Şimdi Ara

2018 model Honda Jazz yeni tasarım ve motorla ortaya çıktı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
2
Favori
17.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yenilik adına ne var şimdi bu araçta? Aynı sakızı çiğnemekten yorulmadı honda! Dizelin devri kapanıyor anladık.Peki elektrikli medel nerede? Bari bir Hybrit motor seçeneği olsaydı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLack3ds

    Allah aşkına şu ön konsulun şekli nedir yav simetrik hastalığım da yok ama rahatsız oluyor insan.Sonradan akıl etmişler 'Aaa unuttuk bunu da sıkıştıralım' der gibi...

    Aracın tamamından rahatsız oldum ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ESNGL

    Hala cvt !!

    Yahu Aisin diye şahane şanzıman üreten bir Japon şirketi var. Küçük yerleşimli yaptır 6-7 ileri tork konvertörlü alalım yahu. Hakikaten sırf bu saçmalıkları yüzünden kendime bir Honda almadan, direk elektrikli araçlara geçiş yapacağım 10 yıl sonra

    Nesi var cvt'nin? Neden beğenmiyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alemburda34

    Buna verecegim parayla biraz daha katar ev alirim aldigim evi kiraya veririm kiradan aldigim parayla en kral arabayi kiralarim

    :)

    Herkes arabasını satsın, ev alsın. Sonra herkes kiraya versin, 5 sene kira biriktirip sonra araba alsın.

    o değil de 70 - 80bine ev kaldı mı?
  • Fotoğraftan mı bilmiyorum ama sanki arabayı önden ve arkadan prese sokmuşlar gibi duruyor. Korkunç bir tasarım...

  • Honda sonunda adam gibi bir motor koyabilmiş diyeceğim ama bizleri o kadar alıştırdılar ki kötü motorlara, şimdi buna adam gibi motor diyoruz. Aslında ideal motor. 1308cc motor nedir? Onu koyma demiyoruz ama neden tek seçenek?

    Toyotanın 1.2 turbo motoru var, 1.6 motoru var yarise koymaz, 1.33'ü dayar.

    Hondanın dolu motoru var koymaz şunlara. Koy jazz'a 1.0 turbo motor. Koy 1.6 dizel motor. Uçursun, uçururken de koklasınlar. Şöyle keyifli bir japon model yok.(civic 1.5 turbo hariç)

    Koy hrv'ye 1.5 turbo motor, yap 4*4.

    Ellerinde olmayan bir şey yok ama yapmıyorlar.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Bir arkadas 100 bin tl demis zaten ben onu kiyasliyarak soyledim. Zaten o parada yetmez pesinati bile zor karsilar. Ancak sunuda soyliyim istanbul da yasli bir komsumuz vardi. Kadini kandirip emlakci 70 bin tl ye evini almis ayni adam 170 bin tl den satisa cikarmis. Al sana olucu iste



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alemburda34 -- 16 Ağustos 2017; 8:46:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Köy yerinde taş ev veriyorlar işte. üzerine biraz koyarımdan kasıtları küçük şehirde merkeze uzak evlere 130 bin falan vermekse bilemicem tabii.
  • Olum şaka mısınız siz? Jazzla clio kıyaslayan mi ararsın, cvt şanzımanı beğenmeyeni mi ararsın, motoru beğenmeyeni mi ararsın.. Işığı gören gelmiş. Ben hala 2004 cvt jazz kullanıyorum. Cvt şanzuman hız şanzumanı değildir önce bi bunu öğrenin sonra gelin ağlayın. Ablamda reno capture var. Arkaya 3 kişi oturamıyorlar. Jazz utanmasa 4 kişiyi alacak. 72 bin lira para verdiler o mağara kırması araca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kötü motor, kötü tasaraım, saçma sapan fiyatlar ve scooter şanzımanıyla hiçbişey yapamaz. 1.6 dizel, 1.5 turbo motor var ellerinde. Koy 6 ileri manuel alalım. Kayışlı scooter şanzımanıyla anca bağıran araba yapsınlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    1.5 130 hp Türkiye'ye gelirse, C segmenti araçların gözlerinden yaşlar gelir. Zaten araç hafif. 100 hp bile baya baya yetiyor, 105-110 hp c segmenti tdi'ları falan rahat geçiyor. 130 hp , 140 lık tsi falan madara eder.

    9 sene 1. nesil cvt jazz kullandım şimdi ise 3. nesil (2016 model) cvt var. Şimdiki araç 102 hp olmasına rağmen gitmiyor! Cvt şanzımanın çalışma karekteri çok daha farklı, gaz pedalını dibine kadar bassan bile birşey değişmiyor. Ancak s modunda kendine geliyor araç. O haliyle tsi motorlu bir aracın ancak 2. turda önğnde olabilir!

    Bu arada mevcut aracın iç mekanı çok daha güzel, klima kontrol düğmeleri dokunmatik. Bu aracın iç tasarımı tam bir felaket...

    Manuel versiyonunu denemenizi tavsiye ederim. 90 hp 1.2 tsi fabia'yı geçen gün fena madara ettim.




  • İngilizler bu aracı "Honda'nın yeni warm hatch'i" diye tanıtmaya başlamış bile. Hafif araç+130bg motor en azından bir yerlerde heyecan yaratmış demek ki. Muhtemelen keyifli bir araç olacaktır ancak Honda Türkiye bunun sadece otomatiğini getirir, ya da manueli Civic Hb manuel ile beraber getirir, Civic satsın diye 8-9bin aşağısına konumlandırır. Dynamic paketle gelen kozmetik detayları ben beğendim açıkçası ama bu çok subjektif bir yorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tipsizlikte yeni rekor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer hondalar gibi bu da çirkinmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Auris ve Corolla test sürüşleri yaptım. Motor belli bir devre gelinceye kadar bağırıyor, akselerasyon hissi yok, tekrar gaza bastığınızda kendini toplamaya ihtiyaç duyuyor. Bunlar atmosferik motorlu cvt için tespitlerim.

    Turbo kullanılan araçlardaki Cvt şanzımanla ilgili bir fikrim yok, onu da bilenler söylesin
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Ayrıntılı bilgi ve cevap için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelen çakmış , giden çakmış ...





    Bu kadar yüksek fiyatı olmasa cayır cayır satardı Jazz . Bu fiyata ve dizeli olmamasına rağmen seveni çok . Bizim okulda üç arkadaşta var . İkisi yeni kasa .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Gelen çakmış , giden çakmış ...





    Bu kadar yüksek fiyatı olmasa cayır cayır satardı Jazz . Bu fiyata ve dizeli olmamasına rağmen seveni çok . Bizim okulda üç arkadaşta var . İkisi yeni kasa .

    Fiyat ve Benzinli motor yüzünden eski cazibesi yok..
    Orada üç tane diğer tarafta beş taneden öteye gidemiyor maalesef...

    Aslında suç Honda da değil , fiyatlarda suni bir yükseklik var.... B sınıfı araçların biraz içi dolu olanı 75 Binden başlıyor..




  • gaza basayım koltuğa yapışayım isteyen adam bu araca bakmasın
    cvt grafiği vardı forumda bulursam koyarım
    sabit bir hızla ilerler. bu yüzden ruhsuz zevksiz denebilir
    zaten alacak kişi de bunu aramaz. arıyorsa hayal kırıklığı olur

    jazzın ilk nesli çok tuttu
    ikinci nesilde fiyat abartıydı az satıldı
    ama bu seride fiyat iyice çıldırdı

    ha jazz alan insan neden alır?
    - iç hacmi ve bagajı geniş ferah bir araç arayan
    - otomatik olsun ama zırt pırt sağa çek demesin/ısınmasın/"garanti bitince kakalanmasın" sorunsuzca bineyim diyen
    - yakıtı makul olsun cep yakmasın diyen
    - güvenlik donanımları olsun diyen
    - (genel türk insanının aksine 2 yılda bir değiştirmek için değil de) uzun yıllar kullanayım masraf çıkarmasın diyen
    - (pek düşünmez ama) ikinci eli fena olmasın diyen

    kişi jazzını alır keyfine bakar

    ülkedeki herkes gaza basınca koltuğa yapıştırsın diye araç almıyor
    hayatında jazza binmeyip ahkam kesenlere bakmayın
    aracı bilen alır
    ha fiyatlar çok yüksek orası doğru




  • Araç bence B sınıfında olması gereken her şeyi muntazam biçimde sunuyor, hatta bagaj eşiği bile kolay yükleme için oldukça düzgün ve alçak bir tasarıma sahip ki bu detay çoğu Sw modelde bile bu kadar iyi değildi.



    Yeni 1.5 motoru tartışmaya pek lüzum yok, stabil ve ekonomik olduğuna şüphem yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.