    Baktım o siteye. Orada da yardım arıcam. Sağ olun tavsiyeniz için.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cagsan

    Uşaam nasıl anladın bunu? Yaşadın mı veya tanık oldun mu böyle bir duruma? Tavsiyen nedir?

    aynısı başıma geldi ya ordan biliyorum
    _____________________________
    vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı
  • jjuuddaass kullanıcısına yanıt
    yapılması zor bir şey değil değil mi? maliyeti filan yüksek midir?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cagsan

    yapılması zor bir şey değil değil mi? maliyeti filan yüksek midir?

    hocam önce arabayı rolantide deneyin bogulma stop etme vs varmı diye MOTOR SOGUKKEN.

    birde arabayı tam ısıtın birde öyle bakın rolantide oynama düşme veya yükselme varmı karşılaştırın. arabayı iyi bir lpg ustasına götürüp bilgisayarla ayarlattırın. başka bir yerden hava vs. alıyormu kontrol ettirin aracı.

    araba lpgliyse benim bu dedigim olur.
    lpg değilse sorunu bilemiyorum
    _____________________________
    vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jjuuddaass

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cagsan

    yapılması zor bir şey değil değil mi? maliyeti filan yüksek midir?

    hocam önce arabayı rolantide deneyin bogulma stop etme vs varmı diye MOTOR SOGUKKEN.

    birde arabayı tam ısıtın birde öyle bakın rolantide oynama düşme veya yükselme varmı karşılaştırın. arabayı iyi bir lpg ustasına götürüp bilgisayarla ayarlattırın. başka bir yerden hava vs. alıyormu kontrol ettirin aracı.

    araba lpgliyse benim bu dedigim olur.
    lpg değilse sorunu bilemiyorum

    Anladım hocam. Isınıca rölantide düşme oluyor. Sefaköy'deki Radar Honda'ya götürüyorum aracımı Pazartesi günü. Sağ olun tavsiyeniz için.
    _____________________________




  • Selam.

    Aracınızın LPG regülatöründen emme manifolduna kaçak var sanırım.

    Sorun ne durumda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ısı müşürü.....
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.