Şimdi Ara

2016 Tuscon'mu? vs 2016 CR-V'mi? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
1
Favori
18.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DrHolyday D kullanıcısına yanıt
    Hocam, çekik gözlü biraderler pek malzeme kalitesine önem vermiyorlar malesef. Fakat bir aracı böyle şeylerle eleştirmekte yanlış olmaz mı? Siz sadece malzeme kalitesine ve dokunmatik ekranıyla arabayı çöpe attınız fakat teknik veriler ve donanımsal özelliklerini incelediniz mi?

    O segmentteki bir SUV'a göre yakıt ekonomisinde başarılı ve 0-100 değeri olabildiğince güzel. İç hacim, genişlik vs. açısından segmentindekilerden daha iyi ve performans açısından.

    Bir forumdaşımız Yeni Tiguan önerdi. Baktım araca dış tasarımını ve iç tasarımını beğendim. Ulan dedim Tucson, CR-V ve Tiguan'ı karşılaştırayım. Ayrı ayrı sekmeler açtım ve hepsinin teknik ve donanımsal özelliklerini açtım CR-V bana daha öncelikli geldi.

    Bu kişiden kişiye değişecek bir görüş değil. İsterseniz sizde inceleyin. :)


    Ayrıca Tiguan'ın 1.6 4x4 dizel otom. modeli yok.




  • udeskota kullanıcısına yanıt
    Anneniz CR-V'den memnun mu? Yani kullanmadıysanız henüz, kullandıktan sonraki incelemelerinizi aracın +'sını ve -'sini bana söyleyebilir misiniz?
  • MotorsR kullanıcısına yanıt
    O zaman biraz daha ayrıntı vereyim. Donanım olarak güzel bi araç ona birşey diyemem. Ama o fiyata o donanımlarda bi full led ya da hiç olmadı bi-xenon beklerdim ben açıkçası. Opsiyon olsaydı bari.
    Motor 160 beygir çift turbo + zf9 var. Vitesi çok hoşuma gitti benim. Geçişleri pürüzsüz. Fakat motor baya bi isteksiz. Demem o ki hızlanması o kadar da iyi değil aslında o motor ve şanzıman ikilisine göre. Ara hızlanmaları da vasat bence. Yakıt konusunu konuştuk görevliyle test aracında 10litre ortalama vardı. Bize katalog verisi mi gerçekleri mi istersiniz Dedi. İkisini de söyleyin dedik. Katalog verisi 6 litre gerçekte 9-10 Dedi. Çok çok çok dikkatli kullanan bi abimiz 6 litreye düşürmüş dedi onun dışında o değerler zor dedi.
    4x4 özelliği de şöyle çalışıyormuş. Araba normalde ön çekişli ama ön tekerler zora düşünce arka tekerlere Güç dağılımı oluyormuş. Bana çok işe yarar gibi gelmedi açıkçası.
    Malzeme kalitesi olarak Honda jazz a baktım galeride. Navigasyon ekranından kalite alıyor kendi sınıfına göre. Crv ye bi biniyorsunuz polypad var.
    Konfor olarak birşey diyemem. Bana rahat geldi. Biraz ses alıyor içeri ve trim sesleri mevcut. Ama içeri aldığı ses rahatsız edecek düzeyde değil kesinlikle. Arabanın yukarı aşağı salınımları baya bi yumuşak ve güzel ama sağ sol biraz tedirgin ediyor ki o da yükseklikten dolayı sanırım.
    Özet olarak motor 160bg çift turbo gibi gitmiyor. Malzeme kalitesi vasat. Konfor iyi. Yakıt biraz yüksek ama kabul edilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kalite arayışı varsa tuscon iyi araç olmuş ama bence kadjar'ı da düşünün yakıt çok çok iyi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • MotorsR kullanıcısına yanıt
    Biraz da dışından konuşayım izninizle. Araba spoiler eklentisi ile gerçekten güzel duruyor. Yaklaşıyorsunuz arabaya baya kaslı bir görüntü. Eliniz kaportaya gidiyor metal hissi var tatmin ediyor o kaslı görüntüyle. Arabanın önüne doğru ilerliyorsunuz o da ne. Far yıkama motorunun kapakları tam oturmuyor. Biraz elinizle yokluyorsunuz tamponu düşük kalite plastik. Acaba diyorsunuz bi tek bunda mı böyle. Hayır bütün hepsine düşük malzeme kalitesi ve düşük işçilik var. Sonra görevliye soruyorsunuz. Jeep Cheroke ile aralarında vergi farkı olmasına rağmen Crv nin bu kaliteyle Nasıl bu fiyata sahip olduğunu. Ne de olsa satıyor abi diyor.(görevli arkadaş kötü niyetli biri değil, tanıdığımız biriydi açık sözlü oldu)
    Benim size tavsiyem Renault Koleos gelecek sene sonunda onu bekleme imkanınız varsa bekleyin. Yoksa boyut küçültüp bmw X1 de bakabilirsiniz. Onu bu kadar dikkatli incelemedim. Mutlaka kusurları vardır ama crv ye para vermeyin gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DrHolyday D kullanıcısına yanıt
    Hocam, güzel incelemişsiniz aracı. O çabuk hızlanma olayını falan pek bilemiyorum çünkü ben daha önce hiç sürmedim. Bende şuanda 2015 Civic var fakat bagaj kapasitesi çok küçük gelmekte bana. Tatilde vs. çok sıkıntı olacak gibi görünüyor. İç ve dış yazılarınızı okudum almamam için neden göremedim birtek motor baya isteksiz dediniz onda takıldım. Bu yüzden en kısa zamanda bende bir test sürüşü yapacağım araçla fakat pek anlayabilirmiyim mevzuyu bilemem :)

    Abimde Peugeot 308 vardı o zamanlarda Opel Astra vardı bendede, pejoyu kullanınca o torkun tokluğunu çok iyi seviyede hissettim fakat şimdi jetta aldı jettanın kalkışlarında o torkun tokluğunu hissedemiyorum.

    Biz yüksek hızlara çıkmıyoruz pek fazla. Uzun yolda maks. hızımız 180-185 olur. Buda herzaman olmaz. Şehir içinde gidişi ve kalkışı sıkıntısız olsun yeter :)

    Yakıt konusuna gelince piyasadaki teş çakal honda değildir muhtemelen :) Tiguanda 9 yazıyo o da 12-13 vardır. Tucson'da öyle birşeylerde.. Bu devirde kimseye güvenmeyeceksin adamlar mallarını bir şekilde satmaya çalışıyorlar :)

    Civic'in xenonlarından pek memnun değilim uzun yolda çok zorda bırakıyor beni, yüksek hızlara çıkamıyorum. Yarıda kesiyor ışığı. İnşallah CR-V'de öyle değildir.




  • Adieu kullanıcısına yanıt
    Hocam, emin olun Tucson'un kalitesi ile CR-V'nin kalitesi arasında hiçbir fark yok :) Kadjar ile yakından hiç ilgilenmedim yakından fakat şimdi baktımda tasarımı çok yuvarlak ve zevkime malesef. :)
  • MotorsR kullanıcısına yanıt
    Bende de 1.4t astra var. Hızlanması çok iyi
    Bi araç değil, ağırlığı da baya var. Ama astrada gaza basınca araç istekli, gitmeye çalışıyor. Ara hızlanmaları da o ağırlığa göre iyi. Ama crv de motorun hakkını alamıyorsunuz. İç mekan olarak genişlik diyorsanız yayla gibi araç. Araç düz yolda 170den sonra tıkanıyor bu arada. Zaten o yükseklikte araba için fazlasını tavsiye etmem. Araba 100bin olsa güzel araba değer derdim. Fakat o fiyata değmez. Donanım olarak executive alın dedi bize görevli. Plus tavsiye etmedi donanım özellikleri olarak. Aradaki farka değmez Dedi. Bunu da belirteyim.

    Ekleme: Biz hep turbo benzinli araçlar tercih ediyoruz o nedenle isteksiz gelmiş olabilir bana. Ama bi 3.20d nin yolu parçalaması ile alakası yok crv nin :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrHolyday -- 22 Mayıs 2016; 17:21:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MotorsR kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba,

    Aracı alalı 4.5 ay oldu ve şuan 11bin kmde. Bunun yaklaşık 2bin km'sini 500'ü şehir içinde olmak üzere ben kullanmışımdır.

    Bizde bir de Subaru XV ve 1.4 TSI-DSG Golf var, bu ikisiyle de kıyaslayarak birkaç yorumda bulunabilirim;

    -Yakıt 0-11.000 km ortalaması şuan için 6.6 lt/100km şeklinde. Aracı ben kullanıyor olsam muhtemelen 5.5 civarı bir tüketim olurdu, çünkü şuanki sürücüsü herşeyi tehlike olarak algılayıp bolca fren kullanıyor
    5 kişi+bagaj ile Afyon'a hız sınırlarına(otobanda 135, diğer şehirlerarası yolda 120) sabitleyerek yolculuk ettiğimizde, gidip gelmek ortalama 5.6lt/100km oldu. Fakat dediğim gibi ben neredeyse hiç fren kullanmam ve aracı da buna uygun sürerim. Sonuç olarak yakıt konusunda fena değil.

    -4x4'ü konusunda almadan önce hem burda hem de yabancı sitelerde incelemelerde birçok şey okudum. Açıkçası çok başarılı bir 4x4 değil, özellikle ön tekerleklerin tam patinaja düştüğü durumda, sistem tamamen devre dışı kalıp, arka tekerleklere hiç güç iletmeyebiliyor. Hiç kar macerası yaşamadığımız için deneyimleyemedim.

    -Bizdeki araç Premium donanım. Liste fiyatı 133bin iken 128bin'e metalik renk dahil anlaşmıştık.

    -Süspansiyonları Golf'ten sert fakat XV'den yumuşak, ikisinin arasında diyebilirim. Fakat virajlarda yana yatma eğilimi bariz bir şekilde XV'den daha fazla. Bunda hem minimum hem de maksimum yükseliğin XV'den fazla olmasının payı büyüktür diye zannediyorum.

    -Uzun yolda bahsettiğim hızlarda seyahat, birçok virajda yavaşlama mecburiyeti dışında rahat. Motor güçlü olduğu için yokuşlarda o hızı koruyabilmek için devri çok yükseltmesi gerekmiyor, haliyle XV'ye göre çok daha sessiz seyahat edebiliyorsunuz. Fakat tabiki benzinli ve yine güçlü motorlu Golf kadar sessiz değil.

    -Performans olarak kağıt üzerinde Golf ile aynı gözüküyorlar fakat nedendir bilmiyorum, Honda daha iyi ivmeleniyormuş gibi hissettiyor Fakat dediğim gibi, viraj kabiliyeti farkından dolayı Golf gibi sürekli yüksek hızlarda seyahat pek mümkün değil.

    -Aracın yerden minimum yükseliği 16cm, ki bu pek iyi bir değer değil(Subaru 22cm, Golf 12 cm), fakat yaklaşma ve uzaklaşma açıları iyi olduğundan ve ön arka tampon Golf gibi yere en yakın noktalar olmadığından, park etme sırasında tamponları sürtme korkusu yaşamıyorsunuz. Ama hafif arazi bile sıkıntı olabilir.

    -Şehir içi aktif güvenlik sistemi başarılı, ben kullanırken iki kez devreye girdi. Bence çok gerekli değildi ama çarpıcam sandıysa demekki

    Başka sorunuz var ise cevaplamaya çalışayım.

    Ekleme: Bu arada asıl sahibi arabasından çok memnun. Eski arabası benim Golf Golf'e göre kullanması çok daha rahat diyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi udeskota -- 22 Mayıs 2016; 17:49:47 >




  • udeskota kullanıcısına yanıt
    Bu virajlarda yana yatma eğimi çokmu? yani çok sıkıntı olur mu? ne kadar hızımı keser?
  • DrHolyday D kullanıcısına yanıt
    Turbodan dolayıda size öyle gelmiş olabilir. Aşağıda bir arkadaş daha cevap yazmış ona görede iyi motoru :)

    Tabiki olmaz 3.20d ile alakası :D ikisini aynı kefeye bile koyamayız biri SUV diğeri ise Spor bir BMW :D kalkışı gidişi iyi olsun bide şu viraj mevzusu canımı sıktı o da iyi olsun alırım inşallah :)
  • Gla 200 en iyisi olur, daha da seçenek yok küçük motor hacimi ve otomatik vites, nissanlar zaten kazık gibi süspansiyona sahip Nasıl biniyorlar anlayabilmiş de değilim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • MotorsR kullanıcısına yanıt
    Otobanda surekli olarak 135 ile seyahat ederken sorun cikarmiyor, fakat 2 gidis gelisli sehirlerarasi yolda surekli 120 ile gitmemiz zor, en azindan afyon guzergahinda zordu.

    Bazen 100e kadar dusmek gerekebiliyor. Tabi aracin yüklü olmasi da nasil etkiledi bilemiyorum.

    Fakat benim gibi hiz sinirlarinda seyahat ediyorsaniz pek rahatsiz etmiyor, ama hiz siniri ustunde kullaniyorsaniz, can sikabilir surekli yavaslamak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • udeskota kullanıcısına yanıt
    İstanbula giderken 180'e çıktığım oluyor civic ile.. Yani CR-V alma fikrimden döndürecek kadar büyük bir sebep olabilir mi sizce?

    Birde gece sürüşü yaptıysanız xenonlar nasıl gösteriyorlar? Benim civic rezalet gösteriyor görüşü yarıda kesiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MotorsR -- 22 Mayıs 2016; 19:31:04 >
  • MotorsR kullanıcısına yanıt
    CRV ile de o hiza hatta daha ustune rahatca cikarsiniz. Fakat Civic ile 160 ile donebildiginiz otoban dönüsü icin Crv ile 140a düşmeniz gerekebilir.

    Araci o hizlarda pek kullanmadigim icin kesin birsey soyleyemeyecegim. Bence bir kullanin.

    Aracin lastik yanaklari da kocaman, onun da etkisi var bu olay uzerinde. Fakat kocaman lastik yanaklari , cukur, ufak tumsek gibi engellerden hizli gectiginizde bile rahatsiz etmemesini sagliyor.

    Farlar güçlü, iyi aydinlatiyor. O konuda Golf`ten ileride hem rengi hem aydinlatma gücü acisindan. Subaru da iyi konuda, aralarinda fark goremedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi udeskota -- 22 Mayıs 2016; 19:35:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt şanzıman performans=Crv
    Kalan herşey= Tuscon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tucsonda gdi motor kullanılmaktadır. Direk püskürtmeli olduğu için henüz tam uyumlu lpg sistemi yoktur. Hyundai forumlarında gezinirseniz lpg taktıran bir iki kişi olduğunu onlarında birçok sıkıntı yaşadıklarını görürsünüz.Tucsonun yakıt tüketiminin normal kullanımda 11 ile 12 litre civarında olduğunu yine kullanıcıları belirtmektedir.Benzinlik sahibi değilseniz ya da yakıtı şirket üzerinden almıyorsanız en fazla 6 ay sonra evin önünde şık görünümlü bir süs eşyanız olacak demektir.
    Honda kendini kanıtlamış bir araçtır. Yakıt konusunda normal kullanımda 7 ile 8 litre civarı motorin tüketirsiniz.Benim naçizane tavsiyem Nissan Qashqai olacaktır. Hem yakıt konusunda hem de ikinci el piyasası olarak üzülmeyeceğiniz bir tercih olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: udeskota

    Ha yine mi siz

    Ben de oturmus ciddi ciddi cevap yaziyorum.

    Benim arabam Golf oldugundan anneme ait araba ile hala bahsedilen kosullarda araci kullanma sansim olmadi. Hic merak etmeyin unutmadim.



    valla şu kasko muhabbeti olmasa ben de sizi unutmuştum.

    o kadar deli saçması bir şey ki bunu yazsa yazsa bu yazmıştır dedim kontrol ettim, nitekim haklı çıktım.

    zira dizel otomatik, daha pahalı bir aracın benzinli otomatik daha ucuz araçla aynı kaskoyu ödeyeceğini ancak sizin gibi biri iddia edebilirdi.

    cidden keselim muhabbeti.

    Bence biraz haksızlık ediyorsunuz. Geçen ay 34.000 liralık benzinli aracımı satıp 81.000 liralık dizel araca geçtim.Kaskoda 680 tl den 780 tlye çıktı.Düşündüğğnüz kadar fark yok yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ynssk -- 22 Mayıs 2016; 20:31:53 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ynssk

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: udeskota

    Ha yine mi siz

    Ben de oturmus ciddi ciddi cevap yaziyorum.

    Benim arabam Golf oldugundan anneme ait araba ile hala bahsedilen kosullarda araci kullanma sansim olmadi. Hic merak etmeyin unutmadim.



    valla şu kasko muhabbeti olmasa ben de sizi unutmuştum.

    o kadar deli saçması bir şey ki bunu yazsa yazsa bu yazmıştır dedim kontrol ettim, nitekim haklı çıktım.

    zira dizel otomatik, daha pahalı bir aracın benzinli otomatik daha ucuz araçla aynı kaskoyu ödeyeceğini ancak sizin gibi biri iddia edebilirdi.

    cidden keselim muhabbeti.

    Bence biraz haksızlık ediyorsunuz. Geçen ay 34.000 liralık benzinli aracımı satıp 81.000 liralık dizel araca geçtim.Kaskoda 680 tl den 780 tlye çıktı.Düşündüğğnüz kadar fark yok yani.

    hasarsızlıkla ilgili bir indirim söz konusudur orada hocam.

    ya da 34.000 tl'lik benzinli aracınız referansları hiç iyi olmayan bir araçtır.

    örneğin eski kasa benzinli leon, cruze'nin falan kaskosu bir yığın dizel araçtan çok daha yüksektir. renk bile farkeder.

    lakin araçların biri benzinli otomatik diğeri dizel otomatik ise biri honda biri hyundai ve aynı segmentte aynı renkte ise kasko %20 civarı oynar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 22 Mayıs 2016; 20:38:15 >




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    4 tane sigorta sirketi icin 2015 aralik ayinda oynamiyordu hocam. Gercekten oynamiyordu.

    Sebebini bilemeyecegim. Honda`nin parcasinin daha ucuz olacagini dusunuyo olabilirler, riskinin daha az olacagini dusunuyo olabilirler, risk analizini nasil yapip da ayni cikardilar bilemiyorum, ama cikardilar.

    Gelgelelim yuzde 20 oynadigini iddia ediyorsunuz. Bizim Honda`nin kaskosunu full hasarsizlik ile 900e yaptik. Hasarsizlik olmasa 2000 lira oluyordu, yuzde 20den dusunsek, size gore Hyundai 1600 olacakti.

    400 lira mi Hyundai`yi daha mantikli yapti?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.