Şimdi Ara

2015 VW JETTA 1.2 TSI DSG Comfortline Testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
29.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Test aracı 1.2 TSI DSG Comfortline, fiyatı 67.800 TL.

    Tasarım
    VW, diğer modellerinde olduğu gibi makyaj operasyonunu yüzeysel gerçekleştirmiş, çok büyük değişiklik yok.

    16 inç boyutundaki jantlar konfor sunsa da tasarım olarak güzel olmamış, eskisi daha iyiydi.

    Dışarıda duran egzoz çıkışı çok çirkin görünüyor.

    13 mm uzayan Jetta, 4659 mm uzunluğu ile sınıfının en uzun aracı. Dolayısıyla diz mesafesine yansımış bu durum.

    Tasarım genel manada başarılı.

    İÇ MEKAN, KONFOR

    Golf ve yeni Passat'ta da kullanılan direksiyon simidi Jetta'da da kullanılmış. 6,5 inç multimedya ekran ve dijital klima başarılı.

    Sert plastik kullanımı fazla, özellikle alt kısımlarda ve kapı içlerinde.

    Aracın genişliği en büyük artılarından, 1.85 boyundayım ve koltuğu kendime göre ayarladığımda arka tarafta dizlerim koltuğa değmiyor. Aracın konforu da tatminkar.

    510 litre bagaj hacmi ile rakiplerinin önünde yer alıyor Jetta.

    Yalıtım önceki kasada pek de başarılı değildi, hala belli bir hızdan sonra rüzgar sesi alıyor ama eskisine oranla baya iyileştirilmiş.

    MOTOR, ŞANZIMAN

    Öncelikle motor kasayı taşır mı, taşımaz mı çok merak ediliyor. Bu motor 1320 kg ağırlığındaki aracı rahat taşıyor. Aslında Golf ve Passat'la kullanılan mqb platformu henüz Jetta’da kullanılmıyor. Malum bu platform daha hafif, mqb platformu ile jetta nın performans ve tüketim değerleri daha iyi olacaktır. Yine de değerler kötü değil.

    Aracın detaylı incelemesine, tüketim değerlerine, detaylı resimlere kaynak linkten ulaşabilirsiniz.

    Okuduğunuz için teşekkürler.

    Kaynak:http://www.arabainceleme.com/2015/02/2015-volkswagen-jetta-incelemesi.html




     2015 VW JETTA 1.2 TSI DSG Comfortline Testi

     2015 VW JETTA 1.2 TSI DSG Comfortline Testi

     2015 VW JETTA 1.2 TSI DSG Comfortline Testi

     2015 VW JETTA 1.2 TSI DSG Comfortline Testi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weycell1905 -- 15 Şubat 2015; 22:18:25 >







  • İç mekan daha güzel olmuş bence, comfortline'da dijital klima gelmesi iyi olmuş.
    13 mm uzamış olması ve bunun hem diz mesafesine hem de bagaja etki etmiş olması bana garip geldi.
    Aslında tampon dışında bi uzamanın olmadığı kanaatindeyim ben.
    Arkadan tipi daha iyi olmuş ama önden bence bozulmuş, ucuz çin pazarındaki vw'larına benzemiş..
  • otosarrafı kullanıcısına yanıt
    Aslında sadece diz mesafesi artmış, bagaj hacminde değişiklik yok, düzelttim o kısmı.
  • Test için teşekkürler, makyajla birlikte daha makul fiyat/performans sunmaya başlamış Jetta bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qpqpqp

    Test için teşekkürler, makyajla birlikte daha makul fiyat/performans sunmaya başlamış Jetta bence
    Herşeyi aynı bırakıp DSGyi yağlı sistem yapsalar 3-4 katına çıkarırlar satışı.
  • Sınıfının en derli toplu alınabilir Aracı bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    Sınıfının en derli toplu alınabilir Aracı bence.
    Sonuçta şirket aracı...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2016 Leon 1.2 TSI DSG
    2 yıl önce açıldı
    Passat b8 1.4 tsi dsg bakım
    5 yıl önce açıldı
    2012 Golf 1.6 TDI Highline
    8 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bena Hol

    Sonuçta şirket aracı...

    Alıntıları Göster
    ben bu sıralar çok araştırmaktayım 1.2 tsi comfortline manuel vites beyaz renk almaya niyetliyim beni düşündüren tek nokta yakıt ve performans motordan dolayı sizin tavsiyeniz nedir kullanan arkadaşların görüşleri benim için önemli ?
  • Almanlar almıyo diyolar bunu. Türkiyede maşşallah her yerde var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gdilim kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar. Öncelikle test yazısında belirttim. 1350 kg ağırlığında. Eski platform ve bluemotion teknolojisi olmadığı halde tüketim başarılı. Sadece ayağınıza hakim olmanız gerekli. Yoksa ucu açıktır fazla yakabilir

    Performans olarak 1.6 atmosferik motor benzinlilere çok rahat kafa tutar.

    Bu aracın tek eksisi yalıtım ve iç mekan kalitesi. Golften bu konuda geride. Ancak kesinlikle tavsiye ederim.

    Ayrıca octaviaya da bakabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Siparişi bugun verdim mayısın ilk haftası gelecek 1.2 yakıtıyla ilgili 8-9 litre yakıyor diyorlar bakalım nasıl olacak heyecanla beklemekteym umaım değer cunku cok tereddütle sipariş verdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gdilim

    Siparişi bugun verdim mayısın ilk haftası gelecek 1.2 yakıtıyla ilgili 8-9 litre yakıyor diyorlar bakalım nasıl olacak heyecanla beklemekteym umaım değer cunku cok tereddütle sipariş verdim

    Hocam aşırı bir izolasyon beklentisi yoksa genişliği, tüketimi ve performansı ile sizi memnun edecektir. 1.2 tsi dsg jetta çok fazla sattım kulLanıcılar genelde memnun tereddütüm dsg onun için garanti uzatın binin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    hocam benim araç manuel vites tüketim ve performans kafi gelsin bizi mağdur etmesin yeterlidir bu arada sen nerede çalışıyosun ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gdilim

    Siparişi bugun verdim mayısın ilk haftası gelecek 1.2 yakıtıyla ilgili 8-9 litre yakıyor diyorlar bakalım nasıl olacak heyecanla beklemekteym umaım değer cunku cok tereddütle sipariş verdim

    2 hafta önce teslim aldığım jetta 1,2 tsi dsg comfortline ile ilk uzun yol deneyimini geçen hafta yapma fırsatım oldu.

    800 km lik rota sonucunda ortalama yakıt tüketimi 5,4 lt /100 km olarak gerçekleşti. Araç %90 hız sabitleyici ile 120 ve 130 km hızlara sabitlenerek kullanıldı. Yola çıkarken fullediğim depo ile varış noktasına ulaştığımda çeyrek depo daha yakıt vardı ve menzil 210 km yi göstermekteydi. Aracın yakıtından, gidişinden, sessizliğinden ve konforundan çok memnun kaldım. Aşağıda tüketimle ilgili bir kaç foto paylaşıyorum. araştıranlara ve almayı düşünenlere yardımcı olur umarım.Bu arada araç henüz 2.000 km de.

     2015 VW JETTA 1.2 TSI DSG Comfortline Testi
     2015 VW JETTA 1.2 TSI DSG Comfortline Testi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qpqpqp -- 3 Nisan 2015; 21:51:45 >




  • qpqpqp Q kullanıcısına yanıt
    Şehir içi kaç litre yakıyor ve yokuş yukarı çıkarken zorlanma oluyor mu veya 120 130 km hızı geçtiğinde arabayı sarsıyor mu biraz da bununla ilgili deneyımı paylasır mısın yani motor bagırıyor mu 120 den sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gdilim

    Şehir içi kaç litre yakıyor ve yokuş yukarı çıkarken zorlanma oluyor mu veya 120 130 km hızı geçtiğinde arabayı sarsıyor mu biraz da bununla ilgili deneyımı paylasır mısın yani motor bagırıyor mu 120 den sonra

    şehir içi çok fazla kullanma fırsatımız olmadı henüz, o yüzden o konuda net yorum yapamam.

    Araçta 2 kişi ve bagaj baya dolu halde yolculuk yaptık, ankara-istanbul arasında otobanda uzun ve dik bir rampaya 140 a sabitleyerek girdim, rampayı 140 ile hiç zorlanmadan bitirdi araç, herhangi bir zorlanma vs yok. bu araçta motor sesi sadece ani hızlanmalarda yüksek devirde var, onun dışında motor sesi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    Almanlar almıyo diyolar bunu. Türkiyede maşşallah her yerde var



    hocam kaca siparis ettiniz? suan bir kampanya varmis haberiniz var mi ?
  • qpqpqp Q kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Aracın su an km'si kac? yakıt durumunda bir farklılık oldu mu? Aractan memnunmusunuz. Bende 1.2 jetta bluemotion otomatik aldım. Henüz yakıt durumunu test edemedim.
    gidisinden yol tutusundan ses olayından memnunmusunuz.
  • selimmiles S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Araç şu an 15.000 km de ve gayet memnunuz. Zevk alarak kullanmaya devam ediyoruz. Ağırlıklı(%70) şehir içi olmak üzere ortalama tüketim 2 değeri 7,4 lt şu anda. Uzun yolda 120-140 km hızlar ile 5,4 ve altı tüketim yakalayabiliyorsunuz. Yol tutuş kanımca başarılı ama zaten çok agresif de kullanmıyoruz aracı. Son dönemde 2015 Focus, Fluence, İnsignia kullandım, bu araçlar içerisinde Fluence ve İnsignia dan kesinlikle daha sessiz, Focus ile ise başabaş diyebiliriz. Başka sorunuz olursa yardımcı olurum.Hayırlı olsun aracınız, güle güle kullanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qpqpqp

    Merhaba,

    Araç şu an 15.000 km de ve gayet memnunuz. Zevk alarak kullanmaya devam ediyoruz. Ağırlıklı(%70) şehir içi olmak üzere ortalama tüketim 2 değeri 7,4 lt şu anda. Uzun yolda 120-140 km hızlar ile 5,4 ve altı tüketim yakalayabiliyorsunuz. Yol tutuş kanımca başarılı ama zaten çok agresif de kullanmıyoruz aracı. Son dönemde 2015 Focus, Fluence, İnsignia kullandım, bu araçlar içerisinde Fluence ve İnsignia dan kesinlikle daha sessiz, Focus ile ise başabaş diyebiliriz. Başka sorunuz olursa yardımcı olurum.Hayırlı olsun aracınız, güle güle kullanın
    2015 Ağustos ayında almış olduğum aynı araçla ilgili tecrübelerimi paylaşayım.

    Şehir içi (%30) + şehir dışı (%70) karışık olmak şartıyla toplamda 300 kilometrede 41 kuruş yaktı araç. Uzun yol deneyimim çok fazla olmadı ancak yaptığım 220 km'lik mesafede yalıtım, yol tutuşu, serilik konusunda çok iyi. Bagaj hacmi inanılmaz, bebek arabasıyla birlikte bir büyük valiz ve 3 küçük valiz koyabiliyorsunuz. Arka koltuklar da epey geniş, uzun şoför bile olsanız arkadaşların dediği gibi çok rahat oluyor. Kol dayanabilmesi ayrı bir avantaj. Farlar otomatik, ayrıca farların yüksekliğini manuel olarak aşağı yukarı değiştirebiliyorsunuz ki bu da önemli bir artı bence.

    Şu an karlı havalarda orijinal tekerleğiyle bile birçok arabaya taş çıkartır durum da. Abs-asr çok iyi çalışıyor.

    Karşıdan duruşu da arabanıza doğru yürürken sizi iyi hissettiriyor; hülasa bu fiyatlarda klasmanının en iyisi diyebilirim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.