Şimdi Ara

2020 model Captur 2 ve başıma gelenler (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
262
Cevap
5
Favori
26.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
243 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EFAE9B29C

    Birkaç 307 modeli sorunlu diyorsun , sonrada tüm DSG Ler sorunlu diyorsun , bir kere DSG nin bir sürü çeşidi var ve sorun yaşayanlar 7 ileri kuru olanlar ayrıca bu sorun çeşitli revizelerle şuan da eskisi gibi yaşanmıyor .



    Alıntıları Göster

    O çok şahane yağlı dsg ile uludagda yolda kaldik 35 bindeki arabayla

    Az yüzünüz kizarsin

    Revize falan da kim öğretiyor size bilmiyorum kuru palavra

    Geçmişe göre tek avantajı her bakimda servise öpücük verirsen ucuza indiriyorlar şanzımanı,sanayide her köşede ustası var




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 28 Eylül 2021; 23:36:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Muhasebecimin lagunasinda vardi buna benzer çözülemeyen bir sorun. 2500 devri geçince klima stop ediyordu. Adana gibi bir yerde klima sorunu büyük bir sorundur. Servis baya bir zaman sorunu bulamadı. Daha sonra karttan olduğu anlaşıldı ve tamir edildi. Daha once kullanmis olduğum lacetti model araçta klimayi actiktan bir sure sonra klima calismasina ragmen iceriye hava gelmiyordu, soğuk havayi tutan bir sey vardi. Hic unutmuyorum servis "biz boyle bir sorunun varligini kabul etmiyoruz" dedi. Ben mahallemde bir elektrikci buldum ve sorunu cozdum. Kompresorde isaret parmagina benzeyen metal bir parça var, subap mış o. O islevini yapmadiginda klima radyatoru buzlanip havanin gecisini engelliyormus. Servislerin meseleleri cözememeleri efsanedir, bir de verdikleri yanitlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reno kadar leş bir firma var mı acaba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt

    Başka bir beyinle değişitirilip deneyimlendi mi? Yani kontrol edildiyse nasıl edildi? Kartı otamatik test eden bir cihaz mı vardı? Düz mantık ustadan usta olmaz. İşin mantığına inmek lazım. Ezbercilik yanıltır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka bir beyinle muhtemelen denemediler. Mühendis arkadaşlar detaylı olarak inceleyecek önümüzdeki günlerde. Konu Fransa' ya intikal edince biraz ciddiye almaya başladılar. İlk mesaja edit yapmıştım bu problem ile dünyada bir kaç kez daha karşılaşılmış. Fransa üzerinde çalışıyor ama daha ortada çözümü yok dedi. Özellikle belirtiyorum ben onarım istemiyorum değişim istiyorum diye ama firma pek umursamıyor.

  • Çok geçmiş olsun. Umarım misliyle sizi mutlu ederler. Maalasef ülkemizde tüketici olarak bir değerimiz yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    Yolda kalman için değilde ne harcadığını takip etmek için güzel bir program


    Bunu bende aracımı aldığım günden beri hiç atlamadan beğenerek kullanıyorum. Peugeot’un uygulaması ile de entegre oluyor. Günlük sürüş kayıtları bile geliyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maestro26

    Öncelikle geçmiş olsun hocam.


    Bende sıfır Mitsubishi space star alma arifesindeyim. (İlgilenen tecrübeli arkadaş varsa bilgi paylaşırsa sevinirim) Konuyu görünce irkilmedim değil.

    X marka Y marka olmuş fark etmez. Tüketiciyi koruyan yasa yok maalasef.


    Bence tüm hukuki yollara başvurun. Yaşadığınız mağduriyeti fazlasıyla (yeni sıfır araç verseler bile az) telafi etsinler.


    Tekrar geçmiş olsun.

    Mitsu dan yana sorun yaşayacağınızı zannetmem. Tank gibi arabadır.

  • Geçmiş olsun öncelikle. Talihsiz bir olay yaşamışsınız. Umarım sorununuz en yakın zamanda istediğiniz şekilde çözülür. Renault firmasında böyle sorunlarla karşılaşmanız beni şaşırttı gerçekten. Çok yol yapan biriyim. Çalıştığım yerlerde bu sınıfta neredeyse her markayı kullanıp tecrübe etme imkanım oldu. Kalitesi olsun, servis olsun şahsi araçlarımda o kadar firma arasından Renault'u tercih etmeye başladım. Daha önce 150000 km otomatik clio kullandım İstanbul trafiğinde, ne şanzımanı olsun ne de başka bir aksamı hiç sorun çıkarmadı. Filo araçları olarak da en çok Renault'un tercih edilmesinin nedeni bu diye düşünüyorum. Bu tarz sorunlar her markada oluyor tabii. Geçen bir markanın kullanıcıları servis sorunlarına çözüm bulmuyor diye konvoy yapıp Anadolu'dan Avrupa'ya geçtiler. Başka bir markanın yine çözülemeyen kronik otomatik şanzıman sorunu var. Yine bir markanın araçları herşeye rağmen sağa çekiyor düz yolda giderken. Ateş düştüğü yeri yakar, sonuna kadar da haklısınız. Ben de aynı durumda olsam belki sizden daha fazla tepki verirdim. Ama Renault firmasında diğer firmalara nazaran muhattap bulabileceğinizi düşünüyorum şahsi kanaatımca.





  • Firma iyi niyetli yaklaşsa mevzu çoktan çözülmüştü. Müşteriye bakış açısı burada önemli olan. Müşterinin işi ne servise gitsin gelsin mantığı olduğu sürece daha çok çile çekeriz.

  • duayen2 D kullanıcısına yanıt

    Her markada olabilir dediğiniz gibi. Mekanik insan yapısı alet sonuçta. Ama biz arabanızı yaptık gönderdik, oldu mis gibi binin gibi saçma sapan kelimeler kullanmasalar da, evet arabamız arızalı sizi de çok mağdur ettik şu mevzuyu kökten çözelim demelerini beklerdim. Bunu Renault değil hiç bir firma demiyor. Premium segmentte adam 2 milyon lira verdiği arabaya 5 bin kilometrede sandık motor yapmışlar. Adam 4 5 kere yolda kalmış. Devam eden süreçte, tekrar sandık motor yapılmış. Yani premiumda olsa en ucuz markada olsa aynı. Halbuki markalar zaten bu fire oranını hesaplayıp imalata çıkıyor. E motor yandı değiştirme, arabada bulunamayan bir arıza var değiştirme, ne olursa değişecek bu arabalar. Gelişmiş ülke vatandaşlarına ayırıyorlar sanırım bu değişim araçları. Bizim gibi tüketicinin değil üçüncü, beşinci dünya ülkesi seviyesinde değer gördüğü ülkelerde sürekli yokuşa sürüyorlar. E mahkemeye versen 4 5 sene sürüyor. İki ucu sivri değnek. Müşteri onarımı kabul etse bir dert etmese iki dert.





  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt
    Aynen orayada yazmıştım.
    Benim sorunla baya ilgililer hocam bu arada.
    Doğru ayna gelince gittiğimde montaj için elektrik tesisatının eksik olduğunu farkettiler, sonra onu spariş verdiler.
    Tesisat gelene kadar genel merkezden aradılar süreç hakkında ne aşamadayız diye bilgi verdiler.
    Tesisat gelince bayi aradı uygunsanız randevu verelim diye. Şehir dışında olduğumu bir aya geleceğimi söyledim. Gelince randevu için ararım dedim.
    Bunun üzerine genel merkezden aradılar teyit için. Doğru mudur şehir dışındaymışsınız vs diye.

    Bakalım daha aynayı sağ salim takamadık ama şu an en azından ilgililer.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • KorayKorkmaz kullanıcısına yanıt

    Siz aman Yalova' ya gelmeyin dediniz ama benim yaşadığım süreçle taban tabana zıt bir süreç yaşıyorsunuz. Beni ne arayan var ne soran :) Ben koşturuyorum peşlerinde.

  • Süpermiş ozaman evet güzel uygulama

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam ama ilk başta aynayı tesisat kablosu yok diye takamadıklarında, ekranda çıkan arıza yazısı için sorduğum sorulara hiç tatmin edici cevap alamadım. En sonunda yeni araç yeni teknoloji açıkçası bizde bilmiyoruz dediler :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    O çok şahane yağlı dsg ile uludagda yolda kaldik 35 bindeki arabayla

    Az yüzünüz kizarsin

    Revize falan da kim öğretiyor size bilmiyorum kuru palavra

    Geçmişe göre tek avantajı her bakimda servise öpücük verirsen ucuza indiriyorlar şanzımanı,sanayide her köşede ustası var



    Alıntıları Göster

    Bende 1 yaşında e serisi ile yolda kaldım e serisi sorunsuz diyenler utansın .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyide bu Anormal bi durum deilki.Türkiyede her zaman hatta çok sık gercekleşen bi durum. Normal yani bu tarz şeylerin yaşanması. Ha bunların yaşanmasını istemiyorum firmalar adam akıllı saglam araç satsın güven versin diyorsan. Yanlış ülkede yaşıyorsun

  • KorayKorkmaz kullanıcısına yanıt

    Eğitim eksikleri buradan ortaya çıkıyor. Daha komiği benim arka koltuğu sökemediler. Kızaklı olduğu için.

  • Böyle davranış firmaya has değil Türklere has bir durum.

    2 sene önce 2019 Audi A3 sıfır aracımda sağ ayna belli bir süreden sonra konumunu sıfırlayıp duruyordu. Servise girdi çıktı , sözde durum Almanya’ya kadar bildirildi ama çözüm üretemediler. Her seferinde tamir ettik diyip gönderiyorlar. 3 gün sonra yine aynı sorun. En sonunda araçta problem yok dediler. Madem problem yok DOD ( doğuş otomotiv ikinci el servisi ) benim aracı değerinde alsın dedim. Kabul etmediler tabi. Piyasanın 15.000₺ altında fiyat verdiler. İşin ucu yasal yollara çıkmaya doğru gidince takasta piyasa değerinden aldılar aracı. Sonuç olarak tekrar para ödeyip aracımı yenilemiş oldum. Fakat 2 ay stresi yetti bana. Paranla kendini strese sokuyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.