< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
82 H yerine 82 T




-
-
190 km üzerinde uzun süreli seyahat etmiyorsanız H ye gerek yok. Hız endeksi arttıkça lastikler genellikle sertleşme eğiliminde oluyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crssover -- 7 Temmuz 2020; 21:17:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracım hyundai getz 1.4 benzinli. 190 yapmam zaten imkansız. 120 den yukarısına hiç çıkmadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O zaman H ye hiç gerek yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam teşekkür ederim.
Yol tutuş fren mesafesi veya arabada herhangi bir mekanik sorun olmaz anladığım kadarıyla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Onun için alacağınız lastiğin etiket değerlerine bakacaksınız. Fren mesafesi yakıt tüketimi ses seviyesi bunlar her lastik markası ve modeli için farklı olur genelde. O değerlere bakıp alın
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Muhtemelen daha yumuşak ve sessiz olur, getz için alınır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Getzler zaten fabrika çıkışlı 82T oluyor sorun olmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam araya girecegim alakasiz gibi gelecek ama 167'den sonra kilit var gitmiyor.quote:
Orijinalden alıntı: maheygg
Aracım hyundai getz 1.4 benzinli. 190 yapmam zaten imkansız. 120 den yukarısına hiç çıkmadım.
Ustelik 160 ile viyaduk girisinde arabamin direksiyonu, araba havalandigi icin bir bosaldi, gazi biraktim sonra topladi.
Aman diyeyim bu aractan elinde olanlar icin. Panik yapsam bu satirlari yazamiyor olurdum su anda. Hiz felakettir. Panigi 90a dustukten sonra yaptim ben.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
bu ebat lastik kullanan bir araçta bu değerlere çok takılmayın, ıslak zemin frenleme değeri daha önemli bir kriter bana kalırsa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba aracım 2002 model Ford Focus HB benzinli fabrika çıkışında 185 65 14 86H vardı o günden bugüne 86H lastik kullandım. 86T kullanmamda ne gibi yarar yada zarar olur?
Bilgilerinizi paylaşırsanız mutlu edersiniz.
-
Bende benzer durumdaydım,beş ay önce kış lastiklerimi H yerine T aldım,hız kodu göstergesi bu harf, T Ler daha düşük,ki zaten kış lastigi ile 150 km hızı geçmeyeceğim için sorun etmedim.Ocak ve Şubat'ta o karda bolu,samsun, Giresun,İstanbul yaptım.4000 km oldu T kodlu lastik ile herhangi bir olumsuzluk yaşamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
T kodlu lastiğin yanakları H kodlu lastiğe göre daha incedir.
Bu nedenle daha yumuşak ve konforlu bir sürüş hissi verir. T kodlu lastik ile park manevralarında kaldırıma yanakları sürtmemeye dikkat edin. Ayda bir lastiklerin olası balon, çatlama ve yarılmalar için göz ile kontrolünü yapın.
Eski aracımda bu ebat lastik kullanıyordum. Bir çok araçta kullanıldığı için piyasada bulunabilir ve fiyatı oldukça uygundur. Şimdiki aracımın tek lastiği 1500 TL.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mehmet Serdar K. -- 16 Mart 2022; 14:2:41 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X