Şimdi Ara

58.000₺-63.000₺ Bütçeye 7 kişilik MPV&SUV Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
1
Favori
2.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar.

    Aile arabası olarak bakıyorum. 7 kişilik olmasi gerekiyor. Arkadaşlar İle dolusup bir yere gidilebilmeli. Arac büyük olacağı icin cam tavan yahut sunroof kesinlikle olmalı. Dizel otomatik ilk tercihim. Şanzıman problem yaratmasın yeterli. Manuel de olabilir önemli değil.

    Aklıma gelen araçlar C4 Grand Picasso ve Grand C-Max.

    63 bin liraya kadar esneyebilirim arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trktlh -- 15 Nisan 2017; 9:9:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 500L Living eklenebilir 7 kişilik sunroof olan bulunur mu bilemem



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-yarisi-pesin-yarisi-taksitle-7-kisilik-500l-413504453/detay



    bütceyi biraz aşıyor ama örnek olarak atayım pazarlık payı yüksek olur heralde bu arabalar çok hızlı gitmiyor...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt
    1.3 beni katil eder hocam. 1.6 olanlarının uzun olanlari da bütçeyi asıyor maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki araçta 7 kişilik olmalarına karşın 3. Sıra koltuk daha cok cocuklar için biçilmil kaftan.

    Bu arada picasso sahibiyim.

    Cmax yerine picasso daha ön planlada olacaktır sundugu imkanlat dahilinde.

    Bütçeniz dahilinde cok fazla secenek çıkmayabilir.

    Bütçeyi yukarıya alabilirseniz xtrail (eski kasaya bakın derim)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SUV olarak Captiva bakılabilir. Yoksa Picasso, Verso veya Scenic.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soskay S kullanıcısına yanıt
    Picasso sahibi bulmuş iken sorayım. Şanzımanin kronik sorunları var mi hocam? Bildiğim kadarıyla E-hdi motora 2012 sonrası mi geçildi?Ne zaman makyajlandi peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peugeot 5008

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    90.000₺ Araç Önerisi
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Onun otomatiğini merak ediyorum. Sorunlu diyenler vardı. Elemiştim o yüzden. Detaylı araştırmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alternatif olarak S-Max ve Galaxy var ama problem acar gibime geliyor. Bir de temiz ve uygununu bulmak zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trktlh

    Onun otomatiğini merak ediyorum. Sorunlu diyenler vardı. Elemiştim o yüzden. Detaylı araştırmak lazım

    Tüm psa da kullanılan yarı otomatik işte C4 Picasso da yine aynı şanzıman.Problemsiz ama ilk viteslerde geçişleri hissettiriyor işte hocam ayağın alışınca sarsıntı bile olmaz. @Panthér abi yarı otomatik C4 cactus kullanıyor şanzıman aynı fikir verebilir bence

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Bosver sarsıntıyı onu ben hallederim



    Edc gibi 7.000₺ masraf çıkarma,dsg gibi yolda bırakma sorunları olmasin yeterli :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trktlh

    Bosver sarsıntıyı onu ben hallederim



    Edc gibi 7.000₺ masraf çıkarma,dsg gibi yolda bırakma sorunları olmasin yeterli :)

    Öyle birşey yokki Kullanıma bağlı baskı balatası değişiyor oda maks serviste işçilik dahil 500-600 TL dır.70-100 bin km civarı gittiğini okudum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Sehir efsanesi mi yanı? Forumda 7000₺ masraf çıkardı diyenler vardı. Suan bende edc kullanıyorum cok şükür masraf çıkarmadı 125 bini geçtim üstelik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat 500l derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trktlh kullanıcısına yanıt
    Şanzuman ile ilgili kronik sorunu bulunmuyor.Tam otomatik olmadığından baskı balata değişimi yapılıyor.

    2011 makyaj yapıldı e hdi 2012 yılında arkada c4 logosunun altında yazar e hdi seklinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soskay S kullanıcısına yanıt
    Hocam peki trim sesi var mi araçta? Süspansiyon konfor filan nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trktlh kullanıcısına yanıt
    Trim sesi falan yok ben aracımda karşılaşmadım.Konfor olarak gayet başarılı bir araç kendi segmentinde.

    Sürüşü çok keyifli benim için ön camın panoromik olması ayrıcalık katıyor.

    Cam tavan ve tavan yüksekliği nedeniyle ferahlık hissiyatı cok yüksek.

    Ek olarak GP ile geniş yelpazeli forum başlığınıda bulabilirsiniz DH de aracın cıktığı tarihden bu tarafa aktif konu başlığı.

    Aklınıza takılan birsey varsa kesinlikle baslıkta bulursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grand C max diyeceğim ama temizi için bütçeyi biraz daha yukarı taşmak lazım gibi. artısı manuel vites dert açmaz.

    Daha uyguna S-max bulunur da yüksek km olur.

    5008 e-hdi bulunabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: trktlh

    Onun otomatiğini merak ediyorum. Sorunlu diyenler vardı. Elemiştim o yüzden. Detaylı araştırmak lazım

    Tüm psa da kullanılan yarı otomatik işte C4 Picasso da yine aynı şanzıman.Problemsiz ama ilk viteslerde geçişleri hissettiriyor işte hocam ayağın alışınca sarsıntı bile olmaz. @Panthér abi yarı otomatik C4 cactus kullanıyor şanzıman aynı fikir verebilir bence

    MCP ve ETG aynı şanzıman koduna mı sahip bilemiyorum? araştırmadım. Ama ETG MCP'den daha iyi geçişlere ve daha az sarsıntıya sahip, yazılımı daha iyi.

    Öyle bilinen bir "kronik" arızası yok. Ama her araçta olabilecek arızaların çıkması da normaldir. Hele hele 2. elde alınan araçlarda her zaman risk mevcut, sıkıntı çıkma ihtimali her markada var.

    Yarı otomatikler manuel şanzımandan devşirme olduğu için baskı balata değişimi gerekebilir, çıkabilecek masraf odur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: trktlh

    Onun otomatiğini merak ediyorum. Sorunlu diyenler vardı. Elemiştim o yüzden. Detaylı araştırmak lazım

    Tüm psa da kullanılan yarı otomatik işte C4 Picasso da yine aynı şanzıman.Problemsiz ama ilk viteslerde geçişleri hissettiriyor işte hocam ayağın alışınca sarsıntı bile olmaz. @Panthér abi yarı otomatik C4 cactus kullanıyor şanzıman aynı fikir verebilir bence

    MCP ve ETG aynı şanzıman koduna mı sahip bilemiyorum? araştırmadım. Ama ETG MCP'den daha iyi geçişlere ve daha az sarsıntıya sahip, yazılımı daha iyi.

    Öyle bilinen bir "kronik" arızası yok. Ama her araçta olabilecek arızaların çıkması da normaldir. Hele hele 2. elde alınan araçlarda her zaman risk mevcut, sıkıntı çıkma ihtimali her markada var.

    Yarı otomatikler manuel şanzımandan devşirme olduğu için baskı balata değişimi gerekebilir, çıkabilecek masraf odur.

    Aynı yıllarda kullanılan şanzımanlar iki markada da tamamen aynı biliyorum abi ancak modellere göre güncelleştirmeler, iyileştirmeler yapılmış tabi yine bazı modeller 5 ileri bazıları 6 ileri C5 teki mcp ile makyajsız 508 deki etg6 şanzımanın tamamen aynı olduğunu yabancı bir forumda okumuştum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.