Şimdi Ara

3 günlük E6750'yi E8400 ile değiştirebilirmiyim? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CoRaSpIRIN

    Gigatek'in e6750 satması yada hakkında bilgilendirmemesi de etik değil. onu alacağınıza çok az bir mikta para verip daha yeni bir teknoloji ve daha hızlı bir işlemciyi alın. misal e8400. Paşa paşa gigatekin işlemciyi değiştirmesi gerekiyor.

    sonucu merakle bekliyoruz arkadaşım DimDirect . en kısa sürede cevap yaz lütfen.


    Etik mi.. Beklentilerimiz çok yüksek.. ama firmalardan bunu beklemek biraz boş gibi geliyor bana.. ticarette etik davranmayı beklemek güzel ama gerçekçi değil.. adamlar değiştimeyebilir.. çünkü üründen kaynaklanan memnuniyetsizlik yok ortada.. sadece yanlış zamanda alınan bir ürün var.. ve ticarette olur böyle şeyler.. şimdi bazı arkadaşlara nasıl ki yeni ürünleri beklemesini tembihliyorsak o ürün alındığında bir üst segmet ürünün çıkışına rastlayan zamanda alınan ürünlerle ilgili olarak aynı şikayetler başlayacaktır..

    değiştirirlerse çok iyi olur..

    değiştirilmez ise yapılacak bir şey yok.. ne hakem heyeti ne mahkeme bu olayı esastan inceler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xweser -- 28 Ocak 2008; 15:25:42 >




  • Arkadaşlar öncelikle sonucu geç bildirdiğim için kusura bakmayın ancak fırsat bulabildim..
    Öğlene doğru Gigatek'ten yetkili bir arkadaşla konuşmamız sonucunda E6750'yi Ambalajın açılması sonucu alamayacaklarını bildirdiler.
    Konuşma büyük bir saygı ve müşteri nezaketi ön planda tutularak gerçekleşti bu nedenle Gigatek'teki yetkili arkadaşlara buradan da teşekkürlerimi sunarım.
    Sonuç olarak 45nm bir başka bahara kaldı benim için
    Sağlık olsun..
  • neyse o.c yapar kullanırsın... hayırlısı olsun...
  • hımms
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DimDirect

    Arkadaşlar öncelikle sonucu geç bildirdiğim için kusura bakmayın ancak fırsat bulabildim..
    Öğlene doğru Gigatek'ten yetkili bir arkadaşla konuşmamız sonucunda E6750'yi Ambalajın açılması sonucu alamayacaklarını bildirdiler.
    Konuşma büyük bir saygı ve müşteri nezaketi ön planda tutularak gerçekleşti bu nedenle Gigatek'teki yetkili arkadaşlara buradan da teşekkürlerimi sunarım.
    Sonuç olarak 45nm bir başka bahara kaldı benim için
    Sağlık olsun..



    Sen hakkını aramamışsın o ayrı... Ama burdaki bazı arkadaşların mantık algısı kanunları değiştirmiyor. Sen o ürünü uzaktan satış yöntemi ile aldığın için kutusunu da açsan o ürünü mecbur geri almak zorundalar, üstüne üstlük bir sebep belirtmek zorunda da değilsin. Ben hepsiburada.com dan pioneer dvd player almıştım, kopya dvd leri okumadığı için değiştirdim. Görevli bayan bana kopya okuma gibi bir garanti olmadığını değiştiremeyeceklerini söyledi, ben de ona ben kopya okumadığı için değil ürünü koşulsuz iade hakkımı kullanarak geri vermek istediğimi söyleyince hiç bir şey diyemedi. Paramı bana iade ettiler. Aynı şekilde internetten toshiba laptop aldım bir avukat arkadaşıma, ekranda ölü piksel çıktı, ölü piksel garantisi olmadığı için değiştirmediler ama kanundaki cayma hakkımızı kullanıp laptop ı geri iade ettik paramızı geri aldık, tekrar sipariş ettik.

    Bu forumda bilip bilmeden yazan arkadaşlar var. Kanunu, hakkınızı bilmediğiniz için ters mantıkla düşünmeyin, kanun basbaya ürünü aldıktan sonra uzaktan satışlarda hiç bir sebep göstermeksizin cayma hakkınızı olduğunu açık açık söylüyor. Yok neymiş satıcı ne yapacakmış o ürünü, o beni ilgilendirmez, benim kanuni hakkım var ve sonuna kadar kullanırım. Siz kullanmazsanız o sizin bileceğiniz iş, ama burda bilgi almaya çalışan insanlara yanlış bilgi aktarmayın!

    Kusura bakma arkadaşım ama gigatekdeki arkadaşlar sizi nazikce ayakta uyutmuş. Ama iyi oldu bunların yazıldığı demek ki gigatek den alışveriş yaparken iki kere düşünmek lazım. Hatta ben kendi adıma ordan alışveriş de yapmam.




  • @emreq

    Yanlız şöyle bir durum sözkonusu ben internet üzerinden almadım bilgisayarı direkt yerinde, mağazalarından aldım. Bu durumda da mı cayma hakkımız var?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DimDirect

    @emreq

    Yanlız şöyle bir durum sözkonusu ben internet üzerinden almadım bilgisayarı direkt yerinde, mağazalarından aldım. Bu durumda da mı cayma hakkımız var?


    İşler değişir o zaman.
  • Farklı bir soru sorayım:

    Hangi özelliğinden dolayı değiştirmek istiyorsun E6750 ile E8400'ü??

    Bu yeni işlemci hakkında bilgi sahibi değilim en azından kıyaslamış olurum...
  • çok fark yoktur, E6750 de son decere başarılı ve becerikli bir işlemcidir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sp@wn

    Farklı bir soru sorayım:

    Hangi özelliğinden dolayı değiştirmek istiyorsun E6750 ile E8400'ü??

    Bu yeni işlemci hakkında bilgi sahibi değilim en azından kıyaslamış olurum...


    45nm - 6MB Cache - 3GHz ve O.C Potansiyeli yüzünden istiyordum, almadan önce geldiğini görseydim zaten alırdım ama görmedim işte sorun da orda
    Aslında OErdem Hoca'nın Güncel Sistem Tavsiyeleri üst konusunda güncellemelerine de bakmıştım ama işte orda E6750 yazıyordu, bugün E8400
    İşte aceleye gelince sistem böyle oldu..




  • kötü olmuş , keşke değişseymiş , sağlık olsun artık başka bahara dediğin gibi uğraşmıcaksın gibi görünüyor
  • quote:


    emreq
    Sen hakkını aramamışsın o ayrı... Ama burdaki bazı arkadaşların mantık algısı kanunları değiştirmiyor. Sen o ürünü uzaktan satış yöntemi ile aldığın için kutusunu da açsan o ürünü mecbur geri almak zorundalar, üstüne üstlük bir sebep belirtmek zorunda da değilsin. Ben hepsiburada.com dan pioneer dvd player almıştım, kopya dvd leri okumadığı için değiştirdim. Görevli bayan bana kopya okuma gibi bir garanti olmadığını değiştiremeyeceklerini söyledi, ben de ona ben kopya okumadığı için değil ürünü koşulsuz iade hakkımı kullanarak geri vermek istediğimi söyleyince hiç bir şey diyemedi. Paramı bana iade ettiler. Aynı şekilde internetten toshiba laptop aldım bir avukat arkadaşıma, ekranda ölü piksel çıktı, ölü piksel garantisi olmadığı için değiştirmediler ama kanundaki cayma hakkımızı kullanıp laptop ı geri iade ettik paramızı geri aldık, tekrar sipariş ettik.

    Bu forumda bilip bilmeden yazan arkadaşlar var. Kanunu, hakkınızı bilmediğiniz için ters mantıkla düşünmeyin, kanun basbaya ürünü aldıktan sonra uzaktan satışlarda hiç bir sebep göstermeksizin cayma hakkınızı olduğunu açık açık söylüyor. Yok neymiş satıcı ne yapacakmış o ürünü, o beni ilgilendirmez, benim kanuni hakkım var ve sonuna kadar kullanırım. Siz kullanmazsanız o sizin bileceğiniz iş, ama burda bilgi almaya çalışan insanlara yanlış bilgi aktarmayın!

    Kusura bakma arkadaşım ama gigatekdeki arkadaşlar sizi nazikce ayakta uyutmuş. Ama iyi oldu bunların yazıldığı demek ki gigatek den alışveriş yaparken iki kere düşünmek lazım. Hatta ben kendi adıma ordan alışveriş de yapmam.


    alan razı veren razı. napalım...tercüman olduğun için teşekkür ederim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaan84

    kötü olmuş , keşke değişseymiş , sağlık olsun artık başka bahara dediğin gibi uğraşmıcaksın gibi görünüyor


    Walla ben de çok istiyordum değiştirmelerini ama olmadı, uğraşmak ve başımı da ağrıtmak istemiyorum..
    Neyse sağlık olsun bir dahaki sisteme daha iyilerini alırım artık
    Faydalı bir topic oldu ama..
  • Boşuna firmayı kötülemeyelim.

    Kanunda bunu söylüyor zaten 15 gün içerisinde ambalajı açılmış ürünü -ARIZA-kaydıyla geri alır.

    Hiç bir şekilde -ARIZA- dışı durumlarda geri alım olmaz.Alma durumu satıcının kendi insiyatifindedir.

    Böyle ortalıkta firma kötü gibi şeyler hoş olmuyor.

    Yani siz gidip GOLD a verebilirsiniz kullandığınız ürünü , sanki iyi birşeymiş , GOLD süpermiş gibi anlatabilirsiniz de ancak o verdiğiniz ürünüde başkasına satıcaklar.Onu alanda belki yine siz olabilirsiniz.

    O yüzden tartışma uzamasın Dimdirect'in isteği zaten kanuna falan uygun değildi başta da belirttik.O şansını denedi , olmadı.Hayırlısı olsun.
  • yazık cok yazık....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bellerephone

    yazık cok yazık....


    Bunu neye göre söyledin acaba?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.