Şimdi Ara

2Buçuk aydır internet YOK!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,sizden yardım isteyeceğim.
    Temmuz ayının ortalarından beri evimizdeki internette sorun var. Temmuz ayında bunu birkaç defa dile getirdik sadece arıza kaydı oluşturuyorlar ancak hiçbir şey düzelmiyor.Ağustos ayıda öyle geçti.Eylül ayında 3 kez daha arıza kaydı oluşturuldu ancak YOK YOK YOK.İnternet yok
    Faturaları ödüyoruz borcumuz da mevcut değil (her ay 63 TL!).16 Eylül günü tekrar aradım ve teknik ekibe yönlendirilecek size geri dönüş yapılacak dendi. 13 gün bekledik halen sorun devam ediyor. 29 eylülde tekrar aradım tekrar arıza kaydı alındı dendi,1 Ekim) tekrar aradım halen sorun devam ediyordu.Bugün ttnet müşteri hizmetleri tarafından arandım ve gereken yapıldı sorun devam ediyormu dendi ve sorun devam ediyordu o yönergelerde tuşlama yaptım yine müşteri hizmetlerine bağlandım aynı filmi tekrar oynatmak misali aynı adımlar.
    Bir arasa sinirlendim telefondaki bayan o bölgede teknik ekip olmadığını kontrol etmek için gelemeyeceklerini o yüzden oradan halletmeye çalışıldığı tarzında birşeyler söyledi (İstanbul-Şişli'nin merkezinden bahsediyorum).
    Ve esas ilginç olanı eylül ayında 60gb,ekim ayında sadece 2 günde 4gb download yapıldığını söyledi.
    Kafayı yiyeceğim biri bir yol göstersin
    Modemdeki adsl ve internet ışıkları yanmıyor 2buçuk aydır,ttnet sorunun modemden olmadığını söylüyor.Bugun de internetin olduğunu sinyal aldığımızı söylendi.Olmadığını söylüyorum sanki mağaradan çıkmışım gibi muamele yapıp bana modemin üzerinde ışık olduğunu bu ışıkların hangi durumda yanacağını anlatıyorlar.Ne dersem diyim inanın boş.
    Daha öncede internet olduğunu idda ediyorlardı,sonra evet internetiniz yok sorun var dediler sonra yaptık dediler şuan yine internetiniz var diyorlar.
    Ek olarak:fatura borcum vs yok (birde fatura ödüyoruz)
    edit:sikayetvar a da yazdım,standart cevabı c/p ile göndermişler ancak icraat yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SimulationReality -- 2 Ekim 2013; 23:46:22 >







  • Dostum Ttnet ile uğraşmayın, asıl altyapı Türk Telekom'un olduğu için bağlı olduğunuz Telekom Müdürlüğü'ne gidip şikayetinizi oradan yapın, teknik ekibi de onlar yönlendirecek zaten. Hatta Türk Telekom online işlem merkezinden de arıza kaydı bırakabilirsiniz. Hemen ekip geliyor eve. Ttnet'i aramayın bile...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Dostum Ttnet ile uğraşmayın, asıl altyapı Türk Telekom'un olduğu için bağlı olduğunuz Telekom Müdürlüğü'ne gidip şikayetinizi oradan yapın, teknik ekibi de onlar yönlendirecek zaten. Hatta Türk Telekom online işlem merkezinden de arıza kaydı bırakabilirsiniz. Hemen ekip geliyor eve. Ttnet'i aramayın bile...

    Geliyorlarda ne oluyor nasıl işe girmişler bilgim yok birşeyi bilmeyen ekipten ne olur gürültü sorunu vardı bende bi bulamadılar sizden sizden onları dinleseydim yeni binanın kablosunu değişecektim boşu boşuna para vericektim kendi kendine düzeldi sorun en sonunda.
  • BonezCrusher kullanıcısına yanıt
    Bir elin parmakları bile bir değil malum. Ben bugüne kadar 2-3 kez Türk Telekom ekibine ihtiyaç duydum, hep çözdüler sorunu. Bana gelenler bilgiliymiş demek ki.
    Neyse bu sonucu değiştirmiyor, her şekilde Türk Telekom'a gitmesi lazım arkadaşın.
  • dediğiniz gibi Türk Telekom ile iletişime geçeyim o zaman umarım onlar çözerler şu lanet sorunu artık.
  • yalın internet mi kullanıyorsun telefondamı çalışmıyor alt yapı ile telekom ilgilenit 121'i ara omadı btk ya tem ttnet'e hem telekoma şikayet aç
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.