Şimdi Ara

360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (465. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir (6 Mobil) - 4 Masaüstü6 Mobil
5 sn
13.417
Cevap
334
Favori
563.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
84 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 463464465466467
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ravenous R kullanıcısına yanıt

    Hayırlısı olsun hocam içinize sinmeyen bir cihaza 3k vermeniz doğru olmazdı  


    Zaten aklınız hep s5 max teydi  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar ben bu forumu baştan sona okudum ona göre s9 almaya karar verdim.

    Ama daha önce belirttiğim gibi sadece arıtıcı su kullanmama rağmen tek el ben kullanmama rağmen bana dedikleri şu:

    siz kimyasal kullanmışsınız bu reaksiyon su dışında birşey diyorlar.

    şimdi bunu nasıl ispat edeceğim. Kendi kafalarına göre rapor hazırlayıp müşteriden para koparma derdindeler.


    sizlerin de düşündüğü gibi bir muhatab olduğu için Sherman tercih ettim.

    Roborock almadığıma bir kez daha pişman oldum.


    burdan fiyatına aldanıp alan arkadaşlar imkanınız varsa roborock alın derim.


    tekrar robot alacak olsam ASLA 360 MARKASI ALMAM.


    tüketici mahkemesine bilirkişi ata desen bile epey sürecek bir işlem.


    ücreti ödedim robot gelsin fatura ve servis kağıdıyla THH ye gitmeyi düşünüyorum.

    _____________________________
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt

    yok hocam, baya eski yazıları okudum, sizi şirket elemanı falan yapmışlar gördüm onları  almayacağım roborock. Bozulana kadar kullanırım.

    Bu bahsedilen sorun ne onu bile anlamadım zaten  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ravenous -- 8 Eylül 2021; 22:8:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ia3346 İ kullanıcısına yanıt

    Dediğim gibi kullanma kılavuzuna bakın ve su dışı bir ürün ile asla çalıştırmayın gibi bir ifade yoksa zafer sizindir. Raporla beraber başvurun ve yasal faiziyle isterim diye not düşmeyi unutmayın :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ia3346 İ kullanıcısına yanıt

    Bende viomi robotum iade verirlerse 360 düşünüyordum garantisi var diye. Ama gördüm ki sherman pek malının arkasında durmuyor. Şu an vazgeçtim diyebilirim. Yine alırsam delta servis garantili mop pro yada roborock alırım.

    Hem satan hem servis aynı olması dezavantaj duruyor daha önce söylediğim gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Musty86 M kullanıcısına yanıt
    Hiç garantisi olmayan bir ürün bile alsan herhalde en fazla bunun gibi parça değişimi için para talep ederler. Yani bir şey kaybetmemiş olursun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ravenous R kullanıcısına yanıt

    Mop için suyu sevk ve idare eden peristaltik pompa arızası hocam yani hu arıza olunca robot mop bezine su iletemiyor ve yetersiz su hatası veriyor. Ben ilk yaşayanlardan biriyim o süreçte ( 2020 aralıktı sanırım) garantiden değişip gönderdiler. Sonradan bir kaç kullanıcı geri dönüşü oldu su haznesine katkı maddesi ( kimyasal veya sirke gibi doğal) bu yüzden pompa bozulmuş garanti dışı ücretli işlem gibi garip gerekçeleri olmuş ki Ali abi bir çok kez yazdı çizdi peristaltik pompa diyaliz cihazı gibi bir düzenek yani pompa ile sıvı hiç bir şekilde temas etmiyor...


    Firma ile görüşmelerimde kronik bir arıza için satılan cihaz sayısının %3-5 den çok daha fazla cihazın arıza yapması gerek böyle bir oran yok ve fabrika tarafından herhangi bir ülke veya global pazar için recall duyurusu yok denildi. Biraz yurt dışı forumlarda gezinirseniz gerçekten pompa arızası geri dönüşü veya kronik/recall emaresi bulamazsınız ( o dönem ben bulamadım)


    Neyse biz ailece sevabıyla günahıyla 10.ay tepe tepe kullandık 360 S9 ve pazartesi günü forumdan bir kullanıcı kardeşimize satmış bulundum. ( robot fazlalığı ve ihtiyaçtan dolayı hayırlı bir iş için 🙃)


    Edit: insanlar haklı olarak yazıp ciziyorlar ama f/p olarak 360 bir çok modeliyle bence önde bir marka, servisi varmış yokmuş gibi yorumlar biraz haksızlık gibi bence ama unutmayın ne olursa olsun herşeyin ters gittiği ülkemizde biraz yavaşta olsa tüketicinin yanında olan THH var! Şöyle düşünün x bir marka Robotu hiç bilinmeyen yeri yurdu belli olmayan pazar yerlerinde arada varlık gösteren bir firmadan aldınız. Sonra bir sorun oldu aradınız ettiniz cevap veren bir muhatabınız yok! THH ye gitseniz dava edebileceğiniz bir karşı taraf yok :))) adam normalde dönerci, kunduracı vs vs miş biraz para var gitmiş Çin'den kapatmış bir konteyner dolusu Robotu TR de bilinen e-pazar yerlerinde piyasa fiyatının altına çok kısa bir sürede satmış geçmiş... sonra asıl işi olan dönerciliğe kunduracılığa kesin dönüş misss....




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 8 Eylül 2021; 23:28:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • ia3346 İ kullanıcısına yanıt
    Hocam peki birşey soracam size roborock önermişsiniz asla 360 almam bidaha roborock alırım demişsiniz, roborock da muhattap olmaması daha mı avantajlı mesajınızdan anladığım muhattap bulup çözemeyeceksem muhattapsızına 500-750 tl fazla veririm en azından muhattabım yok diye kabullenirim doğru mu anladım ? Üyeler okuyunca kafaları benim gibi karışmasın ona göre tercih etsin diye detay soruyorum.

    Bu arada çok geçmiş olsun en doğrusunu yapmışsınız ödeyip thh vermeniz en doğru yol hatta ödemeyi kabul etmeyip robotuda geri alsanız daha mı iyi olurdu thh açısından dedim ama sanmam thh tüketiciden yanadır genelde, geçte olsa paranızı alırsınız umarım 👌

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    YouTube Kanalımız

    Robot Süpürgeler ile ilgili herşey için kanalımızı takip edin.

    Robot Süpürgeler Facebook Grubu
    Robot Kafalar instagram
  • Musty86 M kullanıcısına yanıt
    Bir dostumuzun kötü deneyimiyle işi bitirmeni önermem dostum forum 500 sayfa 👌

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    YouTube Kanalımız

    Robot Süpürgeler ile ilgili herşey için kanalımızı takip edin.

    Robot Süpürgeler Facebook Grubu
    Robot Kafalar instagram
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt

    Hocam kronik bir sorun değilse peki bu kadar farklı marka/model arasında neden özellikle S9 kullanıcıları peristaltik pompa arızası ile karşılaşıyor. Konunun uzmanı Ali bey'de teknik olarak su tankına kimyasal eklense dahi arızaya sebep olmayacağını belirtmişken, hatta hiçbir kimyasal bileşen eklemeden de bu hata ile karşılaşan kullanıcılar varken sebep nedir peki? Eski mesajları da okuyabildiğim kadarı ile madem ki kimyasal bileşenin bile arıza oluşturmaya etkisi yok asıl etki eden nedir/ne olabilir pek üzerinde durulmamış o nedenle soruyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dizdar -- 9 Eylül 2021; 1:13:0 >
    _____________________________
  • Dizdar kullanıcısına yanıt

    Valla hocam benim ana konuda ve bu konuda özellikle 360 s9 özelinde yaptığım yorumları okumuş olduğunu ve burdan yola çıkarak ne kadar çok severek kullandığımı biliyor olduğunu var sayıyorum.


    Yine benim pompa arızası yaşadığım süreçte ve devamında firmaya kendimce kendi mesleğinden tecrübeli olduğum için bu pompa olayının fabrika tarafından üzerine gidilmesi hatta gerekirse Recall başlatılması gerektiğini bir çok kez forumda belirttim yetmedi bir kaç kez ilgili firmaya sözlü ve yazılı olarak geri bildiririmimi sundum. Yukarıda yorumumda yazdığım gibi firma bana satış adetleri ve arıza oran orantısı açıklayarak mevcut pompa arızalarının satılan s9 ların %3-5 arasında olduğunu, fabrikayla yaptıkları görüşmelerde ve numune göndermeleri sonucu fabrikanın Shermana bak kardeşim bu yaşanan sorun senin lokasyonun dışında başka bir ülke/kıtada geri dönüş aldığımız bir durum değil. Bu sebepten kullanıcıların birşey eksik veya yanlış yapıyor bunun üzerine git araştır incele yoksa bana yapacağın garanti taleplerin Red alacak demiş. Hee ilgili firma veya fabrika bu arızanın su haznesine konulan (iddia edilen) kimyasal veya doğal katkı maddelerinin tespitini ya da arızaya nasıl etki ettikleri konusunda Hergangi bir konuşmam olmadı.


    Benimde severek Kullandığım ilk robotum olan s9 da böyle bir durumun olması moralimi bozmuştu hatta pompa arızası için robotumu servise gönderirken onlarada iletmiştim duygu ve düşüncelerimi;

    severek kullanıyorum ama bu arıza biraz keyfimi kaçırdı Hee olabilir fabrikasyon bir cihaz elektronik şansı vs vs ama devamı tekrarı gelirse forumda paylaşırım ve yine olurda ters bir durum olursa yasal haklarımı hiç çekinmem kullanırım demiştim. Onlarda benim ne iş yaptığımı, satış ve özellikle satış sonrası servis hizmetlerinde 7 yıldır çalıştığımı bu tip konulara çok hakim olduğumu biliyorlar. Yine söylüyorum 360 f/p cihazlarına sahip iyi/kötü muhatap bulunan bir temsilcisi var ve işler ters giderse elinde faturası olan tüketici THH ye gider THH ilgili firmaya 30 gün (elektronikte bu süre farklı olabilir) içinde kendini savun der daha sonra bilir kişi isterse tüketici nezninde ilgili servise giderek iki tarafın gözü önünde durumu canlı canlı izler/irdeler hiç renk vermeden ofisinde kararını verir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 9 Eylül 2021; 2:47:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mali_bu16

    Valla hocam benim ana konuda ve bu konuda özellikle 360 s9 özelinde yaptığım yorumları okumuş olduğunu ve burdan yola çıkarak ne kadar çok severek kullandığımı biliyor olduğunu var sayıyorum.


    Yine benim pompa arızası yaşadığım süreçte ve devamında firmaya kendimce kendi mesleğinden tecrübeli olduğum için bu pompa olayının fabrika tarafından üzerine gidilmesi hatta gerekirse Recall başlatılması gerektiğini bir çok kez forumda belirttim yetmedi bir kaç kez ilgili firmaya sözlü ve yazılı olarak geri bildiririmimi sundum. Yukarıda yorumumda yazdığım gibi firma bana satış adetleri ve arıza oran orantısı açıklayarak mevcut pompa arızalarının satılan s9 ların %3-5 arasında olduğunu, fabrikayla yaptıkları görüşmelerde ve numune göndermeleri sonucu fabrikanın Shermana bak kardeşim bu yaşanan sorun senin lokasyonun dışında başka bir ülke/kıtada geri dönüş aldığımız bir durum değil. Bu sebepten kullanıcıların birşey eksik veya yanlış yapıyor bunun üzerine git araştır incele yoksa bana yapacağın garanti taleplerin Red alacak demiş. Hee ilgili firma veya fabrika bu arızanın su haznesine konulan (iddia edilen) kimyasal veya doğal katkı maddelerinin tespitini ya da arızaya nasıl etki ettikleri konusunda Hergangi bir konuşmam olmadı.


    Benimde severek Kullandığım ilk robotum olan s9 da böyle bir durumun olması moralimi bozmuştu hatta pompa arızası için robotumu servise gönderirken onlarada iletmiştim duygu ve düşüncelerimi;

    severek kullanıyorum ama bu arıza biraz keyfimi kaçırdı Hee olabilir fabrikasyon bir cihaz elektronik şansı vs vs ama devamı tekrarı gelirse forumda paylaşırım ve yine olurda ters bir durum olursa yasal haklarımı hiç çekinmem kullanırım demiştim. Onlarda benim ne iş yaptığımı, satış ve özellikle satış sonrası servis hizmetlerinde 7 yıldır çalıştığımı bu tip konulara çok hakim olduğumu biliyorlar. Yine söylüyorum 360 f/p cihazlarına sahip iyi/kötü muhatap bulunan bir temsilcisi var ve işler ters giderse elinde faturası olan tüketici THH ye gider THH ilgili firmaya 30 gün (elektronikte bu süre farklı olabilir) içinde kendini savun der daha sonra bilir kişi isterse tüketici nezninde ilgili servise giderek iki tarafın gözü önünde durumu canlı canlı izler/irdeler hiç renk vermeden ofisinde kararını verir.

    Tabiki biliyorum. Bu nedenle arızaya yol açan sebep/sebepler hakkında en doğru fikre sahip olacağını düşündüğüm için sordum zaten.


    Alıntı

    metni:
    Yukarıda yorumumda yazdığım gibi firma bana satış adetleri ve arıza oran orantısı açıklayarak mevcut pompa arızalarının satılan s9 ların %3-5 arasında olduğunu, fabrikayla yaptıkları görüşmelerde ve numune göndermeleri sonucu fabrikanın Shermana bak kardeşim bu yaşanan sorun senin lokasyonun dışında başka bir ülke/kıtada geri dönüş aldığımız bir durum değil. Bu sebepten kullanıcıların birşey eksik veya yanlış yapıyor bunun üzerine git araştır incele yoksa bana yapacağın garanti taleplerin Red alacak demiş.


    Çok ilginç. Böyle bir diyalogdan sonra arızaya sebep ne ise daha da merak eder oldum açıkcası.

    _____________________________




  • Dizdar kullanıcısına yanıt

    Valla bende anlamadım ama benim pompa değişiminden sonra sirke olayını kestim bir sorun çıkarmadı   artık tesadüf mü yoksa bir mantığı var mı bende anlamadım hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam.

    Aynen katılıyorum size, roborockta gönlümüz vardı ama almama nedenim de tam olarak sizin yazdığınız konu oldu.

    Umarım arıza vermez ama verirse de firma ile çözeriz diye düşünüyorum.

    Değerli açıklamalarınız için teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ravenous R kullanıcısına yanıt

    Elektronik şans işi hocam bakıldığında azda olsa s5 max ten ve dünyanın en iyi Robotları olan ecovacsı balkondan atma evresine gelen tüketicilerde ( Hatice hanım aklımda kalmış) mevcut forumda. Tabi viomiden aşırı memnun olanda var adam hayattaki tüm şansını Robot Süpürgede kullanmış  

    Volvo veya YAMAHA hiç mi sorun çıkarmıyor? Gibi gibi...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt

    Alınmadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Eğer 9 canlı olsaydın bile..En fazla 8 kez kaçabilirdin ölümden..Bil ki 7 düvele sultan olsan dahi..Yerin 6 mekan olacaktır sana..En fazla 5 metre kumaş götürebileceksin..Kapatacaksın 4 açsanda gözlerini..Bu dünya 3 günlük ..Azrail'in önünde 2 kat olup yalvarsan nafile..Ecel geldiğinde 1 gün öleceksin..İşte o an herşey 0 dan başlayacak.
  • Biz burada insanları uyardık. Forumda aktif olarak distribütöre koşulsuz destek veren enterasan kullanıcılar(!) var.

    Bu forum konusuna dikkat edilmesi gerekli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 9 Eylül 2021; 9:20:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Özel mesaj atmayınız, cevap verilmemektedir
  • ''

    Biz burada insanları uyardık. Forumda aktif olarak distribütöre koşulsuz destek veren enterasan kullanıcılar(!) var.

    Bu forum konusuna dikkat edilmesi gerekli.''


    ALLAH sizden razı olsun 

    _____________________________
  • oqi kullanıcısına yanıt

    Haklısın ama sherman son zamanlarda olumsuz çok dönüş aldı forumda. Ayrıca sıvı olarak sadece su kullanın yazmıyorsa deterjan koyabilir kullanıcı bence. Müşteri dostu olması gerek diye düşünüyorum servisin. Hem satıcı hem servis olunca da her gelen cihazı ücretli tamir etmek istiyeceklerdir Ceplerinden para çıkmasın diye. Bu da fikrimde etkili oldu açıkçası.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Herkese merhabalar. Ben de dün gece +360 S9 modelini sipariş verdim. Aniden karar verdim sadece yorumlara bakabildim satış yerinden. Sizce iyi mi yapmışım? Saçma bir soru ama. Desteğe ihtiyacım var hata yapmış olmak istemiyorum. :) Sevgiler, saygılar.

    _____________________________
    Herşeyin güzel olması için..
  • 
Sayfa: önceki 463464465466467
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.