Şimdi Ara

2017 Opel Insignia Grand Sport tanıtıldı (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
9
Favori
28.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Üstat öyle böyle değil, 2 fotoğraf arasında bu kadar fark olur mu diye şaştım kaldım. Mesela kırmızı olanı da koymuş bir arkadaş sağolsun o daha da güzel görünüyor

    Bu arada otomatik şanzıman 8 ileri zf mi başka bir şey mi bilginiz var mı ?

    Üreticiyi tam bilmemekle birlikte okuduğum haberlerden birinde 8 ileri şanzımanın ilk etapta 4x4 versiyonda sunulacağı yazıyordu.
  • Ateş ediyor diyecektim ama ateş de etmiyor, mübarek mitralyöze bağlamış saydırıyor
  • Dışı ne kadar iyiyse içi de o kadar kötü olmuş. İçini beğenmedim. Kalite algısı olarak Passat'ın yanında bir alt segment gibi kalmış iç mekan. Çok fazla siyah plastik kullanmışlar ki Passat böyle noktalarda algı anlamında daha başarılı. En alt versiyonda bile orta konsolda daha iyi malzemeler tercih etmiş adamlar. Opel'in dışına olduğu kadar içine de özen göstermesini bekliyordum. Hayal kırıklığı oldu.

    Opel'in iç mekanlarını bir türlü beğenemedim gitti. Yeni Insignia'da bu durumu değiştirememiş.

    Ayrıca tasarım güzel, dışını beğendim ama biraz orantısızlık var gibi. Önü çok basık, arkası fazla kalkıp. Daha çok genç kullanıcıları cezbetmek için tasarlanmış gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Led Zeppelin

    http://www.atzonline.com/Article/18600/Eight-speed-Automatic-Transmission-for-the-New-Opel-Insignia.html

    Çok iyi haber. Üreticiden bahsetmemişler ama kodunu arattım Aisin çıktı. Ki bu da güzel haber zira Zf kadar iyi, kurşun geçirmez şanzımanları Aisin üretiyor. Daha ne olsun
  • coupant kullanıcısına yanıt
    evet güncel kasa bu
  • İç mekanı beğenmeyenlerin nasıl bir zevk anlayışları var çözemedim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeepNote kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynadan sinyal var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çirkin diyemem ama beklediğim kadar şık değil, güncel kasa daha şahsına münsahır ve daha güzel
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Bende astra j var. Golf 7 ye bindim birde astra k ya bindim. Dış tasarımda Astra çok iyi ama içe gelirsek sanki golf 1 gömlek üstün kalite konusunda. Ben bir opel sever olarak daha iyisini beklerdim. Bu bildiğin astra olmuş. Ilaveten bir kaç parça deri atmışlar.

    Neyse gelsim bir canlı görelimde. Ona göre değerlendirme yapmak daha doğru olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önü mazda arkası vw cc

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passat b7 sahibiydim malum. sonradan sattim

    gecen benim aracin sanzimaninin basina bir hal geldi, 5 gün yatacak dediler.. arac kiralayayim dedim..

    insignia ve passat vardi.. tam passati aliyordum seytan durttu, verin son kasa makyajli insigniayi dedim..

    ve passata verdigim paraya acidim.. hele b8 comfort variant alacaktim bir ara artik pismanliktan napardim bilmiyorum.. cdti 136hp motoru resmen daha canli.. edition olmasina ragmen keyless entry bluetooth, donanimi falan gayet yerinde. sessiz, konforlu. yakiti az.

    onyargili oldugum araca bayildim resmen. turkiye sartlari icin konusuyorum; paranin azi, arabanin cogunu istiyorsaniz insignia alin. paranin cogu, arabanin azi icin de passat.

    insignia icin olumsuz sadece direksiyon simidinin tasarimini soyleyebilirim.. begenmiyorum, onunla yasayabilir miyim bilmiyorum.. bir de ille bir bahane bulacaksak önden tasarimi patates.. onun haricinde uzun dönem yasamak nasildir bilmem ama benim notum cok yuksek..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CemUsUs -- 10 Aralık 2016; 3:58:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence içte de dışta da passatı yer bitirir. Umarım performans konfor dengesinde de öyle olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SW 5 metre var herhalde maşallah. Güzel olmuş, aisin 8 ileri de çağ atlatır mevcut şanzımana göre.
    4 sene sonra ikinci eli uygun olursa düşünebilirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Bence fotoğraftaki araba Mondeo Liftback. Jantlar ve göğüs kısmına ayrıca arka dizayna ve ön farlarada dikkat ederseniz anlarsınız.

    İnsignia ya gelirsek hafifletilip dingil mesafesinin arttırılması doğru taktik ama yine sütçü beygiri olmaz umarım..

    olmaz ne demek hocam kesin olur.
    bugün bir otomobil dahisi 1550 kg tam otomatik insignia ile bilmem kaç kg olarak hafif passatı (çift kavrama) kıyaslamıştı 0,1 saniye 0-100 ü geri diye sütçü beygiri yazmıştı. buda sütçü beygiridir tabi.

    duuu bakiyim o dahi yoksa senmiydin
    hani şu passat yatırım aracıdır diyen
    suberb de kırovari tasarım möğeleri vardır diyen
    passat 4,5 litre yakıyor diyen.




    Özür dilerim bir yanlışlık var...Ben yanlış biliyomuşum yani Otm. olan 11.4 manuel olanı 10.9 sn. imiş. Şu durumda insignia konusundaki rezalet daha bi arttı

    Yeni insignia 1.6 CDTİ 136 nin teknik verileri (ağustos sonrası katalog) ;

    1.6 CDTİ 136 HP 320 NM Manuel ; 10.9 Sn.

    1.6 CDTİ 136 HP 320 NM Otm. ; 11.4 Sn.

    Rezalet daha bi ortaya çıktı şimdi..

    1.6 TDİ 120 HP 250 NM Manuel ; 10.8 Sn.

    1.6 TDİ 120 HP 250 NM Otm. ; 10.8 Sn.


    Fazladan 16 HP + 70 NM TORK nereye gidiyo acaba ? açıkla bakalım

    Haa bu arada şu da var İnsignia +1-1.5 lt daha fazla tüketiyor b8 passatdan.


    hocam battıkça batıyorsun o ikinci veri st yani sportourer
    ne içiyorsun bilmiyorum ki
    yazık bayağıda sevinmiştin.

    Manuel insignia nın 0-100 ü kaç ?

    kendin bak hocam antrenman olur baksana daha katalog okuyamıyorsun.
    şaka bir yana 15 yaşından sonra ben bu 0-100e bakıp kataloğa bakıp araba kıyaslamayı bırakmıştım sayende tekrar bir bakayım dedim ama bakmaqz olaydım. hevesini kursağında bıraktık olmadı şimdi özür dilerim.
    ama bakıpta boşuna gözünü yorma insignianın passata yetişmesi falan hepsi hikayedir.
    bir aracı vw yapmışsa o en iyisidir.

    Ya kıvırma şimdi

    120hp 250nm passat 136 hp 320nm insigniadan hızlı diyince '' AMA BİRİ DESEGEEEEE'' Diye ağlamayı biliyosun , ikiside manuel olduğunda YİNE passat hızlı

    Konuşma daha fazla Opel , VW nin yanında sütçü beygiridir.. Bu 1.4 T 140 HP ASTRA için de geçerli 1.6 T 170 İNSİGNİA için de geçerli 1.6 136 ASTRA VE İNSİGNİA için de geçerli.. Alayı sütçü beygiri. 125 TSİ GOLF 1.4 140 ASTRA yı nasıl delik deşik ediyor onuda anlatmamı istermisin Neyse o da başka zamana bugünlük yeter bukadar

    Bu nasıl üslup, bu nasıl muhabbet? Ortaokul çocuklarının futbolcu savunması gibi... yaşınız kaç Allah aşkına...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: şopen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Bence fotoğraftaki araba Mondeo Liftback. Jantlar ve göğüs kısmına ayrıca arka dizayna ve ön farlarada dikkat ederseniz anlarsınız.

    İnsignia ya gelirsek hafifletilip dingil mesafesinin arttırılması doğru taktik ama yine sütçü beygiri olmaz umarım..

    olmaz ne demek hocam kesin olur.
    bugün bir otomobil dahisi 1550 kg tam otomatik insignia ile bilmem kaç kg olarak hafif passatı (çift kavrama) kıyaslamıştı 0,1 saniye 0-100 ü geri diye sütçü beygiri yazmıştı. buda sütçü beygiridir tabi.

    duuu bakiyim o dahi yoksa senmiydin
    hani şu passat yatırım aracıdır diyen
    suberb de kırovari tasarım möğeleri vardır diyen
    passat 4,5 litre yakıyor diyen.




    Özür dilerim bir yanlışlık var...Ben yanlış biliyomuşum yani Otm. olan 11.4 manuel olanı 10.9 sn. imiş. Şu durumda insignia konusundaki rezalet daha bi arttı

    Yeni insignia 1.6 CDTİ 136 nin teknik verileri (ağustos sonrası katalog) ;

    1.6 CDTİ 136 HP 320 NM Manuel ; 10.9 Sn.

    1.6 CDTİ 136 HP 320 NM Otm. ; 11.4 Sn.

    Rezalet daha bi ortaya çıktı şimdi..

    1.6 TDİ 120 HP 250 NM Manuel ; 10.8 Sn.

    1.6 TDİ 120 HP 250 NM Otm. ; 10.8 Sn.


    Fazladan 16 HP + 70 NM TORK nereye gidiyo acaba ? açıkla bakalım

    Haa bu arada şu da var İnsignia +1-1.5 lt daha fazla tüketiyor b8 passatdan.


    hocam battıkça batıyorsun o ikinci veri st yani sportourer
    ne içiyorsun bilmiyorum ki
    yazık bayağıda sevinmiştin.

    Manuel insignia nın 0-100 ü kaç ?

    kendin bak hocam antrenman olur baksana daha katalog okuyamıyorsun.
    şaka bir yana 15 yaşından sonra ben bu 0-100e bakıp kataloğa bakıp araba kıyaslamayı bırakmıştım sayende tekrar bir bakayım dedim ama bakmaqz olaydım. hevesini kursağında bıraktık olmadı şimdi özür dilerim.
    ama bakıpta boşuna gözünü yorma insignianın passata yetişmesi falan hepsi hikayedir.
    bir aracı vw yapmışsa o en iyisidir.

    Ya kıvırma şimdi

    120hp 250nm passat 136 hp 320nm insigniadan hızlı diyince '' AMA BİRİ DESEGEEEEE'' Diye ağlamayı biliyosun , ikiside manuel olduğunda YİNE passat hızlı

    Konuşma daha fazla Opel , VW nin yanında sütçü beygiridir.. Bu 1.4 T 140 HP ASTRA için de geçerli 1.6 T 170 İNSİGNİA için de geçerli 1.6 136 ASTRA VE İNSİGNİA için de geçerli.. Alayı sütçü beygiri. 125 TSİ GOLF 1.4 140 ASTRA yı nasıl delik deşik ediyor onuda anlatmamı istermisin Neyse o da başka zamana bugünlük yeter bukadar

    Bu nasıl üslup, bu nasıl muhabbet? Ortaokul çocuklarının futbolcu savunması gibi... yaşınız kaç Allah aşkına...

    Ya zamanında yaptığımız ortalık kızıştırma muhabbetleri işte Çok ciddiye almaya gerek yok. 1.6 CDTİ güzel bir motor tek sorunu araçların ağırlık durumu ve yanlış şanzımanla kombine edilmesiydi. Yeni İnsignia ile birlikte bu problemi çözdüklerinde 1.6 Cdti 160 ın yanında passat filan kalmaz zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: şopen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Bence fotoğraftaki araba Mondeo Liftback. Jantlar ve göğüs kısmına ayrıca arka dizayna ve ön farlarada dikkat ederseniz anlarsınız.

    İnsignia ya gelirsek hafifletilip dingil mesafesinin arttırılması doğru taktik ama yine sütçü beygiri olmaz umarım..

    olmaz ne demek hocam kesin olur.
    bugün bir otomobil dahisi 1550 kg tam otomatik insignia ile bilmem kaç kg olarak hafif passatı (çift kavrama) kıyaslamıştı 0,1 saniye 0-100 ü geri diye sütçü beygiri yazmıştı. buda sütçü beygiridir tabi.

    duuu bakiyim o dahi yoksa senmiydin
    hani şu passat yatırım aracıdır diyen
    suberb de kırovari tasarım möğeleri vardır diyen
    passat 4,5 litre yakıyor diyen.




    Özür dilerim bir yanlışlık var...Ben yanlış biliyomuşum yani Otm. olan 11.4 manuel olanı 10.9 sn. imiş. Şu durumda insignia konusundaki rezalet daha bi arttı

    Yeni insignia 1.6 CDTİ 136 nin teknik verileri (ağustos sonrası katalog) ;

    1.6 CDTİ 136 HP 320 NM Manuel ; 10.9 Sn.

    1.6 CDTİ 136 HP 320 NM Otm. ; 11.4 Sn.

    Rezalet daha bi ortaya çıktı şimdi..

    1.6 TDİ 120 HP 250 NM Manuel ; 10.8 Sn.

    1.6 TDİ 120 HP 250 NM Otm. ; 10.8 Sn.


    Fazladan 16 HP + 70 NM TORK nereye gidiyo acaba ? açıkla bakalım

    Haa bu arada şu da var İnsignia +1-1.5 lt daha fazla tüketiyor b8 passatdan.


    hocam battıkça batıyorsun o ikinci veri st yani sportourer
    ne içiyorsun bilmiyorum ki
    yazık bayağıda sevinmiştin.

    Manuel insignia nın 0-100 ü kaç ?

    kendin bak hocam antrenman olur baksana daha katalog okuyamıyorsun.
    şaka bir yana 15 yaşından sonra ben bu 0-100e bakıp kataloğa bakıp araba kıyaslamayı bırakmıştım sayende tekrar bir bakayım dedim ama bakmaqz olaydım. hevesini kursağında bıraktık olmadı şimdi özür dilerim.
    ama bakıpta boşuna gözünü yorma insignianın passata yetişmesi falan hepsi hikayedir.
    bir aracı vw yapmışsa o en iyisidir.

    Ya kıvırma şimdi

    120hp 250nm passat 136 hp 320nm insigniadan hızlı diyince '' AMA BİRİ DESEGEEEEE'' Diye ağlamayı biliyosun , ikiside manuel olduğunda YİNE passat hızlı

    Konuşma daha fazla Opel , VW nin yanında sütçü beygiridir.. Bu 1.4 T 140 HP ASTRA için de geçerli 1.6 T 170 İNSİGNİA için de geçerli 1.6 136 ASTRA VE İNSİGNİA için de geçerli.. Alayı sütçü beygiri. 125 TSİ GOLF 1.4 140 ASTRA yı nasıl delik deşik ediyor onuda anlatmamı istermisin Neyse o da başka zamana bugünlük yeter bukadar

    Bu nasıl üslup, bu nasıl muhabbet? Ortaokul çocuklarının futbolcu savunması gibi... yaşınız kaç Allah aşkına...

    Fazla yadırgamayın,o arkadaşın vw sevgisi üst düzeyde

    Konuya gelirsek,dün bi sitede mazda 6 ile olan benzerliğinden bahsediliyordu.Ilginç biçimde mazda 6 ya benziyor bu araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    passat b7 sahibiydim malum. sonradan sattim

    gecen benim aracin sanzimaninin basina bir hal geldi, 5 gün yatacak dediler.. arac kiralayayim dedim..

    insignia ve passat vardi.. tam passati aliyordum seytan durttu, verin son kasa makyajli insigniayi dedim..

    ve passata verdigim paraya acidim.. hele b8 comfort variant alacaktim bir ara artik pismanliktan napardim bilmiyorum.. cdti 136hp motoru resmen daha canli.. edition olmasina ragmen keyless entry bluetooth, donanimi falan gayet yerinde. sessiz, konforlu. yakiti az.

    onyargili oldugum araca bayildim resmen. turkiye sartlari icin konusuyorum; paranin azi, arabanin cogunu istiyorsaniz insignia alin. paranin cogu, arabanin azi icin de passat.

    insignia icin olumsuz sadece direksiyon simidinin tasarimini soyleyebilirim.. begenmiyorum, onunla yasayabilir miyim bilmiyorum.. bir de ille bir bahane bulacaksak önden tasarimi patates.. onun haricinde uzun dönem yasamak nasildir bilmem ama benim notum cok yuksek..

    3-4 ay önce şeytan benide çok dürttü, 100 bin civarına dizel, otomatik, ağzıma kadar dolu D segmenti araç çok uygun gelmişti. Aracıma da 70 bin gibi rakama müşteri vardı, aslında bu sıralar araç değişikliği için extra masrafa girecek durumum pek olmasada nasılsa alıştık kredi ödemeye diye düşündüm. Ciddi ciddi düşünürken, araç gerçekten bir çok yönüyle çok iyi olsada, senelerdir nefret ettiğim direksiyonun sürekli karşımda olması beni kararsız bıraktı, ayrıca ön tasarımın fluence den hallice, üzerine basılmış kurbağa gibi olması tamamen vazgeçme sebebim oldu. Ön tasarım işini anlarım, tasarım işi kolay değil ama direksiyonu görsel olarak bu kadar kötü yapmak, makyajla düzeltilmemesi neyin kafasıdır anlayamadım. Kısmetimizde levorg varmış diye düşünürken, benzin fiyatları ocağıma incir ağacı diker diye ertelemek zorunda kaldım. En iyisi mevcut araçla devam etmek. Şöyle bir yerden beklenmeyen bir para gelsede audi s3 alsam diye aklımdan geçirmiyorda değilim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozbayram -- 10 Aralık 2016; 10:55:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.