Şimdi Ara

2017 AUDI A5 Sportback Geldi (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
736
Cevap
15
Favori
82.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plateau

    Araç menüsünden ayarlanıyor ayna kapatma,bulamazsanız kurcalarım ben de...



    Geri vitese takınca sağ ayna da aşağı iniyor,kullanım kılavuzuna bakarak aktif ettim...ayna ayar düğmesi sağ aynayı gösterirken çalışıyor...ama nasıl ayarlandığını tam hayırlamıyorum,kılavuzdan bulmak lazım dediğim gibi...

    Teşekkürler ayarladım. Bizim araçlarda apple car play var mı peki? Kabloyu taktın ancak aktive sayfası çıkmadı acaba car play yok mu? Apple modeller için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • two_fast_two_furious kullanıcısına yanıt
    Carplay yok...Sonradan yazılım güncellemesi ile eklenebilecek diye okumuştum biryerlerde ama servise sormak lazım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GLOCK-19 kullanıcısına yanıt
    İlandaki 38 plakalı araç Sline logosu yapıştırılmış ama Sline paket değil,sport+deluxe paketli bir araç...Diğeri design+deluxe+prestige+navigasyon paketli;güzel ama 275.000₺ iyi para,ben vermezdim...300.000₺'e yaklaşınca G30 530i'ye giderim herhalde...Kendi aracım design+deluxe paketli;küt direksiyon,2yıl garanti uzatma,orijinal paspas-bagaj havuzu derken 225.000₺'e aldım nisanda...Prestige paket içeriğine göre çok pahalı,sport yada designa ilaveten deluxe+navigasyonlu tercih edin bence,255.000₺ gibi fiyat almanız lazım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar.Bugün doğuştan fiyat aldım A5 1.4 tfsi için.Deluxe + prestige paket mevcut.250.000 lira + trafik sigortası.

    Son araştırmaları yaparken.Stronic(dsg) şanzımanın bazı arızaları olduğunu gördüm.300kmde duran bir araç varmış misal.Bu konuda bilgisi olan aydınlatabilir mi?

    Birde 2015 a5 in euro ncap sonucu 2017 kasa ile aynı mı? 250.000e full a4 satın alınabilir sanırım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuuurker

    Merhaba arkadaşlar.Bugün doğuştan fiyat aldım A5 1.4 tfsi için.Deluxe + prestige paket mevcut.250.000 lira + trafik sigortası.

    Son araştırmaları yaparken.Stronic(dsg) şanzımanın bazı arızaları olduğunu gördüm.300kmde duran bir araç varmış misal.Bu konuda bilgisi olan aydınlatabilir mi?

    Birde 2015 a5 in euro ncap sonucu 2017 kasa ile aynı mı? 250.000e full a4 satın alınabilir sanırım.

    Ben de bu aracı düşünüyorum ama 250.000 TL hem çok para, hem de bu araçları satmak çok zor oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuuurker

    Merhaba arkadaşlar.Bugün doğuştan fiyat aldım A5 1.4 tfsi için.Deluxe + prestige paket mevcut.250.000 lira + trafik sigortası.

    Son araştırmaları yaparken.Stronic(dsg) şanzımanın bazı arızaları olduğunu gördüm.300kmde duran bir araç varmış misal.Bu konuda bilgisi olan aydınlatabilir mi?

    Birde 2015 a5 in euro ncap sonucu 2017 kasa ile aynı mı? 250.000e full a4 satın alınabilir sanırım.

    Denk sayilabilir donanimda A4 ile A5 arasında yaklaşık 50binTL fark oluşuyor. Buradan hesap yaparak aradaki tasarım farkı için bu bedeli ödemek isteyip istemediginize karar vermelisiniz.



    Sport A5 Sportback + Deluxe + Prestige Pack donanım olarak Sport A4 ü yakalayıp Audi Ses Sistemi + Cruise + Geri Park Kamerası olarak geçiyor. Cruise montajı serviste max 1.300,00-TL. Aradaki fark tasarım ve imaj. Dikkat etmeniz gereken nokta aynı donanım isminde A5 Sportback A4'ten biraz daha boş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • geng G kullanıcısına yanıt
    Eskiden düşük hacimli motor yoktu ve haklısınız. Ancak 1.4 TFSi ile A4 ve A5 Sportback'in ikinci elleri eskisi gibi değil, bir miktar zarar ettirse de düşük hacimli motor hareketi getiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Eskiden düşük hacimli motor yoktu ve haklısınız. Ancak 1.4 TFSi ile A4 ve A5 Sportback'in ikinci elleri eskisi gibi değil, bir miktar zarar ettirse de düşük hacimli motor hareketi getiriyor.

    Valla ben de Bmw 5.20i var, ağzına kadar dolu, temiz araba. Ama insanlar belli rakamları aşınca seçenekleri artıyor, bu arabaları satmakta zorlaşıyor, aracım satılmadı, bayram olduğu için sonrasına bıraktım.Daha önce Mercedes C180 vardı yeni kasa, o araçta ha deyince satılmadı.

    Fiyatı ikinci elde 150.000 TL'yi geçen araçları satmak zor, sıfırı 250.000 TL olan aracı da ikinci elde satmak hepten zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 22 Ağustos 2017; 15:11:19 >
  • geng G kullanıcısına yanıt
    5.20i nin adı çok yakar , masraflı olarak çıkmış durumda.



    C180 in handikapı ise küçük hacimli dizel alternatifi olması. C200d varken C180 in 2.eli pek iyi olamaz. Aynı durum 1.4 TSi Passat için de geçerli. Bu rakamı veren 1.6 TDi'ı alıyor. 2.eli pırlanta.



    A4'ün ve A5 Sportback'in avantajı küçük hacimli dizel versiyonları yok. Bu araçları tercih edecek ve vergi dilimi düşük olsun diyenlerin alternatif dizeli yok A3 Sedan niçin devamlı TDi satılıyor? A4 ve A5 Sportback'e 1.6 TDi gelmeyecek , geldiği gün kimse 1.4 TFSi veya 1.5 TFSi tercih etmez. Bu nedenle bu araçların 2.elleri 5.20i ve C180 den daha iyi olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw CC vardi, onda da aynisi oldu, ondan once Passat.

    Hiç-bir aracimi kolay satmadım, kullandigim araclari tek tek yazmayayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 22 Ağustos 2017; 17:0:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakalim Bayram sonrası araci satarsak yeni kasa 2.el bir Audi A5 alacagiz bakalim, söyledir böyledir demeye gerek yok, alacak olduktan sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 22 Ağustos 2017; 17:3:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geng G kullanıcısına yanıt
    Kullandığınız araçları yazmak isterseniz yazın şevkinizi kırmak istemem, 1.6 TDi Highline + Sunroof Passat'ı ne kadar sürede sattığınızı söylemeniz yeterli. Mesela ben GOLF 1.4 TSi 122hp Man. aracımı tam 8 ayda sattım, halbuki GOLF'ün 2.eli iyi bilinir. A3 Sedan TDi'ı ise 2 haftada sattım. CC her yerinden ses gelen bir araç olarak ün yapmışken ve 3 serisi varken 2.elinin parlak olması beklenemez. Araca göre değişir bu durum. Ülkemizdeki satın alma gücü düşüklüğü nedeniyle belirli tutarın üzerindeki araçların 2.elinin yavaşlaması normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geng G kullanıcısına yanıt
    Hocam VW ve Audi araçlarının sıfıra yakın ikinci elleri sıfırından daha pahalıya satılıyor.
    Özellikle Audi deki liste fiyatlarının gerçek satış fiyatına göre çok şişik olması nedeniyle bu markada bunu daha çok görüyorum.
    Bence siz yine de sıfır teklifleri alın derim. Arada çok fark olmadığını göreceksiniz.
  • Son zamanlarda fiyat alan oldumu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi fiyat listesi hiç bir şey ifade etmiyor. Adamlar bir ara 1.0 audi a3 için kampanya yapmışlardı 84 liraya veriyorlardı arabaları. O zaman liste fiyatı 120 bin falandı. Liste fiyatından %30 indirim mi olur :)



    Onun için özellikle audi Mercedes ve bmw alırken bayi ile görüşmek , forumlardan fiyat alanlar ile iletişime geçmek çok önemli. Ben iyi pazarlık yaptığımı düşünürdüm, eşime b180cdi alacaktım 131 bin fiyat verdiler sonun sonu dediler. Aracı almadım, 1 hafta sonra forumdan tesadüf başkası 127 bine almıştı. Nasıl başardın dedim , hiç bir şey yapmadım dedi, son kaç olur diye sormuş sadece :)



    İnanılmaz kar marjları var , yüklenebildiğiniz kadar yüklenin rakamlara. Tanıdık olunca işin rengi çok değişiyor. Tek telefonla, son aldığım aracı , Tr genelinde en iyi aldığım fiyattan 6500 tl daha indirimli almıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saçma ve mantıksız gelebilir ama Ankara Doğuş yüksek fiyat veriyor diğer bayilere ve Doğuş'lara göre...Rekabet olmadığından Ankara taşradan farksız tüm markalarda...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Eskiden düşük hacimli motor yoktu ve haklısınız. Ancak 1.4 TFSi ile A4 ve A5 Sportback'in ikinci elleri eskisi gibi değil, bir miktar zarar ettirse de düşük hacimli motor hareketi getiriyor.

    Valla ben de Bmw 5.20i var, ağzına kadar dolu, temiz araba. Ama insanlar belli rakamları aşınca seçenekleri artıyor, bu arabaları satmakta zorlaşıyor, aracım satılmadı, bayram olduğu için sonrasına bıraktım.Daha önce Mercedes C180 vardı yeni kasa, o araçta ha deyince satılmadı.

    Fiyatı ikinci elde 150.000 TL'yi geçen araçları satmak zor, sıfırı 250.000 TL olan aracı da ikinci elde satmak hepten zor.

    Merhabalar,şahsi fikrinizi almak için yazıyorum.. 2013 A3 Aracım artık yaşlandı (80.000 KM) büyük kasa ile değiştirmek ,istiyorum bütçem 150.000 civarı,ancak yukardada yazıldığı gibi hem masraflı ve hemde çok yakar hemde ikinci çok ağır denmesi benim 1.4 Audi'ye yöneltiyor ancak onunda başlangıç paketi şirket arabası görünümünde olduğu için hiç alasım gelmiyor son olarak Makyajlı 3 kasalara bakıyım diyorum,ortaya konuşuyor olursak bu bütçeyle senede max.25.000 Km yapan çocuklu 40 yaşında biri olarak ne tavsiye edersiniz???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deren05


    quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Eskiden düşük hacimli motor yoktu ve haklısınız. Ancak 1.4 TFSi ile A4 ve A5 Sportback'in ikinci elleri eskisi gibi değil, bir miktar zarar ettirse de düşük hacimli motor hareketi getiriyor.

    Valla ben de Bmw 5.20i var, ağzına kadar dolu, temiz araba. Ama insanlar belli rakamları aşınca seçenekleri artıyor, bu arabaları satmakta zorlaşıyor, aracım satılmadı, bayram olduğu için sonrasına bıraktım.Daha önce Mercedes C180 vardı yeni kasa, o araçta ha deyince satılmadı.

    Fiyatı ikinci elde 150.000 TL'yi geçen araçları satmak zor, sıfırı 250.000 TL olan aracı da ikinci elde satmak hepten zor.

    Merhabalar,şahsi fikrinizi almak için yazıyorum.. 2013 A3 Aracım artık yaşlandı (80.000 KM) büyük kasa ile değiştirmek ,istiyorum bütçem 150.000 civarı,ancak yukardada yazıldığı gibi hem masraflı ve hemde çok yakar hemde ikinci çok ağır denmesi benim 1.4 Audi'ye yöneltiyor ancak onunda başlangıç paketi şirket arabası görünümünde olduğu için hiç alasım gelmiyor son olarak Makyajlı 3 kasalara bakıyım diyorum,ortaya konuşuyor olursak bu bütçeyle senede max.25.000 Km yapan çocuklu 40 yaşında biri olarak ne tavsiye edersiniz???


    Bmw 3.20i cok guzel bir seçenek, zaten Audi binmissiniz, farkli bir markaya gecin, onu da kullanin.

    3.20i sizi cok memnun edecektir, yakitta fazla uzmez, sakin bir kullanıcı 9 lt ortalama ile kullanir bu araci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 7 Eylül 2017; 21:18:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar,

    Coupe deneyen oldu mu arkadaşlar?

    Mercedes c180 coupe ile kıyaslayabilecek olan var mı?

    Teşekkürler
  • Benim A5 dynamic dolayısıyla ön ızgarada krom çıtalar yok nereden temin edebileceğimi bilen var mı?

    Ya da çıkma bulsam ön ızgarayı değiştirmeden kromları çıkartıp monte edebilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.