Şimdi Ara

3 senelik 34 bin km Clio III HB'de trigger kayışı ve alternatör kayışı değişimi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
3.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,

    Motordan gelen homurtu sesi sonucu trigger kayışı ve alternatör kayışı değişimini yaptırdım. Bu normal bir durum mudur? 60 bin km de değiştirilmesi önerilen bir parçanın zarar görmesi nasıl mümkün olur? Servisin bana sorduğu arabayı vurdunuz mu oldu. Daha yeni araç aküsü ne zaman bitecek de vurduracağım diye cevapladım? Yine de sesten kurtulmak ve daha büyük problem yaşamamak için bu parçaları değiştirttim. 650 tl tuttu.

    Sizce Genel Müdürlüğe bu konuda yazı yazmalı mıyım? Araç çok az kullanılıyor ve çok itinalı bir şekilde kullanılıyor. 120'yi geçmedi daha desem yeridir. Yavaş ve temkinli kullanılır vs.

    Ne diyorsunuz bu duruma?



  • Arabayı farklı kişilere verdiyseniz birisi aşırı vurdurma yapmış olabilir veya mesela 100 le giderken 2. vitese falan atmış kayışı kaydırmış olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mastor1 -- 10 Haziran 2009; 12:09:53 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mastor1

    Arabayı farklı kişilere verdiyseniz birisi aşırı vurdurma yapmış olabilir veya mesela 100 le giderken 2. vitese falan atmış kayışı kaydırmış olabilir



    Mantıklı ama aracı sadece 2 kişi kullanıyor. Başka birilerine verme ya da hatalı vitese geçirme gibi bir durumun olması imkansız. Hani biri acemi falan olsa olabilir diyeceğim de ikisi de 10+ sene ehliyetli kişiler.
  • +10 seneye bakmaz bu işler.
    Yanlışlıkla vitesi 5'ten 3'e alırken 2'ye alıvermiştir kayışta kaymıştır.

    Bende sis farını açık bırakmıştım, akü bitmiş. Aracım dizel. Vurdurarak çalıştırayım dedim, dizellerde vurdurma olmuyormuş.
    Sonra Renault Yardımı çagırdık geldiler yaptılar. Şu anda 40.000 KM'de daha 4 gün önce genel bakımdan çıktı rutin kontrol yapıldı, bunun haricinde birşey çıkmadı..
  • araçım clio II geçen trigger değiştirdim 120 TL orjinal trigger setini aldım 70 lira da işcilik verdim. 190 Tl hepsini bitti. Yalnız bendedeğiştirilirken motorun inmesine gerek yok. Servisler biraz pahalı herhalde.
  • Serviste alternatör gergisi vs gibi bir kaç ekstra parça da değiştiriliyor. O sebeple triger bakımları serviste daha pahalı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Chryin

    +10 seneye bakmaz bu işler.
    Yanlışlıkla vitesi 5'ten 3'e alırken 2'ye alıvermiştir kayışta kaymıştır.

    Bende sis farını açık bırakmıştım, akü bitmiş. Aracım dizel. Vurdurarak çalıştırayım dedim, dizellerde vurdurma olmuyormuş.
    Sonra Renault Yardımı çagırdık geldiler yaptılar. Şu anda 40.000 KM'de daha 4 gün önce genel bakımdan çıktı rutin kontrol yapıldı, bunun haricinde birşey çıkmadı..


    5ten 3e atmak isteyipte 2ye atan bir şöför düşünemiyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.