Bildirim
4.vites 90 mı 5.vites 90 mı ?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
5. vites 100. -
En ekonomik hız 90 diye biliyorum , aracına göre değişiyor mu ? -
5.vites 90km hız 4.vites 90 km hızdan daha az yakar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Düşük devir yüksek vites her zaman iyidir .
g/kWh dediğim şey spesifik yakıt tüketimi motor devri arttıkça o da artar .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 24 Mayıs 2016; 11:30:34 > -
Bizim millet sineğin yağını çıkartır ya
Adam dizel araba kullanıyor. Hala ekonomi peşinde
Kardeş o arabaya binme kardeş daha ekonomik olur öyle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haklısınız fakat , hız sabitlemede yokuşlarda 5.viteste devir düştüğü için araç gaz veriyor, 4 viteste bu sorun olmuyor -
Sana hayat güzel BMW altında -
5.vites ve max torkunu verdigi en dusuk devir ile en az yakar, misal 5.vites 1750devir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
5. vitesle gitmen gerek -
Mümkün olan en büyük vites en düşük devirde gidilicek. Bi zahmet yokuşa gelince vitesi düşürün elinize yapışmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2.0 dizel 2000 deviri gördüğü zaman çıkamayacağı yokuş yok ve zorlanmazda 5 de gidin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: MyWorldLife
Bizim millet sineğin yağını çıkartır ya
Adam dizel araba kullanıyor. Hala ekonomi peşinde
Kardeş o arabaya binme kardeş daha ekonomik olur öyle.
Dizel kullanip, kizartma yagini yakit olarak kullanmayi dusunen var
Bknz: Ben
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: BayBaba
Haklısınız fakat , hız sabitlemede yokuşlarda 5.viteste devir düştüğü için araç gaz veriyor, 4 viteste bu sorun olmuyor
Rampalarda hızı sabit tutmak için benim araç da gaz veriyor.bu normal bişey.4. Viteste de aynısı olur ama devir zaten yüksek olduğu için hissetmeniz biraz zor olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: o.lut03
2.0 dizel 2000 deviri gördüğü zaman çıkamayacağı yokuş yok ve zorlanmazda 5 de gidin
Bi zahmet ciksin 100 den sonra yokusta 130 avurdurdugumu biliyorum 1.4TDCi yi2300 kusur devirdi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9FiestaM6 -- 24 Mayıs 2016; 12:31:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
vites değiştirmek sorun değil, vites değişti zaman hız sabitleme devreden çıkıyor -
cevaplardan anladığım kadarı ile 5.vites/90 la gitmek daha ekonomik, önümüzdeki ay 1600 km bu şekilde gideceğiz demek ki, -
Allah başka dert vermesin o zaman ne diyim. Tek tuşla tekrar kaldığı yerden devreye girebilen bi sistem cc
Yemin falan mı ettiniz 90 ı ne gecicem ne dusucem diye. 1600 km yol 90 la biter mi ya.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
90 km/s hızda 4. vitesle gitmek yakıtı havaya savurmak, motor ömrünü boş yere tüketmektir. Yol düz ise 50 km/s den sonra 5. Bir şekilde yol bilgisayarlı bir araç sür ve anlık yakıt tüketimini gözle. Zaten farkı görünce yüksek devirle araç kullandığın günlere lanet edeceksin. -
Cruise control un daha çok gaz vermesini dikkate alma, 90 km/s hızı korumak için 4. viteste daha az gaz verse de devir sayısı nedeniyle 5. vitese göre daha çok yakar. Rampanın durumuna göre rampayı tırmanmaya başlamadan önce biraz daha gaz verirsen araç momentumunu kaybetmez ancak buna alışmak için yol bilgisayarı lazım.
Benzer içerikler
- bedelsiz çarpma nedir
- 1.5 milyona hangi araba alınır
- lancia ypsilon alınır mı
- azami yüklü ağırlığı ne demek
- beyaz duman neden atar
- ford transit elektrikli
- ford fiesta sıfır
- honda crv 2023
- chery v23
- zes şarj istasyonu fiyat
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X