Şimdi Ara

45 bine kadar otomatik araç tavsiyesi acil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracı bayan kullanıcak b segmenti otomatik vites olucak benim aklımda clio ve 208 var benzinli ikiside ama 208 daha bi aklıma yattı önerileriniz nelerdir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 1.2 mi 1.6 mı 1.6 208 arkadaşta vardı deli gibi yakıt tüketiyodu üzer 1.2 var mı yok mu onu bilmiyorum belki o az yakıyodur onun dışunda clio 1.2 joy değil sanırım donanımlıysa clio diyorum az yakar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanzimani robotik olmasin buna dikkat edin 208 deligibi benzin harcamiyor binen arkadas 1.5 dci dan inip binince oyle gelmis olabilir 1.2 arac alicaginiza hic paranizi cope atmayin benzinli ise kesinlikle 1.6 altinda almayin bu ufak motorlar her zaman kisa vadelidir ve sorun cikarabilir bir bayanin surusuyle fakat yasadiginiz sehir duz ise bisikletin bile rahat gittigi yerde 1.2 alinabilir ne demek istedigimi uzun yola cikinca anlayabilirsiniz

    tavsiyem sirali tip otomatigi olan her araci alabilirsiniz o fiyatlara her b segmenti aynidir fazla kararsiz kalmayin problem her markada oluyo

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozturk29 kullanıcısına yanıt
    Hocam 2014 civarı 1.2 düşünüyorum ama şanzımanı konusunda bir fikrim yok bilginiz varsa beni bilgilendirirseniz çok iyi olur onun dışında şehir içi kısa mesafelerde kullanılcak güç veya yakıt çok önemli değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozturk29

    sanzimani robotik olmasin buna dikkat edin 208 deligibi benzin harcamiyor binen arkadas 1.5 dci dan inip binince oyle gelmis olabilir 1.2 arac alicaginiza hic paranizi cope atmayin benzinli ise kesinlikle 1.6 altinda almayin bu ufak motorlar her zaman kisa vadelidir ve sorun cikarabilir bir bayanin surusuyle fakat yasadiginiz sehir duz ise bisikletin bile rahat gittigi yerde 1.2 alinabilir ne demek istedigimi uzun yola cikinca anlayabilirsiniz

    tavsiyem sirali tip otomatigi olan her araci alabilirsiniz o fiyatlara her b segmenti aynidir fazla kararsiz kalmayin problem her markada oluyo

    İyi sallamissiniz masallah,



    benim aracim 1.2 atmosferik emin olun piyasada tamirci yuzu gormeyecek motorlar arasinda liderlige oynar.





    Su yokus cikmiyor varsayiminizda sehir efsanesi.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozturk29

    sanzimani robotik olmasin buna dikkat edin 208 deligibi benzin harcamiyor binen arkadas 1.5 dci dan inip binince oyle gelmis olabilir 1.2 arac alicaginiza hic paranizi cope atmayin benzinli ise kesinlikle 1.6 altinda almayin bu ufak motorlar her zaman kisa vadelidir ve sorun cikarabilir bir bayanin surusuyle fakat yasadiginiz sehir duz ise bisikletin bile rahat gittigi yerde 1.2 alinabilir ne demek istedigimi uzun yola cikinca anlayabilirsiniz

    tavsiyem sirali tip otomatigi olan her araci alabilirsiniz o fiyatlara her b segmenti aynidir fazla kararsiz kalmayin problem her markada oluyo

    İyi sallamissiniz masallah,



    benim aracim 1.2 atmosferik emin olun piyasada tamirci yuzu gormeyecek motorlar arasinda liderlige oynar.





    Su yokus cikmiyor varsayiminizda sehir efsanesi.



    Hayirli gunler.



    sallamak soyle olur;

    "1.2 atmosferik aracim la basiyorum gidiyorum yokus falan banamisin demiyo heleki dort kisi bindinmi ohh misgibi yola yapisiyo hatta 120 km/h hizi 2000 rpm de cevirebiliyo benim atmosferigim "

    birincisi bir insanin fikrine katilmamak elestirmek yada bilgilendirmek yanlis veya dogru kabul edilebilir

    ikincisi kabalik fikri cahillerin isidir ben sizin oyle biri oldugunuzu sanmiyorum

    ucuncu olarakta 2400 cc atmosferik motorlu vede otomatik bir araca sahip oldugum icin vede her yol kosulunda genellikle uzun yolda kullandigim icin o bile yetersiz kalabiliyoken 1.2 atmosferik motorun yokuslarda vede uzun yolda gitmek icin devir ibresinin sonuna dayandigini tahmin edebiliyorum

    sonuc olarak bir motoru ne kadar devir cevirmek zorunda birakiyosaniz vede tasiyabilecegi yukten daha fazlasini tasimasini istiyosaniz iste mekanik butun parcalarina t..vuz ediyosunuz demektir bunu anlatmak istedim buda motor omrunun ne kadar vadeli olabileceginin basit bir sebebi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozturk29


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozturk29

    sanzimani robotik olmasin buna dikkat edin 208 deligibi benzin harcamiyor binen arkadas 1.5 dci dan inip binince oyle gelmis olabilir 1.2 arac alicaginiza hic paranizi cope atmayin benzinli ise kesinlikle 1.6 altinda almayin bu ufak motorlar her zaman kisa vadelidir ve sorun cikarabilir bir bayanin surusuyle fakat yasadiginiz sehir duz ise bisikletin bile rahat gittigi yerde 1.2 alinabilir ne demek istedigimi uzun yola cikinca anlayabilirsiniz

    tavsiyem sirali tip otomatigi olan her araci alabilirsiniz o fiyatlara her b segmenti aynidir fazla kararsiz kalmayin problem her markada oluyo

    İyi sallamissiniz masallah,



    benim aracim 1.2 atmosferik emin olun piyasada tamirci yuzu gormeyecek motorlar arasinda liderlige oynar.





    Su yokus cikmiyor varsayiminizda sehir efsanesi.



    Hayirli gunler.



    sallamak soyle olur;

    "1.2 atmosferik aracim la basiyorum gidiyorum yokus falan banamisin demiyo heleki dort kisi bindinmi ohh misgibi yola yapisiyo hatta 120 km/h hizi 2000 rpm de cevirebiliyo benim atmosferigim "

    birincisi bir insanin fikrine katilmamak elestirmek yada bilgilendirmek yanlis veya dogru kabul edilebilir

    ikincisi kabalik fikri cahillerin isidir ben sizin oyle biri oldugunuzu sanmiyorum

    ucuncu olarakta 2400 cc atmosferik motorlu vede otomatik bir araca sahip oldugum icin vede her yol kosulunda genellikle uzun yolda kullandigim icin o bile yetersiz kalabiliyoken 1.2 atmosferik motorun yokuslarda vede uzun yolda gitmek icin devir ibresinin sonuna dayandigini tahmin edebiliyorum

    sonuc olarak bir motoru ne kadar devir cevirmek zorunda birakiyosaniz vede tasiyabilecegi yukten daha fazlasini tasimasini istiyosaniz iste mekanik butun parcalarina t..vuz ediyosunuz demektir bunu anlatmak istedim buda motor omrunun ne kadar vadeli olabileceginin basit bir sebebi

    Valla 1.2 motor cvt sanzimanli aracim var, 18bin km oldu alali uzun yolda yaptk bayramda gunde de 60 km yol yapiyorum.



    Cvt ninde katkisyla 120 ile giderken 2700-3 bin devir arasi oluyor.

    100 ile giderken 2300 2500 devir arasi oluyor.

    Yokus filan cikarkende 4 bin oluyor maksimum surat 80-90 civari.



    Tabi yokus yukari 120 yapayim derdim yok bazi insanlarda boyle bir rahatsizlik var o ayri.



    Genelleme yapmaniza kizdim ben her 1.2 ayni degildir. Kasa agirligi sanziman ve motor teknolojisi cok buyuk fark yaratir.



    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Ekim 2017; 1:37:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blacklotus01

    Hocam 2014 civarı 1.2 düşünüyorum ama şanzımanı konusunda bir fikrim yok bilginiz varsa beni bilgilendirirseniz çok iyi olur onun dışında şehir içi kısa mesafelerde kullanılcak güç veya yakıt çok önemli değil

    dedigim gibi kisa mesafeli sehir ici icin 1.6 olmadi 1.2 sizin isinizi gorucektir motor konusunda her arac kaliteli artik 2014 model hb arac istiyorsunuz sanirim astra 1.6 vede clio 1.2 ikinci elleri cok iyi gidiyo yok sedan olucaksa honda civic sorunsuz uzun yillar kullanirsiniz

    robotik sanziman dedigim aslinda tabiri caizse sizin yerinize debriyaja basan bir sistem yani kavrama ayni kuru kavrama bu bakimdan sizinle pek iletisime gecemiyor alismak lazim kullandim bana garip geldi ama isinizi gorur ariza maliyeti ki 3000 tl civari buna hazirlikli olun paraniz kenarda beklesin cunku kullanan kisiye bagli olarak digerlerine gore bozulma egilimi fazladir on kisiye sorun dokuzu berbat diyecektir

    sirali tip tork konvertorlu triptronik olanlar en sorunsuz otomatik sanzimanlardir uzun yillar sorunsuzdur bence buna bakin derim biraz eski sistemdir ama size yeticektir

    dsg olan sanzimana 2012 oncesi wv grubuna bulasmamak kaydiyla alinir ilk dsg ler sorunlu cunku

    cvt sanziman aslinda tam size gore sakin kullanimlar icin guzel icat

    bunlarin nedenlerini uzun uzun yazmiyorum hepsiyle alakali bir sayfa yetmez kisacasi siz sirali tip sanzimanli hangi otomatik araci alirsaniz alin rahat edersiniz diger sanzimanlari kotulemiyorum robotik haric benim kisisel fikrim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozturk29


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozturk29

    sanzimani robotik olmasin buna dikkat edin 208 deligibi benzin harcamiyor binen arkadas 1.5 dci dan inip binince oyle gelmis olabilir 1.2 arac alicaginiza hic paranizi cope atmayin benzinli ise kesinlikle 1.6 altinda almayin bu ufak motorlar her zaman kisa vadelidir ve sorun cikarabilir bir bayanin surusuyle fakat yasadiginiz sehir duz ise bisikletin bile rahat gittigi yerde 1.2 alinabilir ne demek istedigimi uzun yola cikinca anlayabilirsiniz

    tavsiyem sirali tip otomatigi olan her araci alabilirsiniz o fiyatlara her b segmenti aynidir fazla kararsiz kalmayin problem her markada oluyo

    İyi sallamissiniz masallah,



    benim aracim 1.2 atmosferik emin olun piyasada tamirci yuzu gormeyecek motorlar arasinda liderlige oynar.





    Su yokus cikmiyor varsayiminizda sehir efsanesi.



    Hayirli gunler.



    sallamak soyle olur;

    "1.2 atmosferik aracim la basiyorum gidiyorum yokus falan banamisin demiyo heleki dort kisi bindinmi ohh misgibi yola yapisiyo hatta 120 km/h hizi 2000 rpm de cevirebiliyo benim atmosferigim "

    birincisi bir insanin fikrine katilmamak elestirmek yada bilgilendirmek yanlis veya dogru kabul edilebilir

    ikincisi kabalik fikri cahillerin isidir ben sizin oyle biri oldugunuzu sanmiyorum

    ucuncu olarakta 2400 cc atmosferik motorlu vede otomatik bir araca sahip oldugum icin vede her yol kosulunda genellikle uzun yolda kullandigim icin o bile yetersiz kalabiliyoken 1.2 atmosferik motorun yokuslarda vede uzun yolda gitmek icin devir ibresinin sonuna dayandigini tahmin edebiliyorum

    sonuc olarak bir motoru ne kadar devir cevirmek zorunda birakiyosaniz vede tasiyabilecegi yukten daha fazlasini tasimasini istiyosaniz iste mekanik butun parcalarina t..vuz ediyosunuz demektir bunu anlatmak istedim buda motor omrunun ne kadar vadeli olabileceginin basit bir sebebi

    Valla 1.2 motor cvt sanzimanli aracim var, 18bin km oldu alali uzun yolda yaptk bayramda gunde de 60 km yol yapiyorum.



    Cvt ninde katkisyla 120 ile giderken 2700-3 bin devir arasi oluyor.

    100 ile giderken 2300 2500 devir arasi oluyor.

    Yokus filan cikarkende 4 bin oluyor maksimum surat 80-90 civari.



    Tabi yokus yukari 120 yapayim derdim yok bazi insanlarda boyle bir rahatsizlik var o ayri.



    Genelleme yapmaniza kizdim ben her 1.2 ayni degildir. Kasa agirligi sanziman ve motor teknolojisi cok buyuk fark yaratir.



    Hayirli gunler

    evet simdi oldu :)



    bizim biraz rahatsizligimiz var hiz konusunda vede gercekten hastalik keske o suratlerde kalabilsek en guvenli hiz limitleri 80/90 km/h

    tesekkurler sizede hayirli gunler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozturk29

    sanzimani robotik olmasin buna dikkat edin 208 deligibi benzin harcamiyor binen arkadas 1.5 dci dan inip binince oyle gelmis olabilir 1.2 arac alicaginiza hic paranizi cope atmayin benzinli ise kesinlikle 1.6 altinda almayin bu ufak motorlar her zaman kisa vadelidir ve sorun cikarabilir bir bayanin surusuyle fakat yasadiginiz sehir duz ise bisikletin bile rahat gittigi yerde 1.2 alinabilir ne demek istedigimi uzun yola cikinca anlayabilirsiniz

    tavsiyem sirali tip otomatigi olan her araci alabilirsiniz o fiyatlara her b segmenti aynidir fazla kararsiz kalmayin problem her markada oluyo

    2017 yılındayız hocam haberin olsun.


    Bisikletin BİLE gittiği yolda 1.2 gidermiş psa nın 1.2 130bg ünitesi , vag 1.0 tsi green tec 110bg ve daha çok örnekler çoğu 1.6 yı bisiklet yolunu geçelim en baba yokuşlarda haşat ederler sadece hacmine bakarak araç yorumu yapmak akıl karı değil,


    Yüksek hacimli motor daha uzun km yapar burda sıkıntı yok alacak adam yıllık 60-70bin km mi yapıcam diyor? Hayır. 400cc az hacimli araç aldı diye baştan motor mu yapacak? Hayır. Neden yüksek hacim tercih etsin?


    Downsizing motorlar mtv avantajı , tüketim avantajı sunuyor. Yıllık cebine iyi bir yakıt parası kalıyor alternatifleri arasında her zaman bir tık önde.


    Bayanın sürüşüyle sorun çıkartır, bazılarının dillendirdiği bayanlar turbolu araç kullanmasını bilmiyor bunların alayı subjektif ifadeler sanırsın uçak kullanıyoruz. Anlatmasını bildikten sonra öğrenir kullanır zaten araçtaki hareketlerimizin çoğu refleks en fazla 1 haftalık bir süreç , bayan olması bişey değiştirmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 22 Ekim 2017; 2:5:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Storm Raider kullanıcısına yanıt
    Hocam 208 in bildiğiniz bir kronik sorunu falan var mı alınır mı ne düşünüyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 45.000 KM - OTOMATİK VİTES - PEUGEOT 208 - ALBİN OTO'DAN

    İlan No: 489596702

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-45.000-km-otomatik-vites-peugeot-208-albin-oto-dan-489596702/detay



    Hocam bu araç iyi mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 yokuşta sorun çıkarmaz ama 1.6 ile fark çok fazla performans anlamında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozturk29

    sanzimani robotik olmasin buna dikkat edin 208 deligibi benzin harcamiyor binen arkadas 1.5 dci dan inip binince oyle gelmis olabilir 1.2 arac alicaginiza hic paranizi cope atmayin benzinli ise kesinlikle 1.6 altinda almayin bu ufak motorlar her zaman kisa vadelidir ve sorun cikarabilir bir bayanin surusuyle fakat yasadiginiz sehir duz ise bisikletin bile rahat gittigi yerde 1.2 alinabilir ne demek istedigimi uzun yola cikinca anlayabilirsiniz

    tavsiyem sirali tip otomatigi olan her araci alabilirsiniz o fiyatlara her b segmenti aynidir fazla kararsiz kalmayin problem her markada oluyo

    2017 yılındayız hocam haberin olsun.


    Bisikletin BİLE gittiği yolda 1.2 gidermiş psa nın 1.2 130bg ünitesi , vag 1.0 tsi green tec 110bg ve daha çok örnekler çoğu 1.6 yı bisiklet yolunu geçelim en baba yokuşlarda haşat ederler sadece hacmine bakarak araç yorumu yapmak akıl karı değil,


    Yüksek hacimli motor daha uzun km yapar burda sıkıntı yok alacak adam yıllık 60-70bin km mi yapıcam diyor? Hayır. 400cc az hacimli araç aldı diye baştan motor mu yapacak? Hayır. Neden yüksek hacim tercih etsin?


    Downsizing motorlar mtv avantajı , tüketim avantajı sunuyor. Yıllık cebine iyi bir yakıt parası kalıyor alternatifleri arasında her zaman bir tık önde.


    Bayanın sürüşüyle sorun çıkartır, bazılarının dillendirdiği bayanlar turbolu araç kullanmasını bilmiyor bunların alayı subjektif ifadeler sanırsın uçak kullanıyoruz. Anlatmasını bildikten sonra öğrenir kullanır zaten araçtaki hareketlerimizin çoğu refleks en fazla 1 haftalık bir süreç , bayan olması bişey değiştirmez.

    benim yorum yaptigim arac 1.2 atmosferik olani

    turbolu bir aracin nasil karakteri oldugunu bilecek kadar anlarim araclardan

    sizin bahsttiginiz bu motorlu araclari sifir alirsaniz ne ala biz ikinci elden bahsediyoruz kim bilir o minicik 130 140 hp ureten motorlarin turbolari ne denli saglikli kalicak krankindan tutunda piston kollarina kadar ne cefalar cekmistir yanlis anlasilmasin hic karsi degilim 0.9 1.0 1.2 1.4 1.5 bu hacimlerden 180 hp ureten var cokta guzel atmosferik eski artik malum benim soylemek istedigim anlayabilene kucuk hacim ileriye donuk her zaman problemdir heleki rekabet ortaminda firmalar nasil limitte parcalar kullaniyo biz biliyoruz

    sonuc olarak bana gore kucuk hacimli motorlar turbolu veya atmosferik ikisinede para verilmez genel anlamda bisiklet olayini anlamadiginiza gore bunuda anlamanizi beklemiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blacklotus01

    45.000 KM - OTOMATİK VİTES - PEUGEOT 208 - ALBİN OTO'DAN

    İlan No: 489596702

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-45.000-km-otomatik-vites-peugeot-208-albin-oto-dan-489596702/detay



    Hocam bu araç iyi mi?

    bu araclar uc pistonlu yanlis bilmiuosam cok az yakar sizin isinizi fazlasiyla gorur

    ama bu paralara en azindan c segmenti arac almak daha mantikli

    cliolara baktinizmi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozturk29 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu fiyatlara clio kalmamış bi tane buldum 44 bine 1.2 36 bin hasar kaydı vardı siz alınır diyorsunuz bu araba yani hocam öyle değil mi?Pek b segmenti arabalara hakim değilim bu pug 208 sorunlu bir araç değil dimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozturk29 kullanıcısına yanıt
    Makul bişey koysan anlaşılır, downsizing motorlara milyar dolarlık arge çalışması yapıldı halende yapılıyor oturduğunuz yerden alınmaz diyip sallayınca bir siz mi bilmiş oluyorsunuz? Şansa bak binlerce mühendisin gözünden kaçmış tüh...



    Alınmaz dediğin motorlarla alınır dediğin motorlar arası gene yazıyorum 400cc genel bir sınırlandırmaya sokarsak ikiside küçük hacimli motor. Ülke şartlarında bineklerde geliri kısıtlı olanlar max 1.6 mtv ye kadar rahat ödeme yapıyor diye büyük olmadı bu motorlar. Aralarında ömür olarak devasa farklarda yok.



    Eğer konu yük çekmek ticari vs ise araçta öncelik hacim olur ford transit vs ,

    Eğer binek alıyorsan ahım şahım bir hacime (özellikle çekirdek ailelerde) ihtiyacın yok zaten araçlar olabildiğince hafif üretiliyor motorda öyle , kaldırabileceği max yük ortalama 450-550kg taşıyabilecek şekilde tasarlanıyor, testleri o şekilde yapılıyor. 2 binip bir yokuş çıkınca çatlayıp patlamaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Makul bişey koysan anlaşılır, downsizing motorlara milyar dolarlık arge çalışması yapıldı halende yapılıyor oturduğunuz yerden alınmaz diyip sallayınca bir siz mi bilmiş oluyorsunuz? Şansa bak binlerce mühendisin gözünden kaçmış tüh...



    Alınmaz dediğin motorlarla alınır dediğin motorlar arası gene yazıyorum 400cc genel bir sınırlandırmaya sokarsak ikiside küçük hacimli motor. Ülke şartlarında bineklerde geliri kısıtlı olanlar max 1.6 mtv ye kadar rahat ödeme yapıyor diye büyük olmadı bu motorlar. Aralarında ömür olarak devasa farklarda yok.



    Eğer konu yük çekmek ticari vs ise araçta öncelik hacim olur ford transit vs ,

    Eğer binek alıyorsan ahım şahım bir hacime (özellikle çekirdek ailelerde) ihtiyacın yok zaten araçlar olabildiğince hafif üretiliyor motorda öyle , kaldırabileceği max yük ortalama 450-550kg taşıyabilecek şekilde tasarlanıyor, testleri o şekilde yapılıyor. 2 binip bir yokuş çıkınca çatlayıp patlamaz.



    bu milyarlarca dolar harciyan sirketler ve muhendisleri madem bu kadar bilgililer bu 1.4 tsi neden piston kolu kiriyor

    bu adamlar madem salak degil yeni civiclerin neden sasileri buruluyor

    madem bu adamlar milyarlarca dolar harcayip arge yapiyor neden dsg lerde buyuk problemler cikiyo

    bu adamlar madem milyarlarca dolar harciyor bu psa grubu araclari neden on takimi dayanmiyor araclari dokuluyor

    kullandikta biliyoruz oyle sallamayla isimiz olsa farkli cevaplar atariz karsima kim gelirse gelsin en kral muhendis bana ceva versin

    oyle para harcamayla bu isler olmuyomus demekki bizde makine yapiyoruz makine ressamiyim parca nedir yataklama nedir iyi bilirim biz ne muhendisler gorduk bi rulmani versen yatagini yapamayan

    hafiflik demissiniz ya her sey hafif olsun diye kalite yerlerde rekabet bazen ters etki eder ben nedenlerimi acikliyorum bir konuyu cevaplarken salliyo malliyo diyene kadar size gote nedenlerini yazarsaniz hem bilgileniriz hemde seviyemizi koruruz daha medeni olur benim kanaatim bu ister alirsiniz ister almassiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozturk29 kullanıcısına yanıt
    Helaaaal krall. Güzel cevaptı tebrik ediyorum sizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blacklotus01 B kullanıcısına yanıt
    temiz kullanilar hicbir arac bence sorunlu degildir sorun kaliteye bagli ilerleyen yillarda oluyor bmw sattik sorunsuz diye honda aldik illaki orasindan burasindan masrafi oliyor ikinci elin ama sunu anladin japonlar avrupali araclara gore daha sorunsuz ve masrafi daha az ama avrupali daha kaliteli ve teknolojik

    ikinci el sans isi ben 290 kusur binde fiestaya bindim iki sene kullandim sifir sorunsuz tamamen sans

    siz icinize sinen araci alin hic dusunmeyin ama bi japonlarin muadillerinede bakin oyle karar verin daha sorunsuzdurlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.