Şimdi Ara

2017 MODEL [makyajlı] DİZEL MAZDA 3 103.000 TL (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
280
Cevap
3
Favori
11.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stones

    Dizel için bu kadar fark istemek, gereksiz olmuş. Araçta hiç bir donanım yok doğru düzgün. İncelemeye gitseniz, 2 dakika sonra çıkarsınız mağazadan o derece söylüyorum. İlk sıralarda yorum yapan arkadaşın da dediği gibi, "Bizde böyle, işine gelirse" mantığı olmuş Mazda'da..

    Power donanimli bir mazda 3 incelerseniz donanim konusunda yeterli oldugunu gorebilirsiniz saniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar konuyuacma sebebim bilgilendirme amacliydi. Mazda ovmek bu piyasada tek oldugunu felan kanitlamak degil. Araçlar mazdanin kotasi dahilinde getirebildigi kadarini yani yilda 1000 adet kadar satiyor. Bende dahil olmak uzere araclarin alicisi var. Mazdanin alici ve satici kitlesi bellidir herkese satip piyasa yapamaz zaten araç yok. Çok satmak rekor kirmak süper piyasa yapmak gibo bir derdimizde yok açikçasi. Bir çok araci ufak tefek test etmiş ve Araçlardan anlayan birisi olarak Zevk aldiğim bir makine sadece hepsi bu. Mazda ile ne alip veremediginiz var anlamadim ? Benimde sevmedigim markalar var fakat her yerde deli fişek gibi yazip marka kötülemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motorla ilgilide çok yorum var 105 beygir falan diye. Yahu 4 sene 90 beygir 205 tork dizel auris kullandim bana yetiyordu. Param olsa 105 bg 270 tork olan bu arabayida alirim bu kadar güç bana yetiyor. 136 bg varken bu alinirmi ? Yahu birakin artik bu şeyleri adamlar 105 bg yapmiş işte ne yapalim oturup tüh 136 olsaymiş iyiymiş mi diyelim anlayamiyorum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AreY


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    C segmentindeki bir otomobile bu paraları bağlamak saçma. Premium modellerden olsa neyse diyeceğim de öyle de değil, hele hele piyasası bile olmayan bir model için gereksiz derece yüksek bir konumlandırma.

    C segment fiyaltarina bakiniz isterseniz hepsi 6 7 bin tl farkla bu fiyatlara satiliyor. Araç fiyatlarindan bile bir haberken mazda piyasasi hakkinda yorum yapmaniz da ironik

    Evet bakıyorum, onları daha pahalıya alıyorsun ama pahalıya da satıyorsun. Sonuç olarak günün sonunda piyasa markası kullanan kazanıyor, Mazda alan zararda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: AreY


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    C segmentindeki bir otomobile bu paraları bağlamak saçma. Premium modellerden olsa neyse diyeceğim de öyle de değil, hele hele piyasası bile olmayan bir model için gereksiz derece yüksek bir konumlandırma.

    C segment fiyaltarina bakiniz isterseniz hepsi 6 7 bin tl farkla bu fiyatlara satiliyor. Araç fiyatlarindan bile bir haberken mazda piyasasi hakkinda yorum yapmaniz da ironik

    Evet bakıyorum, onları daha pahalıya alıyorsun ama pahalıya da satıyorsun. Sonuç olarak günün sonunda piyasa markası kullanan kazanıyor, Mazda alan zararda.

    Bakiş açilarimiz farkli. Ben alim satim da kar zarar ďurumunu önemsemiyorum zaten önemseyen birisi 0 km araç almaz. Ben keyifle sürmek için bir makine aliyorum ve keyfimi aldim ama zarar ederim deyipte kaçirmiyorum. Bugün hangi araci alirsaniz alin değer kaybetme riski her zaman vardir, trafikte neler yaşanacağini bilemezsin sonuçta bi bakarsin ön kaput değişmiş 0 araç 10 bin tl değer kaybi yaşamiş. Bu tür konulara pek takilmamak lazim diye düşünüyorum.

    Kisaca olay şu: ben bu araci bir çok marka ve modeli deneyerek tercih etmişim ve zevkle kullaniyorum ve mutlu oluyorum. Neden beğenmediğim bir piyasa arabasi alip kendimi bu zevkten mahrum edip mutsuz hissedeyim. Canima gelceğine malima gelsin durumu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AreY -- 24 Haziran 2016; 0:47:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AreY


    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: AreY

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Gerçekten iyi bir fiyatlandırma yapıldığını mı düşünüyorsunuz?

    Tüm C sınıfı dizel otomatik fiyatlarına bakınız, ben öyle yaptım ve mantıklı bir fiyat olduğuna kanaat getirdim.
    Sanıyorum siz aynı fikirde değilsiniz... Gerçekten fiyatı pahalı mı buldunuz ?

    Tekrar baktım fakat C sınıfı araçların neredeyse tümünden pahalı bir araç. Kaldı ki Mazda'dan bahsediyoruz. Bir insanın Mazdayı tercih etmesi için sebep ne olmalı sizce? Ben bu soruyu kendime sorduğum zaman ancak çok daha hesaplı olursa bu aracı tercih ederim diyorum. Bırakın hesaplı olmayı diğer araçlardan pahalı bile. Evet tüm C sınıfı araçları pahalı bulduğum gibi bu aracı da pahalı buldum.


    Bu aracin en güçlü 2 rakibi var VW Golf ve Ford Focus. ikisinden ucuz olmasi arabalardan anlayan birisi için yeterli bence.

    Kime göre neye göre en güçlü rakibi focus veya golf. Hangi kritere göre karar verdiniz buna. Bahsettiğiniz her iki araç ta bulundukları segmentte en fazla tutulan araçlardan bir kaçı. Kaldı ki focus giriş paketi 85.860 golf 96.600 mazda ise 92.000 Donanımları çok fazla incelemedim. Eminim ki mazdanın bir kaç artısı olabilir veya olmayabilir de konu bu değil. Görüldüğü gibi focustan 6.000 pahalı golften 4.000 lira ucuz. 84.000 liraya megane da alabiliyorsunuz...




  • AreY kullanıcısına yanıt
    Boş laflar..Neden mi?? Mazda Türkiye de başta genel md kim varsa kovup yeniden yapılandırmalılar..ne fiyat politikası ne servis ağı ne arabanın beygiri torku( üst motor getiremiyorlar vergi yüzünden elbet bu onların sorunu değil) düzgün ..Ben parasında değilim neden gideyim kardeşim 6 ayda bir servise ..herkes yılda bir giderken ?? mantığı nedir?? Ben Astra kullanıyorum..Hiç 105 HP Mazda denemeye niyetim yok..çıksın 140-150 HP ye kursun adam gibi servis ağı..fiyatını boyuna posuna göre ayarlasın ondan sonra bir bakayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Boş laflar..Neden mi?? Mazda Türkiye de başta genel md kim varsa kovup yeniden yapılandırmalılar..ne fiyat politikası ne servis ağı ne arabanın beygiri torku( üst motor getiremiyorlar vergi yüzünden elbet bu onların sorunu değil) düzgün ..Ben parasında değilim neden gideyim kardeşim 6 ayda bir servise ..herkes yılda bir giderken ?? mantığı nedir?? Ben Astra kullanıyorum..Hiç 105 HP Mazda denemeye niyetim yok..çıksın 140-150 HP ye kursun adam gibi servis ağı..fiyatını boyuna posuna göre ayarlasın ondan sonra bir bakayım

    O zaman siz opel binmeye devam edin boş konuşmaya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AreY kullanıcısına yanıt
    Öyle yapacağım zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: AreY


    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: AreY

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Gerçekten iyi bir fiyatlandırma yapıldığını mı düşünüyorsunuz?

    Tüm C sınıfı dizel otomatik fiyatlarına bakınız, ben öyle yaptım ve mantıklı bir fiyat olduğuna kanaat getirdim.
    Sanıyorum siz aynı fikirde değilsiniz... Gerçekten fiyatı pahalı mı buldunuz ?

    Tekrar baktım fakat C sınıfı araçların neredeyse tümünden pahalı bir araç. Kaldı ki Mazda'dan bahsediyoruz. Bir insanın Mazdayı tercih etmesi için sebep ne olmalı sizce? Ben bu soruyu kendime sorduğum zaman ancak çok daha hesaplı olursa bu aracı tercih ederim diyorum. Bırakın hesaplı olmayı diğer araçlardan pahalı bile. Evet tüm C sınıfı araçları pahalı bulduğum gibi bu aracı da pahalı buldum.


    Bu aracin en güçlü 2 rakibi var VW Golf ve Ford Focus. ikisinden ucuz olmasi arabalardan anlayan birisi için yeterli bence.

    Kime göre neye göre en güçlü rakibi focus veya golf. Hangi kritere göre karar verdiniz buna. Bahsettiğiniz her iki araç ta bulundukları segmentte en fazla tutulan araçlardan bir kaçı. Kaldı ki focus giriş paketi 85.860 golf 96.600 mazda ise 92.000 Donanımları çok fazla incelemedim. Eminim ki mazdanın bir kaç artısı olabilir veya olmayabilir de konu bu değil. Görüldüğü gibi focustan 6.000 pahalı golften 4.000 lira ucuz. 84.000 liraya megane da alabiliyorsunuz...


    Üst yazilarimda opel astra enjoy için bir donanim örenği vermiştim. Buna benzer bir durum focus trend içinde geçerli incelerseniz görebilirsiniz sanirim. Yeni magane dizel otomatik bakmadim test etmedim fakat 84 bin iyi rakam gibi görünüyor.

    Daha öncede dediğim gibi bu sadece bir tanitim konusu farkli tartişmalar yaratmaya gerek yok. C sinifi dizel bir araç dusunurseniz mazda 3 de artik seceneklerden birisidir gidin test edin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AreY -- 24 Haziran 2016; 7:25:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    öncelikle belirtmeliyim ki bu motor çok başarılı bir motor. Şanzıman ile tam uyumlu ise harika değerler elde edilebilir.

    fiyat için yorumum ise mazda'nın satış rekoru kırma gibi bir isteği-amacı olmadığı için fiyatta indirime vs gideceklerini hiç sanmıyorum. dolayısıyla fiyat eleştirmeye gerek de yok, tınlayan yok

    105 hp 270 tork, 1.5 dizel. hızlanma 11.6 saniye.

    neresi çok başarılı.

    pejo 308 aisin ile çok daha iyi ona bakarsak.

    120 hp, 300 tork 9.2 saniye hızlanma verisi.

    11.6-9.2=2.4 sn fark var. Formula 1 araci kullanmiyoruz ki ne yapacaksin 2.4 saniye yi kime ne kanitlayacaksin
    Motor eleştirisi yapmayalim eldeki mal bu. Mazdanin ülkedeki dizel motorunu biz eleştirdik diye 136 bg yapacak değiller.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AreY -- 24 Haziran 2016; 19:57:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AreY

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    öncelikle belirtmeliyim ki bu motor çok başarılı bir motor. Şanzıman ile tam uyumlu ise harika değerler elde edilebilir.

    fiyat için yorumum ise mazda'nın satış rekoru kırma gibi bir isteği-amacı olmadığı için fiyatta indirime vs gideceklerini hiç sanmıyorum. dolayısıyla fiyat eleştirmeye gerek de yok, tınlayan yok

    105 hp 270 tork, 1.5 dizel. hızlanma 11.6 saniye.

    neresi çok başarılı.

    pejo 308 aisin ile çok daha iyi ona bakarsak.

    120 hp, 300 tork 9.2 saniye hızlanma verisi.

    11.6-9.2=2.4 sn fark var. Formula 1 araci kullanmiyoruz ki ne yapacaksin 2.4 saniye yi kime ne kanitlayacaksin
    Motor eleştirisi yapmayalim eldeki mal bu. Mazdanin ülkedeki dizel motorunu biz eleştirdik diye 136 bg yapacak değiller.

    kimseye bir şey kanıtlamıyorum güzel kardeşim, sollamaya çıktığımda altımdaki araca güvenmek isterim.

    eldeki motor buysa rakiplerinden geride kalmış bir motor durum budur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: AreY

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    öncelikle belirtmeliyim ki bu motor çok başarılı bir motor. Şanzıman ile tam uyumlu ise harika değerler elde edilebilir.

    fiyat için yorumum ise mazda'nın satış rekoru kırma gibi bir isteği-amacı olmadığı için fiyatta indirime vs gideceklerini hiç sanmıyorum. dolayısıyla fiyat eleştirmeye gerek de yok, tınlayan yok

    105 hp 270 tork, 1.5 dizel. hızlanma 11.6 saniye.

    neresi çok başarılı.

    pejo 308 aisin ile çok daha iyi ona bakarsak.

    120 hp, 300 tork 9.2 saniye hızlanma verisi.

    11.6-9.2=2.4 sn fark var. Formula 1 araci kullanmiyoruz ki ne yapacaksin 2.4 saniye yi kime ne kanitlayacaksin
    Motor eleştirisi yapmayalim eldeki mal bu. Mazdanin ülkedeki dizel motorunu biz eleştirdik diye 136 bg yapacak değiller.

    kimseye bir şey kanıtlamıyorum güzel kardeşim, sollamaya çıktığımda altımdaki araca güvenmek isterim.

    eldeki motor buysa rakiplerinden geride kalmış bir motor durum budur.

    Yollarimiz duble oldu hatirlatirim. Sizin kafa eski çift şeritli geliş gidiş yollarda kalmiş. Neyse size 2.4 saniyelik başarilarla dolu bir hayat dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AreY -- 24 Haziran 2016; 20:29:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Beygiri düşük olabilir, torku eksik olabilir, fiyatı diğerlerinden yüksek olabilir..ara hızlanması rakibinden %20 düşük olabilir..hatta o ara hızlanma sırasında beklerken papatya falı bakabilirsiniz..ama o bir MAZDA seviniz alınız aldırdınız lütfen..Maksat gönüller kırılmasın. 6 ayda bir ugrayacağınız servisçi darılmasın...Alalım beyler Duble Yol Canavarı neticede Astra ya Peugeot a benzemez....Beyin bedava
  • Alınırsa power donanımla alınır o da 102.000 TL megane 4 icon DCI edc 91000 şu an.başka söze gerek yok benim açımdan çok pahalı fiyatlandırmayı neye göre yapıyorlar anlamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hsnyksr -- 28 Haziran 2016; 0:51:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 105 hp 270 tork, 1.5 dizel

    chip yapılır hacı abi..
  • Fiyat bence de yüksek kaldı. Hatta bu konuda Mazda Türkiye'ye sitesi üzerinden ulaşıp bu rakamın nedenini sorduğumda "Türkiye'de yeni marka konumlandırmamız bu yönde, indirim veya kampanya düşünmüyoruz" cevabı aldım.
    Dediğim gibi fiyat düşük değil.

    Diğer yandan beygir gücü konusunda ateşli yorumlar olmuş ta şu ayrıntı atlanmış. Hiç bir firma sadece tek bir konuya yatırım yapmaz, değişken oranlarda farklı alanlara yatırım yaparlar.

    Örneğin Opel fısıldayan motor dediği 1.6 CDTi motora Arge bütçesinin çoğunu gömerken veya Peugeot Aisin ile ortak Arge'ye bütçesini gömerken bu iki markada ne yazık ki 308'in ve Astra'nın arka süspansiyonunu çağdışı, Şahin Doğan döneminden kalma torsiyon çubuğu veya diğer adıyla burulma kirişi ile donatmışlardır ("Ama Astra'da Watts bağlantı var" diyecek keko varsa bir zahmet Watts'ı araştırsın ve torsiyon çubuğu denilen at arabası sisteminin revizesi olduğunu öğrensin.)

    Mazda ise buna karşılık son 5-6 senedir ciddi derece SkyActiv'e bütçe gömmektedir. Hafifleyen altyapılar, sürtünme oranı ciddi düşürülmüş hareketli parçalar, marjinal sıkıştırma oranları, rakiplerine göre çok düşük kayıplarla çalışan tork konvertörlü şanzıman vesaire...
    Bunun sonucunda 105 beygir olmasına ve tork konvertörlü otomatik şanzıman kullanmasına rağmen 11,6 saniye gibi bence çok kötü olmayan bir değer ortaya çıkarmışlar. Ancak buraya dikkat, Mazda firması Skyactiv'e bütçe gömerken sürüş güvenliği ve sürüş zevkinden feragat etmemek için torsiyon çubuğu denilen takoz sistem yerine aynen Focus gibi aynen 118 gibi aynen A serisi gibi tam bağımsız arka süspansiyon kullanmış.

    Özetle marka fanatiği olmanın alemi yok. Yani Mazda'ya çamur atıcam diye sadece beygir'den bahsetmek komik oluyor. Mesele marka karalamaksa emin olun maliyet kaygılarından dolayı istisnasız tüm markaların açığı olan yanları vardır ve dilerseniz buraya çarşaf çarşaf hepsinin açıklarını yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERG81 -- 11 Temmuz 2016; 12:00:29 >




  • ERG81 E kullanıcısına yanıt
    Cok begendigim bir arac, hatta Golf`ten sonra benzinli manuel olani almayi dusunuyordum. Fakat 10bin daha ucuzuna dizel Leon aldim.

    6 ay servis olayi sorun degil de, fiyat gercekten cok yuksek. Sebebi de aslinda belli. Sonuc olarak Mazda`nin Turkiye icin ayirdigi stok bu fiyatlarla satiliyorsa fiyatlari asagi cekmenin anlami yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bu stok olayını anlamıyorum. Yani şimdi mazda, türkiyeye 1000 araba ayırdığı için mi 1000 mazda satılıyor türkiyede.

    10 bin ayırsa 10 bin satacak yani.

    Bıraksınlar bu işleri. Sen adam gibi fiyatlandırma yap. Biraz markan üzerinde çalışma yap, ikinci el değerini yükselt, bilinirliğini yükselt bak bakalım talep 10 bin olunca, o 10 bin aracı nasıl getiriyorsun türkiyeye.

    Sanki talep var da "türkiyenin kotası 1000 araç" diyorlar.

    Bir başka savunma da şu "e işte mazdaya amerika yetiyor" yahu kardeşim diğer markalar başka ülkelerde satamıyorlar da mı türkiyeye önem veriyorlar.

    Herkes amerikada ya da başka bir pazarda türkiyeden fazla satabilir.

    Bu türkiyede leş bir pazarlama stratejisi izlemenin bahanesi olabilir mi.

    Mazda türkiyeye ne kadar değer veriyorsa türk halkı da mazdaya o kadar değer veriyor.

    Her şey karşılıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 6 ayda bir servise gitmenin tek mantığı olabilir. Servislerin dönmesi için para lazım. EE bunların sattığı araç sayısı belli, koca plazanın masrafları bir yerlerden çıkmalı.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.