ÖTV matrah güncellemesi gelir ise fiyatları düşer. En ucuz egea bile ÖTV matrahında %80 de şu anda. Dün Ankara Mais’e gittim. Ellerinde LPG li de hibrit de araba var. Çok cazip olsa kapış kapış olurdu. Ayrıca plug-in hibritler piyasada cirit atarken, şartları taşıyana ÖTV indirimi de gelmiş iken neden halen plug-in olamayan hibrit araba çıkartırsın ben anlamadım. Yeni bir kasa araba yapıyorsun şarj edilebilir değil. Bence mantıksız, ben şu durumda hibritini almam. LPG li için de ÖTV matrah güncellemesi beklerim. Euro Ncap çarpışma testlerinde, ortalamada 3 yıldız almış. Benin Toyota Yaris bile 5 yıldız almış. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi verser -- 12 Ağustos 2024; 11:11:35 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2024 RENAULT DUSTER | ANA KONU | (3. sayfa)
-
-
Otomatik ne kadar acaba? Belli oldu mu? Aracı çok beğendim ben de.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bayide araç alımı sırasında incelediğim bir araç oldu. Hatta yeni aldığım aracı yenilersem bu aracı alırım diye düşünüyordum. Aktif bir kullanıcı olarak da elektrikten çok hibrit teknolojisine şuan için daha yakın hissediyorum kendimi.
Dış tasarımını çok beğendim, çok net. İçini de sert malzemeye rağmen çok başarısız bulmadım. Fakat,
Biraz önce youtube videolarını da izledim ve full hibrit makinenin 1.6 atmosferik olmasını yadırgadım, ayrıca sadece bu pakette otomatik seçeneği olmasını da ayrı yadırgadım.
Youtuber, aynı C. cross'ta olduğu gibi özellikle uzun yol ve rampalarda şarj bitince (ki ünite çok büyük değil) atmosferik motorun gücü ile başbaşa kaldığını beyan etti.
Hayır aynı grubun 1.3 tce gibi beğenilen bir motoru neden hibrit üniteye takmazsınız ki? O zaman tadından yenmezdi.
-
Hybridi dunyada en yaygin uygulayan iki marka var, biri honda biri toyota.quote:
Orijinalden alıntı: febastanBayide araç alımı sırasında incelediğim bir araç oldu. Hatta yeni aldığım aracı yenilersem bu aracı alırım diye düşünüyordum. Aktif bir kullanıcı olarak da elektrikten çok hibrit teknolojisine şuan için daha yakın hissediyorum kendimi.
Dış tasarımını çok beğendim, çok net. İçini de sert malzemeye rağmen çok başarısız bulmadım. Fakat,
Biraz önce youtube videolarını da izledim ve full hibrit makinenin 1.6 atmosferik olmasını yadırgadım, ayrıca sadece bu pakette otomatik seçeneği olmasını da ayrı yadırgadım.
Youtuber, aynı C. cross'ta olduğu gibi özellikle uzun yol ve rampalarda şarj bitince (ki ünite çok büyük değil) atmosferik motorun gücü ile başbaşa kaldığını beyan etti.
Hayır aynı grubun 1.3 tce gibi beğenilen bir motoru neden hibrit üniteye takmazsınız ki? O zaman tadından yenmezdi.
İkiside tum hybrid araclarina atkinson cevrimli ( normal motorlar otto cevrimlidir) atmosferik motor kullaniyor .
Demek hybrid ve turbo pek bir arada olmuyor.
Ayrıca her hybrid bir degil. Honda da mesela piller bitse de elektrik motorunda gidebiliyorsunuz, benzin motoru direkt olarak elektrik motoruna enerji verebiliyor.
oyle pili bitmis oyuncak gibi kalmiyorsunuz yolun ortasinda.
Bu arafa turk youtuberlarin incelemelerine, hele de boyle teknolojik araclarin incelemelerine asla itibar etmeyin.
Kendi arabamdan ornek vereyim 8-9 turk incelemesi izledim istisnasiz hepsi aracta cvt sanziman varmis gibi anlatiyor. Neden? Brosurde e-cvt yazdigi için.
Halbuki aracta herhangi bir sanziman yok arastirsa e-cvt ne demek anlayacak. Kisa yoldan bir tur cvt herhalde diye dusunup oyle anlatiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 3 Eylül 2024; 15:26:25 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Mesajınız için teşekkürler.
Plug-in hibritlerde turbo motor kullanıldığını okumuştum, neden hibritler de kullanılmasın ki?
Benzin motorunun jeneratör olarak görev yaptığı ünitelerden haberdarım. Nissan, sizin kullandığınız araç vb. Bu araçlarda elektrik motoru torkunu son hıza kadar verebiliyor mu? Verebiliyorsa kaç km kadar sürdürebiliyor.
Arabaları seven bir tüketici olarak tek derdim; şehir içi az yakan, şehir dışında da gaz pedalının altı dolu olan bir araç almak.
Duster özelinde, bahsettiğiniz markalardan görece ucuz olduğunu düşünüyorum. C sedan veya potansiyel suv kullanıcısı olarak, bahsettiğiniz markaların araçlarına erişmem zor görünüyor.
Esenlikler.
-
Jazz 120den son hizi 175 e kadar elektrik motorunda gidebiliyor.quote:
Orijinalden alıntı: febastanMesajınız için teşekkürler.
Plug-in hibritlerde turbo motor kullanıldığını okumuştum, neden hibritler de kullanılmasın ki?
Benzin motorunun jeneratör olarak görev yaptığı ünitelerden haberdarım. Nissan, sizin kullandığınız araç vb. Bu araçlarda elektrik motoru torkunu son hıza kadar verebiliyor mu? Verebiliyorsa kaç km kadar sürdürebiliyor.
Arabaları seven bir tüketici olarak tek derdim; şehir içi az yakan, şehir dışında da gaz pedalının altı dolu olan bir araç almak.
Duster özelinde, bahsettiğiniz markalardan görece ucuz olduğunu düşünüyorum. C sedan veya potansiyel suv kullanıcısı olarak, bahsettiğiniz markaların araçlarına erişmem zor görünüyor.
Esenlikler.
Benzin bitene kadar :)
Tabi teorik olarak bu suratte pek gitmedim.
Duster ile hrv arasinda ne kadar fark var ki?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 3 Eylül 2024; 17:49:55 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Hocam Honda’da işler nasıl? Karlı sanırım… her markanın altında Jazz… Bedavaya getireceksiniz sanırım 😁
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadasa hybrid sistemler hakkinda bilgi verdim, oda tesekkur etti.
Sizi rahatsiz eden bolum tam olarak neresi?
Ayrica mesajimin neresinde jazz onermisim gosterirmisiniz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben de hayırlı işler dedim sadece… yanlış anlaşılacak bir şey söylediğimi düşünmüyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Selam,
Demek ki 175'e kadar jeneratör görevi görebiliyor motor.
Hrv, aks mesafesini bilmemekle birlikte bagaj hacmi olarak çok yetersiz. Crv veya C. cross deseniz olabilir. C. cross'un da hatta içinin dar olduğunu ve bagajının bir tık küçük olduğunu söyleyebilirim.
O yüzden boyut ve fiyat anlamında duster aslında rakipsiz görünüyor idi. Arazi kabiliyetine girmiyorum bile.
Bakalım önümüzdeki yıllar hibrit ve elektrik teknolojisi anlamında ne gösterecek. Suan için aracımı aldım kenara çekildim diyebilirim.
-
Geçtiğimiz hafta Renault Duster Techno paket aracımı teslim aldım
Öncelikle şunu söyleyebilirim: Harika bir tasarım! Yolda durdurup aracı soranlar oluyor, o derece... Yakıt konusunda da çok memnunum; ortalama 250 km şehir içi ve şehir dışı kullanımla 4,5 litre ortalamayı tutturuyorum. Bagaj hacmi de 4 kişilik bir aile için fazlasıyla yeterli. Hibrit sistem şehir içinde neredeyse hiç benzin harcatmıyor, benzinli motorla uyumu muazzam. Araba adeta sizin için "Nasıl daha az yakıt harcatırım?" diye çaba harcıyor. Ayrıca 150 km/h hıza kadar çıktım ve hava çok rüzgarlı olmadığı sürece içeriye ses almıyor diyebilirim.
Aracı almadan önce mutlaka test sürüşü yapın. Test sürüşü sırasında oturma pozisyonundan itibaren aracı bırakamıyorsunuz, mecbur alıyorsunuz. :)
Fakat ön park sensörü opsiyondu, atladık. Acaba orijinal bayide ön park sensörünü araca sonradan dahil edebilirler mi? Merak ediyorum.
-
Güncel bilgi var mı araçtan memnun musunuz, uzun yolda pil bitince arac bağırıyor mu c cross gibi?
Tskler, selamlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
selamlar bende tecno paket hibrit modeli ile ilgileniyorum bayide test aracı yok..(
merek ettiğim 4 kişi bagajda yük yokuş yukarı nasıl bir çekiş ve gidişe sahip acaba mahcup edermi...
önceki aracım 130 hp 300nm torklu bir dizeldi..
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X