Şimdi Ara

2019 Ford Focus Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılmayacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  

    Ford, dördüncü nesil Focus modelinin öncülüğünde bu yıl Avrupa’da büyük bir atak yapmaya hazırlanıyor. Şirketin büyük bir merakla beklenen aracı yeni Focus’un Mart ayında düzenlenecek Cenevre Otomobil Fuarı’nda boy göstermesi bekleniyordu. Ancak, görünen o ki evdeki hesap çarşıya uymadı.

    Bu konu hakkında bir açıklamada bulunan şirket sözcüsü, yeni Focus’un Mart ayındaki Cenevre Otomobil Fuarı yerine Nisan ayında bağımsız bir etkinlikle görücüye çıkacağını duyurdu.

     
     

    Bu yıl yelpaze geniş 

    Ford’un açıklamasına göre tıpkı yeni Fiesta’da olduğu gibi Focus çeşitliliği de artacak. Bu yıl çıkarılacak Focus versiyonları arasında lüks odaklı Vignale, spor ST-line ve station wagon da bulunacak. Performans odaklı ST ve SUV esintileri taşıyan Active modeli ise daha sonra seriye eklenecek.

    Ford, Focus 4’ün Avrupa versiyonlarını Almanya’daki Saarlouis tesislerinde üretmeye devam edecek. ABD versiyonları ise Çin’de üretilecek.

    Jato Dynamics’e göre Focus’un geçen yılki Avrupa satışları 212,806 adet olarak gerçekleşti. Bu rakamlarla, şirketin Fiesta’dan sonra Avrupa’da en çok satan ikinci modeli olmaya devam ediyor.








  • 2019 Golf gelene kadar satar diyecektim ki jetta reis geldi aklıma jetta varken satmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford, Focus modelinde hep üzerine koya koya gidiyor. Focus 4 bence mükemmel bir otomobil olacak.

  • Umarım elektrikli model de gelir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: neronidas

    Ford, Focus modelinde hep üzerine koya koya gidiyor. Focus 4 bence mükemmel bir otomobil olacak.

    Focus 3'de dediğiniz duruma katılmıyorum hocam. Ancak Focus 3.5'da durumu düzelttiler.
  • 2019 Ford Focus Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılmayacak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayatımda Ford'lar kadar konsolu abes ve kullanışsız bir marka görmedim...

  • buraoca2 kullanıcısına yanıt
    Tipini bozdular haklısınız hocam ama focus 2 de ki büyük bi kusur olan yalıtımı düzelttiler. Focus 3 de en büyük handikap iç mekan darlığı. Yeni nesilde bunu hallederlerse efsane model olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neronidas

    Tipini bozdular haklısınız hocam ama focus 2 de ki büyük bi kusur olan yalıtımı düzelttiler. Focus 3 de en büyük handikap iç mekan darlığı. Yeni nesilde bunu hallederlerse efsane model olur

    Yok hocam aslında Tipten değilde, yol tutuşta handikap vardı; Focus 2.5'dan fazla yatıyordu Virajlarda Focus 3; yol tutuşu daha iyi de olsa bu kadar yatınca da, tedirginlik veriyordu insanlara. Focus 3.5'da bunu da düzelttiler, Yol tutuş da gayet iyi seviyeye; İstenilen Ford Seviyesine geldi Yol Tutuş Ford'un uzmanlık alanı olduğu için Focus 3'de bu durum eleştirilmişti oldukça.

    Yalıtım konusunda ise haklsınız hocam, kesinlikle Yalıtım yok ne 2 de ne de 2.5'da. İç Mekan ve Bagaj darlığı ise en büyük handikapları oldu 3 ve 3.5'un.




  • 90 ların Sonu 2000 ‘lerin başında Focus algısı ile şu anki Focus algısı arasında dağlar kadar fark var.

  • Focus un iç mekan kalitesi üzerine focuslanması gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford Avrupa için kusursuz araç üretmez beklentiyi fazla yüksek tutmayın. Amerika’daki modelleri daha özel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O spy fotolardaki iç mekandan utandıkları içindir belki..



    Arkadaş o tableti çift taraflı 3m bantla mı yapıştırdınız oraya ya..



    Biraz estetik ya ne olur biraz estetik ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 3,5 kullanıyorum. 40bin km oldu araç.
    1,5 dizel otomatik. Açıkçası çok memnunum.
    Handikapları varmı, tabiki var
    -Bagaj hacmi
    -Yalıtım
    -ve titanyum harincindeki tüm paketlerinde (trend ve style) iç kalite malzemesinin rakipleri yanında bir tık aşağıda kalması. Ancak titanyum pakette iç kalite iyi rakipler ile aynı.
    Bunlar haricinden daha önce JETTA kullanmış biri olarak kesinlikle focus eksik yönlerine rağmen daha iyi derim. Şanzıman ve motor uyumu çok iyi. 300torku ve 120beygiri hissediyorsunuz ve yeni nesil powershift beklediğinden çok çok iyi çıktı. Şanzıman dsg gibi hiç bayılmıyor ve 2012 jetta yaşadığım dsg sıkıntılarını yaşatmadı.
    Yol tutuşu söylememe gerek yok zaten. Ama en başda da dediğim gibi yalıtım ve iç malzeme kalitesinin 1 tık düşük olması rakiplerin ayıran unsur.

    Arkadaşlar bakın burda şu iyi bu iyi demiyorum yaşadığım tecrüberlerimi belirtiyorum
    şimdi vw dsg fanları çıkıp saçma sapan yorumlar yaparlar rica ediyorum lütfen böyle yorumlarda bulunmasınlar





  • meego kullanıcısına yanıt
    Titanium paketlerindeki cd çaların üstündeki SONY yazısının hastasıydım bir zamanlar , zamanında en çok satan modellerin başında geliyordu , şimdi neredeyse plakasında budget , avis yada filo şirket adı yazmayan focus görmüyorum.
  • Yol tutuşu eski nesiller gibi iyi olacaktır, sonuçta arka süspansiyonlar bağımsız geliyor üstüne de birşeyler koymuşlardır.

    Benim beklentilerim; iyi yalıtım, geniş bagaj-iç hacim, insanın üstüne üstüne gelmeyen ferah konsol ve hibrit motor seçenekleri...




    son hali (render ve kamuflajlı)2019 Ford Focus Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılmayacak:

    2019 Ford Focus Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılmayacak

    2019 Ford Focus Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılmayacak2019 Ford Focus Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılmayacak




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.