Şimdi Ara

2017 AUDI A5 Sportback Geldi (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
736
Cevap
16
Favori
80.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vay be, en merak ettiğim soruya geçmiş topic :)

    g30 ile a5 sportback kıyaslaması...

    burada yaş faktörü de devreye giriyor sanırım..

    zf ile a5 şanzumanı arasında çok mu bariz fark var?

    hiç otomatik kullanmamış biri olarak 2009 a3 otomatiğini gayet iyi buldum. acemilikten mi acaba?

    ***

    seni de kıyaslama da olsa, g30 düşünürken yakaladımya tamamdır:) M.L.Crassus
  • Donanımcı Aras kullanıcısına yanıt
    Yok hocam nerde düşünecegim 300k yı bir araya koysam sana danışırım nereye bağlayalim yatırımlık diye Epey yüksek rakamlar söz konusu , o nedenle 5 serisine sadece sokakta bakabiliyorum



    Ben GOLF'ün DSG'sinden de memnunum , sattığım A3 Sedan'ın Stronic'inden de memnundum, A4'ünkinden de memnunum ancak sonuçta bunlarin hepsi DSG ve türevleri. ZF performans ve dayanıklılık olarak biraz daha ön planda bir şanzıman. DSG kullanan kişi kavrama bitimi vb. huylarını bilip baştan kabul ederse daha mutlu olurken ZF daha koşulsuz kullanılır. A4'le A5'in şanzımanı yağlı kavrama yeni bir şanzıman ve birlikte deniyoruz bu araçların kullanıcıları ile birlikte. İlk intiba biraz gecikmeli gibi gelse de devri verince ataklaşan bir yapısı var. Alt devirlerde tepkisinin yavaş olması nedeniyle de konforlu ve belki de bu yazılım seçimi nedeniyle daha tasarruflu. Ancak bu hissiyat ZF ile kiyaslanmasina da engel oluyor bence. ZF8 daha atak. Kullandığım 3.20ied nin Sport modu ile A4'ün S modunun pek alakası olmadığını söyleyebilirim. Gerçi o motor da tarih olduğu için 1.5 lik motorda neler sunuyor tekrar denemek lazım Yeni 5 serisini hiç bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Gel hocam gel, yatırım yapmayı beklemene gerek yok, ofisin yerini biliyorsun başım üstüne

    Yani benim bu konudaki yorumum / deneyimim kısıtlı olduğu için sizler kadar objektif veyahut da detaylı inceleme yapamam.

    BMW'nin bu şanzımanını 328i'yi taa 2012de kamuflajlıyken denemiştim ingilterede. araba atak tamam ama motor da etki ediyor malum.

    320 ile a4 arasında motor gücü bir yana, çekiş farkı da var. arkadan itiş araba her zaman bana daha atik ve gücü kayıpsız yere iletiyor gibi geliyor. a3le patinaja kaldığım yer de oldu.

    Neyse konuyu dağıtmiyim, takipteyim. zamanı gelince daha sık sorular sorucam bilgin olsun dostum

    kazasız belasız iyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donanımcı Aras -- 24 Eylül 2017; 23:10:58 >




  • Herkese merhaba, foruma yeni üye oldum. bmw 4.18i, mercedes c coupe ve Audi a5 üçlüsünden birini almayı planlıyorum. Bu hafta sonu haramidere doğuş otodan fiyat teklifi almaya gittim

    1.4 a5 sportback sport + prestije paket + kesik direksiyon kombinasyonu olacak şekilde fiyatlandırmasını istedim ve aldığım cevap ''252.000 ile 260.000 arasında bir şey''. Net bir cevap vermedi satış temsilcisi arkadaş. Ayrıca, konfigüre ettiğim araca ait özelliklerin ve fiyat teklifinin yer aldığı bir fiyat teklif formu bile çıkarma gereği duymadı arkadaş. Sonuç olarak hem müşteri ilişkileri hemde fiyatın bence epey ıçuk olması sebebiyle A5'i listeden tamamen çıkardım diyebilirim. Ayrıca herhangi bir kampanyada yapılmayacağını söyledi yetkili arkadaş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Filozof34 F kullanıcısına yanıt
    Kararınız hayırlı olsun şimdiden. Ellerinde aradığınız kombinasyonda araç olmadığı için Araç Teklif Formu çıkartamamıştır. Stokta olsa , isterseniz verirler. Ayrıca siparişi baştan oluşturulacak araca fiyat verememeleri de doğal. Aradığınız aracı hazır stokta bulursanız Araç Teklif Formu da fiyat da verebilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @M.L.Crassus Merhaba, yetkili arkadaşın söylediğine göre ellerinde tarif ettiğim araçtan varmış. Hatta 3 farklı renkten olduğunu ve renk olarak tercihimi sordu. Bana hissettirdiği şey gerçekten 'tok satıcı' kelimesinin tam karşılığıydı. Sizde haklı olabilirsiniz ama araç var ve renk tercihiniz nedir diye sorunca bu şekilde ilgisiz olması çok garip geldi bana. Açıkçası o gün cebimde 260.000 tl olsaydı ve ben arabayı şimdi almaya geldim düşüncesinde olsaydım, sırf bu kötü iletişim şekli yüzünden almazdım arabayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu 252000-260000 aralığı son mudur?

    audi liste fiyatı ile son fiyat arasında a3'cüler çok dert yandı geçen sene, bunun kıstası ya da pazarlık kısmı nedir acaba?
  • Filozof34 F kullanıcısına yanıt
    Pas geçin hocam o ST'yi. Aracı almaya gerçekten niyetlenirseniz başka bayiler de mevcut , farklı yerlere sordururuz. Tekrar aynı bayide farklı bir ST de talep edebilirsiniz. Hatta hiç gitmeden telefonla arayıp ellerinde mevcut 3 aracın da Araç Teklif Formunu size maille yollamalarini da isteyebilirsiniz. Verecekleri fiyat pazarlıkla pek değişmeyeceği için 300 - 500 -/+ fiyat da belli olmuş olur. Bazı ST'ler maalesef sanki kendi işletmesi veya kendi malı gibi davranıyor ama bu davranış biçimi hepsinde aynı değil. Siz diğer alternatiflerinizi de mutlaka değerlendirin, A5 Sportback'i yeniden listeye almayı düşünürseniz illaki düzgün bir ST buluruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç alacaklar Bursa Doğuş Özlem hanım ile görüşmesini tavsiye ederim. İnanılmaz ilgili ve piyasadaki en düşük fiyatı vermişti bana. İzmirdeki servise giriple çıkmam bir olmuştu.

    Hatta bursadan aracı hiç görmeden whatsapp ve telefonla görüşme yaparak ayırttım, tüm işlemleri başka şehirde yapıp teslim aldım. O kadar güven ve ilgi verdiler ki son derece memnun kaldım.

    Temmuz 17 de aldım aracı ve şu an 2500 km oldu.

    Karışık ortalamam 8.4 litre, daha çok şehir içi kullanıyorum.

    Ancak araç konforlu kesinlikle. Özellikle yüksek hızda neredeyse hiç rüzgar sesi yok. Viraj alma kabiliyeti mükemmele yakın, resmen araç yüksek hızla viraja girerken yola çekiyor sizi. Zaten tüm yabancı yorumlarda hem konfor hem de sportiflik özelliklerinin harmanlanmasıyla bu otomobil yapılmış. Yani mercedesin konforundan bmw nin sportifliğinden almış. Bmw kadar sportif değil ama bmw den daha konforlu (4.18 gran coupe), mercedes kadar konforlu değil ama mercedesten daha sportif ( c coupe) . İkisinin harmanlanması olmuş. İç tasarım zaten harika. Hem premium hem minimalist ve şık tasarım var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @donanimci aras Merhaba. Araç için dip fiyat nedir dedim bana ısrarla 252.000 260.000 Tl aralığını verdi ve ekledi. A5 çok iyi satıldığı için sene sonuna doğruda kampanya vs beklemiyoruz yapmazlar dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • two_fast_two_furious kullanıcısına yanıt
    Aracınızı Güle güle kullanın Allan kaza bela vermesin. Açıkçası gonlum bmw 4.18i den yana ama dürüst olmak gerekirse a5 in iç tasarımı hem c coupe den hemde 4.18i den daha iyi. Bu benim şahsi görüşüm. Ben a5 in bir önceki makyajlı kasasinin hastasiydim. Bana dış tasarımı çok daha yakışıklı geliyor bir önceki makyajlı kasanın. Yinede fiyat almak istemiştim. Bu arada yakıt ortalaminiz çok iyi. Bende 2010 insignia var ve yol bilgisayarinin bana gösterdiği değer 100 km ortalaması 11.4 litre. İnanılmaz çok yakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkür ederim. Pazarlık konusunda özellikle çok katilar a5 konusunda bunu anlıyorsunuz tavırlarindan. Öte yandan A6 2018 de kasa değiştirecegi için ellerinde full donanımli 252 beygir bir A6 kalmış ve 300.000 bine bırakıyoruz dedi. İlgilenen olursa Haramidere Doğuş otoya uğrasin bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Filozof34

    @donanimci aras Merhaba. Araç için dip fiyat nedir dedim bana ısrarla 252.000 260.000 Tl aralığını verdi ve ekledi. A5 çok iyi satıldığı için sene sonuna doğruda kampanya vs beklemiyoruz yapmazlar dedi.

    Bu da külliyen yalan..

    Ellerinde 2017 kalırsa, 2018de bi tanesine bile kampanyasız satamazlar.

    virtual cocpit olmadan 260bin TL 1.4 motorlu arabaya vermez bizim millet.

    bakalım görelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Filozof34

    Aracınızı Güle güle kullanın Allan kaza bela vermesin. Açıkçası gonlum bmw 4.18i den yana ama dürüst olmak gerekirse a5 in iç tasarımı hem c coupe den hemde 4.18i den daha iyi. Bu benim şahsi görüşüm. Ben a5 in bir önceki makyajlı kasasinin hastasiydim. Bana dış tasarımı çok daha yakışıklı geliyor bir önceki makyajlı kasanın. Yinede fiyat almak istemiştim. Bu arada yakıt ortalaminiz çok iyi. Bende 2010 insignia var ve yol bilgisayarinin bana gösterdiği değer 100 km ortalaması 11.4 litre. İnanılmaz çok yakıyor.

    Teşekkürler. Evet bir önceki kasa daha kaslı gibi duruyor. Ancak yeni A5 in arka tasarımı ve 3 boyutlu stopları çok daha iyi aynı şekilde ön farlar. Sadece ön far tasarımı ve önden bakınca daha agresif bir görüntü yakalayabilirlermiş katılıyorum. Ancak bir önceki kasadan esas farkı iç tasarım ve sürüş dinamikleri. Önceki kasaya oranla çok daha dinamik sürüşü ve daha güncel ve kullanışlı, modern tasarımı var. Bir de sundukları jantlar aracın görünümünü bozuyor. Opsiyon olarak sundukları 2-3 jant modeli var aracı harika gösteriyor ancak opsiyon insanlar da ekstra janta opsiyon vermek istemiyor ve görünümden taviz veriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • two_fast_two_furious kullanıcısına yanıt
    Aslında opsiyon olarak janta para veren bir kitle var da o araçlar hazır denk gelsin yeter ki. Ben son 2 aracımı da sadece jantları için tercih ederek farklı bayilerden aldım örneğin. Güzel bir jant için ekstra ödeme yapmayı göze alan illaki oluyor. Tabiki jant için sıfırdan araç oluşturulup Euro bilinmezinde ise asla beklenmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donanımcı Aras kullanıcısına yanıt
    Yetkili arkadaş o kadar netti ki bende şaşırdım doğruşu. 2017 sonunda ellerinde satilmadik araba kalmayacağıni düşünüyorlar sanırım. Çünkü satış adedi olarak rakipleri diyebileceğimiz 4.18i den ve c coupe dan epey fazla satılıyor araç sanırım. Bu özgüven bu sebepten olsa gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nappa deri opsiyonu için(spor ön koltuklar) 15 bin tl ; navigasyon paketi (virtual cocpits bu sekılde alınıyor sadece + ortadakı ekran buyuyor) 22 bın tl civarı opsiyon fiyatı mevcut.
    Ben 2018'e yaklaştığımız şu gunlerde 250 bın tl sevıyesındeki araçta ki kadranın, ekran olmasını (vırtual cocpict) olması gerektiğini düşünüyorum.

    https://www.dogusoto.com.tr/a5-sportback-f5a buradan mevcut araçları ınceleyebılırsınız. ST bunun üstünden indirim uyguluyor. yüzde 10 olur dıye bakıyorum.
  • Audi A5 sportback + Deluxe = 250 bin
    Audi A5 sportback + Deluxe + prestige = 275 bin
    Audi A5 sportback + Deluxe + prestige + navigasyon(virtual cockpits) = 300 bin
    Audi A5 sportback + Deluxe + prestige + navigasyon + nappa koltuk( kırmızı/kahve ) = 315 bin.

    S line Dış, S line İç ( ayrı satılıyor) , harman kardon, adaptif süspansiyon opsiyon fiyatlarını bılmıyorum.

    Şuan yüzde 10 ındırım yapıyorlar, yılbaşından sonra ocak gibi ellerınde araç kalırsa ( illlaki kalacak) opsiyona göre yüzde 20 üzeri indirim gördüm.

    bana göre prestige fiyatının hakkı değil, navigasyon hiç değil. deluxe + nappa yada deluxe S line ile özel sipariş mantıklı olabılır. ayrıca tek virtual cocpits satıyorlar mı bılmıyorum. illaki navıgasyon paketıyle bırlıkte satıyor olabılırler.
  • semih_avcı S kullanıcısına yanıt
    prestige dediğiniz, katlanır ayna opsiyonu mu?

    bir de bu aracı alırken sb veya coupe arasında kararsız kalanlar var mı?

    30-35 yaş aralığı (bekar) için ne uygundur?

    ben sb'i daha çok beğendim.

    uzun yol kullanılacak, ayda max 500 km (uzun yol hariç) ortalamaya vurursak yılda 10bin km. çoğu tek ya da iki kişilik seyahat olur...

    öylesine soruyorum, farklı soru olsun diye..
  • two_fast_two_furious kullanıcısına yanıt
    Her dediğinize katılıyorum. Mevcut 3 kasa f30 kullanıyorum sportif dinamik ama 40 yanak 18 m jant ile çok konforsuz. bıde runflat etkısıde var.

    Ama iç tasarım konusunda dediklerinize kısmen katılmıyorum;

    İç dekor sadece alumınyum gelıyor, eğer koltukları sıyah alırsanız aracın içi simsiyah oluyor. ozellıkle kapı içi ve üst konsoldan bahsedıyorum.
    Orta konsoldakı ekran da suan için sırıtmıyor ama makyajlı c ve yenı 3 gelınce o da cok kucuk ve kenarlarda 5 sene oncesının lcd tvlerı gıbı kalıcak çünkü çerçeveleri büyük duruyor. mercedes c kadar degıl ama yıne de çerçeve var.

    Bu dediklerimin çözümü mevcut gerçi. nappa kahve/kırmızı deri ile + virtual cocpict ile alırsanız( orta ekranda buyuyor) canavar gibi araç oluyor. performans ve dsg tatmin edecektir.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.