Şimdi Ara

2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI




    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI
    2019 MERCEDES-AMG A45 / CLA45 TANITILDI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 4 Temmuz 2019; 15:25:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 35’ler birseye yaramaz da bunlar fena olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLA nin AMG GTden goruntu farki kalmamis cok guzel olmus , belki bir gun nasip olur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yavru gt63 olmuş cla. Guzel

    Edit : oooo asıl bombayi yeni farkettim a45'de artık arkadan itiş modu var. Yani ilk defa mercoda arkadan itis varken bmw'de yok. Ne hallere dustu koskoca BMW.
    A45 : Arkadan itiş modu var
    RS3 : 2.5L 5 silindirli motor ve iyi bir dort ceker sistem var

    Peki sende ne var ey BMW ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RX 480 -- 4 Temmuz 2019; 17:10:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ağzım açık Mercedes’i izliyorum. Bu arabalar geçenlerde açılan Mercedes’i gömme konusunda paylaşılmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2L motordan 421 bg
  • Mercedes farkını ortaya koymuş, her ne kadar BMW sevsem de üstünlüğü kabul etmek lazım. Yeni 1 önden çekişli, çift kavramalı BMW'ye yakışmayan bir model olmuşken Mercedes bambaşka şeyler yapmış. Ne şanslı insanlar ulan şu zengin Avrupalılar, hayırlı olsun. Güle güle kullansınlar.

    1991cc 421hp, 500nm vay vay vay, değerlere bak, keşke manueli de olsaymış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isetta_1955 -- 5 Temmuz 2019; 0:50:17 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi A6 Allroad Hakkında
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RX 480

    Yavru gt63 olmuş cla. Guzel

    Edit : oooo asıl bombayi yeni farkettim a45'de artık arkadan itiş modu var. Yani ilk defa mercoda arkadan itis varken bmw'de yok. Ne hallere dustu koskoca BMW.
    A45 : Arkadan itiş modu var
    RS3 : 2.5L 5 silindirli motor ve iyi bir dort ceker sistem var

    Peki sende ne var ey BMW ?
    Merakımdan soruyorum bu arkadan itişin yanlamak dışında ne zevki ne ayrıcalığı var ben şahsen 2.0 dizel motorla arkadan itişte dip gaz yapamıyorum araç direk başlıyor kıçını başını oynatmaya virajlara gaz vererek girmeye korkuyorum ışıklarda az uzatayım desen aracı arka tekerler sarmaktan bi türlü gücü yola veremiyor 400 hp olsa nolur 500 hp olsa nolur yolda güvenle gidemedikten sonra veya gücünü bi türlü yola aktaramadıktan sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Focus rs tede var Drift modu. Sürüş eğlencesi için eklenmiş bir donanım olarak düşünün. 400-500 hp nin tamamını vermiyordur arkaya. Bir de sizin aracınız spor araç olmadığından kilitli diferansiyel yoktur bu sebepten oynaması normal.

    Bu opsiyon güzel olmuş , tren rayında gider gibi gitmekten sıkıldığınızda tek bir tuşa basıp eğlenebilirsiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanat eseri olmuş şiir gibi..
  • 421 hp 500 nm tork. Mercedes ciğer sökmek için yapmış :)
  • 0-100 4 sn Mercedes duman etmiş bu sefer herkesi.Rs3 ten daha hızlı galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _Knock0uT_ kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimalle bir lastik problemin var ama arkadan itişin olayı zaten arka tarafı bir nevi ikinci direksiyon sistemi gibi kullanıp arka tarafı ustaca kontrol edebilmek, virajlarda istediğin zaman dışarı açıp burnu içeri sokmak, istersen eğlencesine yanlamak ve direksiyonun aktarmadan tamamen bağımsız olmasıdır. şaft ve geriye alınmış uzunlamasına motor/şanzıman sebebiyle iyileştirilen ağırlık dağılımı olayı da var. Bu niteliklerden keyif almıyorsan arkadan itiş araç almakla baştan hata yapmışsın.

    Bazısı arabanın ray gibi gitmesini, çizgisinden hiç oynamamasını, aşırı stabil olmasını sever. 4 çeker araçlardan daha çok keyif alırsın muhtemelen.

    Arkadan itişte keyif limiti 450hp civarı bana göre de. Fazlasında iş keyiften çok otomobili kontrol etme mücadelesine dönüyor. 600-700hp arabanın arkadan itiş olması fantaziye kaçıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Büyük ihtimalle bir lastik problemin var ama arkadan itişin olayı zaten arka tarafı bir nevi ikinci direksiyon sistemi gibi kullanıp arka tarafı ustaca kontrol edebilmek, virajlarda istediğin zaman dışarı açıp burnu içeri sokmak, istersen eğlencesine yanlamak ve direksiyonun aktarmadan tamamen bağımsız olmasıdır. şaft ve geriye alınmış uzunlamasına motor/şanzıman sebebiyle iyileştirilen ağırlık dağılımı olayı da var. Bu niteliklerden keyif almıyorsan arkadan itiş araç almakla baştan hata yapmışsın.

    Bazısı arabanın ray gibi gitmesini, çizgisinden hiç oynamamasını, aşırı stabil olmasını sever. 4 çeker araçlardan daha çok keyif alırsın muhtemelen.

    Arkadan itişte keyif limiti 450hp civarı bana göre de. Fazlasında iş keyiften çok otomobili kontrol etme mücadelesine dönüyor. 600-700hp arabanın arkadan itiş olması fantaziye kaçıyor.
    Lastik probleminden değil bahsettiğim durumlar aracı biraz sıkıştırayım gazlıyım diyince ortaya çıkıyor normal sürüşte sıkıntı yok yani kısacası bana hiç güvenli gelmiyor performanslı kullanımda.Aracım 177 hp 400 hp ve fazlasını düşünemiyorum bile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Knock0uT_ -- 5 Temmuz 2019; 14:21:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • _Knock0uT_ kullanıcısına yanıt
    Pist için yapmışlar o özelliği. Taşra kafasıyla bu kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 5 Temmuz 2019; 14:26:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Focus rs tede var Drift modu. Sürüş eğlencesi için eklenmiş bir donanım olarak düşünün. 400-500 hp nin tamamını vermiyordur arkaya. Bir de sizin aracınız spor araç olmadığından kilitli diferansiyel yoktur bu sebepten oynaması normal.

    Bu opsiyon güzel olmuş , tren rayında gider gibi gitmekten sıkıldığınızda tek bir tuşa basıp eğlenebilirsiniz
    Kilitli defransiyel var açıp kapanıyor dtc yi aktif edince bu seferde kesiyor gücü zaten 400 beygirin bi anlamı kalmazki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 litre motordan 421 hp çıktığına göre aynı motor hacmi yarıya inse 1 litre 210 hp verir mi? merak ettim.
  • _Knock0uT_ kullanıcısına yanıt
    Zaten amaç güvenlik değil, eğlence. Gazlayınca otomobilin şasisinin tepki vermesi, hareketli olması, senin bunu kontrol etme çaban, yeteneğin. Bundan keyif alabilmek, eğer bu tarz bir sürüş karakteri hoşuna gitmiyorsa, korkutucu veya amaçsız geliyorsa 4 çeker yüksek torklu araçlar daha uygun.

    Mesela bir arkadaşım karda gidemiyor BMW ile çok tedirgin oluyor, sevmiyor aracın oynayıp durmasını. Ben ise bayılıyorum açıkcası, karda BMW kullanmak saf eğlence bana göre. Neden keyif aldığınla ilgili bir durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Pist için yapmışlar o özelliği. Taşra kafasıyla bu kadar.
    Taşra kafasıyla ne alakası var arkadaşım mercedese bu özelliği niye koymuş mu dedim ben daha okuduğunu anlayamıyosun olayı algılayamıyosun kalkmış birde taşra kafası diyosun

    Arkadan itişin yerlere göklere neden sığdırılamadığını sordum (Pistte falan değil normal trafikte)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Zaten amaç güvenlik değil, eğlence. Gazlayınca otomobilin şasisinin tepki vermesi, hareketli olması, senin bunu kontrol etme çaban, yeteneğin. Bundan keyif alabilmek, eğer bu tarz bir sürüş karakteri hoşuna gitmiyorsa, korkutucu veya amaçsız geliyorsa 4 çeker yüksek torklu araçlar daha uygun.

    Mesela bir arkadaşım karda gidemiyor BMW ile çok tedirgin oluyor, sevmiyor aracın oynayıp durmasını. Ben ise bayılıyorum açıkcası, karda BMW kullanmak saf eğlence bana göre. Neden keyif aldığınla ilgili bir durum.
    Sürat düşükken sıkıntı yok karda oynasın araba şehir içinde ufak ufak tekerler sarsın hepsine eyvallah ama yüksek süratlerde virajlarda büyük risk istediğin kadar usta şöför ol 1 saniyeye bakar aracın kontrolden çıkması trilyon veripte virajlara korka korka girmek bana çok saçma geliyor trilyonuda geçtim ortada senin veya başkalarının canı var bu durumlar bilindiği için çoğu spor araba artık sadece arkadan itiş veya önden çekiş olarak çıkmıyor bunda eleştirilecek bir nokta bence yok he istenildiği taktirde aracı arkadan itişe veya önden çekişe almak güzel tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.