aynen haklısıniz bende merak ediyorum haklarimiz konusunda bu gibi durumlarda ne yapmalıyız bilgi verirse bende sevinirim işin ehli ve icinde sonuçta. yoksa önceki rezervasyonlarimda yardimci olmus memnun kalmistik sağolsun. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2023 F/P Otel Fırsatları (137. sayfa)



-
-
Tüketici hakem heyetine başvurdunuz mu?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
iptal gerekcesini yazılı olarak talep ettim daha dönüş yapmadılar. basvuru için yazılı talepte bulundum elimde belgeler olsun basvuru için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@Diverso hocam konuyla ilgili bizi aydınlatabilirmisiniz? Nedir arkadaşın yaşadığı durum? Birgün hepimiz bunu yaşayabilirmiyiz?
-
Merhaba.
Konuyla alakalı detay bilgileri edindikten sonra genel bir bilgilendirme yapacağız.
Teşekkürler.
Sevgiyle kalın. -
merhaba arkadaşlar setur musteri hizmetleri beni aradi bugun rezervasyonumun iptal edildiğini ve iadenin gerçekleştiğini belirtti. bana olurda başka bir otel begenirsem indirim yapabileceklerini belirttiler ama indirim oranı söylenmedi tahminim max yuzde 10 olacagi yönünde oda maximum yani. ben sozlesme maddelerine binaen eşdeğer veya daha yüksek otel secimi sunulmasini yazılı sekilde talep ettim aksi halde tüketici hakem heyetine basvuracagimi belirttim. daha cevap gelmedi o mailime. bu bana sunulmadi bile. açıkçası ben insiyatif alacaklarını düşünurdum en kötü. velhasıl diger benzer otellerin yuzde 10 indirimli fiyatlari bile keseme uygun değil. talebim karsilanmazsa basvuru yapacagim böylece bu sekilde yanlis fiyat girilmis iptal edebilirlerin yasal hakları olup olmadığı belli olur.
sagolsun diverso kendilerinden almamama ragmen benimle iletisime geçip benden bilgi aldı ve merkez musteri hizmetleriyle gorusecegini söyledi. indirim alternatifinden yararlanmami önerdi. ki yukarda belirttigim gibi ilgili aramayla oran belirtilmeden bu sunuldu ama keseme uygun olmadigindan bu beni tatmin etmedi. velhasıl bu şekilde ilerledi arkadaşlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megalomanyag -- 10 Şubat 2023; 19:9:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Tüketici hakemi heyeti süreci minimum 6-9 ay sürer ve tarz durularda lehte sonuçlanır genelde bilginize.
Farklı otel arayışına başlayıp indirim talep edin.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Son 1 haftada setur ve jolly'nin rezaletlerini okuyoruz. Karşımızda muhattap bulamıyoruz malesef.
Bu nedenle Diverso'nun buradaki varlığı önemli.
-
setura en son bu şekilde mail atmıştım👇
öncelikle fiyat farksız alternatif sunulmadi bana. direk fiyat farkı istendi yoksa iptal edileceği söylendi.
fiyat hatasini sisteme giren setur mu otel mi bilmiyorum ama eger otelse bir yaptiriminiz olmaliydi. eger setur ise koskoca koc gurubu şirket imaj icin bile olsa bence insiyatif kullanabilirdi.
ikincisi siteniz üzerinden satin alirken ve aldiktan sonra gelen sözleşmedeki maddelerin tamamini okudum. ordaki maddelerden 8.3 te diyor ki aşağıda kopyalıyorum.
8.3. Tüketici’ den kaynaklanmayan bir sebepten dolayı Satıcı tarafından konaklamanın başlamasından önce konaklamanın iptal edilmesi halinde Tüketici Sözleşme’nin 8.1. maddesinde belirtilen ""seçimlik hakları kullanabilir.""
şeklinde bir madde var. 8.1 inde ayritisinda bunlar yer almakta. ve seçimlik diyor yani ben seçeceğim.
8.1. Ürünler’in kullanımına başlanılmasından önce Sözleşme’nin esaslı unsurlarından birisinin değişmesi halinde Tüketici bu değişikliği kabul edebileceği gibi, yapılan değişikliği kabul etmediğini Satıcı’ya yazılı olarak ya da Kalıcı Veri Saklayıcısı ile bildirmek koşulu ile aşağıdaki seçimlik haklardan birisini kullanabilir.
a) Satıcı tarafından sunulan eşit veya daha yüksek değerde başka bir otele ek bir bedel ödemeksizin konaklama
b) Fiyat farkının kendisine iade edilmesi şartıyla daha düşük değerde bir otelde konaklama
c) Herhangi bir bedel ödemeksizin sözleşmeden dönme
seçimlik haklar arasinda belirttiği gibi satıcı tarafından eşit veya daha yüksek değerde başka bir otele ek bir bedel odemeksizin konaklama hakkıni seçmek istiyorum ben bunu talep ediyirum ben. bu bana sunulmadi bile tüketici olarak bu benim hakkım bu sizin sozlesmenizde açık ve net yazmakta. bu teklif bana sunulmadan rızam dışı satıcı tarafindan reservasyonum iptal edildi. esit veya daha yuksek degerde farkli bir otelde konaklama sunulmaz ise tüketici hakem heyetine basvuru yapacagim. gerekli yasal haklarımı kullanacağım.
gelen cevap bu şekilde 👇
Değerli Misafirimiz,
Yapılan incelemelerde rezervasyon yapmış olduğunuz tarihlerdeki bölge tesis fiyatları incelendiğinde ödeme yapmış olduğunuz tutara eş ya da ilgili tutar aralığında tesis bulunmadığından fiyat farksız ya da eş değer bir otel sunulamamıştır.
Talebiniz olması halinde tatil kriterlerinize özel olarak bölgedeki tesisler incelenerek güncel fiyatları paylaşılabilir, karar vermiş olduğunuz tesis özelinde indirimler ile destek olunabilinmektedir.
Sözleşme maddemizde bulunan bahsi geçen maddemiz fiyat farklarının cüzi bir miktarda olduğu rezervasyonlarda geçerli olmakta ve bu durum siz değerli misafirlerimize yansıtılmadan tarafımızdan direkt çözüm olarak sunulmaktadır.
Fakat bahsi geçen fiyat farklarının iki katı seviyelerinde olması sebebiyle tarafımızdan karşılanması mümkün olmamaktadır.
Sizleri mağdur etmemek adına ödemiş olduğunuz tüm tutarın iadesi aynı gün gerçekleştirilmiş ve yeni bir rezervasyon talep etmeniz halinde de indirim sunarak destek olacağımız bilgisi tarafınız ile paylaşılmıştır.
Yeni bir rezervasyon düşünmeniz halinde memnuniyetle yardımcı olacağımızı bildirir, iyi günler dileriz.
Saygılarımızla,
500 küsur otelden emsal otel yokmuş diye bu Hakkı sunmamıslar. sozlesmedeki maddeleri yazdigimda da açık açık gösterdiğimde de onu fiyat farkı az oldugunda yapiyoruz bunda nerdeyse 2 kati diyor. sozlesme maddelerinde tutar oran vs göremiyorum ben nedense.
bence bundan ders çıkarın. hicbir şirket babamın oğlu değil. herkese yaptiklari ufak indirimi kendilerine saklasinlar ben başvuru yapıp. birdahada seturdan islem yapmam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
üyeliğiniz veya tanıdık varsa eksisozlukte bu rezaletin başlığını açın, geri vites nasıl yapılır görmüş oluruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sume -- 13 Şubat 2023; 11:4:40 > -
Bu konu hakkında thh'de memur arkadaşa sordum dediği daha öncede bu şikayetle gelenler oldu fakat hep turizm firmaları lehine sonuçlandığını söyledi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
malesef üyeliğim yok varsa aranizda verileri mailleri voucheri paylaşırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rezervasyondan kaç gün sonra iptal ettiler hocam? Diğer otellerde bu sürede fiyat artışları yaşanması da sizin için başlı başına mağduriyet yaratıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yok o konuda çok zaman geçmedi 1 gun sonra
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar geçen sene buradan yardımcı olunarak monacus hotele gitmiştik son anda bir kararla ve memnun kalmıştım, bu sene 5 gün 18000 fiyat veriyorlar erken rezervasyon ile. İçinde kaydırağı olan herşey dahil bir otel onerebilrseniz çok sevinirim uygun fiyatli temmuz agustos için. Ben baktığımda korkunç rakamlar görüyorum erken rezervasyon olmasına ragmen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Erken rezervasyona geç kaldın hocam. Kaç zam yedi oteller bu kaçıncı erken kim bilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Selamlar, eşim yeşil pasaporta hak kazandı. Yurt dışında tatil daha mantıklı olur mu? Nereleri tavsiye edersiniz?
-
Prag
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Eksik bilgi verdim. Kusura bakmayın 6 yaşında iki oğlumuz ve muhtemelen kayınvalidemiz olacak. Daha ziyade deniz güneş terchimiz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X