Şimdi Ara

300-350k'ya alınabilecek ekonomik araç ( audi a4 1.8T - mazda 3)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
1
Favori
488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 300-350k arasında bir araç arıyorum şu an mazda lantis kulanıyorum 1.8 performansından memnunum (120 beygir atmosferik) lakin konfor ve içeriye gelen seslerden dolayı satıp 50-100k ekleyip bir araç alacağım.


    Audi 1.8T'yi gözüme kestirdim manuel olanları şehir içinde 12-13LT (LPG ile) yakıyor iyi değil ama 150 beygir ve turboyu göze alınca güzel gözüküyor gözüme aynı zamanda audinin kendi iç ve dış kalitesi ve yol tutuşu da var. Daha önce kullanan varsa manuel olanının yakıt performansı nasıldır? Parçası bol bulunur ama sanayiye çok yollar mı? elektrik elektronik arızası bol mu ?


    Diğer bir seçeneğim 1.6 mazda 3 dynamic 2004-2007 model sunrooflu olanları aynı fiyata bulmak mümkün 6-7 yaş daha genç iç donanımı vs daha modern ama performans açısından 50 beygir fark var ama ben genelde düşük devirde kullanıyorum 2-3 bin arası o yüzden turbolu araç denemek istiyorum. Daha önce turbolu bir araç kullanmadım. Mazda 3 bir iki parça değişenli ve komple boyalı şehir içi lpg ile 10-11LT yakar gibi gözüküyor. Audi a4 için internette en uç noktasına kadar rehber video bulmak kolay popüler bir araç ama aynısını mazda için söylemek güç.



    1-2LT LPG yakıt tasarufu ve 5-6 yaş fark için japon mazda 3 mü tercih edilmeli yoksa düşük devirde daha canlı kullanım ve daha premium iç tasarım için audi mi tercih etmeliyim?


    Görseller temsili karşılaştırma amaçlı 300-350k'ya alınabilecek ekonomik araç ( audi a4 1.8T - mazda 3) 


    300-350k'ya alınabilecek ekonomik araç ( audi a4 1.8T - mazda 3)


    300-350k'ya alınabilecek ekonomik araç ( audi a4 1.8T - mazda 3)



    _____________________________




  • cliou olabilirmi 1.4 ler

    _____________________________
  • H4- H kullanıcısına yanıt

    Ama neden alınmaz ? Alman araçları sorunlu oluyor evet ama motor baya yaygın 2010a kadar kullanılmıs çeşitli markalarda sadece elektrik elektronik arızasından şüpheliyim maalesef 350k'ya çok bir seçenek yok fiat renault gibi kalitesiz araçlara binmek istemiyorum

    _____________________________
  • yalıhp Y kullanıcısına yanıt

    Yok sedan tercihen geniş araç arıyorum benim için çok sanayiye gitmesin alt devirleri canlı olsun yeter o yüzden turbolu araç arıyordum 1.8T çıktı karşıma bu fiyat bandında 1.4 turbolu linea ve bravolar var ama onların da kroniği say say bitmiyor döşemesinden klima klapesine elektrigi cart curt tedirgin etti

    _____________________________
  • Eski city 1.4 ler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt

    132 beygirlik bir araçtan inip 83 beygirlik bir araca binmek beni yorar muhtemelen yakıt ve sorunsuzluk olarak iyi ama dediğim gibi genelde devir çevirmiyorum hondalarda 4bin devire kadar ölü kalıyor

    _____________________________
  • Mazda alınır tabii ki. Altındaki araba ne durumda bilmiyorum, ama sanayiye uğramadığını var sayıyorum. Aynı şeyi Audi de yaşayamazsın.


    Her gün bir tarafından bir arıza verecek. Konfor için bu eziyete ve masrafa katlanılmaz.


    Şimdiye kadar ne kadar Avrupa araba aldıysam, sanayide de o kadar "akrabam" oldu. Mevcut aracım da Volvo...


    Bir ara Kia ya bindim. Rio ve Cerato.... Hangi sanayi, nerede unutmuştum. Şirket aracı olarak da Corolla vardı. 10.000 de bir bakıma giderdim. 6 defa bakıma gittim. Yağ-su, filtreler.


    Turbo falan hikaye, macera arama bence.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Turboya bir de yakıt için göz attım ne kadar doğrudur bilmiyorum ama fiat brava - mitsubishi carisma- mazda 3 bakıyorum fabrika verisinde şehir içi 9-10 LT gözüküyor 100 beygirlik 1.6 araçlarda. Ama turbolu audide mesela 1.8T 10.8 Litre gözüküyor ( veriler benzin için ) 1.6 atmosferik veya 1.8 atmosferik audi'ye baktığımda turboya nazaran 1-2 litre daha fazla yakıyor olarak gözüküyor fabrika verilerinde. Ondan dolayı hem alt devirleri canlı hem de düşük devirde tasaruflu şekilde kullanabilir miyim yoksa üzer mi diye merak ediyorum audi için. Herkes alman arabaları sıkıntılı diyor ama bir yandan da 20-30 sene binenler var araca.

    _____________________________
  • Fiat bravo 1.4 tjet kullanan var mıdır acaba denildiği kadar sorunlu mu ? 350k'ya 1.4 düşük vergili 120 beygir ve bol torklu turbolu bir araç kaporta aksamı bulunmmuıyor ve kronikleri baya bol ama yakıt olarak çok tasaruflu gözüküyor aynı zamanda performanslı gibi ( kağıt üzerinde )

    _____________________________
  • 1.8 T motor 20 valfli şehir içi tüketimi yüksek bir motordur. Ama şehir dışı bu değerler yarıya iner.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 30 yaşında arabaya 30 ayrı kişi bindi herkes temiz baktıysa audi ok ama zincirde zayıf halkalar varsa of ki of

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • iniyesta kullanıcısına yanıt

    Her araba için bu böyle maalesef günümüz ekonomisinde 300 350k'ya anca böyle araçlar alabiliyoruz çıtayı 400 450k'ya çıkarsak çok daha temiz güzel araçlar var ama bu fiyata bu kadar köfte 25 30 yaşındaki araçları kullanmaya mahkumuz.

    _____________________________
  • sevket4401 S kullanıcısına yanıt

    Opel vectra c 1.9cdti aradığınız araç 👍


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ccc123 C kullanıcısına yanıt

    1 saattir inceliyorum güzel araç ama 1.5 tona yakın ve şehir içi kısa mesafe kullanıyorum genelde o yüzden dizel değilde benzinli arıyorum bir de bu fiyat bandına 300k 400k km yapmış dizel araçlar tercih edilmez diyorlar.

    _____________________________
  • sevket4401 S kullanıcısına yanıt

    2.0T motorlu benzinlileri de dehşettir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.