Şimdi Ara

307 için uygulamalar (353. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.350
Cevap
11
Favori
666.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 351352353354355
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kaç gündür yazan olmamış bi canlandıralım hadi.
    307 ve lpg sorunları ile ilgili çok yazıldı burada ama bulamıyorum o kadar sayfa arasında.
    Şu motor arıza lambası yanması ve benzin göstergesinin düşmesi ile ilgi çözümler neydi hatırlatabilecek arkadaş var mı?
  • merhaba,
    307im ön sürücü koltugun sırt yatırma kısmı bozuldu hıc basına gelen oldu mu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpimis

    Kaç gündür yazan olmamış bi canlandıralım hadi.
    307 ve lpg sorunları ile ilgili çok yazıldı burada ama bulamıyorum o kadar sayfa arasında.
    Şu motor arıza lambası yanması ve benzin göstergesinin düşmesi ile ilgi çözümler neydi hatırlatabilecek arkadaş var mı?

    motor arıza yakması derken sanırım sarı lambadan bahsediyorsun. Araçta LPG olduğu için sanırım LPG'nin ayarlanması gerekiyor bildiğim kadarıyla başka bir çözümü yok... Diğer sorun için önceki sayfalara tek tek bakacaksınız ya da ben gibi depoda yarım depo benzin bulundurun bitince kendi kendine yükselsin tekrar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsnsnl

    merhaba,
    307im ön sürücü koltugun sırt yatırma kısmı bozuldu hıc basına gelen oldu mu..

    benim yuksekliği ayarladığım kol sıkıntılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quiet_20

    quote:

    Orijinalden alıntı: __RaVe__®

    arkadaşlar benzinli 307 sahipleri 5. vites 3000 devirde kaç km hızla gidiyorsunuz...

    Tek kapı xs ile 99 km ile gidiyor. bu bana cok kısa geldi... stilomda ise 110 km nin üzerine cıkıyor...

    Aklıma şu geldi acaba bu arac tek kapı xs diye kısa sanzuman oranları kullanılmış olabilirmi???

    5. vites 2500 devirde 90 ile gider, 5. vites 3000 devirde 110 ile gider.

    eğer daha yavaş gidiyorsa debriyaj vs kaçırıyor olabilir.

    3300 devir ile 110 km yakalıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecase

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsnsnl

    merhaba,
    307im ön sürücü koltugun sırt yatırma kısmı bozuldu hıc basına gelen oldu mu..

    benim yuksekliği ayarladığım kol sıkıntılı

    xs benım aracım mekanızmalar vs saglam gozukuyor fakat bır bolumde kaldı ayar yapamıyorum..yukseklık ayarı derken kolu mu kırık yoksa mekanızmasın damı sorun var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpimis

    Kaç gündür yazan olmamış bi canlandıralım hadi.
    307 ve lpg sorunları ile ilgili çok yazıldı burada ama bulamıyorum o kadar sayfa arasında.
    Şu motor arıza lambası yanması ve benzin göstergesinin düşmesi ile ilgi çözümler neydi hatırlatabilecek arkadaş var mı?

    motor arıza yakması derken sanırım sarı lambadan bahsediyorsun. Araçta LPG olduğu için sanırım LPG'nin ayarlanması gerekiyor bildiğim kadarıyla başka bir çözümü yok... Diğer sorun için önceki sayfalara tek tek bakacaksınız ya da ben gibi depoda yarım depo benzin bulundurun bitince kendi kendine yükselsin tekrar...

    İyi geceler herkese, bende lpg li kullanıyorum ve yarım depo oluyor her zaman ancak ne hikmetse ilk ibre düşünce kalkıyor ancak ikinci kez ibre indiğinde kalkmıyo namussuz :( 10 litre alınca yeniden yarım depo oluyor yol bilgisayarında şuanda 10,2 gözüküyor.. yani her 100 km de ibrem düşüyor sıfıra, ve kalkmıyo bi daha. Acaba şamandıramda bi sıkıntımı var dersiniz.. Çünkü 10 litre alınca yarı oluyo ki 30 litre demek bu. Sizinkiler nasıl acaba yarı tutunca hep defasında ibreniz yükseliyormu 2. kontaklarda?

    Motor ışığına gelince aldığımda aracı çok yanmıştı araca alışınca öyle bir sorun kalmadı çok nadir yanıyor ...Hoşçakalın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecase

    quote:

    Orijinalden alıntı: quiet_20

    quote:

    Orijinalden alıntı: __RaVe__®

    arkadaşlar benzinli 307 sahipleri 5. vites 3000 devirde kaç km hızla gidiyorsunuz...

    Tek kapı xs ile 99 km ile gidiyor. bu bana cok kısa geldi... stilomda ise 110 km nin üzerine cıkıyor...

    Aklıma şu geldi acaba bu arac tek kapı xs diye kısa sanzuman oranları kullanılmış olabilirmi???

    5. vites 2500 devirde 90 ile gider, 5. vites 3000 devirde 110 ile gider.

    eğer daha yavaş gidiyorsa debriyaj vs kaçırıyor olabilir.

    3300 devir ile 110 km yakalıyorum

    aynı sıkıntı halen devam ediyor mu? ustaya gösterdiniz mi? ne gibi bir arıza çıktı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecase

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsnsnl

    merhaba,
    307im ön sürücü koltugun sırt yatırma kısmı bozuldu hıc basına gelen oldu mu..

    benim yuksekliği ayarladığım kol sıkıntılı

    kol boşa dönüyor kaldırmıyor, sıyırıyormuş gibi geliyorsa kolun dibindeki yuvarlak kapağı açın, kolu yerine oturtup gevşeyen vidalarını sıkın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail0307

    quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpimis

    Kaç gündür yazan olmamış bi canlandıralım hadi.
    307 ve lpg sorunları ile ilgili çok yazıldı burada ama bulamıyorum o kadar sayfa arasında.
    Şu motor arıza lambası yanması ve benzin göstergesinin düşmesi ile ilgi çözümler neydi hatırlatabilecek arkadaş var mı?

    motor arıza yakması derken sanırım sarı lambadan bahsediyorsun. Araçta LPG olduğu için sanırım LPG'nin ayarlanması gerekiyor bildiğim kadarıyla başka bir çözümü yok... Diğer sorun için önceki sayfalara tek tek bakacaksınız ya da ben gibi depoda yarım depo benzin bulundurun bitince kendi kendine yükselsin tekrar...

    İyi geceler herkese, bende lpg li kullanıyorum ve yarım depo oluyor her zaman ancak ne hikmetse ilk ibre düşünce kalkıyor ancak ikinci kez ibre indiğinde kalkmıyo namussuz :( 10 litre alınca yeniden yarım depo oluyor yol bilgisayarında şuanda 10,2 gözüküyor.. yani her 100 km de ibrem düşüyor sıfıra, ve kalkmıyo bi daha. Acaba şamandıramda bi sıkıntımı var dersiniz.. Çünkü 10 litre alınca yarı oluyo ki 30 litre demek bu. Sizinkiler nasıl acaba yarı tutunca hep defasında ibreniz yükseliyormu 2. kontaklarda?

    Motor ışığına gelince aldığımda aracı çok yanmıştı araca alışınca öyle bir sorun kalmadı çok nadir yanıyor ...Hoşçakalın

    Benim aracım dizel, okuldan bi arkadaş bu sıkıntıdan muzdarip. 307 ve lpg sorunları yazınca
    eski sayfalara ulaştım bazı çözüm önerileri vardı orada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quiet_20

    quote:

    Orijinalden alıntı: mecase

    quote:

    Orijinalden alıntı: quiet_20

    quote:

    Orijinalden alıntı: __RaVe__®

    arkadaşlar benzinli 307 sahipleri 5. vites 3000 devirde kaç km hızla gidiyorsunuz...

    Tek kapı xs ile 99 km ile gidiyor. bu bana cok kısa geldi... stilomda ise 110 km nin üzerine cıkıyor...

    Aklıma şu geldi acaba bu arac tek kapı xs diye kısa sanzuman oranları kullanılmış olabilirmi???

    5. vites 2500 devirde 90 ile gider, 5. vites 3000 devirde 110 ile gider.

    eğer daha yavaş gidiyorsa debriyaj vs kaçırıyor olabilir.

    3300 devir ile 110 km yakalıyorum

    aynı sıkıntı halen devam ediyor mu? ustaya gösterdiniz mi? ne gibi bir arıza çıktı

    bugun denedım yolum kısaydı ama olsun 3.vites 3000 devir 69-70 km hız yapıyor nasıl sızce




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsnsnl

    quote:

    Orijinalden alıntı: quiet_20

    quote:

    Orijinalden alıntı: mecase

    quote:

    Orijinalden alıntı: quiet_20

    quote:

    Orijinalden alıntı: __RaVe__®

    arkadaşlar benzinli 307 sahipleri 5. vites 3000 devirde kaç km hızla gidiyorsunuz...

    Tek kapı xs ile 99 km ile gidiyor. bu bana cok kısa geldi... stilomda ise 110 km nin üzerine cıkıyor...

    Aklıma şu geldi acaba bu arac tek kapı xs diye kısa sanzuman oranları kullanılmış olabilirmi???

    5. vites 2500 devirde 90 ile gider, 5. vites 3000 devirde 110 ile gider.

    eğer daha yavaş gidiyorsa debriyaj vs kaçırıyor olabilir.

    3300 devir ile 110 km yakalıyorum

    aynı sıkıntı halen devam ediyor mu? ustaya gösterdiniz mi? ne gibi bir arıza çıktı

    bugun denedım yolum kısaydı ama olsun 3.vites 3000 devir 69-70 km hız yapıyor nasıl sızce

    bugunde 5. vitese cıkabıldım:) 3000 devirde 110 km hızı gördüm.. iyi günler




  • Arkadaşlar aracımı ihtiyaçtan dolayı satıyorum.. pazarlık payı vardır.. ilgilenenler için. .http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-sahibinden-temiz-68463452/detay
  • Satılık 2004 model 307 1.4 Hdi sportif görünümlü ilgilenen arkadaşlar için link burda http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-2004-model-307-1-4-hdi-sunrooflu-sportif-gorunumlu-cok-temiz-69582534/detay/

    birde sormak istediğim şey orjınal teybini söktürüp pıoneer teyp kullanmıştım şimdi satarken orjınal teybini takmak istiyorum acaba teybi söktüğümüz için takarken şifre istermi çünkü bende şifresi yok isterse napacağız ?




  • merhaba,
    2004 307 xr dizel aracım var.
    ilk manuel aracım olduğundan debriyajın kütük gibi sert olduğunu bir başka manuel araç kulllanınca anladım. baskı balata değişince yumuşarmı yoksa pug araçlarda bu hep böylemidir ?

    Geçen karter tapasından yağ akıtıyor diye ustama götürdüğümde usta bunun turbo yağ kaçırıyor ayrıca tubo devreye girmiyor dedi. ama 2000 devirden sonra turbo devreye giriyormuş hissi veriyor fakat yinede araç çok cansız olduğundan turbo sorunu mu var acaba diye düşünmeden de edemiyorum. baskı balata değişince aracın çekiş gücünde bir değişme olur mu ?

    Turbo değiştirmye kalksam kaça patlar bu iş bana ? Nerden almalı turboyu ?

    Korna bazen çalıyor bazen çalmıyor, kendim söküp temizlemeye kalksam airbage zarar verir miyim ?

    Birde tümseklere biraz hızlı girince arkadan bir gacırtı sesi gelyor neden olabilir sizce ?

    Aslında daha halletmem gereken çok sorun var ama hele bi bunları halledelim de :D




  • Anlaşılan buralara uğrayan yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rand_Al_Thor

    merhaba,
    2004 307 xr dizel aracım var.
    ilk manuel aracım olduğundan debriyajın kütük gibi sert olduğunu bir başka manuel araç kulllanınca anladım. baskı balata değişince yumuşarmı yoksa pug araçlarda bu hep böylemidir ?

    Geçen karter tapasından yağ akıtıyor diye ustama götürdüğümde usta bunun turbo yağ kaçırıyor ayrıca tubo devreye girmiyor dedi. ama 2000 devirden sonra turbo devreye giriyormuş hissi veriyor fakat yinede araç çok cansız olduğundan turbo sorunu mu var acaba diye düşünmeden de edemiyorum. baskı balata değişince aracın çekiş gücünde bir değişme olur mu ?

    Turbo değiştirmye kalksam kaça patlar bu iş bana ? Nerden almalı turboyu ?

    Korna bazen çalıyor bazen çalmıyor, kendim söküp temizlemeye kalksam airbage zarar verir miyim ?

    Birde tümseklere biraz hızlı girince arkadan bir gacırtı sesi gelyor neden olabilir sizce ?

    Aslında daha halletmem gereken çok sorun var ama hele bi bunları halledelim de :D

    Merhaba;

    Aracınız kaç kilometrede olduğunu bilmeden genel cevap yazmaya çalışacağım.

    Aracınızın daha önce baskı balatasının hiç değişmediğini varsayarsak debriyajınızın sertleşmesi normal sayılabilir.Gerçi pugların debriyajı kişiden kişiye değişir ama az da olsa sert sayılabilir.

    Turbodan yağ kaçağı sorun çıkarabilir iyice incelemek lazım.
    Ustanız teste çıkıp çıkmadığınızı yazmamışsınız.Teste çıkmadan turbo devreye girmiyor dediyse vay be büyük ustaymış derim.Ve hemen oradan uzaklaşır bir daha da uğramazdım.

    Aracınızın cansızlığından şikayet etmissınız.Bu debriyajın kaçırmasından tutunda pek çok sebebi olabilir.(pek önemsemeyiz ama buna aldığımız yakıtta dahildir.)Debriyaj set olarak değiştirin derim Debriyaj seti baskı balata ve baskı rulmanından oluşur genelde rulman değişimi hep atlanır ama önemlidir.Hazır bu işi kalkışmışken debriyaj çalııştırma silindirinide bir gözden geçirtin sertliğin bir sebebide ondan kaynaklanabilir.Şayet debriyajımızda kaçırma varsa debriyaj değişiminden sonra bu ortadan kalkacağı için yaşadığınız güç kaybı ortdan kalkabilir.

    Turbo değişimi malesef oldukça masraflı bir iş.Sıfırını almaya kalkarsanız bir dünya para,Ama piyasada garantili olarak turbo revizyonu yapan yerler var.Ha ne kadar garantilidir derseniz ona cevap vermek çok zordan da öte.
    Unutmamanız gereken bir konuda yolda seyir halindeyken dağılan bir turbonun parçaları motorun içine kadar gidebiliyor ve motorda da pahalı hasarlar acabiliyor.

    Malesef Peugeot 307'lerimizin amortisörleri serttir girdiğiniz çukurları size hissettir ama yüksek hızlarda yola çiklet gibi yapışır.
    Yinede arkadan gelen gacırtının en bariz nedeni aşınmış amortisör takozlarıdır.

    Kornayı kendim tamir edeyim diyorsanız.(eliniz yatkın değilse hiç kalkışmayın derim)Hava yastığını sökmeden önce akünün kutup başını sökün işe öyle girişin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: login35

    Merhaba;

    Aracınız kaç kilometrede olduğunu bilmeden genel cevap yazmaya çalışacağım.

    Aracınızın daha önce baskı balatasının hiç değişmediğini varsayarsak debriyajınızın sertleşmesi normal sayılabilir.Gerçi pugların debriyajı kişiden kişiye değişir ama az da olsa sert sayılabilir.

    Turbodan yağ kaçağı sorun çıkarabilir iyice incelemek lazım.
    Ustanız teste çıkıp çıkmadığınızı yazmamışsınız.Teste çıkmadan turbo devreye girmiyor dediyse vay be büyük ustaymış derim.Ve hemen oradan uzaklaşır bir daha da uğramazdım.

    Aracınızın cansızlığından şikayet etmissınız.Bu debriyajın kaçırmasından tutunda pek çok sebebi olabilir.(pek önemsemeyiz ama buna aldığımız yakıtta dahildir.)Debriyaj set olarak değiştirin derim Debriyaj seti baskı balata ve baskı rulmanından oluşur genelde rulman değişimi hep atlanır ama önemlidir.Hazır bu işi kalkışmışken debriyaj çalııştırma silindirinide bir gözden geçirtin sertliğin bir sebebide ondan kaynaklanabilir.Şayet debriyajımızda kaçırma varsa debriyaj değişiminden sonra bu ortadan kalkacağı için yaşadığınız güç kaybı ortdan kalkabilir.

    Turbo değişimi malesef oldukça masraflı bir iş.Sıfırını almaya kalkarsanız bir dünya para,Ama piyasada garantili olarak turbo revizyonu yapan yerler var.Ha ne kadar garantilidir derseniz ona cevap vermek çok zordan da öte.
    Unutmamanız gereken bir konuda yolda seyir halindeyken dağılan bir turbonun parçaları motorun içine kadar gidebiliyor ve motorda da pahalı hasarlar acabiliyor.

    Malesef Peugeot 307'lerimizin amortisörleri serttir girdiğiniz çukurları size hissettir ama yüksek hızlarda yola çiklet gibi yapışır.
    Yinede arkadan gelen gacırtının en bariz nedeni aşınmış amortisör takozlarıdır.

    Kornayı kendim tamir edeyim diyorsanız.(eliniz yatkın değilse hiç kalkışmayın derim)Hava yastığını sökmeden önce akünün kutup başını sökün işe öyle girişin.

    *Aracınız kaç kilometrede olduğunu bilmeden genel cevap yazmaya çalışacağım.
    Araç 115bin Km de, baskı balata en son ne zaman değişti bilmiyorum.

    *Ustanız teste çıkıp çıkmadığınızı yazmamışsınız.
    Aracı akşam bırakıp ertesi gün teslim aldığım için görmedim ama kullandığını söylüyor.

    * Debriyaj seti baskı balata ve baskı rulmanından oluşur genelde rulman değişimi hep atlanır ama önemlidir.
    Şu sette rulman mevcut mudur ? :http://www.peugeotmarket.com/307-14-HDI-DEBRIYAJ-SETI,PR-159.html

    * Yinede arkadan gelen gacırtının en bariz nedeni aşınmış amortisör takozlarıdır.
    En kısa zamanda buna baktıracağım. Çiftini değiştirmek 100 TL yı geçmez sanırım ?

    *Kornayı kendim tamir edeyim diyorsanız.(eliniz yatkın değilse hiç kalkışmayın derim)Hava yastığını sökmeden önce akünün kutup başını sökün işe öyle girişin.
    Aslında elim bu tarz işlere yatkındır ama hava yastığı korkutuyor beni




  • Araç 115'de olduğuna göre değişmemiş olabilir.

    Verdiğiniz linkteki set 1,4 araçlar içindir ve içinde rulman vardır. Aracınız 1,4 ise uyar ama 1.6 ise uymaz.

    Amortisör takozları için bir fiyat bilgim malesef yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: login35

    Araç 115'de olduğuna göre değişmemiş olabilir.

    Verdiğiniz linkteki set 1,4 araçlar içindir ve içinde rulman vardır. Aracınız 1,4 ise uyar ama 1.6 ise uymaz.

    Amortisör takozları için bir fiyat bilgim malesef yok.

    Araç 1,4
    Debriyaj setini bir değiştirelim bakalım öncelikle.
    Yanıtlar için teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 351352353354355
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.