Şimdi Ara

7-8 ileri manuel viteslere bakışınız nasıl ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
3.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZETEC SE


    quote:

    Orijinalden alıntı: degobar

    3 kollu 18 vitesli kenworth

    7-8 ileri manuel viteslere bakışınız nasıl ?

    İşleyişi nasıl acaba? Merak ettim.

    Eziyetmi kolaylıkmı çözemedim...

    Bilene kolay da bilmeyene eziyet. Çok eski sistemdir bu. Tahminim 50 60 yılların tırları. Bucuklu falan sanzuman. Bunun tek viteslileri cıktı bu sistemden sonra. 3 sopa yerine tek vsopada cözüyodun isi. Sonra günümüzde zaten kalmamıstır. Yenilerin hepsi otomatik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ZETEC SE kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=8lEYaTvvq4g&t=35s

    adamın elleri direksiyon çevirmeden daha fazla vites değiştirme ile uğraşıyor, manuelden zevk alanlara kapak olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar

    https://www.youtube.com/watch?v=8lEYaTvvq4g&t=35s

    adamın elleri direksiyon çevirmeden daha fazla vites değiştirme ile uğraşıyor, manuelden zevk alanlara kapak olsun...

    Hayatinda manuel vitesli arac gordun mu hic?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kamyonlar bile otomatiğe gecti nerdeyse mercedes 3240 kullaniyoruz triptonik araç vites ameleliği ile ugrasmiyorsun. Sen gelmiş 9 ileri otomobil diyon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: al301u

    Hocam kamyonlar bile otomatiğe gecti nerdeyse mercedes 3240 kullaniyoruz triptonik araç vites ameleliği ile ugrasmiyorsun. Sen gelmiş 9 ileri otomobil diyon

    Otomobillerde otomatik vites şöyle pahalı böyle kazık alamıyom binemiyom dersen eğer daha çoook manuel araç satılır bu ülke de.
  • degobar kullanıcısına yanıt
    Baya enteresan ve zor görünüyor, hoş adam halinden memnun gibi...


    Ben düz mantık 6 ileri arabadakinden 3 tane gibi düşünmüştüm


    Ayrıca günümüz manuelleriyle bunu karşılaştırmak olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZETEC SE -- 23 Mayıs 2017; 19:5:41 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gnel anlamda düz vitese bakışım olumsuz, hem kişiye hem 2.el e olumsuz bir yansımadan başka bir şey değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 ileri yeterli. 5 az, 7 fazla, he spor arabaysa eğer hadi 7 kabul ama kaçımız biniyor o arabalara herneyse, kendi aracım 5 ileri yetmiyor uzun yolda hız yaparken, bir önceki aracımız 6 ileriydi daha kullanışlıydı açıkçası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En az 6 olmalı
  • 5 az 7 gereksiz bana kalırsa, 6 ideal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theJuDGe_41


    quote:

    Orijinalden alıntı: copycat

    manuel vites bitmiştir. tr de kullanılmasının sebebi halkça biraz gariban olmamız, gelişmiş ülkeler standardında garanti hizmetine sahip olmadığımız için DSG arızaları gibi durumlardan korkmamız ve değişime ayak dirememiz. spor araç ve istisna durumlar dışında manuel vites bitmiştir.

    Avrupa genelinde hala daha manuel araç satışları otomatiğin önünde

    Avrupalılar hiçbir zaman rahatlığa düşkün olmadılar ki hidrolik direksiyonu bile amerikadan 30 yıl sonra koydular avrupalılar büyük ihtimal ucuz olmasına bakıyordur sonuçta istanbul gibi trafikli bir şehirleri yok.




  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Gayet mantıklı yazmış bence siz anlamamışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatikte 7-8 , manuelde 6 olması kâfi.Ne de olsa olay vites oranlarında bitiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesela motordan çıkan gücün lastiklere iletilmesinde sürücünün bir etkisi var mı? yok. peki ben ne yapıyorum? daha parktayken, arabanın pistonlarını ellerimle çeviriyorum, arabaya hükmetmek mükemmel bir his. arabanın fren disklerini sürücü mü sıkıyor? hayır. peki ben ne yapıyorum? sürücü koltuğunun altından açtırdığım tünel ile acil olmayan frenlemelerde, sol lastikteki fren diskini elimle sıkıyorum, kontrol çok önemli. bazen fren diskini sıkıp, bırakıp, sıkıp, bırakıp abs etkisi bile yaratabiliyorum. bütün bunların yanında vitesim tabi ki manuel. araba üzerinde ancak böyle hakimiyet kurabiliyorum. ayrıca sürekli esp kapalı geziyorum, bir lastiğe kısa süreli frenleme gidecekse, onu da ben yaparım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayli zamaninda man fortuna uzun yol otobusune binmistim. 3 numarali koltuktaydim vites dikkatimi cekti. Otobus 8 ileri manuel fakat şöför 1 3 5 7 8 diye vites atiyordu yani 5 ileri olarak kullaniyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kavramayı sevenler için idealdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Kimse manuelin zevki başka yaa diyemiyorsa, atmosferiğin zevki başka yaa diyen de olmasın o zaman demek istemiş galiba. Ama siz arkadan itiş kısmına takılmışsınız.

    Nasıl manuel ve otomatiğin zevki varsa, atmosferiğin de turbonun da o derece zevki var. Arkadan itiş 130 beygir araç bağırsa nolur bağırmasa nolur...

    Sizin mantıkla bazıları da atmosferiğin zevki başka da dememeli o zaman.

    Özeti bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.33 life için konuşayım 7. Vites yakıt ekonomisi için lazım. 120 ye falan çıkıldığında 6. Vites yetmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BekirTemel B kullanıcısına yanıt
    Yanlış düşünüyorsun bence. Şuan aklında diyelim ki 2. El 3-4 yaşında Golf var. Gidip 120binde ki otomatik Golf alırken düşünmeden direk alır mısın yoksa DSG seni düşündürür mü? Yada Megane, Fluence, I30 vs vs. İkinci el araba alma aşamasındaki bi insan otomatik arabaya bakarken daha tereddütle yaklaşır. Manuel bakan birinin ben şanzımanı pek düşüneceğini zannetmiyorum. Yani illa ki araba kontrol ettirilir ama bi otomatik kadar soru işareti olmaz kafada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doctor I

    Hayli zamaninda man fortuna uzun yol otobusune binmistim. 3 numarali koltuktaydim vites dikkatimi cekti. Otobus 8 ileri manuel fakat şöför 1 3 5 7 8 diye vites atiyordu yani 5 ileri olarak kullaniyordu

    Ona biz buçuklu diyoruz işte.. Kullanmadıkları vitesler buçukdur. 2-4-6 vitesleri diğer vitesler yokuşta felan yetmediğinde kullanır söför

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.