Şimdi Ara

4.vites 90 mı 5.vites 90 mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2.0 hdi partner aracım var, hız sabitlemede uzun yolda 4.vites 90 la (2400 devir) gitmek mi yoksa 5.vites 90

    la (2000 devir) gitmek mi daha avantajlı, geçen hafta uzun yolda biraz 4. viteste , birazda 5. viteste geldim

    fakat yol bilgisayarı olmadığı için hangisi daha ekonomik karar veremedim,



  • 5. vites 100.
  • hysteria_ kullanıcısına yanıt
    En ekonomik hız 90 diye biliyorum , aracına göre değişiyor mu ?
  • BayBaba kullanıcısına yanıt
    5.vites 90km hız 4.vites 90 km hızdan daha az yakar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşük devir yüksek vites her zaman iyidir .

     4.vites 90 mı 5.vites 90 mı ?




    g/kWh dediğim şey spesifik yakıt tüketimi motor devri arttıkça o da artar .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 24 Mayıs 2016; 11:30:34 >
  • Bizim millet sineğin yağını çıkartır ya
    Adam dizel araba kullanıyor. Hala ekonomi peşinde

    Kardeş o arabaya binme kardeş daha ekonomik olur öyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.ERTEN kullanıcısına yanıt
    Haklısınız fakat , hız sabitlemede yokuşlarda 5.viteste devir düştüğü için araç gaz veriyor, 4 viteste bu sorun olmuyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt
    Sana hayat güzel BMW altında
  • 5.vites ve max torkunu verdigi en dusuk devir ile en az yakar, misal 5.vites 1750devir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5. vitesle gitmen gerek
  • Mümkün olan en büyük vites en düşük devirde gidilicek. Bi zahmet yokuşa gelince vitesi düşürün elinize yapışmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 dizel 2000 deviri gördüğü zaman çıkamayacağı yokuş yok ve zorlanmazda 5 de gidin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Bizim millet sineğin yağını çıkartır ya
    Adam dizel araba kullanıyor. Hala ekonomi peşinde

    Kardeş o arabaya binme kardeş daha ekonomik olur öyle.




    Dizel kullanip, kizartma yagini yakit olarak kullanmayi dusunen var
    Bknz: Ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayBaba

    Haklısınız fakat , hız sabitlemede yokuşlarda 5.viteste devir düştüğü için araç gaz veriyor, 4 viteste bu sorun olmuyor

    Rampalarda hızı sabit tutmak için benim araç da gaz veriyor.bu normal bişey.4. Viteste de aynısı olur ama devir zaten yüksek olduğu için hissetmeniz biraz zor olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    2.0 dizel 2000 deviri gördüğü zaman çıkamayacağı yokuş yok ve zorlanmazda 5 de gidin

    Bi zahmet ciksin 100 den sonra yokusta 130 avurdurdugumu biliyorum 1.4TDCi yi 2300 kusur devirdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9FiestaM6 -- 24 Mayıs 2016; 12:31:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vites değiştirmek sorun değil, vites değişti zaman hız sabitleme devreden çıkıyor
  • cevaplardan anladığım kadarı ile 5.vites/90 la gitmek daha ekonomik, önümüzdeki ay 1600 km bu şekilde gideceğiz demek ki,
  • BayBaba kullanıcısına yanıt
    Allah başka dert vermesin o zaman ne diyim. Tek tuşla tekrar kaldığı yerden devreye girebilen bi sistem cc

    Yemin falan mı ettiniz 90 ı ne gecicem ne dusucem diye. 1600 km yol 90 la biter mi ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 km/s hızda 4. vitesle gitmek yakıtı havaya savurmak, motor ömrünü boş yere tüketmektir. Yol düz ise 50 km/s den sonra 5. Bir şekilde yol bilgisayarlı bir araç sür ve anlık yakıt tüketimini gözle. Zaten farkı görünce yüksek devirle araç kullandığın günlere lanet edeceksin.
  • Cruise control un daha çok gaz vermesini dikkate alma, 90 km/s hızı korumak için 4. viteste daha az gaz verse de devir sayısı nedeniyle 5. vitese göre daha çok yakar. Rampanın durumuna göre rampayı tırmanmaya başlamadan önce biraz daha gaz verirsen araç momentumunu kaybetmez ancak buna alışmak için yol bilgisayarı lazım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.