< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (464. sayfa)




-
-
Bizde de laminat parke var. Fayans olsun, halı olsun ses yok. Parkede bu en öndeki tekli teker. Bildiğiniz plastik sürtmesi sesi çıkarıyor, gıcırdama gibi.
-
Merhaba, s10 kullanan var mı?
Gerçekten anlatıldığı kadar üstün bir süpürge mi, yoksa abartı mı?
Roborock s5 max alacakken karşıma çıktı. Çok kararsız kaldım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bende s10u ağustosun başından beri kullanıyorum, temiz dediğim evden hergün süpürme sonrasında toz hanesi istisnasız doluyor nasıl oluyorsa
. mopu çok sık kullanmıyorum haftada 1 gibi, mop braketi banada kutudan çok küçük bir çatlak ile çıktı önemsiz bir yerde oluşu ve cihazı geç kullanmaya başladığımdan fazla üstelemedim, mopada etki ettiğini düşünmüyorum. benim cihazla ilgili gözüme takılan arada çince konuşuyor, haritalamayı düzgün yapmasına ve haritada nesne gözükmesine rağmen aynı yerleri her seferinde dokunarak algılıyor, aletin toz torbası zaten her süpürme sonrası doluyor ve temizlik gerektiriyor birde mop yaptıktan sonra bazen sarj istasyonundayken yerde birkaç damla su olabiliyor. Genel anlamda cihazdan memnunum
-
Teknolojisi ve özellikleri iyi ama kimse diğerlerinden daha üstün temizlik yapıyor demedi okuduğum kadarı ile.
Üstün olmasına da imkan you çünkü ne fırçası daha geniş ne de mop sistemi özel.
Saygılarımla
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
arkadaşlar merhaba,
bildiğiniz üzere s9 robotum su pompası arıza nedeniyle servise gitti.
bana dedikleri 289 tl ücreti var. Kimyasal kullanılmış dediler.
Ben robotu almadan 1 ay boyunca tüm forumu okudum s9 da bu konuda sıkıntı yaşayan arkadaşları da gördüm ki onlar sirke vs değişik kimyasallar koymuşlar.
Tüm bunları bilmeme rağmen su deposuna SADECE ARITICI SU koydum. Haziran ayında tatile gittim Eylül de geldim bu arızayı verdi.
Sherman Müsteri Hizmetlerine bu konuda çok araştırma yaptığımı benim dışımda makineyi kimsenin kullanmadığını ve içine kesinlikle kimyasal konulmadığımı belirttiğim halde benden böyle bir ücret talep ediyorlar.
Bu işin hukuki dayanağı nedir? Servistekilerin elinde olan bir durum adam kafasına göre koku geliyor kimyasal kullanıldı deyip rapor tutabilir.
Burdan 2 gruba sesleniyorum.
Elinde robotu olanlar ne yaparsanız yapın benim gibi pinpirikli bile olsanız s9 unuz varsa bu hatayla karşılaşır ve böyle ücretle cezalandırılsınız.
diğer grup ise 360 ROBOT ALACAKLARA
mopu olmayan bir robot seçin yada başka marka bakın.
yardım edecek birileri var mı?
-
2 cihazi da kullanana sormak lazım. Lakin s10 dan istediğim performansı alamadim sanki. Bazen salaklasiyor, bazen supurmedigi yer cok az ds olsa kalıyor. Tabi baska cihaz kulllanmadim ben
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mantıken yazıyorum,
1.si kullanma kitapçığında kimyasal kullanmayın yazıyor mu? Buna bakmak lazım yazmıyorsa hukuken bir dayanakları yoktur bence.
2.si nerden anladınız kimyasal kullanışdıpını, bana da ispat edip yazarmısınız diye yazılı sorun.
Tabi orda da içine birşey koyabilirler bu durumda iftira atmış olurlar ve yine hukuken bence tüketici kazanacaktır. Tüketici hakem heyetinde genelde tüketiciden yana oluyorlar diye biliyorum. Geçmiş olsun.
Burdan şu dersi mi çıkaralım. Hem ithalatçı, hemde garantisi aynı firmadan ürün alırken 2kez düşünmek lazım. Her yaptıkları garanti kapsamındaki işlem kendi ceplerinden çıkıyor sonuç olarak.
Burdan ali hocama sorum olacak. Garanti servisi yaptığı işlemi nasıl fiyatlandırıyor, ya da her işlem için ücretmi alıyorlar. Kısaca servisler nasıl çalışıyor acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Halı tanıma var mı s9 da?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok, halı sensörü sadece S10 da var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
3000e aldım bakalım.
S10-s5 max falan derken
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamamen kafalarına göre.
Olması gereken; açma kapama (işçilik) bedeli + yedek parça bedeli olmalıdır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1- hiç bir şekilde ispat edemezler, kullanmış olsanız dahi borular medikal silikon, hiç kalıntı kalmıyor.
2- kullanmanızın da hiç bir zararı yok, fiziken su hiç bir mekanizmaya dokunmuyor hortum dışında. Elimdeki bir S9’u bir senedir, test ettiğim S10’u da yaklaşık 3 aydır her gün deterjan ekleyerek kullanıyorum. En ufak bir sorun olmadı, olmayacak da zaten.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu robot süpürgeler sizden korkuyor gerçekten. Ne arıza veriyor ne birşey. Bırak deterjanı kezzap dõksen hazneye gık demez. Başkası da arıtılmış bu koysa pompa arızası. Pompa arızasını garantiden değişen tek kişi heralde robot kafalar daki arkadaş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TimeBoy -- 8 Eylül 2021; 17:20:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendim 360 S7 Pro sahibiyim ve halen severek kullanıyorum. Bu konuda da birçok incelemesini yaptım.
Buna rağmen Yetkili servisin (sherman) 360 S9 konusunda sınıfta kaldığını düşünüyorum. Birçok kişi S9un pompasıyla ilgili sorun yaşadı ve neyazıkki servis ürününün arkasında durmadı.
Birçok kişi (benim gibi) bu konudaki olumlu yorumları okuyarak servisin kaliteli olacağını düşünerek 360 robotları satın aldı.
Ama ufacık pompa konusunda bile servis insanları yormakta ve parça değişimi yapmamakta. Bu parçanın neredeyse kronik sorunluğu olduğu ortada. Bu robotların neden fan motorları veya başka parçaları bukadar sık sorun çıkarmazken pompası sorun çıkarmakta.
Şimdi 3000 liraya düştüğünü gördüğüm bu ürünü arkadaşlarıma tabiki önermek isterim. Ama sırf bu pompa sorunu yüzünden kesinlikle almayın pompası bozuluyor ve servis arkasında durmuyor diyorum.
Birçok arkadaşıma 360 S7 aldırdım ama artık servisin tutumundan dolayı şüpheyle bakıyorum.
S7yi severek kullanıyorum ama servisin bu konuda savunulacak en ufak bir tarafı yok bana göre. Ve bu konudaki herkesin shermana baskı yapması gerekiyor. Zira benzer sorunların S10da da çıkıp çıkmayacağı servisin yine müşteriyi suçlayıp suçlamayacağı belirsiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
360 ürünlerini sanırım hepimiz burada muhatabımız var bir sorun yaşarsak resmi servisi var diye aldık yani en azından ben öyle aldım. Ama buradaki durumları okuyunca Sherman gelen her ürüne parça değişimi yapıp parça parasını da tüketici hatası diyerek tüketiciden tahsil etmeyi genel servis politikası yaptıysa vay halimize.
Bu forumu yeni alacaklar da okuyor. Bu şekilde yaparlarsa yeni müşteriyi kaybederler diyeceğim ama yaptıkları indirimli kampanyalarla satış yapıyor.
Demek ki diyorum ucuza satıp gelen arızalı üründen parça ücreti talebi yapıyor. Bu forumda aynı yıl 2 kez su pompası nedeniyle gönderip 2 kez ücret ödeyen bir arkadaş vardı thh ye başvuracaktı o nasıl bir yol izledi yazarsa hepimize örnek olur.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çok basit T.H.H
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vaybe top yine döndü dolaştı yine bana geldi
Hocam benim pompa arızasını yaşadığım dönem ( ki 360 pazarlamacısı diye suçlandığım bir dönemde forumda bu arızayı ilk defa ben tüm gerçekliğiyle paylaştım) sonrasında birden çok kullanıcı pompa arızası yaşadığını paylaştı konuda, hatta kronik mi diye tartıştık vs... bir çok kullanıcının garantiden pompası değişti! zamanla bir kaç kullanıcı 1.kez sorun yaşadım garantiden değişti 2.kez yaşadım ücret istendi veya 3.de ücret istendi gibi beyanları var!
Amacınız klasik bana veya robot kafalara sataşmaksa bir salın bizi arkadaş, bıktırdınız.... Amacınız bu değilse üzerinize alınmayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X