Şimdi Ara

2021-2022 Philips TV (MiniLed, Oled, DLed) (143. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.400
Cevap
114
Favori
196.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MySun kullanıcısına yanıt
    İnşaAllah hocam çok sağolun 😊

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Değerli DH sakinleri, arkadaşlar merhaba.

    Sitede acemiyim. Öncelikle bunu belirtmek isterim. Doğru soruyu doğru konu başlığı altında sorabilmiş miyim ? Bilemiyorum. Eğer hata yaptıysam şimdiden özür dilerim.


    Hali hazırda mevcut bir Philips 46 pfl 9705 h/12 kullanıcısı olaran 27/05/2023 tarihinde Teknosa'dan 65OLED937+ Oled TV aldım.


    TV'nin kargosu UPS tarafından yapıldı ve 30/05/2023 günü eve teslim edildi. 31/05/2023 günü Yetkili Philips Servisi eve geldi ve kurulumu yaptı.


    Kurulum esnasında TV kapalıyken, gün ışığının ekrana vurması sayesinde ekranın düm düz olmadığını, ekranın çeşitli bölgelerin boğum boğum ( ingilizce bending yada warped olarak tabir edilen) bölgeler olduğunu tespit ettik. Yetkili servis görevlisi bunun normal olduğunu, kapalıyken bu haliyle görünmesinin TV açıkken görüntüye etki etmeyeceğini belirtti.


    Örnek vermem gerekirse;

    2021-2022 Philips TV (MiniLed, Oled, DLed)Sutulustusyoutube
    This is a new, just bought TV. Looks like a production fault
    https://www.youtube.com/watch?v=4PGWiEDjxCs


    Maalesef geldi gün TV'den soğudum.


    Bu konu hakkında Philips OLED 937+ veya 2022 Line up Oled TV kullanan arkadaşların yapacakları yorumlar, açıkcası benim için çok önemlidir.


    Yorumlarınıza göre +30 günlük süre içerisinde TV'yi iade etmeyi ve/veya değişime göndermeyi düşünebilirim.


    Şimdiden değerli yorumlarınız için çok teşekkürler.


    2021-2022 Philips TV (MiniLed, Oled, DLed)Sutulustusyoutube
    This is a new, just bought TV. Looks like a production fault
    https://www.youtube.com/watch?v=4PGWiEDjxCs
  • Bu tvye bt kulaklığı ile bağlanabilen var mı ? Hiçbir şekilde kulaklığımı görmüyor. Kulaklık modeli jbl t 560 bt.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • huzi798 H kullanıcısına yanıt

    PML9507 Tv'ye Anker Soundcore bt kulaklık ile herhangi bir problem olmadan bağlanıp kullanıyorum.

  • merter2006 kullanıcısına yanıt
    TV nin en iyi yanlarından biri kronik bir sorunu olmaması 👍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • huzi798 H kullanıcısına yanıt
    Xiaomi markası olan 1more ile bende sorunsuz bağlandım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ambilight özelliği güzel

  • 55pml9507 tvde Netflix dizi izlerken dolby vision görüntülere otomatik geçiyor, görüntü karanlık oluyor, dolby visionu netflixte kapatabiliyormuyuz, mesela gölge ve kemik dizisinde dolby vision karanlık geldi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ByCRiMiNaL. kullanıcısına yanıt
    İlkten görmemişti kulaklığı bende bağlandım sonradan teşekkür ederim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • merter2006 kullanıcısına yanıt
    Görüntü ayarlarından bu şekilde yaparsanız gayet aydınlık oluyor.

    2021-2022 Philips TV (MiniLed, Oled, DLed)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İyi günler,

    Belki bazı arkadaşlar için fikir olur veya yardımı olur diye düşünerek, Philips 65 Oled 907 televizyonum için edindiğim tecrübeler ve araştırmalar sonucunda yaptığım görüntü ayarlarına yönelik linki aşağıda veriyorum.


    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/154729661


    Sağlıklı günler dilerim.

  • Önce herkese merhabalar,

    Philips TV'imdeki ölü pikseller dolayısı ile açmış olduğum THH mahkemesini kazandım. Bunun üzerine Vatan bilgisayar geçen gün bana mesaj atıp Tv ve tüm içeriği ile birlikte ürünü mağazaya getirip değişimin olacağına dair mesaj attı. Bende bunun uzerine bende Tv'yi güzelce sildikten sonra eşimle birlikte kutulayip mağazaya götürdüm.

    Mağazada işlemler yapıldıktan sonra sıra TV'nin resimlerinin çekilmesine geldi ve Tv'yi kutusundan çıkarıp calistirdilar ve resim cekmeye başladılar. Bu sırada bir çalışan abi sağ üst köşede çizik var diyince bende ip benzeri bişey olabileceğini çünkü Tv'de kutuya koyana kadar birseyin olmadığını söyledim. Çalışan, yok abi çizik diyince yakından baktım ve sol üst kosenin bayağı cizildigini gördüm ve başımdan kaynar sular döküldü resmen. Davayı kazanacagimdan emin olduğum için gözüm gibi bakmıştım TV'ye.

    Bunun için merkezle goruseceklerini ve bana haber vereceklerini soylediler. Dunde beni arayarak değişimin olmayacağını soylediler ve THH kararına itiraz edeceklerini söylediler.

    Şunu açıkça söyleyeyim Tv'yi kutusuna koyana kadar TV'de herhangi bir sorun yoktu. Bunun için sevdiklerim üzerine yemin bile edebilirim. Ya eşimle ben kutuya koyarken yada çalışanlar kutudan çıkarırken bu çizik oluştu.

    TV'yi getirmemi onlar istedi ve bende götürdüm. Neden servis gelip yerinde veya Vatan bilgisayar çalışanları gelip böyle hassas cihazları evde kontrol edip onay vermiyorlar. Dediğim gibi kutuya koyana kadar bir tane çizik bile olmadığına yemin edebilirim. Gel eve kontrol et, yerinde resimlerini çek onayla veya onaylama anlarım ama gözüm gibi baktığım fiber bezle sadece ekranını temizlediğim Tv elimde kaldı.

    Böyle bir durumla karşılaşan varsa daha önce, bu durumda ne gibi yol izlenebilir. Inanin benden kaynaklı olsa gram üzülmem ama böyle bir durum yüzünden değişimin olmaması beni çok üzdü.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • HDR filmlerde dolby vision'u kapatmak dahamı iyi oluyor? Ben sürekli ayar değiştirmeden kullanıyorum hep aynı ayarlarda zaten ya netflix vb yada kendi edindiğim filmleri izliyorum HDD ile.

  • mariano kullanıcısına yanıt
    Geçtiğimiz haftalar da benim cihazımın onayı için servisle konuştuğum da aldığım Media Markt mağazasına kendim götürmem gerektiğini söylediler neden diye sorduğumda şikayet için geldiğimizde götürmediğimiz için dediler ( Bayram öncesiydi televizyonsuz kalmayayım diye götürmemişlerdi) tamam dedim götürdüm mağazaya tvyi ve servis raporunu verip geldim sonrasında yeni tv geldi. Belki de hiç kontrol etmediler belki de bir şey bulmadıkları için böyle durum olmadı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Glorfindel1907 kullanıcısına yanıt
    Bence Hdr formatlar arasında en iyilerden.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tugrall T kullanıcısına yanıt
    Böyle birşey biz tüketiciler için sıkıntı. Dediğim gibi tertemiz olarak koydum TV'yi kutuya. Ama koyarken yada çıkarılırken TV çizilmiş. Ya ben eşimle koyarken çizildi yada ordaki arkadaşlar çıkarırken. Bu durumda servis yada Vatan bilgisayar çalışanları gelip yerinde görüp ona göre onay vermeleri gerekir.

    TV'yi degistirmemek için bin bir takla atan firmalar bunuda kullanıyor işte biz tüketicilere karşı. Bakalım karara itiraz edeceklermiş. Etsinler bana kendileri getir cihazı diye mesajları var.

    TV resmen elimde patlayacak, üzüldüğüm nokta burası ki TV 'yi herhangi bir kusuru olmadan kutuya koydum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mariano kullanıcısına yanıt
    Yaşaya yaşaya öğreniliyor bazı şeylerde demek ki kutularken detaylı videoya çekmek ve personel açarken yakından takip etmek lazım yoksa maalesef olan biz tüketiciye oluyor en çok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tugrall T kullanıcısına yanıt

    Çok sağol hocam, dolby vision ayarını dediğin gibi yaptım, görüntü şimdi çok güzel oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merter2006 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim işinize yaradıysa ne mutlu çok basit bir ayar bile büyük etki edebiliyor güle güle kullanın :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tugrall T kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle böyle birşeyin olabileceğini öngörüp ona göre tedbir almak gerekirdi. Maalesef hiç böyle birşeyin olabileceği aklıma gelmedi.

    Bakalım karara itiraz edilecekmiş, neler olacak gorecez.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 141142143144145
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.