|
Arkadaşlar aracımdaki bagaj kapağı kumandaya bastığım anda açılıyor.5sn boyunca basılı tutunca açılsın istiyorum. Akşımda şöyle bir şey var. Ben devreye bir eleman ekleyeyim. Bu eleman 5sn den daha kısa süre boyunca kendine elektrik gelirse elektriğin geçmesine izin vermesin, 5sn üzerinde maruz kaldığı uyarıları diğer tarafa geçirsin. Ben bagaj tuşundan elimi çekince devre en baştan başlasın. Nasıl yaparım ben bunu? Ya da kime yaptırırım? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler










