Şimdi Ara

4x2 arkadan itişli suv nasıldır ve 4x4 suv ile arasındaki fark nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
2.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 18
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 12
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 gün 11 saat 32 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Metalciadam335 (12 mesaj) wehrmacht (3 mesaj) Huan8 (3 mesaj) salserol (2 mesaj) zotacing (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (32 mesaj) Mobil (4 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 4X2 önden çekişli suvlar B ve C segmentte bildiğiniz üzere yaygın. 4x4 olanlar ise genelde C segment suvların dolu paketlerinde ve D segment suvların baz donanımında dahi kullanılıyor.


    Peki 4x2 arkadan itişli suvlar ile 4x4 suvlar arasında hız, tork, arazi performansı ve yakıt tüketimi arasında ne gibi farklar vardır? 4x2 arkadan itişli bir suv sizce alınmalı mı?




    |
    |
  • SUV falan uydurma terimler, piyasada ki 3-5 model dışında gördüğünüz yüksek araçların gerçek adı, B-C-D segmentlerin yükseltilmiş versiyonları arada ki fark sadece 3-4 uzun parçadan geçiyor, hiç bir artıları da yok, virajlarda falan direk yıkılmaya çok yatkınlar yüksek hız da yapamazsınız. Ama kompleks meselesi işte.

  • Arazi içinse mutlaka 4*4 olmalı. Piyasada 4*4 olan çoğu suv en fazla kar yağdığı zaman günü kurtarır. Araziye gelmez. Arkadan itiş 4*2 suv aklıma gelmiyor açıkçası. Genelde önden çekiş oluyor. Ama arkadan itiş önden çekişen daha iyi olacaktır arazide. Elbette bu genel bir önsezi.

  • Sdrive paket Bmw X1 ve X3 de var.

  • Araziye çıkmıyorsanız ve çok kar yağan bölgede yaşamıyorsanız 4x4e gerek yok bence.


  • Ilıman iklimli bir yerde yaşıyorum önceki arabam Honda CRV idi. Kamp + şehir içi + bazen uzun yolda kullandım. En dolu paketiydi ama hiç arazide test etmedim. Şimdi gene suv bakıyorum 1 yıldır motorla işlerimi hallettim.


    4x4 ile 4x2 arkadan itişli arasında detaylı farkları sormuştum. Yani yakıt tüketimi, tork, hız, konfor(gerçi bunla çekiş sisteminin alakası yok).  

    |
    |
    Cihat_, kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • 4x4 kullandım. adeta bataklıkta timsah gibi gidiyor. 4x2 ile mukayese bile edilmez. tabi ki asfalt dışı zor şartlarda kullanacaksanız. yoksa gereksiz.


  • Doğrudur hocam. Suv deyince bmw aklıma gelmiyor.
    |
    |
    Metalciadam335 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Benim bildiğim kadarıyla önden çekiş, çekiş kaldırma, tork hususunda daha iyi oluyor arkadan itişlerin hızı daha iyiydi sanırım. Şahsi fikrim, 4x4 arka itiş arasındaki fark 4x4 önden çekiş arasındaki farktan fazladır. Daha zorlu arazi şartları ( kar kış dahil) hususunda sıralamam 4x4>önden çeker>arkadan iter olacaktır. 4X4 te subaru ve audi quatroya bakın derim hocam ayrıca.

  • Dag bayir cikarkan arkadan itis cok kotu . Onden cekis iyidir. Arazi camurluysa ve karliysa 4x4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bozuk yollar çamur kar tipi yollarda 4x2 fiyasko sadece asfaltda kullanacaksanızda 4x4 gereksiz.

    özetle

  • SUV falan uydurma terimler, piyasada ki 3-5 model dışında gördüğünüz yüksek araçların gerçek adı, B-C-D segmentlerin yükseltilmiş versiyonları arada ki fark sadece 3-4 uzun parçadan geçiyor, hiç bir artıları da yok, virajlarda falan direk yıkılmaya çok yatkınlar yüksek hız da yapamazsınız. Ama kompleks meselesi işte.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    SUV falan uydurma terimler, piyasada ki 3-5 model dışında gördüğünüz yüksek araçların gerçek adı, B-C-D segmentlerin yükseltilmiş versiyonları arada ki fark sadece 3-4 uzun parçadan geçiyor, hiç bir artıları da yok, virajlarda falan direk yıkılmaya çok yatkınlar yüksek hız da yapamazsınız. Ama kompleks meselesi işte.

    Millet öyle sanmıyor işte azizim. İşyerinde Juke kullanan bir bayan arkadaşım aracın ciddi ciddi arazi aracı olduğunu iddia ediyor. 4x4 var benim araçta diyor. Of yarabbim.


    Özellikle crossover tarzı araçları kullanan bayanlardaki yersiz özgüveni ben buna bağlıyorum. Qashqai ile rahatça 240 basarsın diyeni duydu bu kulaklar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 2 Aralık 2020; 0:27:8 >
  • kendi aracım 4x4 passattan biliyorum hem kötü yolda hem yokuş yukarı ivmelenmede daha iyi.

    4x4 suv ise daha da iyi hissettirir diye tahmin ediyorum.

    Tek dezavantajı fazla yakması.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sssemih24

    kendi aracım 4x4 passattan biliyorum hem kötü yolda hem yokuş yukarı ivmelenmede daha iyi.

    4x4 suv ise daha da iyi hissettirir diye tahmin ediyorum.

    Tek dezavantajı fazla yakması.

    Yanlış biliyorsun 4x4 sadece kötü yol veya rampa ivmelenmede daha iyi olamaz aksine kötü olmalı. fazla yakması da bundan.

  • Yıllarca toros kullanılan yollarda illa 4x4 tavsiye tmek veya gereklidir dememek lazım.


    4x4 bozuk yolda falan değil bakın sadece yük çekerken ve yol dışında işe yarar onun dışında gereksiz tatilde köye gidecekseniz sadece yüksek araç bakın gerçekten yeter. Bir 4x4 tekerleri tutunabildiği kadar ilerler ancak kabak asfalt lastiği ile araziye girmeyin aman..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wehrmacht -- 2 Aralık 2020; 8:38:18 >
  • Gerçek 4x4 SUV araç sayısı çok az. Bir kere yükseltilip alçaltılamadığında, aracın arazi performansı sıfıra yakın oluyor. Araziye gireceksen kesinlikle 4x4. Girmeyeceksen sırf şehirde ve stabilize sayılabilecek, arazi sayılamayacak yerlerde 4x2 yeterli. Touareg öneririm.

  • 4x4 olmayan SUV lar ( bende C3 Aircross sahibiyim), sadece yüksek araç kullanma zevki ve bir nebze yağmurlarda su birikintilerinden gecerken daha toleranslı. pikniğe giderken, feribottan inerken arabanın altını çarptırmadan geçebilirsiniz.

    bence bu tip araçlarla maceraya girilmemeli. 4x4 aracınız varsa bile kalmama garantiniz yok. burada sizi kurtaracak lastikleriniz, vinciniz veya arkadaşınızın vinci olacaktır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Millet öyle sanmıyor işte azizim. İşyerinde Juke kullanan bir bayan arkadaşım aracın ciddi ciddi arazi aracı olduğunu iddia ediyor. 4x4 var benim araçta diyor. Of yarabbim.


    Özellikle crossover tarzı araçları kullanan bayanlardaki yersiz özgüveni ben buna bağlıyorum. Qashqai ile rahatça 240 basarsın diyeni duydu bu kulaklar.



    Alıntıları Göster

    Bmw X3 sDrive düşünüyorum ama arkadan itişli 4x2 daha önce bilmediğimden buraya sordum. Bende Honda CRV vardı diye söylüyorum CRV'nin yeni modelleri çok arazi ile uyumlu olmasa da eski CRV'ler %100 safkan arazi aracıydı.


    Birde Renault Captur'la iyi offroad yapılır diyeni bile duydum ben  





  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Yıllarca toros kullanılan yollarda illa 4x4 tavsiye tmek veya gereklidir dememek lazım.


    4x4 bozuk yolda falan değil bakın sadece yük çekerken ve yol dışında işe yarar onun dışında gereksiz tatilde köye gidecekseniz sadece yüksek araç bakın gerçekten yeter. Bir 4x4 tekerleri tutunabildiği kadar ilerler ancak kabak asfalt lastiği ile araziye girmeyin aman..

    Arkadan itişli 4x2 hakkında ne düşünüyorsunuz? Bmw X3 sDrive almayı düşündüğüm otomobillerden ama arkadan çekişin avantajı veya dezavantajını bilmiyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huan8

    Gerçek 4x4 SUV araç sayısı çok az. Bir kere yükseltilip alçaltılamadığında, aracın arazi performansı sıfıra yakın oluyor. Araziye gireceksen kesinlikle 4x4. Girmeyeceksen sırf şehirde ve stabilize sayılabilecek, arazi sayılamayacak yerlerde 4x2 yeterli. Touareg öneririm.

    4x2 arkadan itişli suv mu 4x2 önden çekişli suv mu tavsiye edersiniz?


    Suvların %70'i önden çekişli 4x2 zaten ama ben Bmw X3 sDrive düşünüyorum ve arkadan itişli 4x2. Yakıt tüketimi, kötü zemin ve performans bakımından diğerlerinden farkı nedir Bmw X3 sDrive'ın?

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.