Şimdi Ara

7 yeni havalimanı geliyor: her 100 kilometrede bir havalimanı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
150
Cevap
1
Favori
3.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • En ucuz ve güvenlisi tren dir. Bu iktidar gelmeden 7 liraya Eskişehir– Sakarya pulman vagon Boğaziçi exspresiyle gidiyorduk.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerzekliğin en alasını yapmaya devam eden güzel ülkem...

    Yıllarca duble yol yaptık dediler, bir cacık yok. Havaalanlarıyla donatacağız diyorlar, eh THY uçaklarını hangara taşıdı. Pek güzel! Hızlı tren ve Maglev konusunda çok önemli atılımlar varken uçak için böyle bir girişim baştaki cümlemin temeli. Kalk onun yerine İstanbul'da CR3 projesinin hallolmasını sağla. Kalk İstanbul'un 2 ucunu bağla da kullanım kolaylaşsın YHT'de! Kalk İstanbul'u Trakya'ya bağla da en azından öğrenciler bile fazlasıyla rahat etsin. Bayrampaşa otogar rahatlasın! Ama bizim vizyonumuz çocuğa taciz edenin evlenerek resmen idam sehpasından alınması üzerine.

  • Hala tren gitmeyen bir çok yer var...

    Birde çıkıp utanmadan zamanında neyi ördün demişlerdi,
    7 yeni havalimanı geliyor: her 100 kilometrede bir havalimanı

    Alın buda güncel halihttp://www.trenhaber.com/images/upload/tcdd-bolge-mudurlukleri-sinirlarini-gosteren-harita-2016-trenhabercom.jpg
    Karadeniz ve Akdeniz bölgesinin çoğunda hala demiryolu yok,

    İşt böyle yalancı bir parti AKP neyi ördün biz örüyoruz deyip insan zekası ile dalga geçenler topluluğu,üstüne üstlük o zamanın dandik şartları ile şimdiki zamanın şartları bile farklı,15 yılda yukarıdaki haritanın yarısından daha fazla demir yolu döşenirdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ürüng ayıg toyon -- 23 Kasım 2016; 20:20:49 >




  • tek bağlantı noktası ist olduğu süre bu iş yürümez,
    örnek1: niğde’den antalya’ya gitmek için istanbul’da aktarma yapmak lazım, toplamda en az 8 saat tutar, adam gibi otoban yapsalar 4 saat’de gidilir arabayla.
  • Havalimanı yapılacak tabii, haber değeri nedir bunun? Makarnalı açılıştan dolayı herhalde. Yozgat uçuşunu merakla bekliyorum ayrıca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her 100km de bir duracak hızlı tren hattını yapmak çok daha ucuza mâl olabilecekken bunu düşünen ve emeği geçen herkesi Allah'a havale ediyorum.
    Dünyanın neresinde her 100km de bir varmış biri anlatsın...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalavere34

    İstanbulun 2. büyük havalimanı Sabiha Gökçen havalimanı malezyalılara satıldı. Uyan Türkiyem

    Benim daha çok ege akdeniz sahillerinin ingiliz ve almanlara satilması zoruma gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sifi faizle bedava arsa verip yine gyavurun paralarini betona gomme derdindeler
  • Mersin Silifke'ye turistik amaçlı havalimanı yapılmalı. Çünkü Karaman'a yapılacak olan havalimanı ile Mersin'de deniz turizmi yürüyemez.
  • Diğer yerler için birşey söyleyemem fakat çeşmeye havaalanı yapılması tam bir israf izmir havaalanından direk otobüsler kalkıyor ya da arabayla otobandan zaten şehre girmeden rahatça gidebildiğin yer, ayrıca yaz-kış sörf olayını otelcilik ve oradaki büyüme, öldürüyor. çünkü yapılanlar oranın asıl amacı olan sörf üzerine değil tatil otel dikme üstüne yani bu kafayla sadece yazın iş yapıcak bir havalimanı dikilmesinin amacı nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Holy-Ghost -- 23 Kasım 2016; 21:7:4 >
  • Limak inşaat ve Cengiz inşaat bunu beğendi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antalya'ya mı :( Dur ya daha Expo 2016 fiyaskosunu atlatamadık bi dinlenseydik canım?

  • çok güzel

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uranuslu61


    quote:

    Orijinalden alıntı: dalavere34

    İstanbulun 2. büyük havalimanı Sabiha Gökçen havalimanı malezyalılara satıldı. Uyan Türkiyem

    Benim daha çok ege akdeniz sahillerinin ingiliz ve almanlara satilması zoruma gidiyor

    Orasi oyle haklisin , konu havalimani oldugu icin yazdim. Yoksa limanlar sahiller kiyilarda zenginlere otellere satildi. Yakinda denizleri bile yabancilara satacaklar.

    Makarnacilar hulogg demeye devam etsin.

    Hele başkanlık gelip rejim değişirse, sen gör o zaman ülke nasil yağmalanıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cidden saflaşmaya başladık,taş çağa dönücez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kısaca john perkins..

  • Sitenin adı DonanımHaber, konumuz 7 yeni havalimanı...

  • Diğer havaalanları hakkında bilgim yok ancak Niğde-Aksaray Havaalanı hakkında nereye yapılacağı hala resmi olarak açıklanmadı ama Bor'a yapılacak söylentileri var. Eğer gerçekten Bor'a yapılacaksa Aksaray'dan büyük tepki göreceklerdir. Bor'daki havaalanı Niğde'ye 30 Aksaray'a 100 Km mesafede olur. Bir tek Aksaraylı bu havaalanını kullanmaz. Oraya gideceğine 70 Km uzaklıktaki Nevşehir'e gider. Ya orta bir yere E90 kenarına yapsınlar ya da Bor'a yapacaklarsa Aksaray adını çıkarsınlar. Yapılacak en doğru iş ise Kayseri ve Konya'ya birer sivil havaalanı yapmak olur. Kayseri'deki Niğde'ye doğru, Konya'daki Aksaray'a doğru yapılırsa havaalanları atıl kalmaz bu iller de kullanır. Niğde'de de Aksaray'da da yarım kalmış havaalanları var. Aksaray'dakinin pisti bile var asfaltsız. Bunların pistleri asfaltlanıp özel uçakların iniş kalkışlarına açılabilir. Aksaray'daki sanayi için bu çok iyi olur.

    Tabi havaalanındansa hızlı tren daha iyi bir ulaşım yolu bence. Aksaray olarak Antalya-Kayseri ve Ulukışla-Yerköy hızlı tren hatlarını bekliyoruz ama henüz bir çivi bile çakılmadı. 15 yıldır seçimden seçime söz verip gidiyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalavere34

    İstanbulun 2. büyük havalimanı Sabiha Gökçen havalimanı malezyalılara satıldı. Uyan Türkiyem

    hava alanı satılabiliyorsa sorun yokta satılamazı var dostum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LegalPW -- 23 Kasım 2016; 22:30:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Türkiyede demiryoluna ihtiyaç var. Batı antalya dediğin yerde nüfus yok 2 sene yaşadım orada. Bizi ancak tren paklar.
    Hem hesap yapalım uçak 1 saat sürüyor havalimanına 40-50 dk öncesinden orada olman lazım, havalimanına ulaşmak için ek süre var.Uçaktan indin ücra bir yerde ve merkeze ulaşman yine yolculuk demektir.
    60 dk+ 50 dk+ 30 şehir içi yol diyelim + 30 dk inişte. 170 dakika demektir. Neredeyse 3 saat. Hızlı trenle en fazla 2 saat uzasa ne olur ki?

    SAKARYA / ADAPAZARI merkezde yerli hızlı tren projesi tam gaz devam ediyor az daha sabır hedef 2023
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.