Şimdi Ara

508 SW (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
459
Cevap
12
Favori
29.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
40 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://www.youtube.com/watch?v=A8uVxrv0-FY&feature=youtu.be
    Pirelli Sottozeroların kış performansından ufak bir kesit.
    Aracın bagajında 150 litre su var ve yokuş video da göründüğünden çok daha dik.
    Lastikler 2018 tarihli👍



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 16 Şubat 2020; 12:24:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yılı doldurduk arkadaşlar, araç 142.000 km ye geldi bu bir yılda neler yaşadık bi özetleyelim.(araç bende kaldığı sürece ve bizde yazacak derman olduğu sürece her yıl yaşananları toplu olarak bu şekilde güncellemeye çalışacağım)
    Önce sorunlar:
    İki temel sorun yaşadık arkadaşlar birincisi bizim kullanım özelliklerimiz nedeniyle (sürekli kısa mesafe ve şehir içi kullanımı) partikül filtresi rejenarasyon uyarısı aldık (detayları yukarıda km km var) ancak son 4 aydır işe gitmek için hafta içi diğer aracımızı kullanıyoruz böylece bu derdimiz bitti.
    Bir diğer sorun ise ön cam değişimi ve aracın ağır bakımı sonrası başlayan trim sesleri, bunu da biraz ilgilenerek çok çok azalttım ama sıfırlanmadı.

    Yapılan harcamalar:
    Konuyu açtığımda bu araçların potansiyel masraf kalemleri hakkında bilgi vermiştim neredeyse eksiksiz olarak hepsini yaptırdım😁. Nedir bunlar.
    Alır almaz eskiyen paspasları yeniledim
    Sol ayna sinyali sıkıntılıydı onu değiştirdim
    2 takım rbw silecek aldım.
    Start stop aküyü varta ile yeniledim
    Arka fren balatalarını yeniledim
    Baskı balata değiştirdim (daha giderdi ama aracı hırpalamak istemedim)
    Triger_devirdaim_gergi setlerini değiştirdim (daha km si gelmemişti ama kafam rahat olsun istedim)
    Bakımını yaptırdım.
    Aracı alır almaz aldığım ve 10.000 km yaptığım lastikleri beğenmediğimden tekrar değiştirdim.(bu extra maliyet oldu ama allahtan o lastikleri satarak maliyeti biraz düşürdüm)
    Hem yazlık hem kışlık 1 er takım lastik aldım.

    Ben almadan hemen önce aracın enjektörlerininde değiştiğini hesaba katarsak aracın 1 yıllık masrafı 20.000 TL yi geçmiş durumda.

    Peki önümüzdeki süreçte bizi bekleyen neler olabilir yavaş yavaş xenon ampüllerin ışıkları renklenmeye başlıyor yani acelesi yok ama ileride ampül değişimi gerekebilir.
    150.000 km civarında partikül filtre sıvısı takviyesi gerekebilir.
    Başka bir sıkıntı çıkmazsa bu ikiside çok maliyetli (toplam 1000_1500 tl arası) şeyler değil.
    Sonuç olarak 1 yıllık kullanımımız sırasında araç bize sarf malzemeleri haricinde masraf açmadı.
    Şu an yaptıklarımız ile de 5 sene civarı sarf malzemesi masrafı olmadan bineriz diye düşünüyorum.

    (Bu kadar açıklamayı ve detayı belki birilerinin işine yarar diye yazıyorum arkadaşlar)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Allahtan piyasası yükselmiş de yaptığın masraflar zarar olmamış 🙂

    Masrafları bitmiş Bundan sonra keyifle binmesi kalmış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efruz

    Allahtan piyasası yükselmiş de yaptığın masraflar zarar olmamış 🙂

    Masrafları bitmiş Bundan sonra keyifle binmesi kalmış
    Hocam bazı şeyler keyif içindir (ben bu aracı almak için 2 yaşında 28.000 km deki full dizel otomatik aracı sattım maliyet kaygılarım olsaydı kesinlikle yapmazdım mesela) ve keyfin, gğvenliğin, konforun zararı olmaz, her bindiğimizde bize bu açılardan hizmet ediyor onun maliyeti olarak bakmak lazım buna

    Ayrıca aracın 1 yıllık maliyeti çok yüksek gibi görünsede aslında büyük bir kısmını önceki sahibi karşıladı (enjektör) lastikler zaten maliyetten sayılmamalı.
    Bir tek ağır bakım olayı var maliyet olarak görülebilecek oda zaten alırken katlanacağımı bildiğim bir şeydi.
    Allah kaza bela arıza vermesin gerisi önemli değil

    Bu arada evet aracın fiyatı artıyor ama ben sonuçta bu arabayı almak için araba sattım ve o arabanında fiyatı artıyor (sattığım arabanın emsalleri 125_130 bandından el değiştiriyor.
    Malesef devir artık elindekine sahip çıkma ve iyi bakma devri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 6 Mart 2020; 8:25:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 ay olmuş konuya en son mesaj yazalı, malum arabayı kullanamıyoruz o yüzden paylaşacak birşeyde yok.
    Halbuki ne planlar yapmıştım bu sene için.
    Neyse sağlık olsunda gerisi önemli değil.
    Virüs peydah olmadan önceki bir hafta sonu kaçamağından iki kare paylaşayım evde tıkıldık kaldık bir hareket gelsin.
    508 SW
    508 SW

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fransız araçlardan çok hazzetmesemde bende marka fanstsizmi yoktur.. Hep derim Fransız dan alınıcaksa üç.şey alınır bu konularda çok iyiler mpv, sw ve cabrio..

    Cabrio dizel motorla çok uygun rakamlara sunuyorlar almana oranla üstelik donanımlı dolu almanlar o kadar dolu olmuyor ek paket alınmasa..

    Sw da almanlar genelde sw anlayışı sedan arabanın arkasını kes wagon ekle mantığı haliyle çok çirkin bir görüntü oluşturuyor... Fransız sıfırdan sw için tasarım yapıyor haliyle araba çok çekici görünüyor.. Birde Fransız dolu üretiyor 407 sw cam tavan vardı 508 de var.. Almanlar da Sunroof olursa oluyor oda opsiyon..

    Mpv zaten almanda adam akıllı yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt
    Şaka olmalı bu. Sırf Audinin avant serisi bile sw konusunda tüm Fransızlara yeter.

    Opel Insignia desen zaten iki kasasıda tam bir şaheser.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt
    almanyada sw satışlarını biliyor musunuz? passat variantın, skoda'nın, mb'in ya da audi'nin? adamlar için sw sedandan neredeyse daha önemli gibi birşey. o nedenle almanlar sw'u öyle kesip yapıştırma yapmazlar.
  • şu korona günlerinde ortalık şenlensin biraz. madem konu sw, arkadaki beyaz da benim düldül...508 SW
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Avant son kasada topladı tasarımı öncesi onların kide aynıydı ama son kasaları onlarında tasarım

    İnsignia sw değil de sport tourer modeli güzeldi insignia alman olarak görmediğim için saymadım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Vaay. TSI mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt
    Sports Tourer zaten sw oluyor. Opeldeki adı o.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Biliyorum yılda bir iki kez giderim.. Kasımda oradaydım.. Sw tasarımı kötü sedanın arkasına wagon konulmuş hali tabiki sw alacaklar psa alıcak halleri yok almanyada..

    Bizde de kartal peynir ekmek gibi çok satardı zamanında şimdi tasarımı çok güzel diyemi insanlar alıyordu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Vaay. TSI mi?
    maalesef tfsi fındık motor. ama hedefinde büyümek ve quatro olmak var(dı) abisi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    şu korona günlerinde ortalık şenlensin biraz. madem konu sw, arkadaki beyaz da benim düldül...
    Vayyy çok güzel duruyor, kazasız belasız güle güle kullanın.
    bagajın fotoğrafı varmı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    Fransız araçlardan çok hazzetmesemde bende marka fanstsizmi yoktur.. Hep derim Fransız dan alınıcaksa üç.şey alınır bu konularda çok iyiler mpv, sw ve cabrio..

    Cabrio dizel motorla çok uygun rakamlara sunuyorlar almana oranla üstelik donanımlı dolu almanlar o kadar dolu olmuyor ek paket alınmasa..

    Sw da almanlar genelde sw anlayışı sedan arabanın arkasını kes wagon ekle mantığı haliyle çok çirkin bir görüntü oluşturuyor... Fransız sıfırdan sw için tasarım yapıyor haliyle araba çok çekici görünüyor.. Birde Fransız dolu üretiyor 407 sw cam tavan vardı 508 de var.. Almanlar da Sunroof olursa oluyor oda opsiyon..

    Mpv zaten almanda adam akıllı yok..
    Mpv' de konuşulur, anlaşılır bir orta yol bulunur ama sw de almanların mükemmel araçları var hocam
    Bu işin öncüsüde, sürükleyiciside avrupalılar içinde bence almanlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Doğrudur sanki sw uzun bir modeli var diye aklımda kalmış... Gram ilgimi çeken bir model olmadığı için.. Bende opel vectra da bitti..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt
    Şunlar mi sedanın arkasına vagon konmuş halı?



    Eski kasa;

    508 SW


    508 SW



    Yeni kasa;
    508 SW





    Eski kasa;

    508 SW




    Yeni kasa;

    508 SW


    508 SW

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Ne c serisi ki son kasada topladılar biraz ne e serisi ne 3 nede 5 serisi onlarda son kasada artık biraz tasarımına önem vermeye başladılar avant da öyle öncesi hepsinin sedanın arkayı kes wagonu yapıştır misaliydi..

    Cabrio da. Fransız fiyat performans satar iki tane dizel cabrio Fransız fiyatına ancak bir Alman dizel cabrio alırsın.. Bunda d anlaşamıycağımız bence bir şey yok..

    Burda o bundan iyi. Yapıyor kıyaslaması yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.