DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
3 petek açıp 2 de yakmak mı 2 açıp 3 te yakmak mı mantıklı SS'li
24
Cevap
0
Favori
2.523
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> 3 petek açıp 2 de yakmak mı 2 açıp 3 te yakmak mı mantıklı SS'li
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      604 Mesaj
      29 Ocak 2012 01:01:13 Konu Sahibi
      Yaklaşık 2 hafta boyunca evde tek kalıcam. Diğer 2 ev arkadşım memelekete gidiyo ama ben evdeyim. Aslında benim için para mühim değil ama tabi diğer arkadaşlarımı da düşünmeliyim. Bu yüzden nasıl bir ısınma planı yapmalıyım ?

      Öncelikle şöyle bir evde kalıyoruz



      Benim odam 1 nolu oda ama odamda kalmıyacağım. Salonda kalıcam, kanapeyi açıyorum, masayı ortaya çekiyorum aptopu koyuyorum üstüne karşıma tv yi açıyorum loş bir abajur ışığı ve bir kaç bira, mükemmel bir ortam oluyor. Konuya dönersem görün düğü üzere salonun büyüklüğüne o petek pek yeterli molmuyor diğer yerlerden daha soğuk oluyor. Açık olacak iki petek salonunki ve koridorun ki, solanun kapısı hep açık olacak diğer kapılar kapalı. Oyş bu iş ne uzadı kısacık anlatcaktım. Neyse anlatımım saçmaya gidiyor özetle sadece antreyi ve salonu açıp 3 de mi yakayım yoksa mutfağıda kullanıcam mutfağı ve oranın kapısını da açıp 2 demi yakayım hangisi daha mantıklı ve karlı olur ? Kombi ise 6 kademeli :)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi +18 -- 29 Ocak 2012; 3:19:13 >



      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2115 Mesaj
      29 Ocak 2012 01:03:52
      yoğuşmalı isi ne kadar düşük de yakarsanız o akdar iyi.
      en düşükte bütün petekler daha iyi yani.

      diğer kombilerde durum değişebilir ama gene de düşük çok petek daha iyidir diye biliyorum.

      kullanmadıgınız odayı gereksiz ısıtma durumu yoksa tabi...
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1113 Mesaj
      29 Ocak 2012 01:09:59
      Bana kalsa, oradaki peteğin dibine girer.
      Peteği de 4'e açar.
      Diğer bölümlere geçerken hızlıca işimi görür, salona geri dönerdim.
      _____________________________

      Ne olursan ol, işinin ehli ol. Sadece iyi yapabildiğin kısmı yap. Faydasız güzellikten uzak dur. The best you do, the best you get. İnsan hata yapacak. Cahilden okumasını beklememek gerekir, sadistten merhamet göstermesini. Beklentilerini yok ettiğinde insanlara kin güdemezsin. HERŞEYE ANLAM VEREN SENSİN. 2 tip oyuncu vardır, rekabetten zevk alanlar ve keyifli zaman geçirmek isteyenler. Life is futile, die today and live forever. That which can be destroyed by the truth should be. Mutluluk her şeyden önce vücut sağlığındadır. Mottom: Az üzül, az yakın, çok susup, çok düşün.
    • Yüzbaşı
      604 Mesaj
      29 Ocak 2012 01:11:54 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: knightsever

      Bana kalsa, oradaki peteğin dibine girer.
      Peteği de 4'e açar.
      Diğer bölümlere geçerken hızlıca işimi görür, salona geri dönerdim.

      Ben de aslında özetle bunu sormak istiyodum. Acaba diyorum mesela salonu 4 e getirip te hepsini kapatıp senin dediğin gibi mi yapsam az yakar yoksa her üç peteği de açıp 2 de mi yaksam, böylece her yer ısınmış olur kapıalrı açık olur, yukarıdaki arkadaşın mantığıyla da böyle az yakıyo
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      793 Mesaj
      29 Ocak 2012 01:16:14
      Vatandaş artık giren faturalardan dolayı mühendis olmuş
      |
      |
    • Yarbay
      3934 Mesaj
      29 Ocak 2012 01:17:58
      mühendismisin dicektim tamda
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      604 Mesaj
      29 Ocak 2012 01:24:42 Konu Sahibi
      Hahahaha bölümümün mühendislikle uzaktan yakından alakası yok :D bi ara endüstriyel tasarım bölümünü brakmıştım ama, bakıyorumda iyi ki bırakmışım :D Dediğim gibi aslında benim için pek önemli değil bana kalsa yakarım yüksek derecede üşümeye ne gerek var diye ama ev arkadşlarımıda düşünmeliyim :)
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      88 Mesaj
      29 Ocak 2012 01:38:36
      madem doğalgaz faturası senin için sorun değil aynı yak eğer 3 kişi kalıyorsanız faturanın yarısını sen öde diğer yarısını da onlar bölüşsün aynıya gelir
      |
      |
      _____________________________

      English Language Teaching Department
    • Yüzbaşı
      604 Mesaj
      29 Ocak 2012 01:42:58 Konu Sahibi
      İşte öyle bi teklif yamakta çok saçma be kardeş, hem sınıf ayrımcılığı falan gibi saçma yani :D böyle daha iyi :D
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1850 Mesaj
      29 Ocak 2012 02:09:24
      Buranın ev olduğuna emin misin daha çok labirent gibi dışarı çıkış kapısı yok hem nerden çıkıyorsunuzz
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      29 Ocak 2012 02:14:36
      2 ye 2 yap orta yolu



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4723 Mesaj
      29 Ocak 2012 02:18:28
      bunu sen mi çizdin bir de autocad'de aksları belirterek çiz, sende yetenek var be kardeşim
      |
      |
      _____________________________

      Canyon Ultimate Cf Sl 7.0 - Rafal 720
      İttihat ve Terakki Cemiyeti kurucu üyesi, 2007 Giro d'italia dağların kralı mayosu sahibi, Deprem-İnşaat Mühendisi.
    • Yüzbaşı
      546 Mesaj
      29 Ocak 2012 02:21:43
      kızları üşütmede
      salonu ve mutfağı aç mutfağı en düşükte aç
      |
      |
      _____________________________

    • 29 Ocak 2012 02:26:34
      birader 1+1 evde 2 kişi kalıyoruz. arkadaşım gitti ailesinin yanına 10 gündür evde tek kalıyorum. bir tek benim odanın peteği yanıyor ama köklemiş durumdayım. sayacı takip ediyorum 2 petek az yakmakla tek petek köklemek pek farketmiyor.
      bu arada söylemeden geçmeyeyim bahsettiğin olayın nekadar güzel olduğunu biliyorum. 1+1 evde salonumuz yok odaları 1er paylaştık benim odamda yatağım, çekyatım, masam, bilgisayarım ve televizyonum var. harika oluyor. arkadaşımın odasında da tek fark tv yok oda tivibudan izliyor.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4896 Mesaj
      29 Ocak 2012 02:45:28
      fakir misin evde ne kadar varsa yak gitsin
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      497 Mesaj
      29 Ocak 2012 02:50:54
      la hani baban fofeynk videoları arıyodu
      _____________________________

    • Yarbay
      3528 Mesaj
      29 Ocak 2012 03:03:32
      hangi kombiciye giderseniz gidin abi en az 3 petek açık olsun diye uyarır. Suyun kaliteli dolaşımı için minimum 3 petek açık kalmalı diye uyarılır.
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      604 Mesaj
      29 Ocak 2012 03:18:26 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: sokarca_

      la hani baban fofeynk videoları arıyodu

      Henüz memleketteyim babam valla aynen devam dün tuvalete giderken yine tuhaf bişeyler izliyodu sesi de açmış ta anca ben gelince kısıyo adamın çekinmede yok biz onla iyi ahbap olucaz iyi anlaşıcaz gibi :D

      evin giriş kapısı o apartman boşluğuna bakan, ev gerçekten labirent gibi değişik bir ev aslında koridor U şeklinde, kiler dediğimin kapısı sonradan yapılmış tahtadan, dolap kapısı gibi, sanırım kombiye izin alabilmek için ayırmışlar kombi orada, çatı katı bi ev,

      Kombiyi 2.5 a getireyim salonla koridor tam yansın mutfağın vanasını kısayım hesap tamamdır :D

      çizim her pikseline kadar paint mücizesi :D



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi +18 -- 29 Ocak 2012; 3:22:32 >
      |
      |
      _____________________________

    • 29 Ocak 2012 03:35:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

      hangi kombiciye giderseniz gidin abi en az 3 petek açık olsun diye uyarır. Suyun kaliteli dolaşımı için minimum 3 petek açık kalmalı diye uyarılır.

      hocam sebebi nedir bilginiz var mı? ben pek mantık yürütemedim de. bizim evde(öğrenci evi) zaten 5 petek var koridor banyo mutfak 2 oda. biz 2 odayı yakıyoruz sadece daha hiç 3 petek yakmadık
      _____________________________

    • Yarbay
      3528 Mesaj
      29 Ocak 2012 03:41:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: beyazitcakir31


      Alıntıları Göster


      hocam sebebi nedir bilginiz var mı? ben pek mantık yürütemedim de. bizim evde(öğrenci evi) zaten 5 petek var koridor banyo mutfak 2 oda. biz 2 odayı yakıyoruz sadece daha hiç 3 petek yakmadık

      valla bilmiyorum hocam 5-6 sene önce yeni eve taşınırken kombi taktırdık. gelen servis en az 3 petekle çalıştırın dedi. neden dediğimde daha iyi dolaşım sağlarsınız dedi sadece
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
izmir havalimanı transfer
modasor
ses yalıtımı
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,939
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.