|
Selamlar iyi akşamlar 8.1den sıkıldığım için hatasıda vardı vaya alıyodum yetti artık ama performansı süperdi 10 geçmek istedim. 21h1 sürümüne geçtim fakat normaldede fps'im düşüktü fakat en azından bu sürümü denemedim. Ssd ram alıp bu sürümü denememiştim fakat bundada fps'im düşük nasıl arttırırım? ![]() ![]() Birde Pny cs 900 240 gb ssd ve hdd var |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler




kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






