Şimdi Ara

206 helppp

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba forumda yeniyim henuz bir araba sahibi değilim ama inş. yakında bir araba sahibi olacagım düşündüğüm araçlar arasında fiesta clio palio ve de beni en cok cezbeden 206 var etraftan sağdan soldan duydugum kadarı ile her arabanın belli başlı sorunları var su markanın bu problemi var bu markanın su sorunları var 206 içinde benzer problemler duyuyorum mekanik bakımdan kronik arızaları var mı yokmu kullanan arkadaslardan olumlu ve olumsuz yönlerine dair tavsiye alabilirmiyim genel olarak izlenimler nelerdir benim almayı düşündüğüm dizel i ama piyasada az km lisini bulmak bayagı zor km cok problem olurmu he birde son olarak epeyce opsiyonu var sanırım onlardan da pek anlamıyorum ne demek oluo bunlar garos x deisgn vsvs tşkler



  • O kadar 206 cı var kimse yazmamış ne iştir arkadaş biraz kafanızı kaldırın kendi topiğinizden,

    1 yıl kadar 206 quiksilver kullandım, kesinlikle kronik bir sorunu yoktur, var olduğunu iddia eden olursa neymiş o problem diye sorun susup kalacaktır, her aracın zayıflıkları vardır kronik sorun demek seri üretim tüm araçlarda vuku bulan devamlı rükseden problemler demektir, he zayıflıkları nedir derseniz ön aks özellikle ön takım sıkıntılıdır bazı modellerde, otomatik vitesli modellleri fazla yakar, segmentiyle orantılı konsol plastiği görece kalitesiz olduğundan tıkırtı sıkırtı yapar zamanla, gövde rigitliği çok iyi değildir esneme yapar tümseklerde, bunun dışında kayda geçmiş bir dezavantajı yok aracın, geri kalan kullanıcıların beklentilerine göre değişen ayrıntılar. Bunun dışında hepsinde kendini fazlasıyla kanıtlamış başarılı motorları vardır.

    Donanım versyonlarını 206 başlığında sorar isen sana daha detaylı açıklayabilirler ben sadece kullandığım aracı yaziyim, x design giriş seviyesidir, ronald garros ise özel bir seridir 206 nın en full'u diyebiliriz. Benim eskiden kullanmış olduğum quiksilver da özel bir seridir tek kapılı bir modeldir, Donanım olarak da otomatik klima, yol bilgisayarı, cd çalar gibi özellikler ile beraber gelir. Buna ilaveten krom kapı kolları, quiksilver görseli, beyaz kadran, modele has iç döşemeli spor koltuk,gene modele has 15 inç alaşım jantları vs gibi kendine has dizayn artıları olan bir modeldir. 1.6 litre 110 hp lik motoru ile 0'dan 100 e hızlanmasını 9.4 sn de tamamlar. GTI'nın aksine temizi de bulunabilir. Harika bir araçtır. X design da dikkat edilmesi gereken ise düz vitesli versyonlarında ABS olmaması.




  • eline sağlık görüşlerin için cok sağol tabi ben biraz daha araştırmaya devam aynı segment arabaların arsındaki farklar neler eksiler artılar nihai bi karara varacaz bide konu ile alakalı değil ama pm atarken sms üyelik diyor ama bana msj fılan gelmedi tekrar gönder diyorum olmuyo nasıl çözebilirim?
  • benzinli 206'lar çok yakar. 8-9 hatta kışın 10 litre yakar. bir depo ile 450 km anca gider araç virajlarda kafadan kayıyor. virajlarda güven vermiyor. 0-100 süresine bakmayın ilk viteslerde çok iyi hızlanır. kesinlikle asfalt arabasıdır.asfaltta sessizdir ama çukurlu yollarda araba yıkılıyor hissi verebilir. motor kulakçıkları problemlidir. önden gelen lak luk seslerin kaynağıdır. motor kulakçıkları garantiden değişiyor(du). hiç yağ eksiltmez. hararet yaptığı görülmemiştir. vites geçişleri kabus gibidir. şahin kartal vitesi neyse 206 da o. hatta 207 de aynı. araba durmadan 2 den 1 e geçiremiyorsun vitesi. ön fren diskleri hemen yamuluyor. bu birazda valeo marka fransız disklerin dandikliğinden kaynaklanıyor.dikiz aynasının görüş açısı iyi değil. arkanızdaki araba 10 metre dibinize gelmeden göremiyorsunuz. 9 senelik 206 serüvenim bu kadar olmasa da genel görüntü bu.

    gelelim diğer seçeneklere;
    palio çok takoz bir araç.konfor sıfır. dizeli çok cimri. temiz bulunursa 2-3 sene sürülebilir.

    clionun içi e dışı da berbat. dizel motoru cimridir ama her dci motor gibi 100 bin km civarında turbo değiştireceksin(1000 tl).

    fiesta güzel araç. kısa bir sürüşte yol tutuşunun 206dan daha iyi olduğunu anladım. onun da benzinlisine bulaşma. fiestayı uzun süre kullanmış birileri yorumlarsa daha sağlıklı olur.




  • Opelden sonra pejo biraz beklenti altinda geldi bana.-
    eksileri bana gore;
    - plastik kalitesi iyi degil,
    -1.4 lt. Bir arabadan beklenmiyecek kadar fazla benzin yakiyor.
    - LPG sart
    -motor gurultulu,kaporta kalitesi iyi degil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dvttrms

    arkadaşlar merhaba forumda yeniyim henuz bir araba sahibi değilim ama inş. yakında bir araba sahibi olacagım düşündüğüm araçlar arasında fiesta clio palio ve de beni en cok cezbeden 206 var etraftan sağdan soldan duydugum kadarı ile her arabanın belli başlı sorunları var su markanın bu problemi var bu markanın su sorunları var 206 içinde benzer problemler duyuyorum mekanik bakımdan kronik arızaları var mı yokmu kullanan arkadaslardan olumlu ve olumsuz yönlerine dair tavsiye alabilirmiyim genel olarak izlenimler nelerdir benim almayı düşündüğüm dizel i ama piyasada az km lisini bulmak bayagı zor km cok problem olurmu he birde son olarak epeyce opsiyonu var sanırım onlardan da pek anlamıyorum ne demek oluo bunlar garos x deisgn vsvs tşkler


    Yazılanlar arasında şekil olarak en güzeli tabi ki de 206 ancak malzeme kalitesi,yol tutuş açısından fiesta tercih edilebilir..(çok da büyük bir fark yok aslında belki de psikolojiktir ford sağlam arabadır mantığı) clio ve palioyu ben hiç beğenmiyorum(bu yorumum sadece görünüş açısından kullanmışlığım yok)..

    4 yıldır 206 feline tiptronik benzinli kullanmaktayım,60000 km oldu daha bir kere bir arıza ya da problem çıkarmadı sağolsun çok sorunsuz
    Dizel hakkında fikrim olmamakla birlikte,benzinlinin çok yaktığı söylenir hep ancak kendi motor sınıfında yüksek değildir,normal değerlerdedir..
    kmde 30-40 kuruş arası yakar şehir içi kullanıma bağlı olarak..(benzin pahalı 206nın suçu ne)

    Motor sesini içine alır ancak B segmenti bu fiyatlarda bir araçtan daha iyisi beklenebilir mi bilemiyorum..sonuçta yalıtım yapacak ne kadar yer var ki?tabi ki maliyeti düşürmek için yalıtımdan da kaçılmış gibi ancak büyük sorun teşkil etmiyor..ama dizel motor için sorun olabilir çünkü malum traktor motoru olması ve patlamalı çalışmasıyla baya sesli çalışıyorlar..(bu fiesta için de geçerli eski kasalardan bahsediyorum)çok km yapmayacaksanız benzinli tercih edebilirsiniz bu konuda..

    Direksiyonu fiestaya göre serttir hatta kullandığım çoğu arabaya göre serttir..(focus,fiesta,astra,corsa,bmw 3,mazda 2,corolla)Yüksek hızlarda avantaj bence ancak park manevralarında insan biraz yumuşak olmasını diliyor

    Yol tutuşu segmentinin ötesinde değil.. Beklentilerin üzerine çıkmamak koşuluyla güvenli bir araçtır..

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar başka sorunuz olursa da tecrübelerim dahilinde cevaplayabilirim.iyi forumlar




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.