Herkese Merhaba, 55s95B televizyon sahibiyim. IPTV film üyeliğim var. fakat şöyle bit sorun yaşıyorum, Altyazılı film izlediğimde altyazılar hiç kaybolmuyor, yani bir sonraki konuşma gelinceye kadar ekranda devamlı olarak görünüyor. neredeyse marketteki tüm iptv aplikasyonlarını denedim ama sonuç aynı. cep telefonumdan izlediğimde ise aynı app ile hiç bir sorun yok. Böyle bir şey başına gelen tecrübe eden var mı? Çözümünü bilen varsa ve paylaşırsa sevinirim. |
SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU) (105. sayfa)
-
-
Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için
-
Benim iptv açmıyor uygulamaya giriyor ama yayınlara giremiyorum bendeki sorun bu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar s95b sahibi olup da ekran yanığı sorunuyla karşılaşan kimse oldu mu? Ya da herhangi bir yerde gören oldu mu?
-
Biri alışveriş merkezinde yanık olan tv nin fotoğrafını göndermişti onun dışında kimseden şikayet yok şuan kardeşim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şuan için yanık oluşması pek olası değil iki sene sonrası için bu olabilir yada olmayabilir senaryosunu bekleyip göreceğiz.
-
Yanık durumu garanti kapsamına dahil değil mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E_81 -- 22 Ocak 2023; 16:7:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Normalde dahil olması lazım ama Türkiye'deki servisler buna bile kullanıcı hatası falan diyerek sorun çıkarabilir. Ben yaşadıklarım ve okuduklarım sonrasında bunu bile beklerim.
THH olmadan çözülen sorun kalmadı pek ülkemiz TV sektöründe. ABD'de gık çıkarmadan değiştiriyorlar, boruları bizim gibi ülkelere ötüyor malesef.
-
Saçmalığın daniskası olur buna kullanıcı hatası derlerse.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Egrilikle ilgili işlem açtıran oldu mu? 3-5mm eğrilik var ortaya dogru
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Samsung un son kararına göre tv de yamulma olayının şekline göre değiştirme yapacak. Eğer ay gibi aynı yöne doğru yamuk varsa değişim olmayacak. Eğer bir sağ bir sol taraflı yamukluk olmuşsa yenisiyle değişim yapılabilecek.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kaynak nedir? Nerden aldınız bu bilgiyi?
-
Samsung servisi tarafından
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Müşteri hizmetleri ile görüştüm. 3mm ye kadar eğriliğin olağan olduğu, garanti kapsamına girmediği, 3mmden sonra panelin kırıldığı, eğriliğin görüntüye herhangi bir olumsuzluk yaratmadığı söylenildi. Görüntüde bir sıkıntı yok dedikleri gibi. Bu kadar para verdiğimiz bir ürün eğilip bükülmeseydi iyiydi ama yapacak birşey yok gibi gözüküyor.
-
Buna şimdi mi karar vermiş Samsung. Benim suçum günahım ne o zaman mahkemelerle uğraşıp duruyorum. Var ya şeytan diyor elinde Samsung marka kullandığın ne varsa git at kapılarının önüne. Bu kadar terbiyesizlik olmaz ya.
-
Yapacak birşey var tabi ki Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsiniz haklı çıkacağınıza eminim benim tv eğrilikten değişti gelen tv dümdüz şekilde kuruldu ama bu sefer de ölü piksel var değişim yapmazlarsa ki muhtemelen yapmayacaklar direk hakem heyetine başvuracağım kanun açık ve net 1 ölü piksel de olsa ayıplı ürün kapsamında değerlendirilir.
Eğrilik konusuna gelince 3mm hangi standarda göre belirlenmiş tamamen kendi uydurmaları onuda değişim yapmak zorundalar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Uğraşırım da bu sefer de ölü piksel çıkarsa daha çok can sıkar..Bilsem çıkmayacak uğraşırım da böyle idare edicem sanırsam..Eğiklik rahatsız edici düzeyde değil
-
O değil de neden bu kadar ince üretmişler ki onu çözemedim. İnce ürettin diyelim köşeden köşeye sert malzemeden yapılmış bir çerçeve yaparsın ne eğilir ne bükülür. Gerçekten çözemedim...Şu an en uygun 43-44bine alınabilen bir Tvde bunu nasıl akıl etmemişler?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M_Scofield -- 23 Ocak 2023; 15:11:39 > -
Bende 2 ölü piksel var değişmediler, 7 olması lazım dediler. Ocağın başında hakem heyetine başvurdum beklemedeyim bakalım.
Türkiyede 1 ölü piksel bile kusurlu ürün sınıfında ama firmalar THH'ne vermedikçe kanunu sallamıyor.
Tek ölü pikselden değişim yapan TV firması var mı bilmiyorum da açıkcası, hep 7 falan istiyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Philips ile bu konu üzerinde mailleştim. Uygulamanın Türkiye'ye ne zaman geleceğini bilmiyorlar. Yani anlaşılan baya bir bekleyeceğiz gibi görünüyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E_81 -- 23 Ocak 2023; 15:34:15 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X