Şimdi Ara

2d oyun geliştirme takıldığım bir konu biraz acil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2d oyun geliştirme takıldığım bir konu biraz acil

    şöyle basit bir oyun yapmakyatım bir tek mermi ve ucağın çarpıştıklarında remove edilmesini beceremedim aslında sorunun nereden kaynaklandığını da tahmin edebilliyorum fakat çözüm aklıma gelmiyor yardımcı olabilecek birisi varsa teamwiver üzerinden bakabilirse büyük hayıra girer



  • Bende yeniyim ama fikrimi soyliyeyim.

    OnCollisionEnter veya TriggerEnter komutu ile carpisma gerceklestginde carpisan objeyi sileceksin



    if OnColliderEnter()

    {

    Destroy(this.gameobject);

    }



    Kod boyle birseydi tam aklimda degil o yuzden yanlis yazmis olabilirim.

    Calismasi icin sanirim attgin mermi de rigid body olmali ve diger nesnede ise collider olmali.

    Ayni kodun OnTiriggerEnter versiyonunda ise mermi ayni kalacak ama merminin carpacagi nesnelerin Collider deki Trigger aktif olmali.



    Bende yeniyim o yuzden tam dogru soylemis olmayabilirim.

    İyi gunler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.